Skocz do zawartości

UWAGA! - posiadacze pakietu HdA


DiscoLED
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Uwaga dla wszystkich posiadaczy pakietu Holywood dla Abonentów. N rozpoczęła naciąganie (bo trudno to inaczej nazwać) na zmianę umowy na "bardziej atrakcyjną". Dzwonią konsultanci i proponują dołączenie N-premium 1 i 2 + N-Vod za atrakcyjną cenę:

9 miesięcy 48pln i drugie 9 miesiecy umowy 69pln.

Dzwonią bez względu na odbyty czas umowy HdA - Ja mam dopiero połowę.

Byłaby to super oferta ale tracone jest HBO o czym konsultant milczy. Na pytania "a co z HBO" konsultant odpowiada "aaa zależy Panu też na HBO a to cena 69 a potem 89pln"

Piszę to ku przestrodze, aby ktoś oczarowany przez konsultanta nie wypowiedział magiczne "tak" a potem dziwił się i awanturował, że stracił HBO...

 

Oczywiście jak komuś HBO przestało odpowiadać to powyższa oferta jest warta rozważenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawel85 tu nie chodzi o walkę o swoje tylko o ostrzeżenie dla innych (Ja się połapałem i podziękowałem za super promocję). Chodzi o to, że oferta jest przedstawiana w sposób świadczący, że do pakietu HdA dostajesz dodatkowo N-Premium 1,2. Utratę HBO po przyjęciu oferty konsultant świadomie przemilcza. Po prostu chciałem uczulić innych na takie praktyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest typowe dzialanie n - wprowadzanie w blad przez niedopowiedzenia i przemilczenia!

 

Przy dokonywaniu zmian w zakresie oferty dodawaniu/odejmowaniu pakietow/kanalow/uslug trzeba dokladnie zorientowac sie w temacie.

Bazowanie tylko na informacjach od konsultanta n i na materialach "propagandowych" n moze doprowadzic do ciezkiego rozczarowania!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie ma co ostrzegać, jak nie nałapią głupich to Tobie nie dadzą lepszej oferty. Żebyś płacił mniej to ktoś musi płacić więcej, proste. Do mnie dzwonili jeszcze przed Euro, fakt przemilczeli brak HBO, ale jak ktoś jest świadomy co ma to zapyta, a jak nie zapyta i od razu się godzi to nie moja sprawa :) To jak z Amber Gold, ostrzegali, mówili a i tak głupi się znaleźli i kasę zanieśli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się na to naciąłem już dobrych kilka miesięcy temu. Przez infolinię nikt nie informuję o ewentualnym wyłączeniu kanałów HBO. Pisałem reklamacje do n ale jak to zwykle bywa....reklamacja nie została uwzględniona. Chcialem pójść z tym do UOK i do sądu ale potrzebne jest nagranie rozmowy telefonicznej by coś udowodnić. Niestety n nie udostępni w życiu takich nagrań. Powiedziano mi że mogę sobie odsłuchać nagrań w Warszawie lub w Krakowie......moja strata 3 kanały HBO i co miesiąca 1 zł do abonamentu............zysku zero bo na npremium nic ciekawego nie leci......a tak na marginesie to npremium2 jest kanałem powtórkowym npremium1 tyle że z kilku godzinnym opóźnieniem bodajże 2 godz.

 

Ostatnio wciskali mi multiroom ale w to nie działające g....o nie dałem się wciągnąć.

 

ODRADZAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Ja się na to naciąłem już dobrych kilka miesięcy temu. Przez infolinię nikt nie informuję o ewentualnym wyłączeniu kanałów HBO. Pisałem reklamacje do n ale jak to zwykle bywa....reklamacja nie została uwzględniona. Chcialem pójść z tym do UOK i do sądu ale potrzebne jest nagranie rozmowy telefonicznej by coś udowodnić. Niestety n nie udostępni w życiu takich nagrań. Powiedziano mi że mogę sobie odsłuchać nagrań w Warszawie lub w Krakowie......moja strata 3 kanały HBO i co miesiąca 1 zł do abonamentu............zysku zero bo na npremium nic ciekawego nie leci......a tak na marginesie to npremium2 jest kanałem powtórkowym npremium1 tyle że z kilku godzinnym opóźnieniem bodajże 2 godz.

 

Ostatnio wciskali mi multiroom ale w to nie działające g....o nie dałem się wciągnąć.

 

ODRADZAM.

O czym Ty rozmawiasz ?

Jak będą mieli sądowy nakaz (gdy sprawa by była toku) to muszą udostępnić Twoje nagranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

W n wszystko chyba działa na takiej zasadzie. Ostatnio przedłużałem umowę w APS, bo telefonicznie odbyłem dwie czy trzy rozmowy i za każdym razem co innego. Do tej pory za multiroom płaciłem 10 zł, teraz płacę już 15. Miało być 10 złotych taniej, czyli 69 zł za sam abo, więc dla świętego spokoju się zgodziłem, żeby umowa nie przeszła mi w czas nieoznaczony, bo stwierdziłem, że 79 złotych jeszcze jest do akceptacji. Jakież było moje zdziwienie jak na rachunku wyświetliło się 84 zł.

 

Pomijam już fakt, że raz miałem nadpłatę, a raz jej nie miałem.

 

W umowie nic nie ma nt. multiroomu, umowa jest dalej na warunkach promocyjnych, ale już multiroom przeszedł w czas nieoznaczony? Tak? Gdybym wiedział, że tak to działa to podziękowałbym i powrócił do Cyfry, bo za 77 zł miałbym niemal wszystko, włącznie z C+, HBO, Multiroomem w cenie. I chyba dwie osobne karty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...