Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam aktywną umowę na czas nieokreślony. Dekoder HD 7000 przestał działać. Wczoraj na infolinii polecono mi wymienić w punkcie Polsatu na nowy. Udałem się do punktu i się dowiedziałem że tych dekoderów już nigdzie nie ma. Dzwonię dzisiaj ponownie na infolinię i uprzejmy Pan powiedział że faktycznie te dekodery są wycofane i nie wie co mam zrobić . Może mi zaproponować nową umowę na dwa lata z nowym dekoderem. Innej opcji nie ma . Jakiś absurd. Mam aktywną umowę na czas nie określony i nie zamierzam zmieniać na nową. W obecnym miejscu będę mieszkał parę miesięcy i nie wezmę nowej umowy. 

Moim zdaniem operator powinien mi zapewnić sprawny dekoder skoro mam aktywną usługę .Co mam z tym fantem zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, konrad7200 napisał:

Mam aktywną umowę na czas nieokreślony. Dekoder HD 7000 przestał działać. Wczoraj na infolinii polecono mi wymienić w punkcie Polsatu na nowy. Udałem się do punktu i się dowiedziałem że tych dekoderów już nigdzie nie ma. Dzwonię dzisiaj ponownie na infolinię i uprzejmy Pan powiedział że faktycznie te dekodery są wycofane i nie wie co mam zrobić . Może mi zaproponować nową umowę na dwa lata z nowym dekoderem. Innej opcji nie ma . Jakiś absurd. Mam aktywną umowę na czas nie określony i nie zamierzam zmieniać na nową. W obecnym miejscu będę mieszkał parę miesięcy i nie wezmę nowej umowy. 

Moim zdaniem operator powinien mi zapewnić sprawny dekoder skoro mam aktywną usługę .Co mam z tym fantem zrobić ?

Punkt Polsat Box powinien zamówić ten sam dekoder, a w przypadku braku, to dekoder tej samej generacji. Proponuję udać się do salonu i poinformować o powinności zamówienia urządzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo wiem, do którego tematu będzie pasowało moje pytanie, więc spróbuję tutaj.

 

Posiadam umowę z CP - od jakiegoś czasu już na czas nieokreślony. Posiadam stare dekodery HD Mini (główny + jeden multiroom). Odbierałem sygnał za pośrednictwem satelity.

 

Ostatnio bardzo kiepsko u mnie z sygnałem (drzewa, nowe budynki a mieszkam na parterze), więc myślę o zmianie metody połączenia na Internet.

 

Tu pojawiło się kilka pytań, na które nie mogę znaleźć odpowiedzi.

1. Czy mogę podpisać nową umowę, na dokładnie te same pakiety, które posiadam (szczególnie chodzi o dodatkowe kanały sportowe) - ale otrzymać nowe dekodery, które podłączę tylko i wyłącznie przy pomocy Internetu (odpuszczając całkowicie satelitę)? Pytam, bo jedni twierdzą, że przez Internet można korzystać z każdego kanału, który się wykupiło, a inni, że działa tylko określona ich cześć, a do pozostałych nadal konieczne jest podłączenie satelity. Przez to się pogubiłem i teraz nie wiem, czy przypadkiem zmiana połączenia z satelity na Internet nie ograniczy mi liczby kanałów, które oglądam.

 

2. Czy podłączając dekodery przez Internet, konieczne jest posiadanie  Łącza od określonego dostawcy? Na stronie CP widnieje zapis: "Internet światłowodowy Plusa, Netii lub Orange min. prędkości 8 Mb/s". Posiadam światłowód, ale od lokalnego dostawcy (30 Mbit).

3. Czy udając się do salonu (biorąc pod uwagę powyższe pytania), powinienem prosić o ofertę z dekoderem OTT, czy Telewizja w technologii
satelitarnej i kablowej IPTV. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kantona

1. Jak podpiszesz nową umowę to już będziesz miał nową pakietyzację. Jest pakiet sportowy - szczegóły na stronie ale tv internetowej go nie ma z tego co widzę

2. Dostawca internetu nie ma znaczenia chyba że za granicą mieszkasz to nie wiem

3. Możesz wziąć dekoder 4k to będziesz miał sygnał satelitarny i internetowy albo dekoder OTT do internetu

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie:

mam cp umowa przedłużona miesiąc temu jestem na 3 miesiącach za darmo(czekam do ich końca):

mam biały dekoder z dyskiem :

czy mogę podpisać aneks na sam moduł CI?

Lub ewentualnie zostawić to co mam i kupić multirum co by to zmieniło co do oferty czas i cena?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z rozwiązanie umowy ze względu na usunięcie kanału LifeTime. Złożyłem wypowiedzenie poprzez ICOK przed końcem stycznia z wyżej wymienionego powodu. Dziś dzwoniłem do biura obsługi zapytać czy wszystko ładnie przeszło. Usłyszałem że dostanę karę umowną z powodu przedwczesnego zerwania umowy. I że jeśli chciałem zerwać umowę z powodu usunięcia LifeTime nadawanego do końca stycznia to powinienem wysłać wypowiedzenie dopiero 1 lutego. Czy tak to ma wyglądać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Końcem stycznie wysłałem wypowiedzenie w związku z usunięciem kanału liftime.

Po telefonie od polsatu zdecydowałem się na wycofanie wypowiedzenia i podpisałem zdalnie nową umowę i 2 nowe dekodery (4k i 4k lite ).

Wczoraj kurier przyjechał z nowymi dekoderami i odebrał stare.

Od razu wziąłem się za uruchamianie tv. Pierwszy dekoder (4k) podłączony przez wifi wystartował niemalże od razu i wydawało się że bez problemów , drugi nie chce się połączyć z wifi mimo iż robiłem wszystko dokładnie tak samo jak w przypadku tego pierwszego.

Na chwilę obecną na 4k lite dostępne są tylko kanały darmowe z satelity ( z której chciałem zrezygnować, dlatego brałem 2 dekodery z możliwością podłączenia do wifi).

Rano chciałem włączyć ten PB 4k ,który wczoraj działał , a po włączeniu info : "dekoder nie może połączyć się z wifi , sprawdź ustawienia"

 

Dziś jeszcze to raz posprawdzam ,ale dochodzę do wniosku że zrobiłem głupotę wymieniając działający sprzęt na te dwa niedopracowane złomy.

 

W związku z tym mam pytanie : umowa była zawarta telefonicznie , akceptowana była przez maila. Czy w takim przypadku mam 14 dni na rozwiązanie umowy bez żadnych konsekwencji ?

 

Z polsatem byłem od chyba 10 lat i nigdy nie było takich jaj jak teraz i raczej na pewno zmieniam operatora. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, oliho napisał:

W związku z tym mam pytanie : umowa była zawarta telefonicznie , akceptowana była przez maila. Czy w takim przypadku mam 14 dni na rozwiązanie umowy bez żadnych konsekwencji ?

 

W czasie ustalania nowych warunków konsultant informuje o tej możliwości w ciągu 14 dni od dostarczenia sprzętu przez kuriera. I powinna być ta informacja z wzorem odstąpienia w umowie na mailu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa przedłużona telefonicznie z DUK, rano był kurier z dekoderem, i działają tylko Eurosportu w ICOK jeszcze widać Stary i nowy dekoder.

Rozumiem że uprawnienia zostaną jeśli w ICOK zniknie oddany dekoder ?

Nie zależy mi aby było szybciej, jedynie zdziwiły mnie uprawnienia tylko na Eurosporty i nie będę dzwonił. Na stronie śledzenia info o doręczeniu więc i w Polsacie wiedza o tym.

Jak Wasze doświadczenia z czasem aktywacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, maks27 napisał:

Umowa przedłużona telefonicznie z DUK, rano był kurier z dekoderem, i działają tylko Eurosportu w ICOK jeszcze widać Stary i nowy dekoder.

Rozumiem że uprawnienia zostaną jeśli w ICOK zniknie oddany dekoder ?

Nie zależy mi aby było szybciej, jedynie zdziwiły mnie uprawnienia tylko na Eurosporty i nie będę dzwonił. Na stronie śledzenia info o doręczeniu więc i w Polsacie wiedza o tym.

Jak Wasze doświadczenia z czasem aktywacji ?

U mnie dziś teściowa odebrała nowe dekodery, teraz je konfigurowalem i na obu jest komunikat

"błąd ładowania obrazu ifcp proszę czekać"

Mam nadzieję że to kwestia uprawnień a nie walnięte dekodery. Muszę się dodzwonić do BOK

Nie dzwoniłem do Bok

 

Edit

Wyłączyłem dekoder z prądu i włączyłem ponownie Działa 🙂

Edytowane przez dzyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 2017r jestem mam aktywną umowę, płace 80zł mc. Już drugi  tydzień nie mam możliwości wymiany uszkodzonego dekodera HD7000 ani żadnej konkretnej informacji kiedy będzie to możliwe. Cztery rozmowy na infolinii i za każdym razem inne informacje ,sprzeczne. W środę konsultant nie miał pojęcia co z tym fantem zrobić , w czwartek następny konsultant obiecał że w piątek kurier dostarczy mi nowy dekoder. Informacja na koncie icok na złożoną reklamacje iż jak tylko w Gdańsku pojawi się jakiś dekoder dadzą znać mailem. Dzisiaj następna rozmowa z infolinią, zdziwienie że przednio konsultant mi coś obiecał ? Z dzisiejszej informacji się dowiedziałem że rozpatrzą reklamację do pięciu dni ! Czy ktokolwiek bierze odpowiedzialność za słowa konsultantów ? Kiedy otrzymam dekoder ? Nikt nie wie. Nie sądziłem że niby poważna firma tak traktuje swoich klientów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, maks27 napisał:

Póki co w ICOK nadal stary dekoder więc nie wiem czy pomoże ponowienie uprawnień, zrobię to jeśli do jutra nie zniknie ten stary.

 

Zadzwoniłem na infolinię nie czekałem i otrzymałem informację że do czasu jak w ICOk widać stary oddany dekoder ponawianie uprawnień by na niego działało więc dobrze że nie czekałem i uprawnienia wskoczyły w czasie rozmowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...