Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Osiersky napisał:

Witam

 

Czy obecnie jest jakiś powód na wcześniejsze wypowiedzenie umowy w Cyfrowym Polsacie np. z uwagi na brak kanałów rosyjskich?

 

Pozdrawiam, Osiersky

Możesz sam wgrac te kanały,parametry są na forum-poszperaj-nauka nie kosztuje.😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Cp.go napisał:

Niestety nie

 

Szkoda, niestety przegapiłem styczniową okazje. Ojciec poszedł wymienić uszkodzony dekoder mając pół roku do końca i dekoder nowy dostał ale z nową 2 letnią umową.

Gdzie nie spojrzysz to starsze osoby są nabijane na niekorzystne umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

 

mam pytanie jak wyglada podłączenie do Pakietu S opcji dodatkowych ? 
 

czy w trakcie trwania umowy można podłączyć Np PSP lub Eleven i po miesiącu wyłączyć ?

 

i jak to się liczy ? Np

9 jest okres rozliczeniowy to jak włączę np. W połowie miesiąca to aktywuje się dopiero od nowego ? 
 

czy opcje można włączyć i wyłączyć przez icok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, michall1234 napisał:

Cześć, 

 

mam pytanie jak wyglada podłączenie do Pakietu S opcji dodatkowych ? 
(Tak)

czy w trakcie trwania umowy można podłączyć Np PSP lub Eleven i po miesiącu wyłączyć ?

(Tak)

i jak to się liczy ? Np

9 jest okres rozliczeniowy to jak włączę np. W połowie miesiąca to aktywuje się dopiero od nowego ? (Tak)
 

czy opcje można włączyć i wyłączyć przez icok ? (Tak)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 14.03.2022 o 00:16, kar_master napisał:

Mam problem po zmianie umowy. Aktualnie pakiet L z 3 miesięcznym dostępem do wszystkich kanałów.  Na kanale TVP sport, Eurosport 1 oraz Polsat Sport News widnieje komunikat "tego kanału nie ma w Twoim abonamencie". Wcześniej wszystko działało bez problemu oraz pozostałe kanały mam. Zrobiłem reset dekodera oraz wyszukałem na nowo programy i dalej nic.   Po kontakcie z działem obsługi polecają wymienić dekoder, jednak ta sytuacja jest na każdym z 3 dekoderów i wątpię, żeby problem leżał w wadliwym dekoderze. 

 

Ktoś przerabiał  ten problem ? 

Problem rozwiązany. Nic nie pomagało, a próbowałem wszystkiego. Żona zawiozła dekoder do punktu, odebrała po 2 h i wszystko działa. pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zgłosiłem reklamację dotyczącą braku możliwości odbioru wszystkich kanałów po zmianie umowy.  Problem tkwił w wadliwym działaniu dekodera, ale oczywiście reklamacja bezzasadna, gdyż ze źle działającym dekoderem należy udać się do punktu obsługi w celu wymiany lub naprawy. 

Prosiłem o przedłużenie darmowego okresu o czas, w którym nie mogłem odbierać wszystkich kanałów. 

 

Według mnie to nieuczciwe działanie na niekorzyść klienta czy można coś z tym zrobić, aby nie wykorzystywali faktu przerzucania winy na użytkownika ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2022 o 16:56, Kiler napisał:

Dekoder ma prawo się zepsuć. 

Rozumiem, zepsuł się (zwarcie itp.)  nie działa wymieniam w porządku. Jednak zaraz po zmianie umowy nie działa prawidłowo czyli niezgodnie z warunkami i muszę teraz jechać 30 km, aby go zdiagnozować i przez miesiąc nie mam dostępu do wszystkich kanałów. Jeszcze, gdyby się zepsuł wymieniam spoko, ale cudowna naprawa w dwie godziny ? Czyli problem musi być ogólnie znany, a użytkownicy się denerwują i jeszcze mają być wdzięczni, że udało się naprawić. 

Racjonalne jest to, że CP przedłuża mi o ten czas darmowy dostęp lub przysyła swojego instalatora, który naprawia/wymienia dekoder i to rozumiem. Jednak działanie CP jest takie, że to wina użytkownika bo sygnał zły, coś wcisnął , nie pobrał, ma problem żeby podjechać. 

 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.04.2022 o 18:43, michall1234 napisał:

dlaczego Cp nie zrobił porządku i nie wprowadza nowej pakietyzscji do prepaid ?

Witamy. Na obecny moment nie ma informacji o zmianach oferty Prepaid.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.04.2022 o 09:14, Specjalista Polsat Box napisał:

nie ma informacji o zmianach oferty Prepaid.

Powinniście ujednolicić pakiety z familijnego /max /sport / film 

Na S M L i dodać opcje eleven i PSP 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie na jakim kanale łapać uprawnienia. Dekoder polsatu używany tylko w czasie pobytu w DE obecnie od 3 m-cy nie był podłączany do anteny i teraz świeci tylko kilka kanałów w tym CBS Drama i Europa. na jakim tp obecnie łapie się tiery dla lokalnej karty nagra polsatu. Dekoder nie mój włączony na jednym z kanałów z TP 12284MHz i po po ponad godzinie nic. Umowa nie moja więc nie mam możliwości zrobić tego na icok a dzwonić nie chcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...