wally79 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Zakładam ten wątek i mam nadzieję że zyska on aprobatę adminów Naszego forum. Jestem abonentem N-ki od niemal roku i nurtuje mnie taki oto problem: od 1 stycznia 2011 wzrasta podatek od towarów i usług VAT i jak to się ma do opłat za abonament. Czy N-ka przewiduje podwyższenie opłat za abonament? Czy może przewiduje przejęcie podwyżki Vat-u o 1% na siebie w taki sposób by abonent miał możliwość opłacania abonamentu po 1 stycznia 2011 na warunkach i wysokości takiej jak w chwili zawierania umowy???? Jest to dla mnie o tyle istotne, że podpisując umowę na początku obecnego roku mam zagwarantowaną dożywotnio cenę za pakiet FULL za 99 PLN. Jedynym warunkiem jaki muszę spełnić jest to, że muszę korzystać z tych pakietów po zakończeniu okresu na jaki była zawarta. Wyłączenie jakiegoś z pakietu spowoduje naliczanie opłat zgodnie z cennikiem N-ki. Czy N-ka wydała może jakiś oficjalny komunikat co do podwyżki VAT-u???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Było mówione wielokrotnie, że n bierze podwyżkę VAT-u na siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Z tą jak mówisz "dożywotnią" ceną to bym się tak nie zakładał. Co by się na przykład stało gdyby kurs złotego nagle spadł baaaardzo mocno i przez wiele miesięcy się nie podnosił albo gdyby zwiększono VAT o powiedzmy 5%? Zauważmy że koszty dla platformy cyfrowej to głownie koszty umów z zagranicznymi nadawcami, płacone w dolarach lub euro. Operator platformy cyfrowej musiałby wtedy ponosić duże straty mając nadzieję że wreszcie zrezygnujesz z jego usług. Myślę że gwarancja na okres 2-letni jeszcze zaklada wahania inflacji ale gwarancja dożywotnia jest trochę niedorzeczna. W przypadku katastrofalnej inflacji i tak musieli by coś wymyślić żeby zmienić warunki, nawet ryzykując że część klientów z tego powodu wypowie umowę. Mimo wszystko i tak tego rodzaju umowa jest najkorzystniejsza dla klienta - i dlatego już nie dają takich umów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pjacek Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 cena gwarantowana musi być, ale nie dotyczy to podwyżki spowodowanej przez prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hazy Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Z tą jak mówisz "dożywotnią" ceną to bym się tak nie zakładał. Co by się na przykład stało gdyby kurs złotego nagle spadł baaaardzo mocno i przez wiele miesięcy się nie podnosił albo gdyby zwiększono VAT o powiedzmy 5%? Zauważmy że koszty dla platformy cyfrowej to głownie koszty umów z zagranicznymi nadawcami, płacone w dolarach lub euro. Operator platformy cyfrowej musiałby wtedy ponosić duże straty mając nadzieję że wreszcie zrezygnujesz z jego usług. Myślę że gwarancja na okres 2-letni jeszcze zaklada wahania inflacji ale gwarancja dożywotnia jest trochę niedorzeczna. W przypadku katastrofalnej inflacji i tak musieli by coś wymyślić żeby zmienić warunki, nawet ryzykując że część klientów z tego powodu wypowie umowę. Mimo wszystko i tak tego rodzaju umowa jest najkorzystniejsza dla klienta - i dlatego już nie dają takich umów To się nazywa ryzyko nadawcy. W umowie jest napisane wyraźnie, ze cena 99 zł obowiązuje również po zakończeniu umowy do czasu zmian w pakietach przez abonenta (jakoś tak). Oznacza to ni mniej ni więcej, że 99 zł jest gwarantowane i n zbytnio nie ma co z tym zrobić, bo zmiana regulaminu nic nie daje (umowa konkretna ma wyższy poziom ważności). Myk jest gdzie indziej, bo to nie jest tak jak napisał przedmówca, że "kasuje" to tylko wyłączenie czegoś. Także dodanie sobie jakiejś opcji zmienia cenę na standardową tj. włączenie opcji Noc lub funVOD też (wg mojej interpretacji umowy) automatycznie sprawia, ze nie płaci się już 99 zł. Mam tą samą umowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 A ja dziś rano wykonałem kolejny telefon w sprawie mojego multirooma. Uściślę że umowę przedłużyłem 17.1 i miałem mieć wysłanego turbacza w przeciągu 10 dni.Po 10 dniach zadzowniłem i okazało się że muszę sam go sobie odebrać.W Poznaniu można zrobić to tylko w jednym miejscu-TESCO Serbska.Odebrałem zatem 01.02 turbacza i czekam regulaminowe 14 dni. Dzwonię dziś i co? Otóż mają jakiś bug w systemie i teraz to już na pewno pójdzie ("samo kierownictwo nad tym czuwa").Nie wspomnę że tydzień temu dostałem taką samą odpowiedź. Niestety muszę przyznać że N ma gorszą logistykę niż wojskie niemieckie w czasach II wojny światowej (dlatego przegrali bitwę o Stalingrad). Ale najważniejsze:kiedy otrzymam zestaw multiroom?Wysłałem już 7 maili- na żadnego z nich nie mam odpowiedzi. Z całym szacunkiem ale C+ czy CP odpowiada mi na maile w ciągu 24 godzin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PioVar Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam, hazy - wczytaj się dokładnie w regulamin (vide mój podpis). Jak się zorientowałem, to włączenie dodatkowych pakietów typu noc czy funVOD (jak będzie płatny) nie powoduje zmian umowy. Jeśli zrezygnujesz z jakiegoś pakietu składowego promocji po okresie umowy - wtedy przechodzisz na opłaty wg cennika. Jest tam chyba nawet zapis (nie mam przy sobie tego regulaminu) o wzajemnym niewykluczaniu się innych promocji. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Nie dostałem rachunku od N za luty-normalnie przez dekoder.W ICA też brak faktury.Jakaś promocja w lutym?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Parker Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Już wiadomo co jest grane. Ja akurat z zasady nie dostałem faktury (mam n za friko ), ale dostałem komunikat na maila: Szanowny Abonencie, Przepraszamy, że nie otrzymałeś faktury za korzystanie z usług telewizji nowej generacji n w miesiącu lutym. Jednocześnie uprzejmie prosimy o dokonanie wpłaty w wysokości obowiązującego wykupionego abonamentu. Opłatę należy dokonać na numer konta, który widnieje na umowie lub na poprzedniej wysłanej przez nas fakturze. Jako tytuł wpłaty można wpisać jedną z poniższych danych: - nr umowy - nr abonenta - imię nazwisko, adres Jeśli opłata za luty powinna być większa niż poprzedni abonament, np. z powodu dokupienia dodatkowych usług, powstała z tego tytułu różnica, będzie mogła być uregulowana w późniejszym terminie, po wystawieniu faktury/dokumentu sprzedaży. Niezmiennie naszym największym sukcesem jest zadowolenie naszych Abonentów, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby sytuacja taka się nie powtórzyła. Przepraszamy za niedogodności i życzymy dalszego przyjemnego korzystania z naszych usług. Z poważaniem telewizja nowej generacji n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 O matko na papir i znaczki już nima Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Koszty... koszty... zresztą cóż dziwnego w mailowej formie kontaktu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Per Pan Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 To nie o koszta chodzi a o ekeologie, ile mniej drzew zniknie z naszej cenne ziemi dzieki eko fakturą. A przy okazji na znaczkach też oszczędzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszF Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Ja dzisiaj dostałem fakturę za luty "na telewizor", więc chyba nie mają żadnej awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peen Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Awaria dotyczyła tylko niektórych abonentów. A co do kosztów to jakby nie mieli tanio to wysłanie rachunku kosztuje min.1 zł niby niewiele, ale pomnóż przez ilość abonentów i daje 800 tys zł. na miesiąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PioVar Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Witam, W tak prawdę mówiąc - to skoro każdy dostaje fakturę na nBox'a - to nie ma sensu dystrybucja papieru do abonenta. Zauważcie, że nie wszyscy dostają papierową fakturę. Ja nigdy papierowej nie dostałem. W końcu oprócz zwykłego kosztu papieru + druku, trzeba dorzucić haracz dla Poczty Polskiej. Przyjmując pismo, drukowanie, kopertę, znaczek - da to koszt rzędu min. 2,5 zł/abonent. Kwota znaczna w skali miesiąca. n ponosi te koszty? Nie - to abonenci finansują tą wysyłkę. Na pewno nie jest to koszt rzędu 800 tys. zł, ale 200-300 tys. mozliwe, że kosztuje wysyłka do tych, którzy nie dostają faktur na ekran. Wolałbym, by ta kwota poszła na zwiększenie oferty programowej, niż na recykling papieru... Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eIVI Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Witam. 3 msc temu podpisałem z n umowę i płacę 54zł. Teraz dostałem informację, że mogę zrezygnować do 21 marca. Ale czy jest taka możliwość żeby zamiast rezygnacji przeszedłbym sobie na lepszy pakiet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Skoro płacisz 54zł to pewnie masz promocję Wszystkie Pakiety. Jak tyrkniesz na infolinię to powinno się udać wytargować ten sam pakiet w cenie 48zł miesięcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eIVI Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 A jak np chciałbym przeskoczyć na mini full? Jest to możliwe czy niezbyt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Teoretycznie migracja w górę powinna ich tylko ucieszyc. Moim zdaniem powinieneś spróbować. Dla obecnych abonentów MiniFull oferują w formie Hollywood dla Abonentów gdzie miesięczny abonament zamiast 78zł wynosi 68zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eIVI Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 A jeżeli się nie zgodzą na ten mini full to mogę zrezygnować a później podpisać na nowo umowę czy wtedy już niestety nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Wypowiedzenie zawsze możesz wysłać. Ale najpierw lepiej podzwonić. Nawet jak jeden konsultant ci nie zaproponuje satysfakcjonującej cię oferty to może drugi to zrobi. Ewentualnie zadzwoni do ciebie ktoś z działu utrzymania klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eIVI Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Czyli spokojnie mogę się starać o zmianę pakietu tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Tylko powołaj się na to że wyłączają z oferty np. Da Vinci Learning, bo mimo wszystko w Twoim wypadku (gdzie masz umowę na czas określony) podwyżki Cię nie dotyczą . Albo możesz też powiedzieć wprost że chciałbyś wyższy pakiet. Wszystko zależy od tego na jakiego konsultanta trafisz. Dlatego nawet jak za pierwszym razem się nie uda to warto spróbować jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eIVI Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Tak, ja wiem:) Gdyby nie wycofanie kanału nie miałbym nawet co się starać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian 18 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Witam, Chciałby zapytać, ponieważ posiadam opcje ,,wielka rewolucja,, za 48 złoty wszystkie pakiety na 13 miesięcy. Umowa kończy mi się w kwietniu i chciałem spytać czy jest możliwość przejścia na inną umowę tzn.Mini Full oraz wszystkie pakiet za 48 złoty. Czy musze podpisac nową umowę i czy muszę zrezygnować ze starej? Dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi