Skocz do zawartości

Awarie, problemy techniczne nadawcy "n" / ITI


piotr-ek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nadgorliwość moderatorów powinna być rozliczana na jakimś szafocie... np. na miesiąc odcinamy dostęp do TVSAT! eNka niestety ma problemy ze swoim systemem i taka jest prawda, a zamknięcie wątku o tych problemach świadczy źle o moderatorach, że o podejrzeniach nie wspomnę.

Ale wracając do sprawy. Tak wygląda BOK, jak się go u kogoś wynajmuję i myśli się, że FAQ na ekranie kompa dostępny dla operatorów telefonicznych (bo słowo konsultant zbyt dobrze brzmi) wystarczy, dodatkowo wynajęty na ul.Lea w Krakowie, gdzie fizycznie już miejsce pod ziemią na kable brakuje, i wybór jest - bo albo woda do Ikei, albo instalacja telekomunikacyjna - wiadomo, że woda jest ważniejsza, a tym bardziej kupiona wcześniej.

 

PS. Żeby nie było, to wiem jak wygląda porządny telefoniczny BOK i wiem jak go zorganizować. Niestety żadna z działających platform TVSAT tego nie wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moge sie za holere dodzwonic do Nki a 20zl poszlo sie j**ć. Ani wczoraj ani dzisiaj a musze wycofac promocje HBO. I moje pytanie. Jezeli mam czas do 12 listopada (wtedy uplyna 3 msc) to jesli zadzwonie w ten dzien czyli jutro nie bede musial placic za HBO przez miesiac? Planuje u znajomego ze stacjonarnego zadzwonic bo tam calkowity kosz to 30 gr.'

 

Swoja droga powinna byc jakas infolinia dla komorek bezplatna albo cos a teraz to jak w tvn gra "traf na otwarta linie"!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą mietekx trochę źle zrobił. mietekx powinieneś w sprawie rezygnacji próbować dzwonić już od 13 października. Przez miesiąc raczej byś się dodzwonił :smile: , a nie zostawiać wszystko na ostatnią chwilę. Później to wiadomo, złośliwość rzeczy martwych plus inny jakiś zbieg okoliczności i mamy problem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Żeby nie było, to wiem jak wygląda porządny telefoniczny BOK i wiem jak go zorganizować. Niestety żadna z działających platform TVSAT tego nie wie.

 

Piotr-ek noto pojechałeś , a może powieś znawco organizowanie Telefoniczny BOK jak powinni to robić, bo akurat z 3 platform 2 mają własne i dośc duże centra powyżej 200 stanowisk, ale ty wieś najlepej gratuluje samopoczucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy 200 stanowisk = 200 osób obsługujących (no powiedzmy 180, bo reszta jest w WC/na przerwie)? I co najważniejsze to, czy te 200 stanowisk/osób jest ilością wystarczającą do obsługi klientów? Póki co to większość klientów odnosi wrażenie, że nie. Prosty przykład - chcąc zamówić eNkę dzwoniłem kilkanaście razy po godz.22 i 23 i wciąż słyszałem, że czas oczekiwania przekracza 20 min. Oczywiście na nkontakt to samo. Dodzwoniłem się dopiero następnego dnia o po godz. 7 rano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje u znajomego ze stacjonarnego zadzwonic bo tam calkowity kosz to 30 gr.'

 

 

A to coś się zmieniło w Nce albo TPsie? Z tego co pamiętam to koszt połączenia do Nki (na 0801 0) wynosił 1impuls/min.

 

 

0-801 5, 6, 0 - koszt - impuls co minutę.

http://www.telefonia.pilicka.net.pl/polaczenia.htm

 

Oczywiście przez ten rok Nka nic nie zmieniła i informacji o koszcie w dalszym ciągu nie podaje na swojej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Dla mnie jako klienta N głównym problemem jest niemożliwość skontaktowania sie z nimi.

Dzwonie od 2 grudnia z telefonu domowego i z komórki czekam po 15 min, kosztowało mnie to już około 50 zł, oczywiście napisałam też meile ale bez odzewu, skyp tam też nie można uzyskać połączenia....

Od 1.12.08 telewizja N wprowadziła nową promocje i dlatego znów zostały zablokowane połączenia Call Center?

 

Skoro jest to telewizja "nowej generacji" to może infolinie też powinni mieć "nowej generacji"

 

Na stronie N brakuje mi zakładki skargi klientów uważam że byłoby ich sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@Morhun

chciałbym aby tak było jak mówisz -->> dodzwonić sie do N-ki to tak jak wygrana w Totka 8)

ja wybieram zazwyczaj odpowiednią porę, po czym w zależności od 5 do 15 min się z nimi łącze :brawo:

przez 15 miesięcy chyba raz sie tylko nie dodzwoniłem --> po 20 min sam zrezygnowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W związku z koniecznością modernizacji i konserwacji systemów technologicznych nie działa praktycznie cała n-ka. Tylko kanały pobierane z obcych transponderów, wciąż działają. Ciekaw jestem, czy brak odbioru jest przyczyną do jakichkolwiek reklamacji i zwrotu części pieniędzy. W C+ niestety przerwy trwające krócej niż 12 godzin nie są uważane za awarię. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...