Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak poprawnie wypowiedzieć umowę na telewizję?

Można przez ICOK, ale w jaki sposób? Wysyłać PDFa, czy tylko treść w wiadomości?

I chciałbym wraz z końcem trwania umowy, więc wypowiadam z -

zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu 
podstawowego umowy

?

Drugie pytanie - w jaki sposób można upoważnić kogoś, by mu udzielali informacji nt. np. propozycji nowej umowy, bo umowa jest na mnie, a najczęściej to kobieta jest w domu,a nie ma jej na umowie i jej nie chcą żadnej informacji udzielać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tomaszek80 napisał:

Jak poprawnie wypowiedzieć umowę na telewizję?

Można przez ICOK, ale w jaki sposób? Wysyłać PDFa, czy tylko treść w wiadomości?

I chciałbym wraz z końcem trwania umowy, więc wypowiadam z -

zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu 
podstawowego umowy

?

Drugie pytanie - w jaki sposób można upoważnić kogoś, by mu udzielali informacji nt. np. propozycji nowej umowy, bo umowa jest na mnie, a najczęściej to kobieta jest w domu,a nie ma jej na umowie i jej nie chcą żadnej informacji udzielać?

 

Wyznacz godz.o której jesteś osiągalny-możesz zaznaczyć w wypowiedzeniu.Z tego wynika że wypowiadasz umowę ale NIE CHCESZ wypowiedzieć-z DUK otrzymasz dobrą ofertę-przekonasz się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli odstąpię od umowy w terminie 14 dni, umowa zawarta przez internet, zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem terminu 14 dni od daty zawarcia umowy, zapłacę jakąś karę? Chcę odstąpić od umowy ponieważ na kanałach Polsat , Polsat news , Polsat Play , Polsat cafe , TVN ,TVN7 , TVP 1 itd.  wyświetla się napis tego kanału nie ma w twoim abonamencie (E017-0) , działa tylko kilka kanałów . Przywracanie ustawień fabrycznych , ponawianie sygnału itd. nic nie daje. To co mam płacić abonament za to że nie mam co oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2021 o 14:13, maikel napisał:

Wyznacz godz.o której jesteś osiągalny-możesz zaznaczyć w wypowiedzeniu.Z tego wynika że wypowiadasz umowę ale NIE CHCESZ wypowiedzieć-z DUK otrzymasz dobrą ofertę-przekonasz się.

No ja się przekonałem , ofertę dostałem bardzo fajna przez telefon , zgodziłem się po czym przyszła umowa papierowa nie przeczytałem jej bo byłem przekonany że jest to samo ale o dziwo po okresie promocyjnym dokładnie po 6 miesiącach wyłączono mi kanały , biorę umowę papierową i moje zdziwienie nie mam tych kanałów w umowie i tak właśnie się oszukuje klientów ale wina faktycznie moja bo uwierzyłem w to co zostało ustalone przez telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Omega napisał:

No ja się przekonałem , ofertę dostałem bardzo fajna przez telefon , zgodziłem się po czym przyszła umowa papierowa nie przeczytałem jej bo byłem przekonany że jest to samo ale o dziwo po okresie promocyjnym dokładnie po 6 miesiącach wyłączono mi kanały , biorę umowę papierową i moje zdziwienie nie mam tych kanałów w umowie i tak właśnie się oszukuje klientów ale wina faktycznie moja bo uwierzyłem w to co zostało ustalone przez telefon.

Czy coś wywalczysz jak złożysz reklamację czy nie- to trudno wyczuć, ale niech to będzie dla ciebie nauczka i nie mam tu na myśli umowę z CP tylko każdą  :!: to co na [beep] to na [beep], ja zawsze czytam umowy a z Polsatu zawsze po uzgodnieniu warunków dostawałem mailem wzór, czytałem, sprawdzałem a po kilku godzinach czy na drugi dzień konsul dzwonił i wtedy słyszał sakramentalne TAK, teraz jest jeszcze prościej bo dogadana umowa przychodzi na maila i by ja aktywować trzeba kliknąć w lin(już w dwie nie kliknąłem)

Pamiętaj że na [beep] to się z kumplem na piwo możesz umówić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2021 o 21:53, Mb87 napisał:

Czy jeżeli odstąpię od umowy w terminie 14 dni, umowa zawarta przez internet, zgoda na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem terminu 14 dni od daty zawarcia umowy, zapłacę jakąś karę? Chcę odstąpić od umowy ponieważ na kanałach Polsat , Polsat news , Polsat Play , Polsat cafe , TVN ,TVN7 , TVP 1 itd.  wyświetla się napis tego kanału nie ma w twoim abonamencie (E017-0) , działa tylko kilka kanałów . Przywracanie ustawień fabrycznych , ponawianie sygnału itd. nic nie daje. To co mam płacić abonament za to że nie mam co oglądać.

Możesz i nie Ty jeden się zawiodłeś, ale trzymaj wszystkie papiery, łącznie z potwierdzeniem zwrotu sprzętu, bo...

 

W dniu 13.11.2021 o 10:36, worldremaker napisał:

Hejo. Mam problem teraz z Polsatem, dość poważny. Wziąłem umowę online, ale Polsat nie wywiązywał się dość wzorowo, patrz:

W terminie skorzystałem z odstąpienia i w terminie wysłałem sprzęt. Sprzęt był wzorowo, oryginalnie zapakowany - posiadał oryginalne opakowanie, worki piankowe, pełne okablowanie, zasilacze, pudełko jak z fabryki, nieściągnięte folie z urządzenia. Dla niedowiarków nr listu 1000372167244, przewoźnik DPD i można sobie sprawdzić. Dzisiaj rano na email otrzymałem fakturę za niezwrócony sprzęt - 480 zł wystawioną dwa dni temu. Zadzwoniłem na biuro obsługi klienta i konsultantka odpowiedziała mi, że jest 14 dni na rozpatrzenie zgłoszenia reklamacji. W dniu odstąpienia przestałem być klientem, sprzęt został zwrócony i Polsat chce ode mnie kasiurkę. Chyba nie trzeba pisać, jak to się nazywa. Jak sprawa się do końca przyszłego tygodnia nie rozwiąże to zgłaszam ją na Policję. Dokumenty wszystkie posiadam. Paczka miała opis tego, co jest w środku i była ubezpieczona. Będę pisać, jak sprawa dalej się potoczyła. Na dzień dzisiejszy, jeśli idzie o mnie Polsat jedynie potrafi nerwy szarpać. Zanim ktoś zdecyduje się na ten kabaret niechaj zapozna się z tym tematem, bo tego to nigdy nie grali.

Numer listu 1000372167244U - literka mi się zjadła. W każdym razie odebrana z początkiem tego tygodnia. https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=1000372167244U

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.12.2021 o 22:01, wojtekmedia2 napisał:

Jakie obecnie modele są udostępniane do dekodera Polsat Box 4k jako multiroom?

4k lite

W dniu 12.12.2021 o 12:39, abonentCP napisał:

Witam wie może ktoś jak wygląda płynne przejście ze starej pakietyzacji na nową 

Dawaj na priv pomoge 

W dniu 4.12.2021 o 14:14, abonentCP napisał:

Dziwne obecnie posiadam pakiet premium  żeby przejść na nową pakietyzację muszę wymienić moduł ma dekoder albo płacić dodatkowe 10 PLN za pakiet VOD chore podejście do klienta

Jesli posiadasz dwa dekodery wtedy wymiana jest wymagana w innym przypadku nie 

W dniu 3.12.2021 o 16:56, deejay_18 napisał:

Witam,

 

mam pytanie czy jest możliwość zmiany pakietu podczas trwania umowy z M na L?

Wiąże się to z przedłużeniem obecnej umowy czy zostaje w obecnej formie czyli 17 miesięcy do końca?

Niestety tylko aneks. Zapraszam jak cos 

W dniu 28.11.2021 o 17:59, kokodzambo napisał:

Witam, czy jest szansa teraz na jakąś rezygnację z umowy w CP z powodu usunięcia kanałów? Ewentualnie ile czasu przed zakończeniem umowy mogę podpisać nową ale na jakieś niższe pakiety?

Niedlugo 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...