domi Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 zgadzam sie z bogdanem,i mam prosbe poszukuje tozsamosci borna[pierwsza wersja] i mlynow bogow z 88 roku na dd.jezeli ktos wie gdzie to mozna kupic prosze o wiadomosc.dzieki mój nr gg 8828277, szukam dvd, sorki za błąd Edycja:bogdan425 - połączyłem dwa posty w jeden - zawszę używaj opcji zmień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Real100 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Mój ulubiony film to.... Straszny film, nie ważne który ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 jest ich kilkadziesiąt, szkoda czasu aby tyle pisać.na pierwszym miejscu to fantastyka STAR WARS, a dwa OBCY, trzy INDIANA JONES, cztery TERMINATOR itd. itd..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tumba Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Moje najbardziej lubię filmy sztuczna inteligencja, podaj dalej, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david_001 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Film: - Sommersturm i wiele innych Serial: - Lost - Hope & Faith - Will & Grace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domi Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 ok.dzięki.Bede pamietac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybek03 Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Filmy: Tunel, Perl Harbor,Powrót do przyszłości Seriale:Lost, 4400, Skazany na śmierć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 jakby dziewuchy tu pi sały, to by było PRZEMINEŁO Z WIATREM, CASABLANCA itd.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skr Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Pulp Fiction Kill Bill 1,2 Skazani na Shawshank Underground Ostatni Mohikanin Zielona Mila Miś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satfreee Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Powrót do przyszłości x3 Kingsajz Kochanie Zmniejszyłem Dzieciaki Kiler Kilerów 2-óch Zemsta [beep]ów Poszukiwany, Poszukiwana Miś Klasa Bilboxi Blues Shrek x2 Wojna Domowa Alternatywy 4 Podróż za jeden uśmiech Partnerzy Nasz człowiek w Parlamencie Cienka Niebieska Linia Benny Hill Let It Be A Hard Day's Night Magical Mystery Tour Drobne cwaniaczki Słoneczni chłopcy Monty Python Świat Według Bundych Świat Według Kiepskich i wiele więcej ale to na później Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 a SZPITAL NA PERYFERIACH nikt tego nie lubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 cube i pila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekJaw Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Wszystkie części Piły i Efekt Motyla- to są te najlepsze z najlepszych nie będę tu wymieniał wszystkich:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad9m.wta Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 pierwszy matrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szalony Opublikowano 11 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2007 Hmm dziwie sie ze nikt nie wymienil 2 hitow - Fargo i hit nr 1 dla mnie najlepszy film - Podejrzani - the usual suspects - kto z was tych filmow nie widzial obowiazkowo musi je zobaczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek87 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 1. "Star Wars" IV V VI 2. "Oni żyją" 3. "School Of Rock" 4. "Terminator" 5. "Planeta małp" I-V 6. "Batman" 7. "Rambo " 8. "Rambo II" 9. "Godzila" 1954-75 10."Kaczor Howard" 11."Predator" 12."Christine" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Young_Tuner Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 VINCI to za Vinci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Wszystko co dotyczy filmów i o filmach piszemy tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Young_Tuner Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Nareszcie pojawił sie temat Coś długo go nie było... Mam jedno pytanie Znacie jeszcze jakieś filmy Juliusza Machulskiego ? Oprócz Vinci , Killera , Pieniądze to nie wszystko , Vabank.... Jego filmy są po prostu świetne... Juliusz Machulski najlepszy polski reżyser... Macie coś na oku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzystencjalny Paw Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Forrest Gump Najlepszy film jaki w życiu oglądałem. A z polskich to "Pieniądze to nie wszystko". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Temat ten zawszę tu był. Jedynie się schował, bodajże na stronie 4, bo dawno nikt w nim nie pisał. Poczytaj sobie tu - wiele się dowiesz. http://www.film.org.pl/prace/machulski/aktorzy.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dannniel Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Jackie Brown, bardzo lubie muzyke z tego filmu i japonski RING Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Ciężko jest wybrać te najlepsze, ale na pewno zrobił na mnie wrażenie Joe Black. Poza tym Mr.&Mrs. Smith i Bruce Wszechmogący (już wiem dlaczego nie każdy może wygrać w totka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forsaken18 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Nothing Hill Matrix (cała seria) Family Man Shrek (cała seria) Miś Wyścig Szczurów Zielona Mila Efekt Motyla Uciekające Kurczaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzystencjalny Paw Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Zielona Mila też mi się podobała bardzo .Tom Hanks mający problemy z oddawaniem moczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.