Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pisałem na ICA z konsultantem w sprawie wycofania Universal. Do 31 grudnia mam złożyć wypowiedzenie i twierdzi, że mogę już teraz to w punkcie złożyć. Tylko zastanawiam się czy nie za wcześnie.

Edytowane przez Barti
Przeniesiono post do właściwego wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@flot W takim wypadku że tak się wyrażę jakiejkolwiek :). Tzn. możesz napisać że z dniem takim a takim zrywasz z nimi umowę oczywiście bez podania przyczyny. Od wszystko. Zresztą możesz podejść do APS - tam są na pewno gotowce.

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pytałem konsultanta o to czy jest to pewne info. Jeśli nic nie dojdzie to i tak złoże wypowiedzenie na tej podstawie bo mam ten kanał gwarantowany. Przedzwonię jeszcze na infolinie by się upewnić w 100%. Jeśli ktoś nie zna się na przepisach, a ma możliwość wypowiedzenia i chciałby ale nie zostanie poinformowany no to ma po prostu pecha.

Edytowane przez DejwidBDG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka, że część konsultantów nie nadaje się na tą pracę. Część osób wie jak wygląda regulamin część nie wie. Ostatnio parę dni temu jak pytałem o universal to konsultant bezczelnie mi odpisał, że mam czekać na informację. Przed chwila bezczelnie konsultantka mi napisała, że byłem kilkakrotnie poinformowany o tym co pytam. Ale od czego oni są do [beep]y?

Edytowane przez DejwidBDG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerstwy oni dobrze wiedzą czym to śmierdzi. Ale nie muszą naskakiwać na klienta jeszcze obecnego z pretensjami, że pytam o to samo kogoś innego. Wstrzyma się do 1 grudnia. Pani stwierdziła, że pocztę dostanę z informacją w czasie ustawowym jak to napisała. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się tylko zastanawiam jak tak cześć z tych listów zaginie :). W końcu to nasza kochana Poczta Polska a u nich to się zdarza ;). Tak czy siak osoby trochę w temacie i zainteresowane wiedzieć będą (dzięki forum satkuriera m.in.) a reszta, no cóż, jak nie dostaną oficjalnej informacji, ani nie będą miały skąd się o tym dowiedzieć - mają pecha. Ważne że dzięki temu może być mniej wypowiedzeń ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez zapytalem na chacie, odpowiedz konsultanta:

 

 

Z przyczyn niezależnych od operatora nc+, od dnia 1 stycznia 2018 r.

kanał Universal Channel HD będzie niedostępny na terytorium Polski u wszystkich
operatorów, w tym również na platformie nc+.

 

Zapytalem tez czy zostaniemy poinformowani, dostalem odpowiedz ze mailowo i listownie.

Edytowane przez glory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...