Skocz do zawartości

Dekoder HD5000


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po przywróceniu ustawień fabrycznych w dekoderze nie mam problemu aby odtwarzać vod w 576p. Natomiast problem się robi gdy próbuję przełączyć na 720p.

Pobieranie mam stabilne 9,5-10 mb/s-testy powtarzane speed testem bezpośrednio na telewizorze.

Internet mam radiowy od lokalnego dostawcy,a dekoder podłączony z tv poprzez kabel'.

 

ustawienia sieci

maska sieci 255.255.255.0

brama domyślna 192.168.0.1

podstawowy dns 192.168.0.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A adres IP na dekoderze co Ci pokazuje? Jeśli nic to masz wyłączony serwer DHCP. Włącz na routerze aby serwer DHCP przydzielał adres IP urządzeniom automatycznie. w Ustawieniach serwera DHCP ustaw początkowy  adres IP 192.168.0.100 a końcowy adres IP ustaw 192.168.0.199 i wtedy powinno wszystko hulać bezproblemowo.

 

Napisz koniecznie jaki masz router. Napisz jaka to dokładnie marka i model tego routera. Jak będę wiedział co to za router to postaram się powiedzieć gdzie wpisać te dane. W menu routera powinno być napisane Serwer DHCP lub samo DHCP. Jeśli sobie nie poradzisz to śmiało pisz. W wolnej chwili odpiszę.

 

PS. Zrób może na początek tak. W menu dekodera wejdź w sieć, wybierz sieć przewodowa, następnie wybierz konfiguracja manualna i na samej górze w Adresie IP wpisz tam adres 192.168.0.199. Być może zadziała bo to jest adres z puli serwera DHCP. Dekoder będzie stale pobierał z routera ten adres IP. Daj znać czy to pomogło. Jeśli nie to zrób tak jak napisałem powyżej w ustawieniach routera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie ustawienia na routerze masz prawidłowe. Wina leży albo po stronie operatora, może blokuuje on jakieś porty itd, albo po stronie dekodera.  Stawiam najbardziej na  że jest coś jednak z dekoderem. Idź z dekoderem do APSu i powiedz co się dzieje. Na wszelki wypadek nagraj telefonem objawy, że dekoder nie odtwarza. Jak będą robić jakieś problemy z wymianą to pokaż im nagranie usterki. Jeśli dalej będą robić problemy z wymianą dekodera to zadzwoń przy nich na infolinię i podaj telefon pracownikom APSu.

 

PS. W ustawieniach routera nic nie przestawiaj bo wygląda na to  że jest tam wszystko w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że ze strony operatora internetu jest ok gdyż materiał z netfliksa w jakości 4k jest odbierany prawidłowo.

 

Prawdopodobnie jeżeli będę chciał wymienić dekoder to będę musiał powiedzieć,że moja prędkość internetu jest ponad 12mb/s.

Gdyż gdy dzwoniłem na infolinię techniczną polsatu to poinformowano mnie,że minimalna prędkość do oglądania vod to 12 mb/s

 

dzięki za pomoc

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie będą chcieli wymienić to na nich naciskaj. Jak będą się dalej upierać to dzwoń przy pracownikach APSu na infolinię i podaj pracownikom APSu telefon.

 

Mi kiedyś odmówili podobnej wymiany. Powiedzieli że nie mogą dekodera sprawdzić bo nie mają rzekomo kabla ethernet. Kabel był ponieważ leżał obok dekoderów pokazowych. Gdy zadzwoniłem na infolinię to dopiero podłączyli i po sprawdzeniu wymienili na nowy. Gadali przy tym że im cztery litery zawracam bo prowizji żadnej za wymianę nie dostają. Gdy już wychodziłem to próbowali mi wcisnąć umowę na pakiet Premium Max :D

 

PS.

Przyszło mi do głowy że coś w firewallu routera coś blokuje i dlatego te problemy z odtwarzaniem. Miałem kiedyś tak że nie mogłem oglądać przez Wifi na telefonie serwisu youtube. Okazało się że firewall coś blokował. 

W celu przetestowania wyłącz na chwilę  przed wymianą firewall w routerze

Edytowane przez Sławomir Pawłowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam  dzisiaj, w moim  dekoderze pojawił się problem, przy przełączaniu kanałów  "w dół "  poniżej kanału nr 1 na  wyświetlaczu pojawia się  numer  kanału 999,ale  sygnał   jest  z kanału poprzedzającego. Wczoraj jeszcze pojawiała się "tablica  z info o wpłatach itp. czy coś  zmieniono??

 na liście ulubionych jest kanał 999 ale nie ma info o tym kanale?

Edytowane przez bobasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 2 dni u rodziców na głównym dekoderze HD 5000 dzieją się jakieś cyrki...

Po włączeniu dekodera pojawia się info o aktualizacji programu TV. Kończy się po kilkunastu - kilkudziesięciu sekundach wskakując na program 1. I po przełączeniu na NIEKTÓRE pozostałe kanały np.: 3, 13, 15..i np.125 dekoder się restartuje - zaczynając od info o aktualizacji programu TV, ponownie się włącza na kanale 1... i zaś od nowa ten sam cyrk. Nie można włączyć podanych powyżej kanałów.

Spotkał się ktoś u siebie z takimi objawami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, rsw napisał:

Można, tak jak chcąc zabić muchę trzeba kupić armatę. Zwykle jednak po prostu usuwa się kanał wybierając stosowną opcję w menu.

 

Kolego  Kanał 999 nie jest edytowalny i nie można go w prosty sposób usunąć  z listy . Więc  taka odpowiedź ,poza tym, że  jest szydercza nie  wnosi nic.

Co więcej sprawdziłem,że nawet  powrót  do ustawień fabrycznych, nie  zmienił opisywanej przeze mnie   sytuacji. Warto pisać konstruktywne informacje ;-).pzdr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem na HD 5500 ?

Doszedłem do wniosku, że skoro mój się zaczął "sypać", a NOWYCH już raczej nie ma tylko "odświeżane"... to jest szansa,że kolejny też się może rozsypać w niedalekiej przyszłości ?

Tym bardziej, że babeczka w punkcie też potwierdziła, że ostatnio kilka HD 5000 już wymieniała...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bobasek napisał:

 

Kolego  Kanał 999 nie jest edytowalny i nie można go w prosty sposób usunąć  z listy . (...). Warto pisać konstruktywne informacje ;-).

Zacytuję twoje pytanie: "Aby usunąć  kanał z ulubionych pewnie trzeba przywrócić  ustawienia fabryczne?" To jest cały twój post. Wskaż ładnie, gdzie tam jest cokolwiek o kanale 999.

 

Warto zadawać sensowne pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...