Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6339 odpowiedzi w tym temacie

#1 Duro Hombre

Duro Hombre

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Od: 12 lut 2010

Napisano 12 luty 2010 - 19:32

Witam,chciałem się zapytać czy będzie możliwe rozwiązanie umowy z Cyfrowym Polsatem za wycofanie kanału E!- jak rok temu podpisywałem umowę to wchodził w skład pakietu Familijnego.Mam już przygotowany list do nadania ale jeszcze chciałbym usłyszeć fachowej wypowiedzi w tym temacie za co z góry dziękuję.

#2 Realista

Realista

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 17 postów
  • Od: 11 lut 2010
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 12 luty 2010 - 20:22

Można, ale musisz się spieszyć.

#3 dario9678

dario9678

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 395 postów
  • Od: 20 lis 2006
  • Lokalizacjaokolice Kielc

Napisano 12 luty 2010 - 20:32

W ciągu ilu dni trzeba wysłać wypowiedzenie?

#4 lukas_k

lukas_k

    Przyjaciel forum SAT Kurier

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 9067 postów
  • Od: 07 lis 2007
  • LokalizacjaOkolice Radomia

Napisano 12 luty 2010 - 20:38

Nie mogłeś tutaj napisać swojego pytania?
nc+ - Extra+ + 8x C+ + Kino Świat ; Mediabox
Cyfrowy Polsat - Premium Max HD + Multiroom ; Evobox

MÓJ TWITTER

#5 fipii

fipii

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 385 postów
  • Od: 25 paź 2006

Napisano 12 luty 2010 - 20:39

To w końcu można czy nie można? Bo jedni mówią tak a inni inaczej

#6 klak

klak

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 22 postów
  • Od: 23 lip 2009

Napisano 12 luty 2010 - 20:40

30 dni od znikniecia kanalu

ja wypowiedzenie wyslalem w tym tygodniu ale nie wiem czy cp nie bedzie robil zadnych problemow bo na infolinii zostalem poinformowany ze nie mozna wypowiedziec umowy z tego powodu :!:
a na meila nikt mi nie odpisal :>

#7 Realista

Realista

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 17 postów
  • Od: 11 lut 2010
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 12 luty 2010 - 20:50

Jak najbardziej można rozwiązać umowę z tego powodu. W starym regulaminie nie było takiej opcji, dlatego też CP musiał troszeczkę kary zabulić :)

#8 klak

klak

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 22 postów
  • Od: 23 lip 2009

Napisano 12 luty 2010 - 20:54

a jak ktos dalej ma stary regulamin? to moze czy nie?

#9 Realista

Realista

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 17 postów
  • Od: 11 lut 2010
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 12 luty 2010 - 20:56

Również. Przecież zapis, że nie możesz tego zrobić jest nielegalny.

#10 Duro Hombre

Duro Hombre

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 38 postów
  • Od: 12 lut 2010

Napisano 12 luty 2010 - 21:01

a jak ktos dalej ma stary regulamin? to moze czy nie?

Skoro wszedł nowy Regulamin 01.11.2009 to nie może być dwóch,stary i nowy - nowy zastąpił stary tak to rozumie ale mogę się mylić bo CP tak miesza swoim abonamentom w głowach :lol2:

#11 wally79

wally79

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 742 postów
  • Od: 22 gru 2008

Napisano 12 luty 2010 - 21:33

Ja jak dzwoniłem do na infolinię CP to powiedziano mi że nie można rozwiązać umowy ale jak zacząłem mówić że mam przed sobą dwa różne regulaminy (jestem posiadaczem trzech abonamentów CP) i do dwóch z nich mam nowy regulamin a do tego, który chcę zlikwidować mam stary to też usłyszałem od konsultanta że nie mogę. Ciężko mi w to uwierzyć, że nie mogę rozwiązać umowy skoro od 1 listopada obowiązuje nowy regulamin. Jak powiedziałem konsultantowi, że posiadam wiedzę że od 3,5 miesięcy CP ma obowiązek rozsyłać treść nowego regulaminu swoim wszystkim abonentom niezależnie od tego jaką mają umowę to konsultant zaproponował mi napisanie reklamacji co uczyniłem. Dodatkowo od siebie napisałem wypowiedzenie do tej umowy i teraz czekam na ich odpowiedź. Pisząc do CP przez ICOK 7 lutego do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi na temat rozwiązania umowy. CP nabrał wody w usta i nie chcę komentować sprawy. Mam mieszane uczucia że coś wskóram wysyłając tą reklamację i wypowiedzenie do CP ale coś mi podpowiada z drugiej strony że chyba nie będzie źle. Pożyjemy, zobaczymy... :smile:
Dołączona grafika

#12 arsenal

arsenal

    SAT Kurier VIP

  • SAT Kurier VIP
  • PipPipPipPip
  • 828 postów
  • Od: 14 sie 2006

Napisano 13 luty 2010 - 17:50

Sprawa jest prosta. Zapis w regulaminie CP, że mogą ot tak sobie wyłączać i zmieniać kanały jak rękawiczki a abonent ma g...o do gadania jest niezgodny z polskim prawem. Każdy abonent może w tej chwili wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez konsekwencji. Jak CP zacznie straszyć, zaczynamy CP straszyć UOKiK i sądem konsumenckim. Wtedy szybko zmieniają podejście do sprawy.

#13 wally79

wally79

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 742 postów
  • Od: 22 gru 2008

Napisano 15 luty 2010 - 17:23

Dziś po pracy wracam do domu a tu mama mi mówi że dzwonił do Ciebie Cyfrowy Polsat i chce z Tobą rozmawiać. :shock: Zrobiłem oczy bo jak długo jestem związany umową z CP nigdy nikt nie dzwonił do mnie z ich strony. Jednak w dniu 9 lutego wysłałem wypowiedzenie umowy w związku z usunięciem z oferty CP programu E! mają dzwonić do mnie po 18:00 więc może uda mi się jednak rozwiązać z nimi umowę. Narazie nie robię sobie nadziei ale któż to wie... :>
Dołączona grafika

#14 Digi

Digi

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 539 postów
  • Od: 14 sie 2006

Napisano 15 luty 2010 - 17:52

Ciekawe co takiego Ci powiedzą? Lub zaproponują?
Telewizja N - Promocja Full

#15 wally79

wally79

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 742 postów
  • Od: 22 gru 2008

Napisano 15 luty 2010 - 18:05

Nie wiem czego może dotyczyć rozmowa. Mogę się domyślać że chodzi o to wypowiedzenie umowy, które im wysłałem. Inna możliwość jest taka że będą mi chcieli zaproponować nową umowę, której ja i tak nie chcę bo CP mam z modułu CI. Inna sprawa, że moje wypowiedzenie dotyczy full opcji CP. :wink: Czekam jeszcze z godzinę na ich telefon. Dam Wam znać co mi powiedziano lub co zaproponowano :smile:
Dołączona grafika

#16 krokodyl

krokodyl

    Konto zablokowane

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 757 postów
  • Od: 10 wrz 2009

Napisano 15 luty 2010 - 18:06

trzymam za ciebie kciuki!

Znając polsat zaproponują ci kontynuowanie umowy i jakieś gratisy
n - Full dla Abonentów - Turbodekoder HD
Cyfrowy Polsat - Pakiet SUPERFILM (wakacje z CP) - Samsung DSB-H370G

Dołączona grafika

#17 wally79

wally79

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 742 postów
  • Od: 22 gru 2008

Napisano 15 luty 2010 - 18:11

krokodyl dzięki :mrgreen: Ja mogę im zaproponować moje warunki. Do modułu CAM jak dodadzą mi pakiet kanałów HD za friko na 6 miesięcy to jestem w stanie z nimi zostać ale pod warunkiem, że na ten dekoder którego dotyczy wypowiedzenie dadzą mi umowę na pakiet mini i to na okres max 1 roku ewentualnie dekoder HD PVR na własność za złotówkę :mrgreen: :lol: :lol2: to moje warunki mam prawo wysuwać takie żądania w stosunku do CP bo mam na siebie 3 umowy: pierwsza to pakiet SUPER FILM + kanały HD full opcja, drugi RelaxMix+HBO i trzeci to moduł CAM relaxMix więc chyba mam do tego prawo :smile: ok nie podpalam się i czekam... żądania wygórowane ale cóż abonent się ceni :wink:
Dołączona grafika

#18 klak

klak

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 22 postów
  • Od: 23 lip 2009

Napisano 15 luty 2010 - 18:32

>Czy w zwiazku z wycofaniem przez Cyfrowy Polsat kanalu E! entertainment abonentowi (ze starym regulaminem) przysluguje prawo do wypowiedzenia umowy?


Szanowny Panie

Dziękujemy za poniższe zgłoszenie.

Jednocześnie proszę o podanie aktualnego numeru telefonu w celu udzielenia szczegółowych informacji.

------------------------------------------------
Dział Obsługi Klienta, Sekcja Reklamacji
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa
tel.: 801 08 08 08; fax.: (22) 356 6677 [email protected]
http://www.cyfrowypolsat.pl

Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160 kapitał zakładowy 10.733.000 zł w pełni wpłacony


podalem swoj nr w icok no i dzisiaj zadzwonili do mnie z cp no i pan konsultant dokladnie wyjasnil mi sprawe
no i okazuje sie ze kazdy abonent ma prawo do rozwiazania umowy
ja wypowiedzenie wyslalem w piatek i teraz tylko musze czekac :smile:
a moze jak dojdzie do nich to wypowiedzenie to dadza mi jakas fajna oferte i u nich zostane :]


tylko dziwne jest to ze jak dzwonilem do cp kilka dni temu to wrecz zapewniano mnie ze NIE mozna zerwac umowy :>
chyba im sie uokik do tylka dorwal albo cus :mrgreen:

#19 wally79

wally79

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 742 postów
  • Od: 22 gru 2008

Napisano 15 luty 2010 - 18:39

uuuu.... no to się posypią wypowiedzenia do CP :brawo: :brawo: :brawo: :jupi: :jupi: :jupi:
Dołączona grafika

#20 dario9678

dario9678

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 395 postów
  • Od: 20 lis 2006
  • Lokalizacjaokolice Kielc

Napisano 15 luty 2010 - 18:45

Ja wysłałem wypowiedzenie w sobotę i czekam na odpowiedź Polsatu.