Skocz do zawartości

Pakiet Rodzinny HD


swojadroga
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dziwna sprawa z tym kanałem Nickelodeon dostępnym w pakiecie Rodzinny HD. Ja mam aktualnie pakiet Rodzinny HD z możliwością zmiany na Familijny HD, obecnie abonuję Familijny HD i niestety ale kanał Nickelodeon mi nie działa. To w niższym pakiecie tzn. Rodzinnym HD ten kanał jest w ofercie a w wyższym nie ma? Co prawda abonenci abonenci Rodzinnego HD też zgłaszają, że im nie działa, może się to ma do "nowych" abonentów pakietu Rodzinnego HD za 19,90 zł?

 

Ze strony CP:

 

"Kino Polska, TVP Seriale i Nickelodeon dostępne są promocyjnie (nie wchodzą w skład Pakietu) dla Abonentów Pakietu Rodzinnego HD. Kino Polska i TVP Seriale wchodzą w skład Pakietu Familijnego HD. Nickelodeon wchodzi w skład Pakietu Familijny Max HD".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie mam tego kanału w pakiecie Rodzinnym HD jak i Familijnym HD. Dzwoniąc na infolinie pani konsultantka twierdzi że było to tylko chwilowe okienko które zakończyło się 3 marca.

 

Ciekawe dlaczego na stronie internetowej w pakiecie Rodzinnym HD widnieje dalej ten kanał. Konsultanci sami nie wiedzą jaką mają ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferty i wykaz kanałów (również tych promocyjnie nadawanych) na stronie dotyczy nowych klientów (nowych umów). Pakiet Rodzinny HD dla obecnych klientów (przed pojawieniem się Smart Domu) ma nadanie bez tych promocyjnych kanałów, a nowe umowy mają nadawany rozszerzony pakiet Rodzinny HD o wymienione na stronie kanały nadawane promocyjnie. Niejako w systemie nadającym uprawnienia stworzono dwa pakiety Rodzinne HD.

Nie pytajcie mnie dlaczego tak jest, dlaczego tak sobie to wymyślono. Wcześniej ten "detal" umknął, bo było otwarte okno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy abonenci CP posiadający aktywny pakiet Rodzinny HD mogą teraz potwierdzić czy działa kanał Nickelodeon?

U mnie działa nr. k. 91. Może to zależy ile się płaci , ja od początku umowy od 8 mies. płacę 19.90. umowa na 15 m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisać nową umowę w obecnej promocji, przy czym ponieważ nie złożyłeś wypowiedzenia, to o ile nie przedłużyłeś umowy i przejdzie w stan nieokreslony złożyć rezygnację, ale zapłacisz według stawek po okresie promocyjnym ( nie wiem jak jest w CP w umowie na czas nieokreślony czy zachowują się z promocji czy są STANDARDOWE)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

 

Za ile obecnie można " wytargać " najmniej na przedłużenie umowy i na jako okres? Gdzieś czytałem ( gdzieś- konkurencyjne forum ) że udaje sie na 9.99 na 29 miesięcy.

 

Obecnie mam 14.90 , wypowiedzenie wysłane i czekam co się będzie działo.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Wczoraj zostałem nowym abonentem Cyfrowego Polsatu, pakiet rodzinny HD na 15 miesiecy i 1 miesiąc gratis wyższego pakietu. Tutaj rodzi się u mnie pytanie wróciłem do domu zainstalowałem antenę, jakość mam prawię pełną, a siłę do połowy, przełączyłem na kanał 13 jak mi radzono i pojawiły się kanały miedzy innymi HBO czy MTV których mieć nie powinienem, a działają, ale nie ma za to np. TVP1 HD i innych programów które powinny być dostępne, na tych kanałach wyskakuje komunikat, że nie ma połączenia między satelita i dekoderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz prawidłowo ustawionej anteny satelitarnej (stąd wspomniany komunikat). Do skorygowania: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... montazu.cp (korekta skrętu konwertera, ustawienie anteny w pionie i poziomie) lub wezwij dobrego instalatora. Jeśli nadal masz pytania odnośnie prawidłowego ustawienia anteny to polecam lekturę tematu: viewforum.php?f=5 i tam też ewentualnie dopytywać w sprawie ustawienia anteny (prawidłowego).

Z działania większej liczby kanałów tylko się ciesz. Dostałeś aktywny dekoder (świeża dostawa z magazynu) z pełną ofertą CP. Teoretycznie po odebraniu prawidłowych uprawnień przez kartę (na kanale 13) pozostanie prawidłowy pakiet z umowy. Czasem jednak udaje się dłużej oglądać więcej niż jest w umowie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię żeby przyczyną było złe ustawienie anteny. Mam 100% jakości i siły sygnału ale po paru dniach korzystania znikło kilkanaście kanałów m.in właśnie TVP 1 HD. Komunikat jest taki sam - że nie ma połączenia z satelitą. Dekoder podłączony do innej anteny u znajomego pokazuje ten sam błąd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...