Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rezygnacja z nc+


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1382 odpowiedzi w tym temacie

#1 silver

silver

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 77 postów
  • Od: 24 mar 2013

Napisano 28 marzec 2013 - 14:04

W tym wątku piszemy o powodach rezygnacji z oferty NC+

#2 raptor1

raptor1

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 29 postów
  • Od: 28 mar 2013

Napisano 28 marzec 2013 - 14:06

Niech ktoś wrzuci sensowne wypowiedzenie.

#3 Zxcvbnm

Zxcvbnm

    Przesiaduję 24/7

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1523 postów
  • Od: 28 cze 2012
  • LokalizacjaWałbrzych

Napisano 28 marzec 2013 - 14:09

Większość rezygnacji będzie wiadoma - oferta jest wysoce niezadowalająca. ;)

Pozdrawiam serdecznie ;)

34057.png


#4 Monkin

Monkin

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 150 postów
  • Od: 11 paź 2012

Napisano 28 marzec 2013 - 14:15

Niech ktoś wrzuci sensowne wypowiedzenie.

A po czemu ten temat?
Wypowiedzenie może być nawet bezsensowne, jeśli zapłacisz zgodnie z umową ewentualne kary za zerwaną umowę. Możesz napisać równie śmiało szacownej "eNCepence plus", że wypowiadasz umowę z powodu cierpiących misiów polarnych w warszawskim Zoo.
----------------------------
CP i kablówka

#5 mariusz-eu

mariusz-eu

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 33 postów
  • Od: 22 wrz 2006
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 02 kwiecień 2013 - 18:07

Właśnie się dowiedziałem że kolekcja Picture Box jest do końca sierpnia. Ten VOD jest dla mnie ważny. Mam pakiet AllInclusive+, a przy zawieraniu aneksu telefonicznie nie poinformowano mnie o tym. Czy wg Was może być to powód rozwiązania umowy z winy nc+, że nie poinformowano mnie o tym?
Do tej pory nawet nie dostałem pocztą tego aneksu. W internecie doczytałem informację o likwidacji Picture Box i dopiero wtedy znalazłem tę informację na stronie nc+ w dziale "dokumenty".

#6 charlie

charlie

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 42 postów
  • Od: 02 mar 2013

Napisano 02 kwiecień 2013 - 20:10

24 marca przymuszony sytuacją i perspektywą świąt bez telewizji (kablówka zostawiła mnie na lodzie i zwinęła żagle z mojego miasta) zamówiłem na infolinii zestaw dwa dekodery i antena,pakiet Silver. Dekodery doszły 27.03, data na umowie 26.03. Anteny nie dostałem do dzisiaj. Infolinia zapewniała, że doślą ją osobną przesyłką, ponieważ idzie z innego magazynu. Udało mi się skołować jakąś starą antenę (niestety z pojedynczym konwerterem, możliwe podpięcie tylko jednego dekodera), która w dodatku nie wyłapuje wszystkich kanałów (TVN HD, TVN TURBO HD, TVN STYLE HD - brak sygnału). W piątek na infolinii stwiredzili, że antena "będzie wysłana w późniejszym terminie". Po małej awanturze przeprosili i kazali się odezwać, gdy dojdzie antena, żeby ustalić rekompensatę. Dziś czytam, że na dniach może się pojawić Canal+ Universe w miarę rozsądnej cenie.
I teraz tak - raczej ten nowy pakiet będzie droższy od Silvera, więc jak myślicie, czysto hipotetycznie - będzie istniała możliwość przejścia na ten pakiet? Partyline zapewniało, że będzie możliwość przejścia na wyższy pakiet.
Druga opcja - mam możliwość odstąpienia od umowy (nowy klient), jeśli dekoder był aktywowany? Jeśli tak, to jak to się odbywa?

#7 satixx

satixx

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • Od: 30 maj 2008

Napisano 07 kwiecień 2013 - 02:03

W Cyfrze+ kara za zerwanie umowy byla 299zl. W Cyfrowym Polsacie chyba 999zl a ile w ajtiajowej nc+? Dodam, ze podstawa do zerwania umowy jest. Ja nadal nie mam gwarantowanego History HD oraz Polsatu Sport News. Nie swieca.. Czy nie mozna zerwac umowy? Oficjalnie nc+ wystartowala 5. kwietnia.
A Ty? A jaka Ty masz antene?

#8 Baca90

Baca90

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 310 postów
  • Od: 14 mar 2013

Napisano 07 kwiecień 2013 - 08:40

Mnie pani czytając "niby aneks" rzuciła "kara za zerwanie 2.160 zł" Chyba się jednak przesłyszalem :censored:
Dołączona grafika - 21.03.2013
TurboBox+ 2xMR AllInc+
Antena 100+OCTO

#9 jacek_m_11

jacek_m_11

    Przesiaduję 24/7

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1785 postów
  • Od: 15 paź 2011
  • Lokalizacja@ Wielkopolska @

Napisano 07 kwiecień 2013 - 08:59

Dobre :lol2:
Wie ktoś jaka jest ta kara za zerwanie umowy?

#10 Duszek

Duszek

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 27 postów
  • Od: 05 wrz 2010

Napisano 07 kwiecień 2013 - 09:44

ja usłyszałem że 1 444 zł (przyznana ulga) pomniejszone proporcjonalnie o ilość miesięcy pozostałą do końca umowy - więc na dziś 1 444 zł i co mies. 80 zł mniej
ASTRA 19,2 & HOTBIRD 13,0
NC+ Platinum

#11 jacek_m_11

jacek_m_11

    Przesiaduję 24/7

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1785 postów
  • Od: 15 paź 2011
  • Lokalizacja@ Wielkopolska @

Napisano 07 kwiecień 2013 - 09:50

To ale wyskoczyli,szukają tylko takich co wezmą nc+ a poźnij będą musieli zostać albo zrezygnować i piękna kara za zerwanie umowy.
A może ktoś napisze jaką ma kwote kary wpisaną w umowie za wcześniejsze jej zerwanie?

#12 MNICH01

MNICH01

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 130 postów
  • Od: 05 kwi 2013

Napisano 07 kwiecień 2013 - 09:58

Wypowiedzenie z winy abonenta
3 miesięczny czas wypowiedzenia
Na czas określony Dostawca ma prawo żądać od Abonenta kary w wysokości udzielonej ulgi(czyli ceny bez promocji np. za all inclusive nie 199 tylko jak pisze w cenniku 299 bez promocji) musisz wyrównać przez okres jaki używałeś
Dodatkowe pakiety Np HBO w promocji za 10 zł a bez promocji 20 zł to musisz wyrównać przez okres jaki używałeś

Czyli w skrócie miałeś All za 199 i korzystałeś przez 6 miesięcy(przed końcem 3 miesiąca wysłane wypowiedzenie). Czyli nie korzystasz z promocji na all i nie płacisz 199 zł x 6 TYLKO 299zł x 6
Za dekoder i multiroom jeśli była ulga to tak samo interesują Cię ceny bez ulgi x miesiące w których korzystałeś +okres wypowiedzenia. Przykład multi z promocją 10 BEZ 20 i dzierżawa 10 bez promocji 20 zł czyli 6 miesięcy x 40zł
Oczywiście te dwa przykłady sumujemy a następnie odejmujemy to co już zapłaciliśmy i dopłacamy różnicę.
Może niezbyt jasno napisane ale na szybko pisałem.

#13 satixx

satixx

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 361 postów
  • Od: 30 maj 2008

Napisano 07 kwiecień 2013 - 13:42

No to zrobili, jak w UPC. To koniec zabawy!!! AJTI-AJ rzadzi! Przed chwila dowiedzialem sie z forum S.tv, ze Polsat HD, History HD oraz Polsat Sport News zaswieca dopiero 1 maja. A wedlug umowy powinny swiecic juz 5 kwietnia. Jak to wyglada teraz? To chyba jest powod do zerwania umowy.. Co sadzicie? :)
A Ty? A jaka Ty masz antene?

#14 Duszek

Duszek

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 27 postów
  • Od: 05 wrz 2010

Napisano 07 kwiecień 2013 - 13:52

jeszcze ESPN America
ASTRA 19,2 & HOTBIRD 13,0
NC+ Platinum

#15 lukas86a

lukas86a

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 13 postów
  • Od: 21 lut 2007

Napisano 07 kwiecień 2013 - 14:35

Panowie, jestem obecnie klientem C+, rozumiem, że mam czas na rozwiązanie umowy do 30 kwietnia? Mam rację czy się mylę?

#16 Mako

Mako

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 536 postów
  • Od: 19 lut 2013
  • LokalizacjaStarachowice

Napisano 16 kwiecień 2013 - 11:58

na interii znalazłem taki artykuł
http://biznes.interi... ... ci,1910518

CP Premium Max 3 x MR


#17 hawranek

hawranek

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 29 postów
  • Od: 04 gru 2009

Napisano 16 kwiecień 2013 - 14:33

Jaki adres do wypowiedzenia [u]listem poleconym[u] wybrać?
CANAL+ Cyfrowy S.A., 02-758 Warszawa, al. Gen. W. Sikorskiego 9,
czy
dane do korespondencji: 02-100 Warszawa, skr. pocztowa 8

#18 Grabar

Grabar

    Forum to mój dom

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2516 postów
  • Od: 26 paź 2009

Napisano 16 kwiecień 2013 - 14:35

Jeśli rezygnujesz z Cyfry+ to ten:

CANAL+ Cyfrowy S.A.
skrytka pocztowa 8
02-100 Warszawa

Jak sama nazwa wskazuje, adres ten jest do korespondencji - a wypowiedzenie/rezygnacja/inne oświadczenie woli jest niczym innym jak korespondencją.

Uprzedzając - tak jest możliwe wysłanie listu poleconego na skrytkę pocztową (czy też ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru). Listonosz wrzuca awizo, a po korespondencję na pocztę zgłasza się później pracownik C+ Cyfrowego i wszystko podpisuje/podbija pieczątką. U mnie polecony priorytet wysłany na skrytkę dotarł do nich po 2 dniach, a zwrotne potwierdzenie odbioru wróciło po 1,5 tygodnia.

#19 hawranek

hawranek

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 29 postów
  • Od: 04 gru 2009

Napisano 16 kwiecień 2013 - 14:36

dzięki

#20 fabler

fabler

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Od: 17 lip 2012

Napisano 18 kwiecień 2013 - 21:03

Klient C+, czy da się złożyć wypowiedzenie umowy w salonie nc+? Trzeba mieć własny papier czy oni mają druczki do tego typu rzeczy?
Comfort+, extra+, 6 x canal +, hbo na cały czas trwania umowy (15 miesięcy) - średnio 53,30 zł