Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na tą chwilę mam smart dom (chyba nawet ten pierwszy -50%) i najwyższy pakiet plus dwa multiroom - płacę 65zł.

Wchodzę na stronę i dodaje do mojego pakietu (podobnego) Polsaty Sport Premium i mam 130zł. 

Czy jest jakaś szansa przedłużając umowę aby urwać parę złotych ? Czy w Polsacie to nie mozliwe ?

Mogę po prostu kupić tylko Sport w CanalPlus i wyjdzie 20zł taniej, ale nie chce mi się bawić w kolejne umowy :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Majac pakiet M, jaki jest koszt dokupienia pakietu ktory zawiera kanały Polsat Sport premium i Eleven sports w opcji wlacz/wylacz? 

Czy osoba majaca aktywny pakiet Ma moglaby zdradzic cennik. Na infolini nie dostalem informacji. Zastanawiam sie miedzy wyborem pakietu M a M sport i chcialbym znac mozliwosc dobrania dodatkowych pakietow i ich cen dla pakietu M.

Edytowane przez kjackiew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużałam w styczniu umowę na pakiet L + HBO GO i dziś zauważyłam, że nie mam dostępu do kanałów TV z mojego pakietu w Polsat Box Go. W wcześniejszej umowie miałam tak samo pakiet L + HBO GO, ale w sekcji SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG (SWŚU) jako Pakiet Podstawowy zapiane 'Pakiet L, Opcja ON THE GO'. Kiedy w styczniu zawierałam umowę, OTG już nie było, Polsat Box zastąpił CP GO, a w opisie pakietu L stoi jak wół 'Polsat Box Go - w cenie'. Rozumiałam przez to dostęp do kanałów TV z pakietu L na urządzeniach mobilnych. Podpisałam umowę i nawet nie zorientowałam się, że czegoś brakuje, bo warunki wchodziły w życie od nowego okresu rozliczeniowego.

 

Czy 'Polsat Box Go - w cenie' to oznacza dostęp do kanałów TV przez Polsat Box Go, czy coś innego? A może dostęp do kanałów TV przez Polsat Box Go musi być jakoś dodatkowo wspomniany w sekcji 'SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG'? 

 

Czy ktoś miał podobne problemy i wyegzekwował dostęp do TV z urządzeń mobilnych?

Edytowane przez beginka
uszczegółowienie problemu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Cp.go napisał:

O jakich kanałach mowisz ?  

Nie ma absolutnie żadnych kanałów dostępnych w Polsat Go. Sprawdzałam AXN, Polsat Sport, TV4. 

Chodzi o to czy zapis w umowie "Pakiet Podstawowy: Pakiet L" w domyśle oznacza dostęp do kanałów z pakietu L też w Polsat Go. Jak wspominałam, we wcześniejszej umowie miałam zapis "Pakiet Podstawowy: Pakiet L, opcja On The Go". Tylko myślałam, że po wprowadzeniu Polsat Go on jest domyślnie dostępny dla wszystkich umów (w zakresie danego pakietu) i nie trzeba dodatkowych zapisów w sekcji Warunki Świadczenia Usług.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem po zmianie umowy. Aktualnie pakiet L z 3 miesięcznym dostępem do wszystkich kanałów.  Na kanale TVP sport, Eurosport 1 oraz Polsat Sport News widnieje komunikat "tego kanału nie ma w Twoim abonamencie". Wcześniej wszystko działało bez problemu oraz pozostałe kanały mam. Zrobiłem reset dekodera oraz wyszukałem na nowo programy i dalej nic.   Po kontakcie z działem obsługi polecają wymienić dekoder, jednak ta sytuacja jest na każdym z 3 dekoderów i wątpię, żeby problem leżał w wadliwym dekoderze. 

 

Ktoś przerabiał  ten problem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Gizior89 napisał:

Wyłącz dekoder z prądu na 30sek i go włącz. Następnie włącz ten każdy kanał na 30sekund. Jeśli dalej będzie ten komunikat to dzwoń na infolinie

Zrobiłem tak i po chwili namysłu na kanale 19 pojawił się na krótką chwilę "błąd odczytu" a następnie wskoczyło standardowe okno " Tego kanału nie ma w twoim ..." 

Sygnał ponowiłem i reset dekodera robiłem bez usuwania ustawień multiroomu - jeszcze tego spróbuję i dzwonię na gorąca linię. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, bardzo proszę o pomoc w kwestii zawarcia nowej lub przedłużenia starej umowy. Umowę z CP zawarłem w czerwcu 2020r. na 24 miesiące., Pakiet Familijny MAX HD za 50 zł. W ostatnim czasie odebrałem telefon z propozycją przedłużenia umowy pewnie na tych samych warunkach. Z tego co się zdążyłem zorientować zmieniły się pakiety i np. pakiet M jest za 40 zł, więc moje pytanie brzmi czy lepiej przedłużać umowę na starych zasadach czy poczekać aż ta wygaśnie i zawrzeć nową. Bardzo proszę o wyjaśnienie co jest bardziej opłacalne, bo w punkcie wiadomo jak to wszędzie liczy się sprzedaż. Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...