Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Grzegorz697A kto tak robi jak Ty piszesz. Jeśli chcesz nadal mieć tv od Polsatu to piszesz wypowiedzenie w ICOK z powodu wycofania kanału Lifetime. DUK będzie do ciebie dzwonił, lub sam zadzwonisz (222 127 128) i przedłużysz umowę na nowych warunkach. Za te same kanały co masz będziesz płacił przez rok po 50 zł mies., w drugim roku po 85 zł mies.

Policzyłem pakiet L+Filmbox+Ekstraklasa+1 Mr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, stan69 napisał:

@Grzegorz697A kto tak robi jak Ty piszesz. Jeśli chcesz nadal mieć tv od Polsatu to piszesz wypowiedzenie w ICOK z powodu wycofania kanału Lifetime. DUK będzie do ciebie dzwonił, lub sam zadzwonisz (222 127 128) i przedłużysz umowę na nowych warunkach. Za te same kanały co masz będziesz płacił przez rok po 50 zł mies., w drugim roku po 85 zł mies.

Policzyłem pakiet L+Filmbox+Ekstraklasa+1 Mr.

A czy sprzęty mi też wymienią na nowe ? Mam stary dekoder a chciałbym go wymienić i to właśnie z tym robią problem w punkcie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Gamebyt napisał:

A kto załatwia takie sprawy w AP? Wypowiedzenie w ICOK, czekaj na telefon zadzwonią ;) Ewentualnie napisz priv do użytkownika CP.Go zapewne pomoże ;)

 

Wczoraj załatwiam tak sprawę, dodatkowo przez pół roku mam wszystko co możliwe w pakiecie za 50zł ;)

A co masz w pakiecie ? I ile potem płacisz po tych 6msc.

Dzięki za info z tym telefonem od nich. Zawsze chodziłem do punku, jakoś tak twarz w twarz mi bardziej pasowała. Trzeba zmienić widzę przyzwyczajenia :)

19 godzin temu, Cp.go napisał:

@Grzegorz697 podaj numer karty na priv 

Poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam pakiet Familijny Max HD,Film,Sport,Eleven,Cinemax,HBO. Ostatnio, a dokładnie wczoraj zablokowane zostało kilka kanałów z grupy Canal+. Między innymi Planete,Kuchnia,Domo,Mini Mini,Teletoon i Ale Kino. Pojawia się komunikat, że tych kanałów nie ma w abonamencie. Czyli co,te kanały są w jakimś odrębnym pakiecie dodatkowo płatnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ARTIPAPK napisał:

Dziwne to trochę. Posiada się pakiet prawie premium , a podstawowe kanały są niedostępne 😪

Dokładnie, jest tak jak pisze @stan69. Masz starą pakietyzację a te kanały są w nowej. Obierałeś bo było na nie "okno otwarte" po wprowadzeniu do oferty.

Edytowane przez gonzales
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ARTIPAPK napisał:

Dziwne to trochę. Posiada się pakiet prawie premium , a podstawowe kanały są niedostępne 😪

Jakie podstawowe masz je w umowie? Zasady chyba są proste nowe kanały w nowych pakietach. Posiadajac sprzęt HD też masz pretensje że nie masz kanału  4K z oferty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2022 o 08:07, DamPrz napisał:

 

Jeśli starych pakietów nie przedłużają, a mam Familijny Max HD w promocyjnej cenie 30 zł to jeśli nie wypowiem umowy, ani jej nie przedłużę to co będę miał i ile będę płacił jak mi się skończy obecna umowa za 4 miesiące?

 

W dniu 12.01.2022 o 08:32, maniek357 napisał:

Zostaniesz na czas nieokreślony z tym, co masz. Cena może wzrosnąć o 10 zł, choć nie musi. 

 

ale Familijny Max HD był warty 50 zł na miesiąc a płacę 20 zł mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałem dopytać, kanały od Canal+ (dodane w grudniu) są dostepne dla wszyskich użytkowników nowej pakietyzacji, czy ma znaczenie data podpisanej umowy?

Umowa podpisana w lipcu 2021, pakiet L+ HBO+1 multiroom i na obu dekoderach na tych kanałach komunikat TEGO KANAŁU NIE MA W TWOIM ABONAMENCIE. Nie pomógł telefon na infolinię, ani przywracanie sygnału przez ICOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od jakiegoś czasu nie mam kanałów, które były ostatnio dodane z canal+ czyli Alekino, Domo, Planet itd. Pakiet, który mam to familijny max HD z dwoma dekoderami Multiroom. Zadzwoniłem dziś na infolinię i uprzejmy Pan powiedział, że muszę mieć pakiet L, żeby mi działały te programy. Ale przecież ten pakiet, który mam jest równoznaczny z pakietem L.  Kiedy powiedziałem mu, że te programy działają mi w apce na smartfonie to stwierdził, że pewnie niedługo przestaną działać. Czy też tak macie? Za to co mam obecnie płacę 125 zł - dochodzi jeszcze HBO, Polsat Sport premium, Eleven i coś tam jeszcze. Pewnie jakbym chciał wziąć pakiet L to wyszłoby kilkadziesiąt złotych więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nowe to podwyżka o około 10 zł. Nie każdy będzie płacił więcej dla kilku brakujących kanałów. Jedyne co się zyskuje z nową pakietyzacją oprócz paczki tematycznych od platformy CANAL+ to Insight UHD i tyle

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. A odnośnie wycofania kanału Lifetime z oferty. Chciałbym nieco zmienić warunki oferty. Mam według starej pakietyzacji pakiet: Familijny Max, Film, Sport, Eleven, HBO, Cinemax do tego multiroom. Dekodery Evobox PVR jako główny i HD 3000 jako dodatkowy. Umowa podpisana w lipcu 2020r. Umowa jeszcze około  7-8 miesięcy. Opłata na chwilę obecną to 110 zł. Do tego dochodzą jako pozostałe usługi smart dom tj.telefon i internet. Mam nadzieję że kanał Lifetime mam gwarantowany. W związku z tym chciałbym ugrać coś. Chciałbym zrezygnować z Eleven i multiroom. Czy na usługach smart dom stracę rabat? PS.dodatkowe usługi tj.internet i telefon już od dawna przeszły na czas nieokreślony. I dodatkowe pytanie, czy wypowiedzenie odnośnie kanału Lifetime mogę wysłać poprzez ICOK?

Edytowane przez ARTIPAPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...