Skocz do zawartości

Dokładny przebieg cesji dekodera


artero
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, wuzel napisał:

@markar, a oni dalej kserują dowody czy już od tego odeszli i tylko spisują dane? Jeżeli kserują to co na to GIODO?

Nie zauważyłem by kserował... W ogóle dziwna sprawa z tymi zgodami na cesje. Na moduły, gdzie mam pakiet Darmowy HD i są one starego typu CI to wyrażają zgodę a tam gdzie mam bliską końca umowę na pakiet Rodzinny HD i moduł CI+ to już tej zgody nie ma. Generalnie w dłuższej perspektywie chcę się pozbyć wszelkiego sprzętu od CP, a tu takie utrudnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam umowę z CP na TV i internet zawartą w wrześniu 2018. Bo nic lepszego w moim mieszkaniu nie dało się uruchomić. Teraz można i mam światłowód od Orange od paru dni. 

 

Chciałem zrobić cesję na inną osobę. Poszliśmy razem do punktu a tam Pan mówi, że się nie da... Nawet danych nei sprawdził (Warszawa, Blue City). . Od razu powiedział że jeśłi umowa na TV i Internet jest z CP, to nie można.

Zadzwoniłem na infolinię i Pan powiedział, że moje warunki wykluczają wypowiedzenie.. Jak zapytałem co tak stanowi, czy regulamin promocji czy ogólny, to powiedział że nie wie.... Pewnie chodzi o ten zapis regulaminu, co podajecie wyżej ...

 

 

Jak się pozbyć CP ? Czy Recznik Praw Konsumenckich daje radę coś wskurać ? Próbował ktoś ?

 

Pozdrawiam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.11.2018 o 17:17, Burito napisał:

Powyżej cytowałem regulamin Cyfrowego Polsatu, gdzie jest taka informacja:

"Do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu oraz spełnienie łącznie następujących warunków: 

a) uregulowanie wszystkich należności dotychczasowego Abonenta,

b) spełnienie przez podmiot zainteresowany przejęciem praw i obowiązków Abonenta z Umowy warunków zawarcia Umowy opisanych Regulaminem."

 

Słowo klucz "wymagana zgoda Cyfrowego Polsatu"....

http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abonenta/zmiana-danych-stron-zmiana-abonenta.cp

 

Jeżeli to jest umowa na szczególnych warunkach np. Rodzinny HD w cenie 4,99 zł, gdzie normalna cena wynosi 19,99 zł to Cyfrowy Polsat odmawia wykonania cesji, tak samo z pozostałymi pakietami.

 

@wuzel a Ty masz sprzęt udostępniony przez Cyfrowy Polsat ? Jeżeli tak to w takim przypadku CP zawsze odmawia wykonania cesji. Mają w regulaminie "magiczny" zapis ""Do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu oraz spełnienie łącznie następujących warunków:.."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Buritoale ja tylko pytałem o kserowanie dokumentów:smile:.Pewnie chodziło Ci o kolegę @pogar.Prawdopodobnie masz rację.Jeżeli umowa jest na promocyjnych warunkach,może smartdom/rabat ,to CP będzie odmawiać cesji.

@pogar,spróbuj jeszcze może w dziale reklamacji dopytać,przedstaw swoją sytuację,wskaż odmowę w APS.może się coś uda załatwić.

......a potem zdaj nam relację :-D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Dzień dobry,

 

Chciałem dokonać cesji (zmiany abonenta) na telewizję satelitarną. Do tej pory wszystkie umowy były spisywane na mojego ojca, lecz z racji jego wieku wspólnie uznaliśmy, aby przepisać je na mnie (syna). Kontaktowałem się w tej sprawie z dwoma punktami sprzedaży CP w moim mieście i w obu powiedziano mi, że cesja nie jest możliwa. Dlaczego? Tego nie potrafili mi powiedzieć. Nie bo nie.

 

Oczywiście jest opcja wypowiedzenia umowy i zawarcia nowej już na inną osobę, ale temat dotyczy stricte cesji. Dlaczego nie ma już możliwości jej dokonania?

 

Zgodnie z tym, co jest napisane tutaj:

https://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abonenta/zmiana-danych-stron-zmiana-abonenta.cp

https://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/regulamin-swiadczenia-uslug-telekomunikacyjnych-telewizji-25032019.pdf

...nie można wywnioskować, aby cesja była niemożliwa. Czy może umknęło mi jakieś ważne info? Reasumując - gdzie w regulaminach jest mowa o tym, że nie można zmienić abonenta telewizji satelitarnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cesją w Polsacie jest co raz trudniej.

Ostatnio zasłaniali się tym że:

1. Oferta jest w formie promocji dla danego abonenta i nie ma możliwości po cesji przejęcia tej oferty przez nowego abonenta.

2. Liczy się sztuka - nowy abonent podpisze nową umowę.

3. Stary abonent odejdzie wraz końcem umowy albo rozwiąże przed terminem i zapłaci karę.

 

Co by nie patrzeć trzeba nowego klienta naciągnąć na nowe warunki umowy.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką odpowiedź dostałem od fanpage CP:


 

Cytat

 

Witamy. W celu przeniesienia praw i obowiązków z umowy abonenckiej właściciel powinien przesłać wniosek o zmianę danych Abonenta.

Pismo powinno zawierać:
- dane pozwalające na identyfikację (np. id kontraktu, nr karty, nr dekodera),
- kopię dokumentu potwierdzającego tożsamość nowego Abonenta (np. dowód osobisty),
- dane korespondencyjne nowego Abonenta,
- podpisane Oświadczenie nowego Abonenta (dostępne tutaj:  http://bit.ly/2zLu3RN).
Wypełnione dokumenty należy przesłać do siedziby Cyfrowego Polsatu listownie (najlepiej listem poleconym) na adres:
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

Po otrzymaniu wniosku Cyfrowy Polsat prześle do Ciebie, jako dotychczasowego Klienta  Porozumienie Dotyczące Przeniesienia Praw i Obowiązków z Umowy Programowej. Jeden egzemplarze własnoręcznie podpisanego Porozumienia (przez Cedenta i Cesjonariusza) należy odesłać na adres Cyfrowego Polsatu.

Koszt to 10 zł.

 

 

Jak dla mnie pracownicy CP zaprzeczają sami sobie. Powyższa "instrukcja" wygląda na podobną do tej, która obowiązywała do maja 2018:

https://icyfrowypolsat.pl/cesja-uslugi-telewizyjnej-cyfrowego-polsatu/

 

FP co innego, punkty sprzedaży co innego... Napisałem jeszcze na kontakt przez ICOK, ciekawe co tam wymyślą. O ile odpowiedzą... Ogólnie wygląda mi to na niezły kabaret, a regulamin to istnieje jako sztuka dla sztuki.

Edytowane przez confused
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałem jakiś rok temu dokonać cesji umowy moich rodziców na siebie bo i tak za każdym razem ja załatwiam im przedłużenie itp. Cyfrowy Polsat pisemnie odmówił powołując się na punkt regulaminu w którym jest napisane, że do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu. W związku z tym zapisem takiej zgody nie wyrażają. Gdy kontynuowałem korespondencję dowiedziałem się, że wynika to z faktu specjalnej oferty promocyjnej której nie można przenieść na inną osobę. Nie przepychałem się z CP dalej, bo szkoda było mi nerwów i czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak często CP odmawia zgody na cesję umowy to może ktoś załatwiał upoważnienie do reprezentowania abonenta ?

Wtedy unikamy cesji i załatwiamy formalności w imieniu osoby będącej abonentem.

Sam kiedyś o to pytałem w APS i podobno nie ma takiej opcji. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie takie proste, bo teraz sprawy związane z danymi osobowymi podlegają pod RODO. Kary są tak wysokie, że CP musi przestrzegać zasad. W NC+ np. wymagają poświadczenia notarialnego. Tak samo jest w Orange. :D Może to jakiś sposób też w słonecznej platformie. Tylko, że brzmi dosyć niepoważnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ciekawe moja mama podpisała w salonie CP pełnomocnictwo dla mnie na jakimś ich własnym druku jeszcze przed tym jak próbowaliśmy zrobić cesję. Przy zakupie konwertera czy adaptera wi-fi przeze mnie dla moich rodziców nie miałem problemu. Jednak podczas przedłużania umowy przez telefon konsultant rozmawiał ze mną o ofercie, ale zatwierdzenia musiała dokonać już mama. Po konsultacji z kierownikiem konsultant powiedział, że z tym pełnomocnictwem nie mogą ze mną zrobić przedłużenia. Wtedy postanowiłem zrobić cesję i znów problem jak pisałem wyżej. Teraz za 8 miesięcy kończy się im umowa więc będę próbował z pełnomocnictwem notarialnym (wysłane do CP korespondencyjne parę dni temu, bo Pani w punkcie nie wiedziała co z tym zrobić i powiedziała mamie że nie przyjmie), które mamy co prawda do innych celów ale jest tam zapis dotyczący zawierania umów.

Edytowane przez kubus.kul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.11.2019 o 17:36, kubus.kul napisał:

Gdy kontynuowałem korespondencję dowiedziałem się, że wynika to z faktu specjalnej oferty promocyjnej której nie można przenieść na inną osobę. Nie przepychałem się z CP dalej, bo szkoda było mi nerwów i czasu.

 

A napisali konkretnie jaki to punkt? U mnie korespondencja z nimi wyglądała następująco (w dużym skrócie):

Ja: chcę cesję.

CP: nie można.

Ja: dlaczego?

CP: bo pkt. X regulaminu mówi, że trzeba zgody, której nie dajemy.

Ja: a jakich warunków nie spełniam, że nie mogę uzyskać zgody?

CP: nie spełnia pan Y i Z.

Ja: gdzie te wymogi są w regulaminie?

CP: pkt. X regulaminu mówi, że trzeba zgody, której nie dajemy.

Ja: pytałem o umiejscowienie w regulaminie warunków, które pan przedstawił i które są konieczne do uzyskania prze mnie zgody.

CP: pkt. X regulaminu mówi, że trzeba zgody, której nie dajemy.

 

No i to jak grochem o ścianę. Odpisali, że nie mogę, bo coś tam coś tam, ale na prośbę o wskazanie gdzie owe "coś tam coś tam" się znajduje, nie potrafią odpowiedzieć. Równie dobrze mogę przyjąć, że dany argument jest wzięty z powietrza, skoro nie ma umocowania w regulaminie/umowie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to taki zapis, aby móc powiedzieć klientowi "nie bo nie".

 

Jakby kogoś interesowało:

 

Do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu oraz spełnienie łącznie następujących warunków:

a.uregulowanie wszystkich należności dotychczasowego Abonenta,

b.spełnienie przez podmiot zainteresowany przejęciem praw i obowiązków Abonenta z Umowy warunków zawarcia Umowy opisanych Regulaminem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.11.2019 o 17:51, the cable guy napisał:

To nie takie proste, bo teraz sprawy związane z danymi osobowymi podlegają pod RODO. Kary są tak wysokie, że CP musi przestrzegać zasad. W NC+ np. wymagają poświadczenia notarialnego. Tak samo jest w Orange. :D Może to jakiś sposób też w słonecznej platformie. Tylko, że brzmi dosyć niepoważnie.

Nic bardziej mylnego. W CANAL+ upoważnienie wcale nie musi być notarialne, ważne aby na upoważnieniu znajdowały się potrzebne dane ale nie o tym w tym wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie, telewizja w domu jest na moją mamę i przez to ja sam nie mogę nic załatwić bo musi być mama, a mama jest średnio zorientowana w dekoderach umowach i pakietach, chciałbym zrobić cesję na siebie, żebym mógł wszelkie formalności załatwiać osobiście, ale nie wiem czy CP dopuszcza cesje  ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Aby zweryfikować, czy cesja będzie możliwa dla tego kontraktu, proszę o wiadomość e-mail na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Konsultanci zweryfikują sprawę. W celu dokonywania zmian na koncie, Twoja mama może napisać upoważnienie, które powinno zawierać:
- Dane właściciela (Imię i Nazwisko/Pesel/Seria i numer dokumentu tożsamości).

- Dane osoby upoważnionej (Imię i Nazwisko/Pesel/Seria i numer dokumentu tożsamości).

- Datę wystawienia dokumentu wraz z czytelnym podpisem Klienta.

- Do jakich czynności zostaje upoważniona osoba lub osoby – zakres czynności definiuje Cyfrowy Polsat.

- Których umów/usług dotyczy - w przypadku braku takiej informacji upoważnienie będzie dotyczyło wszystkich posiadanych umów/usług Klienta.
Dokument można złożyć w punkcie, wysłać listownie na adres Cyfrowego Polsatu lub mailowo na: kontakt@cyfrowypolat.pl Konieczny jest własnoręczny podpis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witaj. Aby zweryfikować, czy cesja będzie możliwa dla tego kontraktu, proszę o wiadomość e-mail na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Konsultanci zweryfikują sprawę. W celu dokonywania zmian na koncie, Twoja mama może napisać upoważnienie, które powinno zawierać:
- Dane właściciela (Imię i Nazwisko/Pesel/Seria i numer dokumentu tożsamości).

- Dane osoby upoważnionej (Imię i Nazwisko/Pesel/Seria i numer dokumentu tożsamości).

- Datę wystawienia dokumentu wraz z czytelnym podpisem Klienta.

- Do jakich czynności zostaje upoważniona osoba lub osoby – zakres czynności definiuje Cyfrowy Polsat.

- Których umów/usług dotyczy - w przypadku braku takiej informacji upoważnienie będzie dotyczyło wszystkich posiadanych umów/usług Klienta.
Dokument można złożyć w punkcie, wysłać listownie na adres Cyfrowego Polsatu lub mailowo na: kontakt@cyfrowypolat.pl Konieczny jest własnoręczny podpis.

Jakoś konkurencja nie robi problemów z cesjami tylko Wy z tym robicie. Wysłałem taki wniosek do Warszawy jakiś czas temu i telefon nie ma możliwości. Czyli macie abonenta w ****************.

Była nawet nadpłata na waszym koncie na całą umowę. I się nie dało.

Wcześniej dzwoniłem na infolinię i konsultantka mówiła że nie ma problemów z cesjami a jak przyszło co do czego to nie da się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, DiegoPL napisał:

To w takim razie cesje sobie odpuszczam, ale te upoważnienie z chęcią bym złożył. Przez ICOK nie mogę tego wysłać ? 

Możesz także wysłać dokument poprzez ICOK. Wybierz zakładkę Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...