bartek2lp2 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) Dziś wysłałem poprzez ICOK wypowiedzenie umowy na telewizję w Cyfrowym Polsacie. Jak długo będzie trzeba czekać na odpowiedź? Edytowane 22 Stycznia 2020 przez bartek2lp2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Ja ostatnio wysłałem i równo tydzień po doręczeniu poleconego miałem telefon od nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2lp2 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Ja wysyłałem przez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Do 48 godzin jeżeli nie dostaniesz potwierdzenia na ICOK, to zadzwoń do DUK czy wpłynęło wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_zg Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 (edytowane) Witam. Mam internet światłowodowy + telefon stacjonarny od Netii i TV Sat (Evobox) od Polsatu. Skoro Polsat kupił Netię to czy istnieje możliwość zamiany Evoboxa na Giganagrywarkę i skumulowanie to w jedną fakturę jako Internet i TV od Netii? Pozdrawiam, Rafał. Edytowane 22 Stycznia 2020 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Witam.Zmiana sprzętu Evobox na Giganagrywarkę i połączenie faktur nie będzie możliwe, ponieważ są to różne spółki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
333mateusz Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Witam. Jak pisałem wyżej, kurier nie zostawił mi nowej umowy i dekodera. Pytanie brzmi, czy mam czekać, aż nastąpi zwrot do nadawcy (tak przynajmniej twierdzi konsultant), czy mogą wysłać nową umowę z dekoderem, a tą poprzednią anulować (finalnie i tak się stanie, chodzi o czas)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Nikt Ci nie wyślę nowej, dopóki nie będzie zarejestrowany zwrot obecnej przesyłki. Musisz niestety czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Godzinę temu, 333mateusz napisał: Witam. Jak pisałem wyżej, kurier nie zostawił mi nowej umowy i dekodera. Pytanie brzmi, czy mam czekać, aż nastąpi zwrot do nadawcy (tak przynajmniej twierdzi konsultant), czy mogą wysłać nową umowę z dekoderem, a tą poprzednią anulować (finalnie i tak się stanie, chodzi o czas)? Zgadza się. Należy czekać na zwrot. Czy zaktualizowałeś już swoje dane? Jeśli tak, podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty z dekodera. Przekażę go do odpowiedniego działu, w celu zweryfikowania sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
333mateusz Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Jeżeli chodzi o aktualizację danych to po pierwszym telefonie kazano mi się udać do APS. Zadzwoniłem z czystej ciekawości za godzinę i miła Pani powiedziała mi, że za chwilę to załatwi i tak się stało (dopisała moje drugie imię). Specjalista, nie mogę wysłać Ci wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2020 (edytowane) Już jest możliwość wysyłania do mnie wiadomości prywatnych. Zachęcam do kontaktu w tej sprawie. Edytowane 23 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Zajrzałem do umowy z lipca 2018 na Rodzinny HD 24/3 za 5 złotych i nie ma w niej informacji o cenie po okresie podstawowym, więc to jeszcze stary regulamin i nie ma potrzeby aneksowania celem utrzymania ceny. W nowszej umowie sprzed roku jest wyraźnie napisane, że po okresie podstawowym cena pakietu to 15 złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamoh Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 (edytowane) Witam, Jutro kończy się mi umowa z Cyfrowym Polsatem. Miałem ofertę przedłużenia umowy, przyjętą telefonicznie, kurier w drodze, ale nie odebrałem przesyłki od kuriera i co za tym idzie, nie doszło do podpisania umowy. Pisząc w skrócie - konsultant wprowadził mnie w błąd w pewnej kwestii. Doszedłem do tego, kiedy kurier był w drodze. Pozdrawiam serdecznie, Adam. Edytowane 27 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Witam. Przykro mi z powodu tej sytuacji, konsultant na pewno nie miał złych intencji. Jeśli nadal jesteś zainteresowany ofertą, napisz do mnie wiadomość prywatną, a konsultant oddzwoni i postara się dobrać atrakcyjne warunki umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Sprawdzałem na stronie internetowej ofertę Polsatu w najmniejszym pakiecie Rodzinnym HD + Cinemax HD.W opisie jest 83 kanały, ale po wybraniu "wybierz" i wybraniu dekodera, pokazuje się strona z podsumowaniem i wtedy już jest 79 kanałów. Z czego to wynika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Witam, oferta zapewnia dostęp do 83 kanałów. Dziękuję za zgłoszenie, sprawę przekazałem do odpowiedniego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierak2012 Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Zwrot nadpłaty wymaga wysyłania jakiś pism mailowo, czy listownie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rsw Opublikowano 1 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2020 Ja kiedyś wysłałem mailem skan podpisanego pisma i wystarczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 Czy robią obecnie umowy (przedłużeniowe) 15 w tym 3 miesiące za darmo? Podczas ostatniego przedłużenia na 12/3 usłyszałem, że to mogą teraz zrobić ale z kolejnym przedłużeniem gdybym chciał na 15 to może być problem bo 15/3 im zniknęło z systemu i tylko 15/1 mogą dać. Czy ktoś się z tym spotkał może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 We wrześniu ub. roku dokładnie wziąłem taką umowę o jakiej piszesz 15/3. Natomiast już w styczniu bieżącego roku wziąłem umowę 12/3 (ze względu na wycofanie Cbs Action). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 12 godzin temu, aster napisał: Czy robią obecnie umowy (przedłużeniowe) 15 w tym 3 miesiące za darmo? Od 14 listopada ub.r. nie ma umów 15/3, jest tylko 15/1 z wymianą lub bez wymiany sprzętu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 3 godziny temu, stan69 napisał: Od 14 listopada ub.r. nie ma umów 15/3, jest tylko 15/1 z wymianą lub bez wymiany sprzętu. No właśnie tego się obawiałem. Czyli raczej nie był to chwilowy brak/błąd w systemie, skoro to trwa od listopada to raczej celowe i przemyślane działanie. Co w takim razie polecacie najlepiej zrobić po 12/3 skoro nie można mieć dwa razy pod rząd 12/3 a 15/3 już nie istnieje? Jeśli płacę 5zł/mies. za Evobox PVR (mimo pakietu Premium Max) to ponoć przy 15/1 można wziąć nowy sprzęt i choćby ten czynsz zlikwidować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 12 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2020 Możesz wziąć 15/1 z ponowną wymianą dekodera i pozbędziesz się czynszu. Zapłacisz tylko jednorazową aktywację za dekoder 49 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry44 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Witajcie. Czy jest jakaś szansa na zerwanie umowy z CP która trwa jeszcze 18 miesięcy? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Witam, oczywiście możesz wypowiedzieć kontrakt i zakończyć go przed okresem podstawowym, ale zostanie wtedy naliczona kara umowna. Jeśli chcesz poznać jej wysokość, to napisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Użyj zakładki "Napisz do nas". Po wysłaniu wiadomości, podaj mi prywatnej konwersacji numer karty dekodera, a ja postaram się przyspieszyć realizację odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.