Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rangi i odznaczenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
416 odpowiedzi w tym temacie

#1 danielpes5

danielpes5

    Przyjaciel forum SAT Kurier

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2799 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 14 sierpień 2006 - 12:34

Jak wygląda sprawa podziału rang ?

SMS DIGITAL-Full Pakiet

ORANGE - Pakiet Bogaty wraz z Eleven

 

Vu+ Solo SE v2- DVB-C dual 


#2 Łukasz

Łukasz

    MOD Weteran

  • MOD Weteran
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2435 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaWałbrzych

Napisano 14 sierpień 2006 - 12:39

a po co rangi :?: :) ja bym miał taka propozycję aby wogóle zrezygnować z rang "licznikowych" :) Bo one prowadzą do tzw. "nabijania postów" :)

"Mówimy o Polsce. Tam nic i nigdy nie jest normalne."
ab.jpg


#3 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Goście
  • Od: --

Napisano 14 sierpień 2006 - 12:40

Fajna stronka. Możesz pogratulować swojej dziewczynie.

#4 Mr. Orbita

Mr. Orbita

    Administrator

  • Administracja
  • 13773 postów
  • Od: 12 sie 2006
  • LokalizacjaKraków

Napisano 14 sierpień 2006 - 13:10

Sprawa rang wygląda następująco

Administrator - wiadomo
Moderator - wiadomo
Redakcja SAT Kurier - należą tu osoby pracujące w SK. Docelowo będą mogły także moderować
SAT Kurier VIP - zasłużeni - zapraszać będę do tej grupy osobiście, gdy forum rozwinie się
Początkujący - od 0 postów
Użytkownik - od 50 postów
Pasjonat - od 300 postów
Doświadczony - od 600 postów
Ekspert - od 1000 postów

Czyli tylko kilka stopni wtajemniczenia. Ostrzegam, że nabijaczy postów nie lubię i będę takie przejawy tępił.

@Wojciech - prawdę mówiąc to nie rozumiem :?

EDIT: O faktycznie :) Sorencja :) Oczy już nie te :)

Specjalista DVB, ogarniający także media, testy sprzętu, webdev, admin, playout szuka pracy, wymagania - 4k/mc, pisać na PW
STARS.TV = muzyka :D
Uwaga! Nie udzielam porad technicznych przez PW, pisz na forum!

Pozdrawiam :)


#5 RaPi

RaPi

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 310 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaLublin

Napisano 14 sierpień 2006 - 13:28

@Wojciech - prawdę mówiąc to nie rozumiem :?


Ta wypowiedz skierowana była do @danielpes. Który w podpisie ma link do strony swojej dziewczyny....
Cyfra+ -> Optimum -> HD Mix -> Canal+
Philips HD PVR 7201/91
Cyfrowy Polsat- Pakiet Familijny
UPC -> Max HD
Mediabox z nagrywarką

#6 danielpes5

danielpes5

    Przyjaciel forum SAT Kurier

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2799 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 14 sierpień 2006 - 14:04

@Wojciech-stronka ta wymaga jeszcze dopracowania,głównie pod wzgedem technicznym.Ale pod względem merytorcznym jest calkiem nieźle.

SMS DIGITAL-Full Pakiet

ORANGE - Pakiet Bogaty wraz z Eleven

 

Vu+ Solo SE v2- DVB-C dual 


#7 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Goście
  • Od: --

Napisano 17 sierpień 2006 - 12:21

Jak ja mam byc "Ekspertem, Doswiadczonym albo Pasjonatem" to "dziekuje" ;) Proponuje taki bardziej profesjonalny podzial np. pracownik fizyczny do 100 postow, brygadzista do 500, kierownik do 1000, dyrektor do 2000, prezes do 5000 ;)

#8 pitter

pitter

    Moderator

  • Moderacja
  • 6348 postów
  • Od: 15 sie 2006
  • LokalizacjaBiałystok

Napisano 17 sierpień 2006 - 13:51

np. pracownik fizyczny do 100 postow, brygadzista do 500, kierownik do 1000, dyrektor do 2000, prezes do 5000 ;)

ROTFL, dobre, można jeszcze zmienić słowo "postów" na "PLN" ;)

#9 mpotasznik

mpotasznik

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 400 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaKonity

Napisano 17 sierpień 2006 - 14:17

Najlepiej niech skasują licznik postów, i jęsli administrator zauważy, ze ktoś jest aktywny, pisze z z sensem to dopiero wtedy mu da rangę. liczni postów jest bez sensu, bo już mnie oskarżają o to, że nabijam je. a jak tego nie będzie, to będzie swięty spokój i nie będzie kłótni.
mpotasznik | http://www.mpotasznik.blogspot.com Zapraszam serdecznie - mój blog, na którym komentuję najnowsze wydarzenia ze świata polityki, mediów i nowych technologi.

#10 _MICHAL_

_MICHAL_

    Zżyty z forum

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4360 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaPolska - kraj idiotuf

Napisano 17 sierpień 2006 - 14:18

Też jestem za tym! niech bedzie święty spokój! tak będzie najlepiej! A rangi niech będa dawane za osiagnięcia....
Orange LTE
nc+ GO TV &
nc+ wifi box

#11 mpotasznik

mpotasznik

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 400 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaKonity

Napisano 17 sierpień 2006 - 14:27

moje słowa kieruje do Mr. Orbita. W związku z ciągłymi konfliktami i pomówienimi spowodowanymi iloscią i aktywnoscią userów forum propoznuję likwidację licznika postów. W tym mam poparcie innych userów forum. Jeśli ktoś by się wyróżniał swoją aktywnością, zachowaniem, to wtedy administrator przydzielałby takiemu użytkownikowi specjalną rangę. Konflikty się pogłębiają, coraz więcej postów nadaje sie do kosza, a co za tym idzie porządek na forum został zakłócony. mam nadzieję, że Pan pozytywnie rozpatrzy moją prośbe!
mpotasznik | http://www.mpotasznik.blogspot.com Zapraszam serdecznie - mój blog, na którym komentuję najnowsze wydarzenia ze świata polityki, mediów i nowych technologi.

#12 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Goście
  • Od: --

Napisano 17 sierpień 2006 - 14:35

Marcelq a nie zauwazyles, ze najwieksza aktywnosc jest w sprawach organizacyjnych? Wiekszosc ciekawych tematow prawie nie ruszona, malo tworzonych nowych. Moze ludzie malo wiedza? Nie popieram Twojej propozycji. Jak to, sprawdzac kazdy post "pod swiatlo kilka razy" czy ma sens czy nie? Odpada.

#13 gilardino

gilardino

    Czasami wpadam

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 184 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaKraków

Napisano 17 sierpień 2006 - 16:54

Moim zdaniem licznik postów moze zostać(choć nie musi) a powinna być dodatkowa ranga spamer lub nabijacz dla kwiatuszków itd.
Cyfra+ - pakiet Komfortowy +

#14 _MICHAL_

_MICHAL_

    Zżyty z forum

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4360 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaPolska - kraj idiotuf

Napisano 03 październik 2006 - 17:09

Wejdź do panelu Admina, potem kliknij na Ogólne / Konfiguracjia i tam na Dodatkowe i poszukaj czegoś takiego:

Niezliczanie postów w dziale
Podaj ID działu w którym posty nie będą naliczane użytkownikom. Możesz podać kilka ID oddzielonych przecinkiem


Tam tylko wpisujeszID dzialów wktórych na być niezliczanie postów i gotowe! Powinieneś to mieć!

No chyba że masz inna wersje phpbb ale powinno byćtak w każdym
Orange LTE
nc+ GO TV &
nc+ wifi box

#15 Mr. Orbita

Mr. Orbita

    Administrator

  • Administracja
  • 13773 postów
  • Od: 12 sie 2006
  • LokalizacjaKraków

Napisano 03 październik 2006 - 17:13

Nie w tym u nas - nie ma takiej opcji :P

Specjalista DVB, ogarniający także media, testy sprzętu, webdev, admin, playout szuka pracy, wymagania - 4k/mc, pisać na PW
STARS.TV = muzyka :D
Uwaga! Nie udzielam porad technicznych przez PW, pisz na forum!

Pozdrawiam :)


#16 mad85

mad85

    Przyjaciel forum SAT Kurier

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3791 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaPruszków

Napisano 03 październik 2006 - 18:21

I co to za roznica czy bedzie licznik czy nie i tak Kwiatek bedziesz dalej nabijaczem.

Orange  IPTV Maksymalny z HBO + C+ Prestige + Multiroom
CP - Premium Max EVOBox + Multiroom  HD5500s


#17 lucius

lucius

    Przyjaciel forum SAT Kurier

  • Przyjaciele
  • PipPipPipPipPip
  • 1268 postów
  • Od: 26 sie 2006

Napisano 08 grudzień 2006 - 16:19

Tak przyznam się osobiście irytyuje mnie cała ta sytuacja z "licznikiem" postów i uzależnianiem od tegoż tzw. pozycji forumowicza...
Rozumiem, że najwyższą wartością dla każdego forum w internecie jest jego jak największe zainteresowanie wśród internautów- tutaj lubujących się w tv cyfrowej- ale przedkładanie formy nad treścią jest już mało pasjonujące, a wręcz stanowiące rodzaj pewnego (jakże małostkowego), uznawania metod, które służą rozpowszechnianiu treści masowej, a mało rzeczowej...!
Sam osobiście zauważam, że są na forum jednostki działające w tym środowisku od niedawna (nawet nie całego tygodnia), a mające już po ponad 100 postów... A tych wśród nich, tak naprawdę z pięć nadaje się do czytania i dyskusji...
Także tworzenie jakichś "wyróżnień", pseudo-profitów nadawanych pseudo-forumowiczom jest co najmniej prostackie...
Liczę wszak, że mój szczery komentarz spotka się z uznaniem, chociaż części forumowiczów, którym zależy na rzeczowej dyskusji, opierającej się na jakimś poziomie. Ponadto liczę na to, że odbije się echem wśród właścicieli tegoż (skądinąd ciekawego forum), i sprawi że zwerifikuje się tu pewne metody ocen poszczegónych forumowiczów...

"Super Vip Power Forumowicz Extra użytkownik"- Lucius

#18 Mr. Orbita

Mr. Orbita

    Administrator

  • Administracja
  • 13773 postów
  • Od: 12 sie 2006
  • LokalizacjaKraków

Napisano 08 grudzień 2006 - 16:32

Muszę tu zastrzeć, że ilość postów nie ma wpływu na przydział do grupy SAT Kurier VIP - wspólnie z moderatorami wybraliśmy osoby, które nie koniecznie pisały dużo (np.: etienne), ale ich posty były bardzo przydatne i pomocne dla innych, bądź niosły dużą ilość wiedzy.

Tak więc nie ma strachu - sytuację obserwuję - warto doceniać tych, którzy się starają, bo wtedy starają się jeszcze bardziej ;)

Pozostałe rangi zależne od ilości postów odzwierciedlają jedynie zaangażowanie danego użytkownika - w parze z tym może iść także wiedza (ale nie musi). Postrzeganie licznika jest więc względne.

W planach mam wyłączenie licznika w części działów, aby posty nie podliczały się do całości dorobku, ale nad tym w wolnej chwili musi przysiąść MW - ja nie mam takich uprawnień ;)

Specjalista DVB, ogarniający także media, testy sprzętu, webdev, admin, playout szuka pracy, wymagania - 4k/mc, pisać na PW
STARS.TV = muzyka :D
Uwaga! Nie udzielam porad technicznych przez PW, pisz na forum!

Pozdrawiam :)


#19 _MICHAL_

_MICHAL_

    Zżyty z forum

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4360 postów
  • Od: 14 sie 2006
  • LokalizacjaPolska - kraj idiotuf

Napisano 08 grudzień 2006 - 17:08

I co to za roznica czy bedzie licznik czy nie i tak Kwiatek bedziesz dalej nabijaczem.


:P :)
Orange LTE
nc+ GO TV &
nc+ wifi box

#20 tomx

tomx

    Aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 662 postów
  • Od: 12 wrz 2006
  • LokalizacjaMuszyna

Napisano 07 styczeń 2007 - 13:18

Obecne rangi w ogole nie wiaza sie z tematyka satelitarna. Pomyslcie nad czyms nowym.

Edycja Mr. Orbita: No możnaby coś pomyśleć ;) Jeśli są jakieś propozycje - proszę w temacie ;)