Skocz do zawartości

Umowa z Telewizją nowej generacji N - pytania, problemy


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie. Czy jeśli zadzwonię do BOK n-ki np 5 grudnia z prośbą o włączenie kolekcji VOD nseriale to czy włączą mi ją od 1 stycznia czy zaraz po wydaniu dyspozycji o włączeniu. Pytanie drugie czy w tym przypadku do końca grudnia będę miał tą kolekcję i darmo a dopiero w styczniu będę za nią płacił??? Może mi to ktoś rozjaśnić??? Dzięki za informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Włączą Ci w przeciągu kilkunastu minut od rozmowy

2. W grudniu będzie ona płatna proporcjonalnie do liczby pozostałych dni. Czyli załóżmy, że włączasz 5 grudnia do 31 grudnia to jest 26 dni. Cenę dzielisz na ilość dni pozostałych do końca miesiąca i Ci wychodzi opłata, która się pojawi na następnym rachunku. Możesz włączyć 5 grudnia i w tej samej rozmowie zlecić jej wyłączenie na 31 grudnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

 

mam problem 29.02.2012 podpisałem umowę w promocji świat HD 3m

przez telefon zapewniono mnie że jeśli zamówię u nich to wypowiedzenie będzie obowiązywało 1 miesiąc a jak w punkcie to 3 miesiące i dostanę gratis kabel hdmi

 

dzisiaj do mnie zadzwonili z ofertą (przedłużenie umowy) i zaproponowali to co każdy może dostać czyli 59zł, 6 miesięcy umowa i dodatkowo npremium

powiedziałem że jak dołożą HBO na 4 miesiące to się zdecyduję a jak nie to w styczniu wypowiadam umowę

 

i tu się chyba okazuję że mnie w h...... zrobili bo podobno obowiązuje mnie jednak 3 miesiące

nie mogę znaleźć warunków promocji które podpisałem ale znalazłem w necie http://n.pl/nsklep/Content/pdf/regulami ... t_HD3m.pdf

taki regulamin i jest tu 3 miesiące

 

przejrzałem post "rezygnacja z N" i ogólnie piszecie że jak umowa jest na czas określony to jest 1 miesiąc wypowiedzenia a jak na nieokreślony to 3 miesiące

 

jak to w końcu jest w moim przypadku 1 miesiąc czy 3 miesiące jak zamówiłem na odległość ???????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już w sumie też zgłupiałem. Zawierałem umowę przez internet, więc myślałem, że mam 1 miesięczny okres wypowiedzenia. Teraz czytam umowę i jest napisane, że okres wypowiedzenia 3 miesiące. Podpisałem umowę 30.10.12, więc już na końcu stycznia będę musiał wysyłać wypowiedzenia.

 

To jak to jest wreszcie z tą umową na odległość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam nadzieję że nie burzę głównego tematu wątku, a powiem o załatwianiu spraw związanych z umową, ale przez telefon. Może niech to będzie też ostrzeżeniem dla innych Forumowiczów...

Chciałem przestrzec wszystkich do których dzwoni Biuro z propozycją przedłużenia umowy, że prawdopodobnie padną ofiarą oszustwa, podobnie jak ja.

Koniec zeszłego roku kończyła mi się umowa, więc poszedłem do punktu , złożyć rezygnację. Po iluś dniach zadzwonił pracownik "N" i namawiał mnie do pozostania klientem. Odmówiłem, ale powiedział że zadzwoni jeszcze za tydzień, może zmienię zdanie. Przy trzecim takim "spotkaniu" użył najcięższych argumentów, aby mnie przekonać do zostania... A brzmiały one tak: To obniżam panu abonament do 48 zł (płaciłem 68) , zostawiam, to co ma pan teraz, i (chyba ) do kwietnia daję na próbę pakiet (nie pamiętam jaki...). Tyle że przed kwietniem, musi pan się opowiedzieć czy chce pan go zatrzymać, bo stanie się on płatnym..."

Uznałem że jeżeli OBNIŻA MI SIĘ ABONAMENT O 20 ZŁ i ZOSTAWIA TO CO MAM TERAZ, to taki układ jest do przyjęcia i zgadzam się na zostanie nadal klientem.

Po paru dniach zauważyłem że nie mam HBO. Pomyślałem że to pomyłkowo wyłączono. Niestety, kiedy zadzwoniłem do BOKu, dowiedziałem się że nie mam już HBO. Czyli zabrano mi pakiet HBO i wspaniałomyślnie obniżono abonament o 20 zł !! NA nic się zdały pisma które wysłałem... Na nic moje argumentacje że przecież rozmowa jest nagrana, że przedstawiciel powiedział "że zostawia to co mam i obniża abonament..." W ostatnim piśmie oczywiście nadal rozpatrzonym negatywnie, straszą mnie już karami za rozwiązanie umowy z mojej strony. Zostałem nabity w butelkę. Nie wiem czy w którym momencie nie usłyszałem przecinka podczas rozmowy z przedstawicielem, czy użyli innego triku, faktem jest że postępują w stosunku do klienta w sposób wstrętny. Moja cała sympatia którą wcześniej miałem dla Platformy rozsypała się w jednej chwili. Nigdy więcej tej telewizji....

Chyba jednak co papier, to papier. Względnie mail...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bloo411 Tak, to jasne z tą kwotą. Tylko mam pretensje że zostałem celowo oszukany właśnie tym dokładnie cytuję zdaniem" to zostawiam panu to co pan ma (czyli podstawowy za 48 plus HBO, w sumie za 68. Tyle płaciłem.) i obniżam panu abonament na 48zł..." Uwierzyłem szczwanemu lisowi z BOKu że tym chce mnie kupić na kolejny rok. Prosił mnie o to przedłużenie umowy, prawie na kolanach, wił się jak piskorz... A może, tak, a może [beep]... Tłumaczyłem że rezygnuję, bo czasowo, na rok, dwa mieszkam w delegacji i do tunera wracam tylko na weekendy i to nie wszystkie... Pytałem nawet o możliwość tylko zawieszenia umowy, że chętnie wrócę po tym czasie, bo to fajna Platforma. A ten mnie tak namawial, przekonywał, że w końcu jak obniżył te 20 zeta, to już machnąłem ręką, dobra, niech będzie. Ale byłem przekonany że nadal mam TO CO MIAŁEM, czyli podstawę, plus HBO.

Oj się rozgadałem... Hehe, taki już jestem, "trąbie" o tym na prawo i lewo :-) Powiadają "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie..."

:jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Takiego bałaganu, jak ma N, to dawno nie widziałem. Mnie przez pierwsze 3 miesiące trwania umowy nie wysłali żadnej faktury elektronicznej i trwałoby to pewnie dłużej ale sam się upomniałem na infolinii. Kazali mi przelać na twarz 3x abonament.

 

To ich ICA to żart jakiś. Rzadko kiedy udawało mi się zalogować. A funkcjonalność ICA jest żadna - można sobie popatrzeć na swoje dane teleadresowe i włączone pakiety. Nic nie można włączyć albo wyłączyć - wszystko przez infolinię, Widocznie taki znaleźli model biznesowy - dorabianie na dzwoniących abonentach. Ogólnie dno, bo już z 5 lat temu w Orange mogłem włączać i wyłączać usługi samodzielnie, poprzez stronę.

 

Trzymiesięczny okres wypowiedzenia umowy - bez komentarza. Potem dzwonili do mnie z 5 razy z tą samą ofertą i bzdurnymi tekstami w stylu "Telewizja N ma najlepszą ofertę na rynku" albo "Dekodery telewizji N to najlepszy sprzęt na rynku, proszę poczytać prasę specjalistyczną". To mówię babie, że 2 ich dekodery mi się zepsuły a Polsatu nie a ona dalej swoje. Ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam dekoder ADB 2849ST w ofercie N na karte przeczytałem na stronie N, że mogę przejść na ofertę Świat HD - Elastyczna umowa - jak w ofertach na kartę. Jak to jest z taką umową? Czy można ją zerwać kiedy się chce, czy dopiero po jakimś okresie? Wiem, że okres wypowiedzenia to 1 miesiąc. Czy taką umowę podpisuje się w obecności kuriera czy zawiera się ją przez internet? Jeżeli mam 18lat - w maju 19 i się uczę czy mogę taką umowę zawrzeć ja, czy lepiej brać na rodzica? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę zawierasz przez internet-jak będziesz miał aktywowany ten pakiet przyjdzie Ci mail z umową.O ile masz dowód osobisty możesz sobie aktywować tę usługę na siebie.Jeśli chciałbyś zerwać,miesiąc wcześniej wysyłasz list z rezygnacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Przebrnąłem przez setki postów na tym forum jak i innych dotyczących rozwiązania umowy z N i chyba już się trochę w tym pogubiłem, dlatego wolę wszystko uporządkować. Myślę że przyda się to nie tylko mi ale też innym "zbłąkanym" w temacie.

 

A więc tak: Obecnie jestem w N od 11 grudnia i skorzystałem z promocji "Świat HD 6m". Umowa obowiązuje do końca czerwca. Pare dni temu otrzymałem list od " Pana Juliana" że mogę przemigrować do NC+ albo rozwiązać umowę i również w rachunku jest informacja że "od pierwszego kwietnia br. ITI Neovision Sp. z o.o. zaprzestanie udostępniania kanałów: Wojna i Pokój HD/Sundance HD (są na jednym kanale), Universal Channel, Universal Sci-fi, Sportklub, Fightklub, ESPN America, Religia.tv".

 

I teraz kilka pytań:

1) Jeżeli w wypowiedzeniu napiszę że powodem jest usunięcie wyżej wymienionych kanałów to jaki jest okres wypowiedzenia ?? Rozwiązanie będzie na koniec kwietnia ??

2) Jeżeli w wypowiedzeniu napiszę że powodem jest to że nie zgadzam się z nowym regulaminem i nie zgadzam się żebym migrował do NC+ to jaki jest okres wypowiedzenia ?? Rozwiązanie będzie też na koniec kwietnia ?? Bo gdzieś czytałem że okres wypowiedzenia w tym przypadku jest 3 miesiące i teraz nie wiem już ??

3) Na co lepiej się powołać na wypowiedzeniu: usunięcie wyżej wymienionych kanałów czy to że nie zgadzam się z nowym regulaminem i nie zgadzam się żebym migrował do NC+ ?? Czy to jest obojętne ??

 

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię i nazwisko:

Adres zamieszkania:

Tel .

Numer zawartej umowy:

Numer abonenta:

Do:

ITI Neovision Sp. Z o.o.

ul. Josepha Conrada 37 egz. Nr………….

31-357 Kraków

 

 

 

Pismo Dotyczy: Wypowiedzenie umowy nr …………………….

 

 

Szanowni Państwo,

 

W związku z wprowadzeniem zmian z dniem 01.04.2013 r., polegających na wyłączeniu programów zaprzestanie udostępniania kanałów: Wojna i Pokój HD/Sundance HD, Universal Channel, Universal Sci-fi, Sportklub, Fightklub, ESPN America, Religia.tv oraz pakietu nPremium HD i wprowadzeniu nowych 6 kanałów bez podania mi informacji jakie to programy zastąpią obecny pakiet nPremium HD, wypowiadam umowę nr …………. z ostatnim dniem nadawania wymienionych kanałów bez zachowania okresu wypowiedzenie a co za tym idzie wypowiadam umowę ich ostatnim dniem nadawania w platformie ‘’n’’ , gdyż nie zgadzam się na taką zmianę.

 

Jednocześnie podkreślam iż operator zgodnie z cytowanym poniżej art. 60a Ustawa Prawo Telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 roku została ewidentnie złamana a co za tym idzie nie wywiązanie się przez operatora z jej zapisu daje mi prawo do wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia gdyż w tym momencie operator platformy ‘’n’’ żąda abym opłacił abonament za miesiąc kwiecień 2013 choć moja oferta programowa ulegnie pomniejszeniu o wymienione na wstępie programy co jest niezgodne z prawem.

 

Dodam też, iż operator nie wywiązał się z zapisu art. 60a ustawy Prawo telekomunikacyjne, a mianowicie poinformowanie abonenta w terminie miesiąca przed wejściem zmian, co stanowi ewidentne naruszenie praw abonenta i pozwala sądzić iż jest to ewidentne działanie na niekorzyść klienta ze strony operatora. Należy zauważyć, że ustawa jest aktem prawnym na podstawie, którego powinny być redagowane wszelkie regulaminy zgodne z zapisami tej ustawy. Niedopuszczalne jest więc określanie w regulaminie terminu krótszego niż przewiduje to ustawa. O planowanych zmianach operator wiedział przynajmniej dużo wcześniej niż podał to do publicznej wiadomości, a informacja o tych zmianach została przekazana klientom w możliwie najkrótszym czasie bez zachowania ustawowego okresu 30 dni z cytowanej Ustawy Prawo Telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004.

 

Informuję ITI Neovision Sp. z o.o. o odebraniu prawa do dysponowania moimi danymi osobowymi i żądam natychmiastowego ich wykasowania z baz danych ITI Neovision Sp. z o.o. i spółek zależnych z dniem zakończenia powyższej umowy na podstawie art. 32, ust. 1, pkt 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie danych osobowych.

 

Zobowiązuję się do zwrotu karty kodowej oraz dekodera u autoryzowanego przedstawiciela telewizji nc+. Proszę o wskazanie miejsca gdzie mam dokonać zwrotu.

 

 

 

Z poważaniem:

 

 

---------------------------------------------------------------

 

 

Miejscowość Koszalin

 

Dnia 01 kwietnia 2013 roku

 

 

Wykonano 2 egz.

Egz. Nr 1 - adresat

Egz. Nr 2 – a/a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@likosar aż nóż się otwiera w kieszeni na takich jak Ty. Już w pierwszym zdaniu masz byka, a dalej już mi się czytać nie chciało. Pisze się jedno zdanie i już, a nie całe wypracowania piszecie. I po jasną beep wklejacie swoje [beep]ny tutaj? Chcecie pokazać kto jest lepszy w pisaniu bezsensownych rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam umowę z N do końca grudnia 2013 roku.

 

Wszystkie Pakiety Tematyczne za 48zł.

Bez N Premium i innych udziwnień :mrgreen:

 

Umowę przedłużyłem telefonicznie pod koniec ubiegłego roku.

 

Dostałem info przy ostatniej fakturze, że od 1 kwietnia zabierają Wojna i Pokój HD, Sundance Channel HD, Universal Channel, Universal Sci-fi, Sportklub, Fightklub, ESPN America i Religia.tv i jeśli tego nie akceptuję, to mogę wypowiedzieć umowę do 14 dni.

 

Rozumiem, że w sytuacji, gdy godzę się na w/w zmiany moja umowa dalej obowiązuje do końca jej trwania?

Proszę mnie poprawić jeśli się mylę :)

 

ps. nie dostałem też żadnej korespondencji z NC+ i nikt do mnie nie dzwonił z nową ofertą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taką dostałem odpowiedz z nc+ po rezygnacji droga mailową

 

 

Witam,

w odpowiedzi na przesłaną wiadomość informuję, że przesłana przez Pana rezygnacja jest niezgodna z Regulaminem Świadczenia Usług i nie może zostać przyjęta. W celu jej złożenia można udać się do dowolnego Certyfikowanego Punktu Sprzedaży platformy nc+ (listę punktów można znaleźć http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic) lub wysłać pismo na adres Biura Obsługi Klienta:

ul. Josepha Conrada 37

31-357 Kraków

 

Jednocześnie informuję, że niebawem skontaktuje się z Panem Konsultant, aby zaproponować atrakcyjną ofertę.

a to jest oferta z nc+ otrzymana droga mailową - dziękuję już jestem w Polsacie

 

.Witam,

w odpowiedzi na przesłaną wiadomość informuję, że w Centrum nc+ MARKUS SAT na ul. Biskupa Domina 11 tel. 48943413387 można taką rezygnację złożyć.

 

Równocześnie informuję, że są dla Pana przygotowane atrakcyjne oferty promocyjne. Przypominam, że wolę przedłużenia umowy może wyrazić jedynie Abonent.

W załączeniu przesyłam warunki przygotowanych specjalnie dla Pana atrakcyjnych ofert dotyczących przedłużenia umowy. W celu włączenia jednej z nich proszę o kontakt telefoniczny z całodobowo czynnym Centrum Abonenta pod numerami telefonów: 801 044 944 z telefonów stacjonarnych lub 22 310 47 47 z telefonów komórkowych (opłaty według cenników operatorów).

Ponadto istnieje możliwość przedłużenia umowy w kontakcie e-mailowym. W załączniku przesyłam formularz dotyczący aktywacji promocji. Po zapoznaniu się z przedstawionymi warunkami, proszę o jego wypełnienie i odesłanie jako odpowiedź na tą wiadomość. Po włączeniu usługi otrzyma Pan e-maila potwierdzającego skorzystanie z promocji oraz jej szczegółowe warunki.

 

CANAL+ Platinum 109 zł 18 m dla Abonentów

Dzięki skorzystaniu z promocji CANAL+ Platinum 109 zł 18 m dla Abonentów uzyska Pan dostęp do pełnej oferty kanałów tematycznych, do kanałów CANAL+ Family HD, CANAL+ Family 2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film 2 HD, CANAL+ HD, Canal+ Sport HD oraz do kolekcji: VOD+Seriale+ , Prapremiery. TV, VOD+CANAL+Platinum, net VOD+ konto podstawowe i net VOD+CANAL+Platinum.

Miesięczny abonament będzie wynosił 109 zł. Umowa zostanie przedłużona do końca miesiąca aktywacji oraz na kolejne 18 miesięcy.

Po okresie gwarantowanego korzystania z promocji, pakiet CANAL+ Platinum będzie udostępniany za 149 zł. miesięcznie, natomiast usługa net VOD+ konto podstawowe za 1,99 zł. miesięcznie. Zachęcam do kontaktu przed zakończeniem okresu gwarantowanego korzystania w celu zapoznania się z nowymi ofertami promocyjnymi.

 

 

CANAL+ Gold+ HBO 109 zł 18 m dla Abonentów

Dzięki skorzystaniu z promocji CANAL+ Gold+ HBO 109 zł 18 m dla Abonentów uzyska Pan dostęp do pełnej oferty kanałów tematycznych, do kanałów CANAL+ Family HD, CANAL+ Family 2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film 2 HD, opcji HBO oraz do kolekcji VOD+Seriale+ , Prapremiery. TV, net VOD+ konto podstawowe i net VOD+HBO OD.

Miesięczny abonament będzie wynosił 109 zł. Umowa zostanie przedłużona do końca miesiąca aktywacji oraz na kolejne 18 miesięcy.

Po okresie gwarantowanego korzystania z promocji, pakiet CANAL+ Gold+ HBO będzie udostępniany za 159 zł. miesięcznie, usługa net VOD+ konto podstawowe za 1,99 zł. miesięcznie i net VOD+HBO OD za 10 zł. miesięcznie. Zachęcam do kontaktu przed zakończeniem okresu gwarantowanego korzystania w celu zapoznania się z nowymi ofertami promocyjnymi.

 

 

 

Z wyrazami szacunku,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...