Skocz do zawartości


Zdjęcie

Platforma Orange TV


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1095 odpowiedzi w tym temacie

#1081 TomPL

TomPL

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 549 postów
  • Od: 14 gru 2008
  • Lokalizacjapod Olsztynem

Napisano 24 marzec 2017 - 09:35

Mam UHD-88 i odbieram z satelity i tu też występują problemy "informacje niedostępne".


Użytkownik TomPL edytował ten post 24 marzec 2017 - 09:35

Platforma Orange, dekoder UHD-88 (DTH) (wcześniej SHD-85)

#1082 Tomek960

Tomek960

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 23 postów
  • Od: 03 sty 2008

Napisano 24 marzec 2017 - 11:09

WHD-80 także cierpi na tą przypadłość (odbiór z satelity).

#1083 fan tv

fan tv

    Ekspert

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6386 postów
  • Od: 11 lis 2013
  • LokalizacjaOkolice Konina

Napisano 24 marzec 2017 - 11:41

I to dość często. W głównej tabeli z ramówką. Są też częste problemy z szybkim podglądem jaki obecnie się ogląda program, jakie powinno być oznaczenie wiekowe, co jest potem i co jest obecnie na innych kanałach przy nie przełączaniu kanału.


Użytkownik fan tv edytował ten post 24 marzec 2017 - 11:41

THE WALKING DEAD 7  Pon./Sob.  22:00/23:00   SK_FHD.png      COLUMBO 11 Codziennie 06:00/10:40/20:20/23:15 SK_TVS.png                                                THE WALKING DEAD 2  Niedziela   23:40    SK_PULS2.png    POWRÓT DO PRZYSZŁOŚCI 2    Pt./Sb./Nd. 21:00/16:50//22:00   0005VTCUODQP98EB-C120.png


#1084 martusia83

martusia83

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Od: 11 sie 2013

Napisano 25 marzec 2017 - 11:58

Właśnie jest u mnie technik i wymienia mi dekoder. Niestety nie ma możliwości obecnie na wymianę z UHD88 na WHD80 czy tym bardziej na ICU100. Będę dalej miała UHD88 mam nadzieję, żę tym razem bez problemów. 



#1085 KERMIz

KERMIz

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 68 postów
  • Od: 24 lis 2016

Napisano 25 marzec 2017 - 13:15

Trzeba było zapytać technika o problemy z planszą programu, gdzie zamiast nazwy programu jest: informacje niedostępne.



#1086 martusia83

martusia83

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Od: 11 sie 2013

Napisano 25 marzec 2017 - 13:18

Pytałam oczywiście. Już o to pytam od listopada na infolinii i techników. Nikt nic nie wiem. 

Byle do 2018r i kończę z tą telewizją przedpotopową.



#1087 Doliwa79

Doliwa79

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 71 postów
  • Od: 02 mar 2016

Napisano 25 marzec 2017 - 13:31


Z technikami to jest ruletka i czasami ciężko trafić na takiego który wie o co chodzi albo któremu się po prostu chce.
Co do wymiany dekodera to zadzwoń na infolinię powiedz że UHD88 sprawia problemy i że bardzo ważna jest dla ciebie możliwość połączenia dekodera z routerem bezprzewodowo. Nie powinni robić problemów i wystawić zlecenie na wymianę na WHD80.

orange iptv - naksymalny z HBO + Canal+ Prestige + Orange TV Go + multiroom


#1088 martusia83

martusia83

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Od: 11 sie 2013

Napisano 25 marzec 2017 - 13:37

Tylko z tego co wyczytałam z opinii innych to WHD80 to też dno i potrafi się wieszać. 



#1089 kacpi1029

kacpi1029

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 123 postów
  • Od: 03 sty 2015

Napisano 25 marzec 2017 - 14:05

Jak wyłączysz dekoder pilotem to potem nie chce zaskoczyć tzn. nie podaje obrazu ani dźwięku, a telewizor mówi o braku sygnału.
Mowa o WHD80 i TV Samsung.



#1090 Doliwa79

Doliwa79

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 71 postów
  • Od: 02 mar 2016

Napisano 25 marzec 2017 - 16:02

Sprzęt nie jest zły, oprogramowanie pozostawia wiele do życzenia.

Ja chyba cudem trafiłem na egzemplarze nie sprawiające jakichś problemów.


orange iptv - naksymalny z HBO + Canal+ Prestige + Orange TV Go + multiroom


#1091 martusia83

martusia83

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Od: 11 sie 2013

Napisano 25 marzec 2017 - 16:07

To masz szczęście. Ja 2x wymieniałam dekoder i zawsze było coś nie tak. Dzisiaj wymiana kolejna. Zobaczymy. 



#1092 KERMIz

KERMIz

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 68 postów
  • Od: 24 lis 2016

Napisano 25 marzec 2017 - 18:23

Martusia, szkoda, że nie zaczekałaś na dekodery 4K, tak jak ja to zrobiłem. Pamiętam, że pisałem Ci o tym na forum parę miesięcy temu. Teraz byś nie narzekała, bo ICU100 poza nieczęstym problemem z "informacje niedostępne" nie sprawia żadnych problemów.



#1093 martusia83

martusia83

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Od: 11 sie 2013

Napisano 25 marzec 2017 - 18:53

No, niestety, jak podpisywałam umowę (listopad) to nie było tego dekodera.



#1094 kacpi1029

kacpi1029

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 123 postów
  • Od: 03 sty 2015

Napisano 25 marzec 2017 - 18:55

@martusia83 walcz, wysyłaj pisma, ciągle zgłaszaj reklamację, może się zlitują. :) Postrasz ich, że zrezygnujesz, bo tak się nie da oglądać...



#1095 KERMIz

KERMIz

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 68 postów
  • Od: 24 lis 2016

Napisano 25 marzec 2017 - 19:10

No, niestety, jak podpisywałam umowę (listopad) to nie było tego dekodera.

 

Wiem, że nie było, ale było wiadomo, że nowy dekoder pojawi się lada miesiąc.



#1096 martusia83

martusia83

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Od: 11 sie 2013

Napisano 25 marzec 2017 - 19:36

No tak pojawił się w lutym, musiałabym 3 miesiące czekać bez telewizji. Nie było takiej opcji. Spokojnie, jakoś się przemęczę do końca umowy. Na 100% zrezygnuję i wracam do nc+. Akurat po 2 latach gwarancja mojego bloku minie i będę mogła zainstalować satelitę na balkonie, bo niestety obecnie nie mogę, regulamin nie pozwala i byłam skazana na ten [beep] Orange.