Skocz do zawartości

Nowa generacja - wymuszanie medialne


A i A
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zgłaszam istotne pytanie:

Czy użytkownicy n spotykają się z generowanymi wyświetleniami na ekranach odbiorników o rozliczenia konta abonenta

oparte o błędne dane księgowania ITI i jeśli tak, to jak z tym sobie radzić?

Ja mam tutaj bardzo interesujące, intrygujące doświadczenia i pragnę zainteresować forumowiczów taką tematyką,

zwłaszcza gdyby nie był to odosobniony przypadek.

A i A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż, wszystkie - wydawałoby się - proste i logiczne drogi wyjaśnień wyczerpałem. I jak widzę temat :rezygnacja z n-ki,

to w mym przypadku tytuł byłby: rezygnacja n-ki z abonenta. ITI nie dopuszcza ewentualności istnienia długu, gdy abonent

jest wierzycielem. A co za tym idzie - wyświetla informację o wyłączeniu sygnału, jeśli nie ulegnę wymuszeniu (ponownemu)

i natychmiast nie ureguluję wyimaginowanej zaległośći.

A i A

_______________________________________________________________________

 

>luki1680

Forum to mój drugi dom

>... Jednym słowem nie polecam wiązania się jakąkolwiek umową z ITI Neovision, bo kantują swoich abonentów jak tylko mogą.<<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok!

Było tak: ponad półtora roku temu miałem wyświetlenie z groźbą b. szybkiego odcięcia sygnału jeśli nie ureguluję zaległości.

Że było to akurat na początku weekendu to po telefonicznym omówieniu kwestii niezwłocznie przelałem uzgodnioną, wymuszoną kwotę.

Z czasem uznano mą rekamację (powód - błąd ichniego kompa!?) i anulowano roszczenie - jednak nie wykazano mej nadpłaty i nie zwra-

cano mimo mych monitów. W maju b.r., gdy operator zmienał warunki i nr konta, pismem poleconym określiłem me warunki i ewentualną

decyzję. Oczywiście - brak reakcji. Toteż zrobiłem to o czym było w piśmie: Na wygasające konto wpłaciłem kwotę pomniejszoną o dług

i pozostałem abonentem n-ki (jestem nim od 2007 i nie mam wielkich wymagań). Od internetowego centrum abonenta byłem do niedaw

na odcięty, a gdy znów mogę się z tym łączyć - czkawką odbija się kwota, ta rzekomo mego zadłużenia, gdyż mimo uznania swego błędu ITI nie szuka oszustwa u siebie a usiłuje mnie oszwabić - znowu grożba wygenerowana na ekranie, usuwana po wpisaniu kodu

dostępu, że: jak nie ureguluję - to odetną!

A i A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy ta wymuszona kwota nie była spowodowana tym, że nie uregulowałeś rachunku?

2. Piszesz coś o zmianie nr konta. Czy wpłaciłeś pieniądze na niewłaściwy numer konta i dlatego nie chcieli Ci oddać?

3. Jeśli uznali Ci reklamację a nie zwrócili nienależnie pobranej kwoty to trzeba było zgłosić to do Rzecznika praw konsumenta.

 

Jedna prośba. Postaraj się opisać problem od ogółu do szczegółu bo twój tok wypowiedzi jest strasznie chaotyczny. Po prostu ciężko cokolwiek zrozumieć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, trudno zrozumieć, ze nie ja byłem winien lecz odwrotnie.

Odpowiadając:popadam w chaos, bo miałem za dużo cierpliwości i poprzez kontakty ze sztabem n-ki od kontaktów

z klientem poprostu mi się udzieliło.

Ale do rzeczy.

ad 1: Nigdy nie istniało nieuregulowanie rachunku z mej strony. Pisałem, że wymusili wpłatę ze swego błędu i od

tego czasu, mimo uznania swej pomyłki kasy nie zwracali, a że byłem w dłuższej umowie - czekałem do końca roku,

myśląc, że księgowość dostrzeże wreszcie mą nadpłatę i ją wykaże. Tak się nie stało. A w owym okresie blokowany

miałem dostęp do ICA. Rzekomo b. długo była kontynuwana modernizacja Internetowego Centrum Abonenta.

ad 2:W maju b.r. zaistnialy u operatora zmiany warunków umowy łącznie ze zmianą n-ru konta bankowego.

Właśnie na niezmienione konto dokonałem ostatniej wpłaty pomniejszonej o wielkość czystej kwoty zadłużenia.

Oczywiście wcześniej taki zamiar ITI zgłosiłem. A właśnie dlatego, by nie było zagmatwania nie zastosowałem nowego

numeru konta.

ad3:Aktualnie nie roszczę sobie pretensji, pominąłem kwestię odsetek, a problem rysuje się inny: skoro - jak n-ka "obiecuje"

od pażdziernika mam być odcięty, to co będę miał robić?

 

Zgłosiłem to, bo może nie tylko o mnie tak się starają w strefie abonenta telewizji nowej generacji.

Zapewne nikt z usługobiorców nie chciałby mieć codzieńńie generowanych fałszywych irytujących, szkalujących wyświetleń

na ekranie wchodząc w odbiór pakietów telewizji n.

A i A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prawie zrozumiałem o co Ci chodzi. eNka ma OBOWIĄZEK odpowiedzieć na każdą reklamację w ciągu 30 dni. Pozbieraj więc dowody wpłaty, zeskanuj je i wraz z pismem napisanym zrozumiałym językiem polskim wyślij listem poleconym lu za darmo mailem do eNki (ale wtedy podaj koniecznie hasło cyfrowe). Potem czekaj... Co do nr kont to stare konta nie zostały zamknięte z dnia na dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie łatwiej zadzwonić do BOK i to wyjaśnić do końca? Jeżeli składałeś reklamacje to na 99,9% zostały Ci pieniądze zwrócone jako nadpłata. W ICA prawie rok nie można było sprawdzać faktur, więc nikt Ci nic specjalnie nie blokował. Uważasz, że taka duża firma dla kilkudziesięciu? złotych jakie miała Ci rzekomo zwrócić blokowała by Ci dostęp do podglądu faktur w ICA? Masz dużą wyobraźnie. Możesz mailowo poprosić o wyciąg wszystkich Twoich wpłat i faktur i sobie sam zobaczysz co i jak miesiąc po miesiącu. Napisz na nkontakt@n.pl i za kilka godzin otrzymasz cały wykaz. Aż tak trudno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie łatwiej zadzwonić do BOK i to wyjaśnić do końca? Jeżeli składałeś reklamacje to na 99,9% zostały Ci pieniądze zwrócone jako nadpłata. W ICA prawie rok nie można było sprawdzać faktur, więc nikt Ci nic specjalnie nie blokował. Uważasz, że taka duża firma dla kilkudziesięciu? złotych jakie miała Ci rzekomo zwrócić blokowała by Ci dostęp do podglądu faktur w ICA? Masz dużą wyobraźnie. Możesz mailowo poprosić o wyciąg wszystkich Twoich wpłat i faktur i sobie sam zobaczysz co i jak miesiąc po miesiącu. Napisz na nkontakt@n.pl i za kilka godzin otrzymasz cały wykaz. Aż tak trudno?

 

I w tym momencie cieszę się, że te me perypetie są pojedynczym incydentem.Ciągle mam nadzieję, że skończy się to w miarę

poprawnie. Dzwoniłem, pisałem, mailowałem. Tam jest chyba za dużo ludzi do osługi klienta i tak to się ukształtowało.

Reklamację uznano, kasy nie zwracano, sprawdzać nie mogłem, czekałem cierpliwie i w konsekwencji - otrzymałem odpowiedź:

czas reklamacji upłynął. A kwota jakakolwiek by nie była winna być zwrócona.

ICA jeszcze pracuje na odpowiedzią i to gdy abonent zgłasza nieprawidłowości, winni sprawdzić zasadność - a nie nękać i stra-

szyć wyłączeniem. W ten sposób chyba nie pozyskuje się klientów.

Pożyjemy- zobaczymy, październik się zbliża.

Dam znać, gdy coś się wyklaruje, albo - czy n odetnie mi sygnał.

Tymczasem - dzięki wszystkim, którzy dotychczas się odzywali.

A i A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chwaląc się ja zrozumiałem o co chodzi już po pierwszym poście. :jupi:

Miałem podobne zdarzenie kiedy to po kilku miesiącach bycia abonentem n i comiesięcznych przelewach, coś mnie podkusiło (wyjazd za granicę) - zapłaciłem za 6 miesięcy z "góry" i... po dwóch miesiącach wyłączyli mi sygnał. :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy już październik, zatem relacjonuję kwestię wymuszeń mego przypadku.

Nie mam utrudnień wyświetlania programów n - nie wyłączyli !

Nadal nie odpowiedziano mi na maila, od 27. września się starają.

Ciągle mają problem z błędnie wystawioną fakturą z dawno rozliczonej, rozwiązanej

umowy - zarówno w mym okienku ICA jak i w płatnościach na ekranie menu nadal

wykazują mi kwotę zadłużenia z w/w okresu.

To trwa już półtora roku, ale dla mnie to nie problem, mam dowody i jestem spokojny

i tylko ciekaw jestem kiedy im przejdzie.

Z tego wymuszania jak dotąd efekt taki: zainteresowałem się aktualnymi ofertami usług

innych operatorów - i wcale nie zmartwiłoby mnie zerwanie ze strony n.

Pozdrowienia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
A bo kiedyś dzwoniło się do sekretarza komitetu miejskiego PZPR i była sprawa załatwiona, a teraz trzeba się samemu trudzić, ale za to anonimowo (prawie) można pisać w Internecie co się chce.

A w dzisiejszej dobie gwałtownego rozwoju elektronicznych sposobów komunikacji międzyludzkiej-

o czym przypadkiem się zorientowałem- istnieją sztaby do obsługi klienta, które odbierają monity,

mniej lub bardziej indywidualnie generują odpowiedzi z formułką zawierającą stwierdzenie zajęcia się

zgłaszaną kwestią i na tym bieg sprawy się urywa.

Aktualnie w mej sprawie chyba trzeci tydzień rzekomo pracują nad odpowiedzią, a wygenerowano już

kolejny błędny obraz faktury.

I gwoli wyjaśnienia - nie klient ma udowadniać istnienie błędu w księgowości operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I od wczoraj mam wznowioną szykanę: rozpoczynając oglądanie programów "n" nie mogę tego uzyskać bez wykasowania wyświetleniawymuszającego. A prawdopodobnie - gdybym ustawił nagrywanie to taka "generacja" wyświetlenia uszkodziłaby nagranie. Do chwili zareagowania, czyli wygaszenia komunikatu sygnał jest "zamrożony".

Zatem coraz więcej wskazań na podziękowanie operatorowi telewizji nowej generacji, czyli rozstanie się z platformą n.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@koz

Pisałem wcześniej (28.września) jak było w mym przypadku:

Przez telefoniczne połączenie konsultant "doradził mi" dokonać wpłaty aby unikńąć odcięcia sygnału,

mimo, iż regularnie wszystko płacę. Uznano nadpłatę, ale jej od półtora roku nie zwracali i nadal

"ścigają" mnie, gdy powiadomieni l. poleconym, że pomniejszę sam wpłatę, wyregulowałem nominalną

należność. Mają totalny bałagan i paskudne metody obchodzenia się z abonentami.

Życzę udanego użytkowania "n", ale ja chyba rozstanę się z tym operatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnoszę kolejny post bo ciąg dalszy -interesujący, nastąpił.

Zupełny brak koordynacji w ITI trwa.

Inne dane wyświetlają ci na ekranie (nadal jestem "ścigany"),

internetowe centrum abonenta od wczoraj poprawnie wykazuje brak

zadłużenia - tyle, że faktury z bieżącego m-ca brak a termin wpłaty

minął, ale - co najlepsze - w trakcie kolejnych (dzień po dniu) rozmów

telefonicznych raz nakłania się mnie do potwierdzenia zamiaru rozwiązania

umowy,którego nie zgłaszałem, a w tej samej rozmowie składa się propozycję

korzystnej promocji dla abonentów rzetelnie rozliczających się, jest to promocja

"Wielka rewolucja dla abonentów" - po krótce: 48 zl/m-c za wszystkie pakiety przez

rok

>ITI Neovision udostępnia na zasadach objętych niniejszą Promocją

wszystkie Pakiety płatne: „hity filmowe”, „kultura nauka świat”, „sport

i motoryzacja”, „dzieci”, „style moda muzyka” oraz Pakiet podstawowy

Informacja i rozrywka przez okres:

1) od momentu zamówienia/Aktywacji Promocji do końca miesiąca,

w którym dokonano Aktywacji oraz 12 kolejnych miesięcy,

w przypadku Abonentów korzystających z 2, 3, 4 Pakietów płatnych

w chwili zamawiania Promocji, w cenie promocyjnej określonej

w Rozdziale III niniejszych Warunków Promocji < .

I jak traktować taką firmę, która przed udostępnieniem programu/ów

wyświetla codziennie komunikat z treścią wymuszenia i by to wyświetlenie usunąć

trzeba wstukać pin kod?

Wszelako jakiś postęp nastąpił - w internecie prawie dobrze, ciekawe ile monitów,

rozmów, czasu musi jeszcze upłynąć by nastąpiła pełna koordynacja działań u tego

operatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Sie dzieje :lol: !

BOK czy ICA - jak ich zwał tak ich zwał dokładnie robią wała z abonenta.

Jest dokładnie tak jak w powiedzeniu: "mówił dziad do obrazu a obraz doń ani

razu" lub też: "dziad swoje, baba swoje".

Po przysłowiach trochę cytatów i będzie dość.

>Dzień Dobry !

Dzięki za wyprostowanie mego rozliczenia na mym koncie,

ale jak długo n zamierza wyświetlać szkalujący, fałszywy komunikat i kiedy otrzymam

odpowiedź na cytowany niżej monit. Jak mogę rozmawiać na temat promocji gdy

nieuregulowane są sprawy z bardzo odległego czasu?

"Telewizjo nowej generacji !!!

Jak długo jeszcze to będzie trwać?

Od 27 września czekam na odpowiedź na monit jak w załączniku.

Proszę nie kpić z abonenta.

Dlaczego znów utrudnia się korzystanie z Waszych usług i dlaczego

ponownie usiłuje się wymuszać kwotę nienależną szkalując przez

nazywanie dłużnikiem?

Załączam ostatnią Waszą odpowiedź, która w swej istocie jest wykrętem.

Proszę określić termin konkretnej odpowiedzi - po właściwym podejściu

do sprawy."<

> Witam Konsultantów !

Minął miesiąc, uparcie straszycie wyłączeniem a odpowiedzi jak nie ma tak

nie ma.<

> Witam!

Chciałbym skorzystać z promocji, ale na normalnych warunkach abonenta!

Uniemożliwia mi szykana niezasadnego wyświetlania.

Kiedy to się skończy?<

 

Odpowiedzi n

>Witam,

Po opłacie zaległości w wysokości XX zł ma Pan możliwość skorzystania z atrakcyjnej promocji wygenerowanej specjalnie dla Pana. Proszę o kontakt z Centrum Abonenta w celu zaprezentowania Panu oferty, przedłużającej umowę.<

>Witam

Po sprawdzeniu danych z Pana konta abonenckiego informuję, że świadczenie usług ze strony

ITI Neovision będzie zawieszone od 31-10-2010.

 

Zgodnie z Rozdziałem XII ustęp 10 Regulaminu Świadczenia Usług w przypadku, gdy ITI Neovision zawiesił świadczenie usług z przyczyn leżących po stronie Abonenta, zaś Abonent nie ureguluje całości zaległych opłat, umowa ulega automatycznemu rozwiązaniu po 30 dniach od daty zawieszenia usług.

ITI Neovision może wznowić świadczenie usług:

- przed rozwiązaniem umowy tj. przed upływem 30 dniowego terminu po uregulowaniu zaległych opłat i tzw. opłaty odwieszającej wskazanej w Cenniku,

- po rozwiązaniu umowy, tj. po upływie 30 dniowego terminu od dnia jej zawieszenia, po uregulowaniu zaległych opłat i tzw. opłaty odwieszającej wskazanej w Cenniku oraz po przesłaniu oświadczenia woli

o chęci dalszego korzystania z usług ITI Neovision.<

 

kwituję to tak:

WITAM!

Uprzejmie informuję poraz n-ty, że na mym koncie kontraktu nr xyz jako

nadpłata istniała

wymuszona (27.02.2009r.) kwota XX zł od kwietnia 2009 r. aż do maja br.

Zaległość ta uregulowana z mej inwencji została jako warunek pozostania

abonentem w momencie zmiany warunków umowy wniesionej przez ITI .

Proszę sprawdzić w aktach treść Waszego pisma z 14.04.2009 r nr

abc i pisma mego z 11.maja br.

Jeżeli ITI zawiesi świadczenie usług zgodnie z rozdz. XII u.10 Regulaminu

Świadczenia Usług - popełni kolejny błąd, gdyż przyczyna nie leży po mej stronie.

Takie rozwiązanie wymusi na mnie podjęcie kroków prawnie mi przysługujących.

 

Pozdrawiam

X Y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...