Poland Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Niestety dekoder znowu odmawia współpracy. Myślę że może to być coś po stronie dekodera bo na pilot od Evoboxa PVR też nie reaguje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Spróbuj jeszcze przywrócić fabryczne ustawienia dekodera. Jeśli to nie pomoże, to zalecam udać się ze sprzętem do najbliższego punktu obsługi Klienta w celu diagnozy lub ewentualnej wymiany sprzętu na nowy. Dane teleadresowe wszystkich placówek znajdziesz tutaj: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/multioferta/gdzie-kupic.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Niby jakbym to miał zrobić skoro przycisku menu na HD 6000 nie ma? Pozostaje tylko wymiana skoro dioda podczerwieni poszła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Dokładnie, skoro dekoder nie reaguje na pilota, a wiemy że pilot działa z innym dekoderem, to jak przywrócić ustawienia fabryczne? Może odłączenie zasilania coś da. Jeśli nie to komplet do wymiany, ewentualnie zasilacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Dodam tylko że teraz kanały mogę zmieniać ale jedynie przyciskami na dekoderze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 To zostaje wizyta w APS, mój HD6000 działa bez zarzutu. Gdy brałem zastanawiałem się czy wybrać HD550s, ale ma cichszy głos, więc mam HD6000 i nie narzekam a poziom głośności podobny jak w DVB-T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Nie do końca. Z tego co zauważyłem czasem pomaga lekkie stuknięcie w dekoder - wówczas ponownie zaczyna on reagować na pilot. @maks27 nie wykluczone że jakieś czynniki zewnętrzne mogłyby być odpowiedzialne za problem jak nie problemy z diodą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Przyznasz że lekkie pukanie w dekoder, aby poprawnie pracował, to nie jest poprawna forma obsługi dekodera. Moim zdaniem to wskazuje na usterkę wewnątrz i warto pomyśleć o wymianie wcześniej czy później. Może na Evoboxa HD jeśli będzie możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Można to uznać za tymczasowy ale działający sposób na naprawę dekodera - docelowo rzecz jasna można go wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 8 godzin temu, Poland napisał: Z tego co zauważyłem czasem pomaga lekkie stuknięcie w dekoder - wówczas ponownie zaczyna on reagować na pilot. Tzn. że jakiś lut nie trzyma, a że działa po puknięciu- drganie powoduje że to coś się znów zetknie i chwilowo chodzi, po za tym porządne puknięcie miało zawsze pozytywne skutki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Bezmyślne pukanie tylko przez chwilę może przynieść pozytywne efekty. @Poland - wymień dekoder z zasilaczem w dowolnym APS. Za darmo i od ręki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 22 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 (edytowane) Specjalista Cyfrowy Polsat, taaaa, czytać ze zrozumieniem też trzeba umieć. Edytowane 22 Września 2018 przez Barti Pisanie całego postu dużą, pogrubioną czcionką jest zbędne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Mam pewien problemy z dekoderem HD 6000. Od września mam CP i mój główny Evobox PVR działa super. Ale problem jest z drugim dekoderem HD 6000, który jest w multiroom. Dość często wywala błąd 1C-XXXX w VOD i w HBO Go. Zależy rodzicom najbardziej na VoD i czasami niektóre materiały działają ok ale innym razem no nie da się nic włączyć bo wyskakuje błąd z ustawieniami sieciowymi.. Obok stoi Steam Link oraz TV i w nich działa normalnie internet.. Wszystko podpięte do routera po kablu. Do HD 6000 zmieniałem kabel Ethernet i to raczej nie pomaga. Dzisiaj znów były te problemy z wyskakującymi Błędami w VOD i odłączyłem zewnętrzny dysk.. Ruszyło! I co dziwne VOD uruchamia / działa szybciej bez podłączonego dysku. Dziwne bo dysk jak podpiąłem go wcześniej to dekoder go normalnie sformatował i nagrywałem już przez parę miesięcy.. Parę minut temu podłączyłem dysk i VOD dalej działa.. Więc już sam nie wiem czy to wina dysku czy czegoś innego? Ustawienia WiFi nie działają bo dekoder nic nie wykrywa coś jest nie tak jakby z modułami sieci w HD 6000. Robiłem przywracanie do domyślnych już dwa razy i nic to nie pomogło bo po pewnym czasie te błędy w VoD powracały.. Co to może być? Czy miał ktoś podobny problem? Wolałbym zastąpić tym dekoderem jakieś inne urządzenie może mi Polsat pójdzie na rękę i zmieni mi w czasie trwania abonamentu I to bez jego przedłużania? Bo boje się, że jak będę chciał zmienić to będę musiał przedłużać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Masz moduł Wi-Fi i dysk podłączony pod USB dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2018 Nie, nie. Do USB tylko dysk. Moduł Wi-Fi - miałem na myśli ten wbudowany, który mi nigdy i tak nie działał na tym dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 8 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2018 (edytowane) W dekoderze nie ma wbudowanego modułu Wi-Fi. Dekoder obsługuje zewnętrzny moduł TP-Link, który CP sprzedaje za 1zł do umowy. Tutaj masz temat o TP-Linku: https://forum.satkurier.pl/topic/21563-router-tp-link-tl-wr702n/ Edytowane 8 Grudnia 2018 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 8 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2018 A to nie wiedziałem. Dzięki. Mimo to nie zmienia to faktu, że coś dekoder wariuje. Czy Polsat idzie na zmiany dekoderów bez przedłużania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 8 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2018 Bez przedłużania umowy możesz jedynie wymienić aktualnie posiadany dekoder na dokładnie taki sam model w ramach tzw. wymiany serwisowej. Oczywiście pod warunkiem, że wymieniany dekoder rzeczywiście szwankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) Ja o tym problemie już pisałem tutaj kilkukrotnie. Dekoder mam podłączony kablowo, i też wyskakuje mi błąd braku internetu. Tym samym kablem jak podepne TV to internet jest. Dekoder także prawidłowo wskazuje, iż ma przydzielone IP itp. Tutaj widać ewidentnie że coś jest nie tak z oprogramowaniem. Niestety, nie udało mi się z tego powodu wymienić dekodera na inny, także ICOK oraz infolinia nic nie są w stanie pomóc, (zawsze ta sama śpiewka, sprawdź kabel, router, itp). Może ktoś z tutaj obecnych ( support485) przyjrzą się bliżej ponownie temu problemowi na tym dekoderze. Edytowane 10 Grudnia 2018 przez PINOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) Na początek zmień kabel pomiędzy dekoderem a routerem. Jaka jest wersja oprogramowania dekodera? Kto jest dostawcą usługi dostępu do Internetu? Podaj model routera do którego podłączasz dekoder. Edytowane 10 Grudnia 2018 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Nie wiem do kogo piszesz, ale podam. oprogramowanie mcu: 5.0 dostawca internetu: Plus router: odu-idu 200, dekoder podłączony bezpośrednio do idu. Jak już o pisałem, kabel jest ok, ale na wszelki wypadek sprawdziłem na innym. Problem z internerem, pomimo prawidłowych parametrów sieci w diagnostyce nadal jest. Dodam tylko iz ani tv, ani evobox nie mają problemów z siecią i internet na nich działa bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 @PINOL rozumiem, że adresacje IP masz przydzieloną z DHCP. Próbowałeś może wpisać adres IP ręcznie w dekoderze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 22 godziny temu, PINOL napisał: Nie wiem do kogo piszesz, ale podam. oprogramowanie mcu: 5.0 dostawca internetu: Plus router: odu-idu 200, dekoder podłączony bezpośrednio do idu. Jak już o pisałem, kabel jest ok, ale na wszelki wypadek sprawdziłem na innym. Problem z internerem, pomimo prawidłowych parametrów sieci w diagnostyce nadal jest. Dodam tylko iz ani tv, ani evobox nie mają problemów z siecią i internet na nich działa bezproblemowo. Chodziło o wersje oprogramowania dekodera w menu Ustawienia / Informacje / Dostęp Warunkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Oprogramowanie: 4.70.1.23 Tak, DHCP przydzielane dynamicznie, ale ręczne nadanie IP nie rozwiązuje problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Czy coś się ruszyło? Jak usługi internetowe nie działały, tak nie działają! W jaki sposób mogę wymienić dekoder na inny, jeśli salon CP/Plus odmawia mi wymiany z tego powodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.