Skocz do zawartości

Narzekamy na N


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chociaż nie jestem abonentem N to i tak wyrażę swoją opinię na ten temat mnie denerwuje jedno a mianowicie pakiety N-ki każdy jest po 16 zł a nigdy nie wiadomo co wybrać ja miałem taki dylemat ale doszedłem do wniosku że wezmę CP ponieważ za 37,90zł mam wszystkiego po trochu :smile::smile: a tu za każdy pakiet trzeba bulić jedynie podoba mi się TNK (wziąłem go dla kanałów Nsport i TVP Sport a dodatkowo mam lepszą jakość kanałów TVP bo w CP to jest totalna porażka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie pakiety Nki to największy plus tej platformy. Nie chcę wszystkiego po trochu gdzie i tak nic nie obejrzę. A w N biorę pakiet hity filmowe i mam wszystkie AXNy, CC, Universal i Sci Fi do tego MGM i Wojna i pokój. Biorę pakiet sportowy to mam i Eurosport i Eurosport 2, a w C+ żeby mieć ten drugi musiałem wziąć droższy pakiet, z którego interesował mnie właśnie tylko ten jeden kanał.

 

Ale skoro to temat do narzekań to czas ponarzekać :D.

 

Obniżanie bitrate kanałów HD i SD. Takie Discovery HD to już tylko Discovery 16:9. Nawet ripy w 720p, które można ściągnąć z sieci są lepszej jakości.

To co zrobili z TVP HD to wielki skandal. Od kilku miesięcy bitrate tego kanału to 6Mbps. To nawet nie jest dobre SD. Dziwi mnie że portale o tematyce tv-sat tak milczą o tym skandalicznym i haniebnym działaniu Nki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie już 31 minutę czekam na połączenie z konsultantem w sprawie aktywacji, bo minęło już 1,5 h i dalej nie mam aktywnego nboxa i mnie szlak trafia. Jeszcze trochę i rozwiązuje umowę, mam na to 10 dni.

 

Totalna zlewka klienta, po prostu żenada. Myślałem ze tylko w CP się długo czeka ale tam w porównaniu z tym badziewiem to niebo po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@arsenal sierotko, aż tak tępy nie jestem i nie chodziło mi w moim poście o aktywacje, bo ją zrobiłem automatycznie tylko o czas oczekiwania na konsultanta bo chciałem po prostu potwierdzić czy wszystko zrobiłem ok. Zresztą jakbyś się wczytał to byś zrozumiał.

 

Po prostu czar prysł, jakością się n reklamuje, jaka to jakość jak na telefonie dopiero po 40 minutach zgłasza się Pan, który w końcu potwierdził, ze wszystko jest ok i nbox się aktywuje do 24h i to mi wystarczyło. Wkurzony nie byłem aktywacją a oczekiwaniem na połączenie. Tym bardziej, ze w CP zawsze dodzwaniałem się maksymalnie po 10 minutach i myślałem, ze to katastrofa.

 

Zresztą to samo było przed zakupem, miła "Pani" w telefonie zawsze mówiła, ze czas oczekiwania wynosi ponad 20 minut, więc zamówiłem przez neta i przysłali mi 7 dnia od złożenia zamówienia, więc ok.

 

Jestem rozczarowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A ja Ponarzekam na N chodzi mi o brak modułu CI mam tuner który chętnie bym widział jako tuner do N i co muszę poważnie pomyśleć czy mieszać sie w Nboxa czy nadal czekać na cud aż technicy i reszta śpiochów obudzą sie i wprowadzą moduły.Dla mnie NBox za głośny jest.Wad jest wg mnie sporo.No i dlatego tak niecierpliwi liczę na to że zdecydują cie na Moduł. Osobiście już dawno bym wziął N ale...właśnie z tego powodu wole czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

KU PRZESTRODZE Witam !!!Parę przemyśleń na temat N. Kiedy kanał Podróże TV kończył nadawanie z końcem 2008 roku tak jak jest w regulaminie zaniosłem wypowiedzenie bez ponoszenia żadnych konsekwencji (tak pisało na ich stronie) do ich APS w moim mieście. Pan przyjął, podbił pieczątkę i wysłał pismo wraz z umowami. Do tej pory nic ,ani be ani me ani kukuryku", chyba zginęło. Facet w APS-ie na 100proc wysłał. Ich infolinia to żenada nic nie wie. Umowy docierają ale wypowiedzenia giną. Żadnej odpowiedzi przez 3 miesiace. Narzekamy na Francuzów w cyfrze ale mając 10 lat cyfrę nie zginęło żadne pismo a wysyłałem ich trochę. Najgorsze są polskie cwaniaczki co robią biznes. Ja dopłacę i zrealizuje tę umowę do końca ale już się wiecej na mnie nie pożywią. I to jest ten polski cwaniaczkowaty zarobek.

 

Ta platforma to żart niech się chwalą swoim HD a niech się nauczą postępować z klientami. Bo raz zawiedzionego klienta nie odzyskają.

 

 

:read:

 

zawsze piszcie do N pisma w dwóch egzemplarzach bo was oszukają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam od kiedy to zakończenie emisji telewizji Podróże TV może by przyczyną do wcześniejszego rozwiązania umowy przecież jest to kanał FTA a jego istnienie nie jest zależne od n i chyba nie jest to kanał gwarantowany przez n bo jeśli by tak było to n-ka strzeliła by sobie samobója.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc strzeliła sobie samobója i nie pierwszy ani nie ostatni raz. Wielką słabością n jest marketing i cały tzw zarząd. Za takie numery w CP wylatuje się na zbity pysk a w ITI Neovision założę się że niedługo znowu będzie można umowę wypowiedzieć. Tacy są tam specjaliści. Jak ktoś jest cwany to może tam ciągle mieć wszystko prawie za darmo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@andrzej101

i jak sie zakończyła cała sprawa ??

płacisz abonament od początku roku ?? bo przeczytałem że dałeś wypowiedzenie

 

ja także miałem nerwówkę z dostarczeniem pisma do N ki do Krakowa

kończyła mi sie umowa

i jak normalny człowiek wysyłam 2 tygodnie przed terminem

pismo że nie jestem już zainteresowany aby być abonentem N-ki

przez 2 tyg dzwoniłem na infolinie, zabuliłem za telefony nie wiem ile kasy

i do samego końca nie było pisma w centrali

wkurzyłem sie o 19:00 napisałem pismo odręcznie bo było już za późno aby druknąć

i do ASP gościówa nie chciała przyjąć ale nalegałem

bo wiem że to ich zakichany obowiązek

 

ale dla mnie się wszystko dobrze skończyło wniosek dotarł na czas

i nie musiałem czekać 3 kolejnych miesięcy z wypowiedzeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam od kiedy to zakończenie emisji telewizji Podróże TV może by przyczyną do wcześniejszego rozwiązania umowy przecież jest to kanał FTA a jego istnienie nie jest zależne od n i chyba nie jest to kanał gwarantowany przez n bo jeśli by tak było to n-ka strzeliła by sobie samobója.

 

Podróże TV były w pakiecie Nki. Mi udało się rozwiązać umowę z tego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem parę postów ale cenzura działa. Moje wypowiedzenie ZNIKNĘŁO W ICH OFICJALNYM OBIEGU. NIC NIKT NIE WIE, KONSULTANCI NIC A APS MÓWIĄ ZE WYSŁALI IM POCZTĄ KURIERSKĄ. Powiem wam że rozwiązać z nimi umowę to nie lada sztuka.jak nie masz kopii pisma lub orginału to u nich nic nie znajdziesz. PamiĘtaj zawsze bierz kopię bo po TOBIE. Dopłacę do końca parę miesięcy i NIE CHCĘ ICH ZNAĆ. :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem parę postów ale cenzura działa. Moje wypowiedzenie ZNIKNĘŁO W ICH OFICJALNYM OBIEGU. NIC NIKT NIE WIE, KONSULTANCI NIC A W APS MÓWIĄ ZE WYSŁALI IM POCZTĄ KURIERSKĄ. Powiem wam że rozwiązać z nimi umowę to nie lada sztuka.jak nie masz kopii pisma lub orginału to u nich nic nie znajdziesz. PamiĘtaj zawsze bierz kopię bo po TOBIE. Dopłacę do końca parę miesięcy i NIE CHCĘ ICH ZNAĆ. :read:

 

 

EE jaki APS wysyła zbiorówki pocztą kurierska hahahaha dobre dobre. Gościu z punktu zgubił, nie wysłał, albo zapomniał poprostu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...