roberttosat Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Pozostała kwota umowy tj. abonament od stycznia do maja. Niestety nie. Kara w wysokości udzielonej abonentowi ulgi pomniejzonej o wartość ulgi za okres świadczenia usługi od dnia zawarcia umowy do dnia dezaktywacji umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 @roberttosat masz rację . Nie ten operator. Zresztą to można sprawdzić w moje.nc+ w zakładce moja obecną ofertą, na samym dole strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Pakiet podstawowy + MR, właśnie konsultant na czacie napisał że kara za zerwanie umowy w styczniu będzie wynosić 35zl. Troszkę chyba mało, ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 (edytowane) Raczej trochę za mało. Ty wiesz w ogóle jakie są pakiety? Co to znaczy podstawowy? I napisz ile masz ulg z pakietu, opcji, dekodera i mr. Nie jesteśmy "wróżbitą Maciejem". Edytowane 25 Listopada 2017 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 @flot napisałem Ci gdzie szukać ile wynosi kara za zerwanie umowy. Masz tam wyszczególnione ile kosztuje i od jakiego miesiąca do końca. Przypominam - moje.ncplus, zakładka moja oferta, na dole masz info o przyznanych ulgach, w szczegółach jest informacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Pisałem na ICA z konsultantem w sprawie wycofania Universal. Do 31 grudnia mam złożyć wypowiedzenie i twierdzi, że mogę już teraz to w punkcie złożyć. Tylko zastanawiam się czy nie za wcześnie. Edytowane 26 Listopada 2017 przez Barti Przeniesiono post do właściwego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Dzięki, znalazłem Jakiej treści powinno być pismo, które zrywa umowę? Edytowane 26 Listopada 2017 przez flot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Bzdura.Jeszcze nawet operator nie poinformował o wycofaniu tego kanału i jaki to ma wpływ na umowy. Edytowane 26 Listopada 2017 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) @flot W takim wypadku że tak się wyrażę jakiejkolwiek . Tzn. możesz napisać że z dniem takim a takim zrywasz z nimi umowę oczywiście bez podania przyczyny. Od wszystko. Zresztą możesz podejść do APS - tam są na pewno gotowce. Edytowane 26 Listopada 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Bzdura.Jeszcze nawet operator nie poinformował o wycofaniu tego kanału i jaki to ma wpływ na umowy. Na dniach pójdą listy do abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Jak wycofują kanał to muszą o tym poinformować 30 dni wcześniej.Więc wile czasu im nie zostało by się do tego ustosunkować.Listy i tak będą zwykłe a nie polecone więc wiele nie dojdzie jak będą w ogóle wysłane.Oni boją sie lawiny wypowiedzeń jak ognia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Dlatego pytałem konsultanta o to czy jest to pewne info. Jeśli nic nie dojdzie to i tak złoże wypowiedzenie na tej podstawie bo mam ten kanał gwarantowany. Przedzwonię jeszcze na infolinie by się upewnić w 100%. Jeśli ktoś nie zna się na przepisach, a ma możliwość wypowiedzenia i chciałby ale nie zostanie poinformowany no to ma po prostu pecha. Edytowane 26 Listopada 2017 przez DejwidBDG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Wczoraj też o to pytałem na czacie i konsultat twierdził że nie ma żadnej informacji na ten temat.To tylko świadczy o tym że poziom na tym czacie to dno skoro konsultanci udzielaja różnych informacji na ten sam temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Piszę obecnie z drugim innym konsultantem na czacie i mi potwierdza tą informację, Ja uciekam do Cyfrowego Polsatu dlatego to jest mi na rękę. Z początkiem grudnia, czyli pod koniec tygodnia, przedzwonię do nc+ jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Panowie ale na pewno jakieś info globalne się pojawi. Konsultanci w NC+, podobnie jak u innych operatorów, często są z łapanki i jeden mówi jedno a drugi zaprzecza. Taki ich urok . Edytowane 26 Listopada 2017 przez Riddick1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Tu przychylę się do tego co pisze czerstwy. NC+ dobrze wie , że jak puści tą informację to dużo abonentów może wypowiedzieć umowy i wykorzystać ten fakt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Ale jakieś chyba wytyczne dostają, tak czy nie? Chyba że pletą, co im ślina na język przyniesie.I na każdym kroku tylko powołują się na regulamin, którego sami nie znają i go łamią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Prawda jest taka, że część konsultantów nie nadaje się na tą pracę. Część osób wie jak wygląda regulamin część nie wie. Ostatnio parę dni temu jak pytałem o universal to konsultant bezczelnie mi odpisał, że mam czekać na informację. Przed chwila bezczelnie konsultantka mi napisała, że byłem kilkakrotnie poinformowany o tym co pytam. Ale od czego oni są do [beep]y? Edytowane 26 Listopada 2017 przez DejwidBDG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blondas218 Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Mam nadzieje, że będzie furtka na rozwiązanie umowy na koniec roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Ale co miał odpisać jak sam nie miał informacji na ten temat z góry?Sami też nie mogą pisać plotek tylko to co maja potwierdzone.Informacja na ten temat jest od dawna oni chcą ją poprostu wyciszyć by jak najmniej abonentów sie o tym dowiedziało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Czerstwy oni dobrze wiedzą czym to śmierdzi. Ale nie muszą naskakiwać na klienta jeszcze obecnego z pretensjami, że pytam o to samo kogoś innego. Wstrzyma się do 1 grudnia. Pani stwierdziła, że pocztę dostanę z informacją w czasie ustawowym jak to napisała. Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Jedno jest pewne: wypowiedzeń trochę poleci czym więcej tym lepiej. Wielu abonentów z Camaelami i Conax jest wkurzonych za 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Ja się tylko zastanawiam jak tak cześć z tych listów zaginie . W końcu to nasza kochana Poczta Polska a u nich to się zdarza . Tak czy siak osoby trochę w temacie i zainteresowane wiedzieć będą (dzięki forum satkuriera m.in.) a reszta, no cóż, jak nie dostaną oficjalnej informacji, ani nie będą miały skąd się o tym dowiedzieć - mają pecha. Ważne że dzięki temu może być mniej wypowiedzeń . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierappek Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Faktycznie na chacie już piszą oficjalnie o wycofaniu. W tym tygodniu wydaje mi się, że będą już listy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glory Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Tez zapytalem na chacie, odpowiedz konsultanta: Z przyczyn niezależnych od operatora nc+, od dnia 1 stycznia 2018 r. kanał Universal Channel HD będzie niedostępny na terytorium Polski u wszystkich operatorów, w tym również na platformie nc+. Zapytalem tez czy zostaniemy poinformowani, dostalem odpowiedz ze mailowo i listownie. Edytowane 27 Listopada 2017 przez glory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.