Skocz do zawartości

Wymiany uszkodzonego dekodera Polsat Box


swojadroga
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

@DeXterciu

Przepraszam, ale duża, ale to duża (wiem z doświadczenia) część pracowników Autoryzowanych Punktów Sprzedaży to osoby niemające zielonego pojęcia co sprzedają albo osoby, które chcą załatwić klientów poprzez ich niewiedzę, więc informacje przedstawiane przez @swojadroga i innych są bezcenne.

Jeśli masz kolego problem z klientami, którzy przychodzą ze sprawnym sprzętem to zdiagnozuj ten sprzęt, a od klienta weź odpowiednią kwotę za zawracanie głowy. Przecież po coś te 20 zł jest?

@mietek007

Kolego Twoja opinia mnie zaskakuje widząc to, o co dzisiaj pytałeś się. ;) Gdyby nie kombinacje to odpowiedzi na swoje pytanie nie uzyskałbyś. ;)

Pytańko wymiana/uszkodzony HD5000 na jaki można liczyć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Kolego, nie tylko Autoryzowane Punkty Sprzedaży są źródłem informacji. W Internecie niektóre informacje pojawiają się zanim dostanę je punkty.

Z tego, co widzę to też ujawniałeś informacje na temat Multiroomu, więc... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, masz racje, że w internecie pojawiają się informacje zanim sieć CP dostanie newsletter, prosty przykład z multiroomem oraz stroną tvpolsat.info na podstawie której zamieściłem swój pierwszy post na tym forum, także więc Twoje oskarżenie mnie o "ujawnienie" jest bezpodstawne natomiast moja wypowiedź jak najbardziej zasadna i nie obrażaj się że napisałem coś takiego, bo Ciebie zapewne też to dotyczy - prawdopodobnie, bo nie mam zamiaru przeglądać Twojej historii zamieszczonych postów na forum.

 

Chodziło mi o puszczanie w eter informacji wewnętrznych takich jak procedury oraz zasady prowadzenia POS, metody sprzedaży, wytyczne z centrali etc, czyli takie informacje które CERTYFIKOWANY PH powinien zachować dla siebie i w obrębie pracowników z APS. Ale skoro tego Szanowny kolego nie rozumiesz i masz zamiar dalej mnie atakować zdaniami typu: Z tego, co widzę to też ujawniałeś informacje na temat Multiroomu, więc... ;)" to szczerze nie mamy o czym pisać, więc dalsza konwersacja nie ma sensu.

Chcę tylko aby moje słowa były przestrogą dla piszących tutaj, że czasem warto się zastanowić nad tym co wklejamy na forum, bo później może się to odbić w relacji MY ( WSZYSCY MY - klient ), bo internet przegląda naprawdę masa ludzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko mi odpowiadać za czyjeś problemy z obsługą tzw. trudnego klienta, problemy z diagnostyką oraz wytłumaczeniem i rozwiązaniem problemu (i nie chodzi mi o wymianę dekodera jako rozwiązanie problemu). Akurat źle trafiłeś DeXterciu, jestem PH, który nie wymienia dekoderów, każdemu kto przyleci do APS-u, bo mu się dekoder zawiesza, bo długo się kanały przełączają, itp.

Opłatę za diagnostykę stosuję dla ostudzenia klienta, po to ona jest i działa wyśmienicie. Tylko trzeba umieć powiedziec to klientowi i wskazać mu rozwiazanie . ;)

Wielokrotnie ludzie pytają na co mogą wymienić, więc mają prostą informację, którą masz obowiazek również podać klientowi w APS-ie. Wątek nie jest zbyt rozległy, a opis możliwości wymian jest bardzo jasny i co najważniejsze nie zdradza, żadnej tajemnicy handlowej (nawet konsultanci TCOK przekazują takie informacje abonentom). Wybacz, ale nie będę odpowiadał za ludzi, którzy rozumieją i słyszą to co chcą. Na takich ja używam odblaskowego zakreślacza w umowie. ;)

 

PS. Co do niektórych "wiadomości" Wikinga też mam zastrzeżenia, ale Wiking chyba nie jest PH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TCOK napędza zirytowanych klientów do wymian dekoderów w APS-ach przez błędną diagnostykę problemu.

Oplatę stosuję dla ostudzenia klienta, który ciągle przychodzi z "problemami" a już ode mnie dostał pełny instruktaż i rozwiązanie problemu. Pracownikiem APS-u powinien być czlowiek, który ma wykształcenie kierunkowe, praktykę w instalacjach antenowych i jest dobrym sprzedawcą.

PS. Mechanizm wymian uszkodzonych dekoderów elektrycznie można przekuć na sprzedaż umowy, ale Was starych wyjadaczy/sprzedawców nie będę uczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chałem podziękować, za udzielenie pomocy na forum dot. wymiany dekdoera. Kupiłem Samsunga HD 370G w ofercie pre-paid. Uszkodził się elektrycznie. W APS wymieniono mi na HD5000, bo sprzedawca nie miał Samsunga na stanie. Chciał mnie odesłać do innego punktu, ale gdy mu wskazałem miejsce gdzie przeczytałem o możliwości wymiany na inny HD, bez problemu mi wymienił. Jak widzicie, to forum ma do tego służyć.

 

Do HD5000 dokupiłem na własność dysk za 249zł i działa. :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze. Do opisanych wymian mają tylko abonenci a nie użytkownicy (Pre-Paid).

Po drugie. Mając dekoder HD2000 lub HD5000 (udostępniony) z dyskiem dokupionym na własność nie ma opcji wymiany uszkodzonego dekodera elektrycznie (nie działa) do wymiany na Sagemcom lub DVR7400.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TCOK napędza zirytowanych klientów do wymian dekoderów w APS-ach przez błędną diagnostykę problemu.

PS. Mechanizm wymian uszkodzonych dekoderów elektrycznie można przekuć na sprzedaż umowy, ale Was starych wyjadaczy/sprzedawców nie będę uczył.

Oczywiście tylko odpowiedz mi teraz na pytanie jak mamy wg Ciebie to zrobić w sytuacji gdy przychodzi klient, któremu dajmy na to pozostały 2 miesiące do końca umowy, z gotową informacją zaczerpniętą z forum SATkuriera, że PH może mu wymienić tuner bez konieczności przedłużania umowy i zapiera się rękami i nogami, że nie ni hu hu umowy nie przedłuży, chce inny dekoder, najlepiej z nagrywarką odrazu i żeby PH wypłacił mu z kasy jeszcze 200 zł na abonament i aktywował mu pełny pakiet na rok za darmo, bo wie że PH może to zrobić bo przeczytał na forum a skoro możemy zrobić wymianę to i możemy również inne rzeczy ... Zauważyłeś jak wygląda wtedy rozmowa z klientem? To tak jakbyśmy negocjowali cenę zakupu kompletu kół zimowych do samochodu w sklepie spożywczym.

Wg tego co masz podpisane w umowie współpracy - PH będzie dokładał wszelkich starań do realizacji planu sprzedaży! A Ty sam sobie odbierasz taką możliwość i przy okazji innym.

Jest kilka minusów Twojego toku myślenia oraz działania:

- sam sobie odbierasz możliwość przedłużenia umowy a tym samym uzyskania dodatkowej prowizji z tego tytułu

- obniżasz prawdopodobieństwo zrealizowania planów sprzedażowych przez APS

- nie przestrzegasz klauzuli o zachowaniu poufności i ujawniasz informacje zastrzeżone dla APS

 

A Twoje usprawiedliwianie się typu infolinia to infolinia tamto echh... co ma piernik do wiatraka? Nie wnikam w szczegóły o infolinii CP i jak funkcjonuje gdyż uważam to za bezcelowe. Zrozum jedno, że wklejanie na forum na żywca informacji z newslettera otrzymanego z centrali jest łamaniem umowy współpracy.

Swoją drogą zastanawiam się jak w rankingach sprzedaży stoi WASZ APS z takim podejściem do sprawy Waszych pracowników.

 

Oplatę stosuję dla ostudzenia klienta, który ciągle przychodzi z "problemami" a już ode mnie dostał pełny instruktaż i rozwiązanie problemu. Pracownikiem APS-u powinien być czlowiek, który ma wykształcenie kierunkowe, praktykę w instalacjach antenowych i jest dobrym sprzedawcą.

Obaj dobrze wiemy, że nie stosujesz żadnej opłaty za diagnostykę, każdy wie jak to jest w dzisiejszych czasach. Ciężko zdobyć klienta i na nową sprzedaż i na przedłużenie umowy a gdy już ten klient jest to "liżemy mu tyłek" jak tylko się da aby coś kupił, bo mamy plany sprzedaży przyprawiające o ból głowy każdego początku miesiąca do zrealizowania, bo jeżeli 3 razy tego nie zrobimy lecimy z sieci na zbity pysk.

 

P.S Sam widzisz jakie są efekty:

Jeden pisze bzdury że mu pre-paida wymieniono na nówkę HD5000, co oczywiście my PH wiemy, że to jest systemowo niemożliwe w SOS a drugi zaraz jeszcze dołoży że PH w APSach są niekompetentni. Tak działa internet !

Co do opisanej sytuacji podejrzewam, że samsung H370 był kupiony jako pre-paid, następnie podpisana umowa lojalnościowa na jakiś pakiet i dopiero wtedy APS dokonał wymiany ale klient widzi to w inny sposób: "PH wymienił jak mu pokazałem gdzie o tym przeczytałem ( satkurier ).

A ja chałem podziękować, za udzielenie pomocy na forum dot. wymiany dekdoera. Kupiłem Samsunga HD 370G w ofercie pre-paid. Uszkodził się elektrycznie. W APS wymieniono mi na HD5000, bo sprzedawca nie miał Samsunga na stanie. Chciał mnie odesłać do innego punktu, ale gdy mu wskazałem miejsce gdzie przeczytałem o możliwości wymiany na inny HD, bez problemu mi wymienił. Jak widzicie, to forum ma do tego służyć.

 

Do HD5000 dokupiłem na własność dysk za 249zł i działa.

 

Po pierwsze. Do opisanych wymian mają tylko abonenci a nie użytkownicy (Pre-Paid).

Po drugie. Mając dekoder HD2000 lub HD5000 (udostępniony) z dyskiem dokupionym na własność nie ma opcji wymiany uszkodzonego dekodera elektrycznie (nie działa) do wymiany na Sagemcom lub DVR7400.

 

Tak, tłumacz się:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kilka minusów Twojego toku myślenia oraz działania:

- sam sobie odbierasz możliwość przedłużenia umowy a tym samym uzyskania dodatkowej prowizji z tego tytułu

- obniżasz prawdopodobieństwo zrealizowania planów sprzedażowych przez APS

- nie przestrzegasz klauzuli o zachowaniu poufności i ujawniasz informacje zastrzeżone dla APS

 

 

- zwiększam możliwość przedłuzenia umowy (jeśli faktycznie dekoder jest uszkodzony to mogę dać 3 miesiące więcej promocji);

- przyśpieszam realizację planu sprzedaży;

- akurat informacja o tym jaki dekoder na jaki można wymienić nie jest żadną tajemnicą handlową ani informacją tajną czy poufną;

 

Poza tym nie jestem nikim anonimowym (bardzo łatwo mnie zidentyfikować), a mój RKS jakoś nie ma uwag do mojej obecności tutaj ani informacji zamieszczanych tutaj przeze mnie. Nie mówiąc o poradach jakie tutaj udzielam. Twoim tokiem rozumowania moja obecność i wypowiedzi w wątku o możliwościach rozwiązania umowy też są na szkodę Cyfrowego Polsatu. Każdy PH (tak jak i konsultant TCOK) ma obowiązek poinformować abonenta o jego prawach.

Proponuję Tobie i pracownikom odbycie szkolenia ze sprzedaży, obsługi klientów, asertywności tak na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

PS. Co do niektórych "wiadomości" Wikinga też mam zastrzeżenia, ale Wiking chyba nie jest PH.

Nie byłem, nie jestem i chyba nie będę PH dlatego jestem wdzięczny Tobie i innym za informacje, które przedstawiacie tu na forum.

Dzięki tym informacjom człowiek jest zorientowany w meandrach promocji Cyfrowego Polsatu i wie czego chce idąc podpisać umowę do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży. ;) A tajemnicą nie jest, że ludzie pracujący w punktach lubią wykorzystywać niewiedzę klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DeXterciu

 

Ja właśnie dzięki takiemu zachowaniu jak Ty zrezygnowałem kiedyś z abonamentu w Cyfrowym Polsacie, dzięki temu, że pracownicy infolinii Polsatu traktowali mnie jak kogoś niedorozwiniętego .

 

Bowiem kiedyś gdy miałem jeszcze abonament i dekoder samsunga, zapisałem się na kanał MTV HD, jak został wprowadzony. Aneks do umowy podpisałem i regularnie płaciłem za abonament. Jednak w pewnym momencie Polsat mi wyłączył ten pakiet, abonament dalej płaciłem razem z MTV HD i telefony do Polsatu nie dawały rezultatu. Dopiero gdzieś po 4-5 miesiącach zwrócili mi pieniądze i rozwiązano umowę ma pakiet MTV HD, mimo, że ja bardzo chciałem go mieć. Więc przy najbliższej sposobności (zmiana regulaminu), rozwiązałem umowę z Polsatem i żadne prośby i błagania z ich strony już nie pomogły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wczoraj niestety spotkała mnie usterka dekodera jak w temacie (nie włączał się, dioda też się nie świeciła). Szukałem już nawet jakiegoś serwisu, żeby w poniedziałek zawieźć go do naprawy. Na szczęście dzisiaj trafiłem na ten temat i postanowiłem sprawdzić czy mogę liczyć na wymianę. Dzisiaj zadzwoniłem do kilku czynnych APSów (w tylko jednym ktoś odebrał) i zapytałem czy istnieje możliwość wymiany. Zostałem poinformowany, że jest taka możliwość i żeby przywiózł sam dekoder z kartą. Na miejscu oczywiście została przedstawiona mi oferta promocyjna z możliwością przedłużenia umowy o 36 miesięcy na specjalnych warunkach ale ja upierałem się, żeby sprawdzić możliwość wymiany tego dekodera. Po zeskanowaniu sprzętu okazało się, że dostanę nowy dekoder ale panowie przekonani byli, że jest on objęty umową użyczenia i jest objęty gwarancją, natomiast wg umowy którą sprawdziłem w domu okazało się, że dekoder jest moją własnością :) chyba sami nie byli świadomi, że taka wymiana jest możliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w SOS-ie przechodzi wymiana każdego dekodera. Inna sprawa czy zgodnie z regulaminem/cennikiem/wytycznymi polsatu...

 

Mi np. wymieniono dekoder pre-paidowy i też wymiana przeszła. Nowy dekoder mam widoczny np. w iCOKu, itp.... :wink:

 

p.s.: To przedłużenie na 36 m-cy to zwykła ściema, próba zarobienia na Tobie sprzedawcy... Można wymieniać bez konieczności przedłużania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...