forresty Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Dzień dobry. Może ktoś mi wyjaśnić o co chodzi w tych ofertach zmian dekoderów które rozsyła CP? Dostałem sms i list z propozycją zamiany dekodera na nowy, ale nic o warunkach prócz tego że ma to kosztować 1zł, ale podejrzewam że ta zamiana będzie wiązać się z dodatkową opłatą miesięczną i zmianą umowy (np nowa umowa na 2 lata). Może ktoś wyjaśnić na jakich warunkach wymieniają te dekodery i czy będę musiał nową umowę podpisywać zrywając starą bo żadnych warunków nie przysłali z tego co mi ojciec przyniósł w papierach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Wiesz o jakie dekodery chodzi ? A jaki ty posiadasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forresty Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Nie mam pojęcia jakie oferują. Mi to potrzebne jak łysemu szczotka, ale ojciec mnie męczy i nie wiem po co mu to dobrodziejstwo skoro nic innego na nim w telewizorze nie zobaczy choćby nie wiem jaki dekoder miał , a nowe funkcje są mu zbędne. Ale może warto go zmienić ze wzgl na to że to stary mini hd 2000 i może się popsuć kiedyś więc może to jakiś sens ma tylko nie wiem czy pod płaszczykiem tej zamiany nie wcisną jakichś dodatkowych produktów i miesięcznej opłaty za ten dekoder czy też nie każą podpisywać nowej 2-letniej umowy na nowych warunkach i pakiecie. Musiałbym to wszystko przeczytać a ja nie mam do tego głowy, telewizja mnie ziębi szczerze mówiąc i się tym wszystkim nie interesuję w zasadzie a jak znam telekomy to umowy zwykle zawierają niespodzianki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 @forrestyNa 99% nowa umowa/ aneks z pakietem L, bo tam opłata za większość dekoderów to 1 zł - jednorazowo. Jak wymieniać to najlepiej przy aneksie po złożonym wypowiedzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forresty Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Czyli zmiana pakietu i nowa cena jak rozumiem? Ile to teraz jest w takiej sytuacji jeśli można wiedzieć? I generalnie co się dzieje w sytuacji kiedy nie chcę wymieniać dekodera, ale musze bo się popsuł? Tutaj chyba musza mi wymienić za free na starych warunkach bez podpisywania umów i nowych warunków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Zgodnie z treścią listu, który został wysłany, dokonanie wymiany dekodera na nowszy model już od 1zł, wiąże się z koniecznością przedłużenia umowy. Można tego dokonać w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, gdzie należy zabrać ze sobą stary sprzęt oraz pismo informujące o tym. W przypadku gdy dekoder jest wadliwy, również sugerujemy udanie się do punktu celem jego diagnostyki. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, pracownik wymieni sprzęt na sprawny model, bez konieczności dokonywania zmian w umowie i bez ponoszenia dodatkowej opłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forresty Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 (edytowane) "Koniecznością przedłużenia umowy". Na dotychczasowych warunkach które mam czy na takich o których mówi posełsuski czyli nowa umowa w wyższej cenie z pakietem L? Teraz płacę 20zł. Edytowane 16 Marca 2021 przez forresty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Pytanie chyba z tych głupich , ale chcę się upewnić . Jeżeli aneks do umowy nie zostanie potwierdzony (SMS , emailem ) , to nie wchodzi w "w życie " ? I umowa zostanie rozwiązana zgodnie z wypowiedzeniem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Już nie pamiętam jak było u mnie, ale @czytnik czy przedstawienie oferty nie wiąże się z wycofaniem wypowiedzenia ? Nie pytali o to w rozmowie przy przedstawianiu nowej oferty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 @forresty Zależy jaką umowę wybierzesz, teraz jest nowa pakietyzacja (pakiety S, M, L + dodatki). Opłata aktywacyjna za dekoder będzie różna w zależności od tego jaki dek wybierzesz (są różne modele) i jaki pakiet weźmiesz. @czytnik Samo przedstawienie oferty nie oznacza jeszcze wycofania wypowiedzenia. Natomiast jeśli dostałeś aneks do potwierdzenia sms/ mailowo to wypowiedzenie umowy musiało zostać przez Ciebie wycofane. Nie akceptując warunków aneksu, umowa wraca do wersji poprzedniej. Chcąc ją rozwiązać definitywnie, musisz rezygnację złożyć jeszcze raz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Jeśli Mix na kwotę30 złotych w Plusie jest produktem uprawniającym do zniżki 10 złotych w abonamencie satelitarnym to jaki będzie wpływ na SmartDom przy konwersji mix-a na abonament też w cenie 30 złotych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 Mam pytanie a mianowicie czy dostępna w aneksie umowy "Pełna oferta TV" w okresie promocyjnym oznacza dostęp to wszystkich kanałów wliczając w to VOD? Gdy oferta ta wystartowała to aktywowało się promocyjne HBO i kanały dla dorosłych ale kanały VOD 202 - 204 pozostały nieaktywne. Tak powinno być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maikel Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 16 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2021 (edytowane) Myślałem że jak jest pełna oferta telewizyjna to też z tymi kanałami VOD. Nie rozumiem dlaczego te kanały mają osobne prawa skoro w pakietach jest jeden duży zestaw VOD bez podziału na kanały 202 - 204 i 205 - 208 który był wcześniej. Edytowane 17 Marca 2021 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario13 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Hej mam familijny HD - z Elevenami - cena 30 zł. kończy się umowa i na co mogę liczyć ? zależy mi na dekoderze pvr i ekstraklasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 @Mario13Gdyby nie dekoder pvr i Ekstraklasa to jest najtaniej tak jak masz, mimo przejścia umowy na czas nieokreślony już za 40 zł. Dekoder pvr jest dostępny od nowego pakietu L, a bez czynszu od L + 1 pakiet dodatkowy (jako dodatkowy może być Ekstraklasa lub Eleveny). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario13 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 20 minut temu, stan69 napisał: @Mario13Gdyby nie dekoder pvr i Ekstraklasa to jest najtaniej tak jak masz, mimo przejścia umowy na czas nieokreślony już za 40 zł. Dekoder pvr jest dostępny od nowego pakietu L, a bez czynszu od L + 1 pakiet dodatkowy (jako dodatkowy może być Ekstraklasa lub Eleveny). dzięki za info. czy można liczyć na jakieś promocje w przypadku L + ekstraklasa i/lub Eleven. czy sztywne 80 zł przez cały okres? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 @Mario13Po złożeniu wypowiedzenia umowy: 12msc x 50 zł + 12msc x 70 (L+ekstraklasa) albo 80 zł (L + ekstraklasa + eleven). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doncoyote Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 (edytowane) Mam pytanie, czy da się coś zrobić w sprawie? Bo już mam dość Polsatu i ciągłego użerania się z nimi. Sprawa wygląda tak: W zeszłym roku stary dekoder HD3000 zaczął się bardzo często wieszać. Poszedłem do salonu żeby wymienili. Niestety, okazało się, że nie można, bo takich dekoderów już nie mają, a że byłem na umowie bezterminowej od jakiegoś roku to już wcale nic nie da się zrobić. Tak twierdził sprzedawca. Jedyna opcja to nowa umowa na 29 miesięcy i dostanę nowy super dekoder Evobox Lite, na co niestety się zgodziłem. Nowy dekoder oczywiście też się zawieszał. Myślałem, że oddam, rozwiąże umowę i po problemie. Na drugi dzień udałem się do salonu z dekoderem i niestety nic nie dało się zrobić, bo umowa podpisana. Koniec kropka. Z łaski wymienili mi dekoder, który też nie działał prawidłowo: czarny ekran, artefakty. Zadzwoniłem na infolinię, gdzie dowiedziałem się, że wcale nie musiałem podpisywać nowej umowy. Co prawda, nie dostałbym Evoboxa, ale powinni sprowadzić HD3000 na wymianę, no i że umowa podpisana to nic nie zrobię. Poszedłem znowu do salonu, bo po prostu czułem się w tym momencie oszukany, poinformowałem sprzedawcę, czego dowiedziałem się na infolinii, no i po tym już nawet rozmawiać ze mną nie chcieli. Oczywiście po tym napisałem reklamację, gdzie opisałem zaistniałą sytuację i w odpowiedzi dostałem to: Cytat Szanowny Panie W odpowiedzi na otrzymaną w dniu 15 czerwca 2020 r. reklamację uprzejmie informujemy, że podpisując Umowę złożył Pan oświadczenie, iż przed jej zawarciem zapoznał się z jej warunkami, Regulaminem świadczenia usług oraz Cennikiem i akceptuje ich treść. Tym samym Cyfrowy Polsat nie ma podstaw do zakwestionowania prawidłowości zawarcia Umowy. Zaznaczamy że jest Pan uprawniony do rozwiązania Umowy z końcem jej Okresu Podstawowego, tj. z dniem 27 sierpnia 2022 r. bądź w trakcie jego obowiązywania, z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia (ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego). W razie rozwiązania Umowy przed upływem Okresu Podstawowego będzie Pan zobowiązana do zwrotu ulgi, pomniejszonej proporcjonalnie za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania. W przypadku woli zakończenia współpracy prosimy o przesłanie deklaracji ze wskazaniem trybu jej zakończenia. W oparciu o powyższe, reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Informujemy o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w kwestionowanej sprawie. Na podstawie § 7 ust. 2 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r., poz. 284) uprzejmie informujemy, że zgodnie z przysługującymi uprawnieniami po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest konsument, przysługuje także możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub innego podmiotu uprawnionego, wpisanego do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na podstawie art. 109 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2460 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r., poz. 1823). W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. Z poważaniem, ______________________________________[.........] Kierownik Sekcji Obsługi Korespondencji Email Cyfrowy Polsat S.A. Oczywiście dzwoniłem jeszcze na infolinię, a tam, że po sprawie, bo nikt nie wie, co kto komu mówił w salonie.Co najwyżej mogę wnieść sprawę do sądu... Edytowane 14 Kwietnia 2021 przez Barti Na forum nie ujawniamy danych personalnych innych, niż ewentualnie swoje własne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 26 minut temu, doncoyote napisał: Z łaski wymienili mi dekoder, który też nie działał prawidłowo: czarny ekran, artefakty. Hmm, a sprawdzałeś swoją instalację antenową? Być może twoja antena lekko się przestawiła i stąd problemy z odbiorem, a nie wina samego dekodera... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doncoyote Opublikowano 14 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2021 (edytowane) Sprawdziłem wszystko dobrze. To wina dekodera. Potwierdzeniem, że z anteną jest OK jest to, że po tej ostatniej aktualizacji nie ma już ani czarnych ekranów, ani artefaktów podczas oglądania. Edytowane 14 Kwietnia 2021 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Poprawiono też chaotyczną i niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James88 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 (edytowane) Nie aktualne. Edytowane 19 Kwietnia 2021 przez James88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jan.kijowski Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 (edytowane) Czy wielodniowy brak HBO GO (przy utrzymującym się komunikacie "brak subskrypcji (12.22)" ) może być podstawą do natychmiastowego wymówienia kompletnej umowy abonenckiej z CP (HBO GO jest zgodnie z regulaminem CP częścią tej umowy)? Edytowane 19 Kwietnia 2021 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 7 godzin temu, jan.kijowski napisał: Czy wielodniowy brak HBO GO A zgłaszałeś to gdzieś, czy dopiero forum jest twoją pierwszą instancją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2021 W dniu 19.04.2021 o 13:24, jan.kijowski napisał: Czy wielodniowy brak HBO GO (przy utrzymującym się komunikacie "brak subskrypcji (12.22)" ) może być podstawą do natychmiastowego wymówienia kompletnej umowy abonenckiej z CP (HBO GO jest zgodnie z regulaminem CP częścią tej umowy)? Witam. Decyzję o wcześniejszym rozwiązaniu bez naliczenia kary może podjąć jedynie Departament Reklamacji. Proszę o informację, czy utrudnienia nadal występują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.