Skocz do zawartości

Przewodnik po usłudze: VOD - "Domowa Wypożyczalnia Filmowa"


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przed Wami przewodnik po usłudze:

 

VOD - "Domowa Wypożyczalnia Filmowa"

 

Wersja v 1.0.4 ---> 01.08.2014r.

 

Usługa skierowana jest do:

- Abonentów Cyfrowego Polsatu i FTA

- Abonentów Cyfrowego Polsatu (wypożyczenie pakietu filmów)

 

Film można zamówić/wypożyczyć w sposób:

 

- Wejdź na kanały VOD 150 - VOD 164 wciśnij dwukrotnie na pilocie przycisk "i" lub EPG/GUIDE/G (w zależności od modelu dekodera).

- Zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta pod numery 801 08 08 08, 222 127 222, 699 00 22 22 (opłata zgodna z taryfą Twojego operatora).

- Wejdź na stronę http://www.cyfrowypolsat.pl/vod.

 

 

Usługa jest dostępna na kanałach dekodera głównego:

- Jednorazowe wypożyczenie filmu: VOD150 – VOD164

- Miesięczny dostęp do „Pakiet VOD”: VOD161 – VOD164

- Dla Dorosłych wypożyczenie filmu: kanał 200 (xxxVOD1) i 201 (xxxVOD2)

 

Filmy w usłudze VOD będą dostępne w 5 kategoriach:

„Nowości” - w cenie 11,90zł za film

„Hity” - w cenie 8,90zł za film

„Katalog” - w cenie 5,90zł za film

Miesięczny Katalog Filmów VOD - w cenie 20zł miesięcznie

„Dla Dorosłych” - w cenie 11,90zł za film od godziny 6.00 do 23.59, w cenie 9,90zł za film od godziny 0.00 do 5.59.

 

Pozycje filmowe dostępne będą w wielokrotnie powtarzających się (każdego dnia) oknach czasowych dostępnych na 18 kanałach satelitarnych.

 

Mocne strony oferty:

- około 30 nowych tytułów w każdym miesiącu (łącznie ze wszystkich kategorii)

- co tydzień nowe pozycje filmowe

- klient nie musi posiadać dekodera z twardym dyskiem

- różne formy dostępu do oferty filmowej (pojedyncze wypożyczenie oraz dostęp miesięczny do „Katalogu filmów”)

 

Słabe strony oferty:

- nie zauważyłem :D

 

Jednorazowe wypożyczenie filmu:

* Usługa dostępna dla Abonentów CP korzystających z oferty telewizyjnej oraz FTA

* Dostęp do filmu 24h

Uwaga: dostęp nawet do 48 h, jeśli Klient zamówi film np.: o godzinie 16.50 dnia 09.11.2009r. - film będzie aktywny do godziny 23.59 dnia 10.11.2009.

Dostęp na 24 h, jeśli Klient zamówi film np.: w dniu 09.11.2009r. na dzień 10.11.2009r. - film będzie aktywny od godziny 00:00 dnia 10.11.2009r. do godziny 23.59 dnia 10.11.2009r.

 

Miesięczny dostęp – tylko kategoria „Pakiet VOD”

* Miesięczny dostęp do określonej, wybranej przez CP bazy filmów (z kategorii „Katalog”)

* Usługa dostępna dla Abonentów pakietów telewizyjnych (od Pakietu Mini HD wzwyż)

* Ceny oraz pozostałe warunki:

- 20 zł miesięcznie / 1zł jednorazowa aktywacja

- umowa na czas nieokreślony

- 1 miesiąc wypowiedzenia

 

 

PROCES SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ – jednorazowe wypożyczenie:

1)* Strona internetowa http://www.cyfrowypolsat.pl/vod

2)* SMS na numer 7043 (opłata za SMS 0,61zł z VAT)

3)* Centrum Obsługi Klienta:

- z komórki Cyfrowego Polsatu: 2222 oraz 1010 dla Klientów VIP

- z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

- z komórki innego operatora: 699 00 2222, 222 127 222

 

 

1. STRONA INTERNETOWA http://www.cyfrowypolsat.pl/vod:

Klient otwiera stronę http://www.cyfrowypolsat.pl/vod następnie wybiera interesujący go film i dodaje do „Koszyka” (na etapie wyboru dostępne są informacje dotyczące godzin i kanałów emisji)

- po wybraniu interesujących pozycji przechodzi do „Koszyka”

- następnie Klient powinien zapoznać się z regulaminem i zaakceptować go

- Klient zostaje przekierowany do iCOK

- po podaniu przez Klienta numeru karty jego dekodera następuje weryfikacja dostępności usługi

- Klient określa sposób rozliczenia należności i potwierdza swój wybór

- następuje włączenie sygnału maksymalnie do 60 minut (realnie aktywacja w terminie ok. 5-10 minut)

 

2. CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA:

- po zapoznaniu się z ofertą Klient dzwoni do Centrum Obsługi Klienta

- następnie przekazuje informację o filmie oraz dekoderze, na którym chce dokonać aktywacji usługi VOD

- Konsultant sprawdza dostępność usługi dla dekodera oraz stan środków

- na podstawie rozmowy z Klientem dokonuje wyboru sposobu rozliczenia (przedpłata lub „portmonetka”)

- następuje włączenie sygnału maksymalnie do 60 minut (realnie aktywacja w terminie ok. 5-10 minut)

 

3. SMS

- Klient zapoznaje się z ofertą na stronie internetowej http://www.cyfrowypolsat.pl lub bezpośrednio na dekoderze w aplikacji EPG (pole informacji)

- następnie wysyła SMS na specjalny numer SMS Premium o numerze 7043 (koszt SMS 0,61 z VAT), w treści SMS wpisując numer karty dekodera oraz kod identyfikujący film (kod jest podany w opisie filmu na stronie internetowej oraz na dekoderze w aplikacji EPG w polu informacji)

- po podaniu przez Klienta numeru karty jego dekodera następuje weryfikacja dostępności usługi

- system płatności Cyfrowego Polsatu dokonuje obciążenia konta Klienta

- następuje włączenie sygnału maksymalnie do 60 minut (realnie aktywacja w terminie ok. 5-10 minut)

- Klient otrzymuje SMS zwrotny z potwierdzeniem aktywacji usługi (lub braku takiej możliwości)

 

 

PROCES SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ – miesięczny dostęp:

* APS

* Centrum Obsługi Klienta:

- z komórki Cyfrowego Polsatu: 2222 oraz 1010 dla Klientów VIP

- z telefonu stacjonarnego: 801 08 08 08

- z komórki innego operatora: 699 00 2222, 222 127 222

 

Aktywacja usługi następuje na okres trwania umowy, pod warunkiem dokonywania przez Abonenta wpłat z tytułu świadczenia usługi.

 

=================================================================================================================

OD DNIA 7.12.2009r. Z MIESIĘCZNEGO DOSTĘPU DO KATALOGU FILMÓW MOGĄ KORZYSTAĆ ZARÓWNO NOWI JAK I DOTYCHCZASOWI KLIENCI.

Do dnia 07.12.2009r. możliwość wykupienia miesięcznego dostępu do katalogu filmów mieli jedynie nowi klienci.

=================================================================================================================

 

 

 

PŁATNOŚCI:

1) iCOK (karta kredytowa, e–przelew)

2) „Portmonetka” (rodzaj opłaty z odroczonym terminem płatności)

 

WIRTUALNA „PORTMONETKA” dostępna jest tylko dla Abonentów Cyfrowego Polsatu zamawiających pojedynczy film. Ilość filmów udostępnionych „w kredycie” jest uzależniona od posiadanego przez Abonenta pakietu telewizyjnego:

:arrow: 44 złote brutto dla posiadaczy Pakietu Familijnego Max HD i / lub min. 2 Pakiety Dodatkowe lub Familijnego HD i / lub min. 3 Pakiety Dodatkowe;

 

:arrow: 33 złote brutto dla posiadaczy Pakietu Familijnego HD i/lub nie więcej niż 2 Pakiety Dodatkowe lub Familijnego Max HD i / lub nie więcej niż 1 Pakietu Dodatkowego;

 

:arrow: 22 złote brutto dla posiadaczy Pakietu Rodzinnego HD;

 

:arrow: 11 złoty brutto dla posiadaczy Pakietu Mini HD.

 

 

FAQ [Frequently Asked Questions]:

 

1. Czy filmy będzie można wypożyczać 24h/dobę, 7 dni w tygodniu?

Tak, usługa VoD działa 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

2. Ile filmów będzie dostępnych w ramach usługi?

W usłudze VoD będzie dostępnych około 27 nowych filmów miesięcznie, na 15 kanałach satelitarnych.

3. Czy wypożyczony film będzie można obejrzeć wielokrotnie?

Tak. W przypadku zamówienia pojedynczego filmu Klient otrzyma dostęp do niego przez okres maksimum 48 h, w tym czasie film ten będzie się wielokrotnie powtarzał na różnych kanałach VoD, w różnych „oknach czasowych”. Abonent będzie mógł go obejrzeć tyle razy, ile razy CP go wyemituje na wspomnianych kanałach przez maksymalny okres 48h. W przypadku zamówienia „Pakietu VOD” Klient otrzymuje dostęp do filmów Katalogowych udostępnianych przez okres miesiąca we wszystkich oknach czasowych do tego przeznaczonych. Umowa na „PAkiet VOD” może być zawierana na czas nieokreślony.

4. Ile oczekuje się na udostępnienie filmu po dokonaniu płatności?

Maksymalnie do 60 minut od momentu wpływu środków na rachunek bankowy Cyfrowego Polsatu.

5. Czy jeśli podczas projekcji filmu minie 48-godzinny okres wypożyczenia, to film zostanie przerwany (dot. pojedynczego wypożyczenia filmu)?

Film nie zostanie przerwany w takiej sytuacji. Film wypożyczany jest do czasu wyświetlenia ostatniej emisji, do ostatniego wystąpienia maksymalnie w ciągu 48h.

6. Czy w ramach jednorazowego zamówienia filmu dostęp będzie nadawany do kanału czy filmu? Jeśli do kanału to czy to oznacza, że Klient musi poczekać, aż film będzie emitowany, tzn. nie będzie dostępny od razu?

Jednorazowe wypożyczenie filmu to dostęp do filmu w danym okresie czasu na danych kanałach o danej porze (np. Film x – dostęp maksymalnie przez okres 48h do filmu udostępnionego o godz. 00:00 na kanale 1, o godz. 4:00 na kanale 2 oraz o godz. 8:00 na kanale 3, etc). Okres maksymalnie 48h oznacza okres liczony od momentu potwierdzenia zamówienia do godziny 23:59 dnia następnego.

7. Czy będą dostępne zwiastuny filmów (przed wypożyczeniem filmu)?

Tak, zwiastuny będą dostępne na stronie http://www.cyfrowypolsat.pl oraz na kanałach usługi VoD (z przyczyn technicznych na stronie www zostaną uruchomione dopiero po ok. miesiącu od startu usługi).

8. Gdzie będzie dostępna informacja dotycząca tego, na jakim kanale oraz w jakich godzinach będzie emitowany konkretny film?

Informację o dostępnych filmach będzie można znaleźć na stronie http://www.cyfrowypolsat.pl oraz poprzez EPG (Elektroniczny Przewodnik Programowy - jedna z funkcji dekodera umożliwiająca przeglądanie programu telewizyjnego na ekranie telewizora).

9. Czy każdy Klient będzie mógł skorzystać z usługi VoD (zarówno w formie abonamentu jak i jednorazowego zamówienia filmu)?

Pojedynczy film może zamówić Abonent CP i Klient FTA, a z wersji abonamentowej może skorzystać tylko Abonent CP.

10. Czy aktywacja jest płatna?

Nie, Klient nie płaci aktywacji.

11. W jaki sposób będzie można spłacić „portmonetkę”?

Każdą dostępną formą płatności, z jakiej korzystają Abonenci CP.

12. Gdzie Klient uzyska pomoc, jeśli emisja filmu zostanie przerwana lub nie będzie można odtworzyć filmu ponownie?

W razie problemów technicznych Klient może uzyskać pomoc kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta.

13. Czy jeśli Klient nie obejrzy filmu, w zamówionym terminie jego udostępnienia, to środki pieniężne zostaną zwrócone (dot. pojedynczego wypożyczenia filmu)?

Jeśli Klient nie obejrzy filmu z winy CP (z przyczyn technicznych), reklamacja taka zostanie uwzględniona. Złe warunki pogodowe nie będą podstawą do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

14. Czy mogę zamówić film z VOD na dekoderze dodatkowym w usłudze Multiroom HD?

Nie, usługa VOD działa tylko na dekoderze głównym.

 

 

Regulaminy i cenniki dostępne są pod adresem: http://www.cyfrowypolsat.pl/do-pobrania ... p?catId=16

 

 

Wersja v 1.0.4 ---> 01.08.2014r.

 

Historia wersji:

01.08.2014r. - v 1.0.4

- zmiana nazwy "Katalog" na "Pakiet VOD"

27.03.2014r. - v 1.0.3

- aktualizacja kategorii, linków i cen

19.12.2009r. - v 1.0.2

- dodano aktualne regulaminy oraz cennik

07.12.2009r. - v 1.0.1

- udostępniono możliwość podpisania umowy na VOD dotychczasowym klientom (czas nieokreślony, 1mc wypowiedzenia, 20zł/mc)

- korekta literówek

- większa przejrzystość

03.12.2009r. - v 1.0.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...