Skocz do zawartości


Dekoder HD5000


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3619 odpowiedzi w tym temacie

#3601 killerów dwóch

killerów dwóch

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 42 postów
  • Od: 25 kwi 2017

Napisano 20 lipiec 2017 - 10:23

Wczoraj dekoder HD5000 przywitał mnie ponownie planszą informującą o nowym oprogramowaniu a nic takiego nie miało miejsca- przynajmniej ja nie widzę żadnych zmian.


No i w pi...du! Wylądował! I cały misterny plan też w pi.....u !! :wink:


#3602 support458

support458

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1742 postów
  • Od: 01 mar 2015
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 20 lipiec 2017 - 11:46

Była mała aktualizacja do wersji 4.64.1.23.


Użytkownik support458 edytował ten post 20 lipiec 2017 - 11:49

EVOBOX PVR - Rulez

Cyfrowy Polsat nowe menu dla dekoderów HD

 

PS "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, że to co dla nich robisz, jest Twoim obowiązkiem."


#3603 tweed77

tweed77

    Forum to mój dom

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2195 postów
  • Od: 24 lut 2011

Napisano 20 lipiec 2017 - 11:50

Dzisiaj byłem rano u starszej osoby też ma HD5000 - wczoraj dekoder się zawiesił i nie reagował na nic. Dopiero po dłuższym odłączeniu z prądu poszła aktualizacja do nowszego softu i wszystko gra jak powinno być.



#3604 TOMI2

TOMI2

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 50 postów
  • Od: 27 mar 2016

Napisano 20 lipiec 2017 - 13:43

Była mała aktualizacja do wersji 4.64.1.23.

 

Można wiedzieć, co ta aktualizacja wniosła nowego? U mnie też pojawiło się aktualizowanie ;)



#3605 SatExpert

SatExpert

    Edytor wykazów Forum SK

  • Edytor wykazów Forum SK
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5649 postów
  • Od: 30 maj 2012
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 20 lipiec 2017 - 14:32

Pewnie tylko poprawa stabilności. :)
Golden Media UNI-BOX 2 Combo:
● CP: Premium Max (Moduł SmarCAM-3 CI Plus "legacy")
● TNK HD: Domowy HD (Moduł nCAM HD CI Plus "legacy" )
● TivùSat HD (Moduł SmarCAM TivùSat)

Dołączona grafika

#3606 bobasek

bobasek

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 290 postów
  • Od: 15 sie 2006

Napisano 21 lipiec 2017 - 16:43

czy jest szansa na  zmianę  wielkości czcionki w opiach  obecna  jest  dla  wielu za mała



#3607 Feniks

Feniks

    Niedoświadczony

  • Konto zablokowane
  • 29 postów
  • Od: 11 lip 2017

Napisano 21 lipiec 2017 - 17:00

Nie



#3608 bobasek

bobasek

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 290 postów
  • Od: 15 sie 2006

Napisano 12 sierpień 2017 - 13:47

Po jakiejś ostatniej aktualizacji oprogramowania ponownie na kanale 999 aktualizują się dane bez potrzeby przywracania ustawień fabrycznych. :wink:


Użytkownik Barti edytował ten post 12 sierpień 2017 - 13:50
Zbędne nadużywanie klawisza spacji. Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.


#3609 berserker

berserker

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 86 postów
  • Od: 09 sty 2011

Napisano 27 wrzesień 2017 - 10:38

Dzisiaj przy włączeniu TV pojawiły się komunikaty : Błąd karty 01 dekodera, brak karty w dekoderze i sygnał na wybranym kanale jest zakodowany. Te komunikaty jeden po drugim się wyświetlają - czasem na sekundę mignie obraz. Odłączałem od prądu i wyjmowałem kartę i z powrotem, ale dalej to samo. Co robić?



#3610 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5485 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 27 wrzesień 2017 - 11:10

Pójść wymienić dekoder z kartą i zasilaczem na sprawny.


Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.
Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.
34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#3611 Project_ALF

Project_ALF

    Zżyty z forum

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3617 postów
  • Od: 01 paź 2013
  • LokalizacjaPlaneta Melmac (sześć parseków za Hydra Centauris)

Napisano 27 wrzesień 2017 - 19:33

Ja dzisiaj się przesiadłem z HD5500s na HD5000. Poprzedni był jakiś trefny. Po wyjęciu wtyczki i ponownym odpaleniu włączał się miliard lat. Ostatnio na dodatek zaczął się zawieszać po czym znowu trzeba było czekać i czekać aż ponownie się włączy. Teraz dostałem HD5000 i na razie pozytywnie, szybko zatrybił, ale nie chcę jeszcze zapeszać. Ocenię za miesiąc. 


Użytkownik Project_ALF edytował ten post 27 wrzesień 2017 - 20:08

Szkoda na nich czasu, czyli... moja autorska CZARNA LISTA użytkowników, których permanentnie IGNORUJĘ na forum SatKuriera:

http://s11.imgs.to/s...tR_dssdsdsd.png

http://s11.imgs.to/share/image/QJwQqSrKtR_dssdsdsd.png

Edytuj profil / Ustawienia ---> Ignorowani użytkownicy ---> Dodaj użytkownika do listy ---> Zarządzaj ignorowanymi użytkownikami


#3612 CzarnyKruko

CzarnyKruko

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 619 postów
  • Od: 31 maj 2015

Napisano 27 wrzesień 2017 - 19:51

HD5500 powinien ci się dobrze sprawować. Ja jednak przy takich problemach jak ty miałeś z HD5000 uruchomił bym go z odpiętą anteną SAT i spróbował przywrócić ustawienia fabryczne. Możliwe że dekoder znalazł oprogramowanie z satelity i próbował je załadować.


" Służę pomocą :) Pozdrowienia dla wszystkich :D "
Mediabox+ , Sagemcom DSI83 , Ariva 250 Combo , Pinnacle 7010iX
NC+ Superpremium (Cameleon)

Antena Corab 80 cm Hot Bird + Astra    Opticum MH1 Zakres(66E-30W) - Corab 80cm   THOR - Corab 70cm DVB-T Łomża + RADIO


#3613 berserker

berserker

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 86 postów
  • Od: 09 sty 2011

Napisano 28 wrzesień 2017 - 11:10

Byłem dzisiaj w APS i wymienili mi dekoder z zasilaczem bo u nich też nie działał. Wracam do domu , podłączam a tu nie ma nic  - nie włącza się ekran pierwszej instalacji  tylko na wyświetlaczu najpierw czerwona dioda a potem  cztery kreski poziome i nic się nie dzieje na ekranie TV. Godzina na dekoderze się zaktualizowała, ale nic wiecej poza tym. Jak się daje kartę stykiem do góry czy do dołu bo zgłupiałem już?  WTF?  Dekoder znowu do wymiany?


Użytkownik berserker edytował ten post 28 wrzesień 2017 - 11:22


#3614 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5485 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 28 wrzesień 2017 - 11:42

Odłącz antenę i przewód HDMI. Sprawdź, czy wtedy się uruchomi. Jeśli tak, to włóż HDMI. Jeśli nadal będzie ok, to podłącz przewód antenowy. Potem podziel się spostrzeżeniami.


Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.
Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.
34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#3615 berserker

berserker

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 86 postów
  • Od: 09 sty 2011

Napisano 28 wrzesień 2017 - 11:59

Dzięki swojadroga - zrobiłem po kolei jak napisałeś i teraz wszystko jest ok - nawet nie musiałem robić pierwszej instalacji :)


Użytkownik berserker edytował ten post 28 wrzesień 2017 - 11:59


#3616 Matłej

Matłej

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 20 postów
  • Od: 17 maj 2017

Napisano 03 październik 2017 - 22:10

Witam mam 3 pytania dotyczące dekodera HD 5000.

Na wstępie bardzo proszę administratora o nie usuwanie mojego postu, a o przeniesienie poszczególnych pytań w odpowiednie miejsce, gdyby temat nie był odpowiedni. A więc do rzeczy

Wczoraj uznałem że mój blisko czteroletnim HD 5000 się zużył więc pojechałem do salonu w moim mieście oddalonym o 6 kilometrów i wymieniłem go na nowy egzemplarz..

  1. Podobnie jak  w poprzednim i w tym dekoderze z samego początku użytkowania z tyłu obudowy świeci się żółta dioda, lampka raz mruga a raz świeci jednostajnie. Za co ona odpowiada? Dlaczego ona świeci mruga.? W poprzednim dekoderze HD 5000 też z samego początku świeciła i mrugała ale po pewnym czasie przestała.?
  2. Czy ktoś mógłby sprawdzić w tym modelu czy w aplikacji HBO GO  ma dostępną zakładkę bez abonamentu z darmowymi materiałami? Pytam bo u mnie w obecnym jak i w poprzednim dekoderze jej brak ,a przez długi czas widniała w menu.i Pomimo iż piszę że nie mam wykupionej subskrypcji mogę jedynie oglądać materiały bez abonamentu a zakładki brak.Dlaczego ona zniknęła? Czy ktoś też jej nie ma? Byłbym bardzo wdzięczny za sprawdzenie.?
  3. Od jakiś 2 3 tygodni na poprzednim HD 5000 jak i obecnym dekoderze mam problem z wejściem do aplikacji cyfrowy Polsat GO, i czasem też do HBO GO. Przy próbie wejścia do aplikacji pojawia się błąd serwera i kod błędu,  a czasem ale rzadziej błąd połączenia ,udaję się dopiero wejść do strony głównej aplikacji po kilku nie udanych próbach spowodowanych wyżej wymienionym błędem ,lub też pomaga czasem przełączenie na inny kanał ,choć nie zawsze. Te błędy pojawiają się również choć rzadziej przy otwieraniu materiałów w CP GO. Dodam też że nie wszystkie materiały się odtwarzają ,dopiero udaję się po kilku próbach. Dlaczego tak się dzieję? Czy to jakaś awaria po stronie usługodawcy? Czy ktoś też ma z tym problem? Mógłby ktoś sprawdzić czy działają te aplikację na tym dekoderze? Nie wierzę by to była wina dekodera, gdyż wczoraj go wymieniłem a na poprzednim było to samo.? Dodam jeszcze jak się uda wejść do aplikacji to też czasem pojawia się błąd serwa.?

Dodam jeszcze że mam domowy Internet  LTE z Plusa wraz z modemem. Może to wina modemu? Ale on stoi w jednym miejscu obok dekodera a pod telewizorem  od ponad 3 lat. Co może być tego przyczyną? Brakuję mi już pomysłów.?

Bardzo proszę o pomoc i odpowiedz obeznanych w temacie? Za wszelką pomoc i odpowiedz z góry dziękuję. Pytam się bo nie znam się na tych sprawach ,dlatego pytam tutaj. A czytam wasze forum i portal codziennie.

Przepraszam że się tak rozpisałem ,ale chciałem szczegółowo opisać moje problemy.

Bardzo proszę jeszcze raz o nie usuwanie postu a o przeniesienie go w odpowiednie miejsce, lub same pytania gdyby dział lub miejsce było by nie odpowiednie.

Pozdrawiam. Czekam na pomoc.


Użytkownik Matłej edytował ten post 03 październik 2017 - 22:13


#3617 Project_ALF

Project_ALF

    Zżyty z forum

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3617 postów
  • Od: 01 paź 2013
  • LokalizacjaPlaneta Melmac (sześć parseków za Hydra Centauris)

Napisano 03 październik 2017 - 22:27


Podobnie jak  w poprzednim i w tym dekoderze z samego początku użytkowania z tyłu obudowy świeci się żółta dioda, lampka raz mruga a raz świeci jednostajnie. Za co ona odpowiada? Dlaczego ona świeci mruga.? W poprzednim dekoderze HD 5000 też z samego początku świeciła i mrugała ale po pewnym czasie przestała.?

U mnie ta dioda świeci w zależności od stanu routera. Gdy ten jest włączony - ona świeci. Gdy jest wyłączony - ona jest zgaszona.


Od jakiś 2 3 tygodni na poprzednim HD 5000 jak i obecnym dekoderze mam problem z wejściem do aplikacji cyfrowy Polsat GO
 

Mam podobnie. Musisz próbować do skutku, u mnie po kilku razach CP GO wreszcie się włącza.

 

Problemów z włączeniem HBO GO nie mam, jednakże gdy zbyt często pauzuje lub przewijam wówczas dekoder się zawiesza i to w dwojaki sposób. Czasami pojawiają się takie dziwne "mazy" na telewizorze, które porównałbym do mazów na ekranie monitora gdy masz problem z kartą graficzną. Innym razem dekoder się po prostu samoistnie wyłącza i sam się włącza przez co jestem zmuszony jeszcze raz wejść w HBO GO i jeszcze raz wystukać program, który przed momentem tam oglądałem.


Użytkownik Project_ALF edytował ten post 03 październik 2017 - 22:28

Szkoda na nich czasu, czyli... moja autorska CZARNA LISTA użytkowników, których permanentnie IGNORUJĘ na forum SatKuriera:

http://s11.imgs.to/s...tR_dssdsdsd.png

http://s11.imgs.to/share/image/QJwQqSrKtR_dssdsdsd.png

Edytuj profil / Ustawienia ---> Ignorowani użytkownicy ---> Dodaj użytkownika do listy ---> Zarządzaj ignorowanymi użytkownikami


#3618 Matłej

Matłej

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 20 postów
  • Od: 17 maj 2017

Napisano 04 październik 2017 - 12:51

To już mogę odetchnąć z ulgą ,dziękuje bardzo koledze za pomoc i odpowiedz :curious:

1. No właśnie dopiero teraz sprawdziłem i rzeczywiście tak jest jak kolega piszę. A czy ona też mruga koledze gdy Router jest włączony.? Obawiałem się że ona sygnalizuję awarie lub uszkodzenie sprzętu.??

2. Bingo mam dokładnie tak samo.Teraz czytałem ten dział, i w innym dekoderze jest ta sama przypadłość, więc wina nie jest u mnie.Jakaś szersza sprawa musi być z tą aplikacją.Owszem Jak się uda wejść do aplikacji to ona działa, lecz też przy wybieraniu kategorii i w trakcie odtwarzania materiałów też czasem pojawi się błąd serwera lub połączenia. Ewidentny problem po stronie usługi. Dodam też że nie każdy materiał się odtwarza choć nie jest ich wiele.

3. A czy kolega ma dostępną w HBO GO na dekoderze zakładkę bez abonamentu z darmowymi materiałami? U mnie jej brak.Dlaczego.?

Bardzo proszę o pomoc i odpowiedz na moje pytanie nr.1. oraz 3. Jeżeli można prosić to na każde z osobna.

Dziękuje i pozdrawiam. I czekam na odpowiedzi.??


Użytkownik Matłej edytował ten post 04 październik 2017 - 12:53


#3619 swojadroga

swojadroga

    Support Team

  • Support Team
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5485 postów
  • Od: 19 lip 2010
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 04 październik 2017 - 15:45

Może warto czasem przeczytać instrukcję na przykład routera, karty sieciowej, laptopa, komputera, aby wiedzieć, że te diody komunikują fizyczne połączenie między kartą sieciową a routerem, wykrytą transmisję danych oraz maksymalną prędkość transmisji.

Aktualne oferty dla nowych klientów w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP i Plus.
Usługa wymiany konwertera w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży CP.
34057.png

Nie udzielam porad przez PW! Jeśli czcionka jest za mała, to nie udzielam porad przez PW!


#3620 Matłej

Matłej

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 20 postów
  • Od: 17 maj 2017

Napisano 04 październik 2017 - 17:11

No nie pomyślałem o tym mój błąd. Pierwszy raz się spotkałem aby w jakimkolwiek dekoderze w jego tylnej części świeciła i mrugała taka dioda. Dodam jeszcze że ma tak mocne światło jakby była jakąś nie wielką lampką.

A czy mógłbym prosić jeszcze o odpowiedz na moje powyższe pytanie o numerze 3.?

Dziękuje i czekam. Pozdrawiam.


Użytkownik Matłej edytował ten post 04 październik 2017 - 17:12