Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Co ma Multimedia do zaproponowania 15-letnim klientom (takim jak ja) regularnie płacącym abonament ?  Jakie nowe programy TV obejrzymy w MM w święta ? Odpowiadam: NIC !! Wszelkie promocje na ulotkach na klatce schodowej dotyczą NOWYCH . Może by się zarząd w końcu opamiętał i stałym klientom coś na Mikołaja zaproponował ? Osobiście czekam też na powrót NGCh HD.Brakuje mi tego kanału. No i wziąć się za 4K !  Moduły i dekodery dostosowane i na początek 2- 3 kanały w tej rozdzielczości. Ot tak na Nowy Rok.  ?

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od zawsze promocje były tylko dla NOWYCH, nawet w regulaminach promocji  były zapisy że "dla osób które nie są klientami ponad x miesięcy"

Znam kilka przypadków wypowiedzenia umowy i podpisania na inną osobę. Obywało się bez wizyty technika celem montażu usługi Stali klienci ewentualnie dostawali życzenia z grudniowym rachunkiem. Teraz tego chyba nie ma przy e-fakturze.

Sam jestem klientem głównie dla internetu. Tv traktuje jako awaryjne źródło dla satelity.

A czy multiroom w trakcie umowy da radę na krótszy okres niż 2 lata, tak aby nie było problemu z ewentualnym końcem umowy, umowa do maja '21 ?

Też jestem ciekaw kiedy coś w 4K na początku chociaż na modułach CAM, wiadomo dekoder mogą słono cenić i przydała by się paczka radia na liście. U mnie teraz brak stacji radiowych w ofercie.

Edytowane przez maks27
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zgadzam się z Wami co do traktowania stałych klientów i oferty dla nich. Jednak to nie tylko w Multimedia tak jest. W innych firmach też nie jest różowo. I choć MM ma trochę do nadrobienia to ma jeden atut - cena. Przed przedłużeniem umowy byłem w Orange. Maksymalny internet jaki mogli mi zaproponować to 100Mbps. Z ofertą telewizyjną też nie było szału. Z kanałami premium typu Canal plus i HBO musiałbym zapłacić około 100% więcej niż w MM.

Tak to już w Polsce jest...mamy wolny rynek. Generalnie nikt nikogo do niczego nie zmusza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość abonentów nie wie, albo nie chce wiedzieć, że żeby dostać ofertę porównywalną z ofertami dla nowych abonentów trzeba odczekać do końca okresu bieżącej umowy a następnie złożyć wypowiedzenie, by za chwilę podjąć sztukę negocjacji :). To jest norma wszędzie. Można zwłaszcza w Multimedii krótko negocjować i szybko dostać dobrą ofertę. Ja po wypowiedzeniu dostałem 300 Mb/s za 45 zł. Wymienili mi też router GPON na nowszy model - Huawei EG8245H5. Czuć różnicę, że ma wydajniejszego procka, strony otwierają się zauważalnie szybciej. Router wymienili mi w lokalnym BOK bez żadnego problemu, ale paniusia zrobiła się zła, że nie przedłużyłem umowy u nich, lecz poprzez kontakt z DUK. Łaski nie robią...

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, killerów dwóch napisał:

Większość abonentów nie wie, albo nie chce wiedzieć, że żeby dostać ofertę porównywalną z ofertami dla nowych abonentów trzeba odczekać do końca okresu bieżącej umowy a następnie złożyć wypowiedzenie, by za chwilę podjąć sztukę negocjacji

.... a po podpisaniu nowej umowy najlepiej potem nie odbierać od nich ŻADNYCH telefonów .... aż do czasu złożenia kolejnego wypowiedzenia (tj. pod koniec trwania tej nowej umowy).

Przedłużałem umowę w kwietniu, a już po kilku miesiącach zaczęli wydzwaniać z pytaniami : Nie potrzebuje pan szybszego internetu / usługi DTV / usługi telefonicznej ?

Ich namowy prowadzą ZAWSZE  do prób podwyższenia rachunku, który klient płaci obecnie. 

....................................................

Ciekawostka : W UPC jakiś czas temu wycofano możliwość składania pisemnego wypowiedzenia w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta.

Czyli wszystko "dla dobra" abonenta. ?

Edytowane przez Kleofas11
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kleofas11 napisał:

 

Ciekawostka : W UPC jakiś czas temu wycofano możliwość składania pisemnego wypowiedzenia w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta.

Czyli wszystko "dla dobra" abonenta. ?

 

A telefonicznie w UPC "złożyć się" nie da wypowiedzenia?

 

Ogólnie sprawę by ułatwił serwis ala ePUAP tylko że dla firm (gdzie ustawowo firmy miały by obowiązek z niego korzystać) + podpis profilem zaufanym. Zamiast w bawienie się w wysyłanie listów poleconych składa się pisemko w takim systemie i załatwione (powinno to też działać przy zawieraniu nowych umów). Ile papieru zaoszczędzone, paliwa itd - czysta ekologia.

 

 

 

 

Pamiętajmy też, że dzięki osobą płacącym "pełną cenę", po złożeniu wypowiedzenia mamy fajne oferty. Ktoś marżę musi zrobić. 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, tylko w interesie firmy  nie leży to aby ludziom ułatwiać wysyłanie rezygnacji w celu uzyskania lepszej oferty...Liczy się pieniądz, niech ludzie przedłużają umowę na nowych droższych warunkach i już. I bardzo wiele osób tak robi. Idzie do BOK, dzwoni na infolinię a tam info, że nie można, że się nie da itp. I biorą nową droższą umowę...

Dlatego bardzo słuszne jest ostatnie zdanie, które napisałeś kolego rafmik -

"Pamiętajmy też, że dzięki osobom płacącym "pełną cenę", po złożeniu wypowiedzenia mamy fajne oferty. Ktoś marżę musi zrobić."

 

Edytowane przez marciniozo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rafmik napisał:

 

A telefonicznie w UPC "złożyć się" nie da wypowiedzenia?

 

Ogólnie sprawę by ułatwił serwis ala ePUAP tylko że dla firm (gdzie ustawowo firmy miały by obowiązek z niego korzystać) + podpis profilem zaufanym. Zamiast w bawienie się w wysyłanie listów poleconych składa się pisemko w takim systemie i załatwione (powinno to też działać przy zawieraniu nowych umów). Ile papieru zaoszczędzone, paliwa itd - czysta ekologia.

 

 

 

 

Pamiętajmy też, że dzięki osobą płacącym "pełną cenę", po złożeniu wypowiedzenia mamy fajne oferty. Ktoś marżę musi zrobić. 

 

 

Musi się dać, ponieważ te przepisy weszły rok temu odgórnie dla wszystkich operatorów https://panwybierak.pl/blog/od-12-grudnia-z-uslug-telekomunikacyjnych-zrezygnujesz-przez-telefon/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, strzala napisał:

 

Musi się dać, ponieważ te przepisy weszły rok temu odgórnie dla wszystkich operatorów https://panwybierak.pl/blog/od-12-grudnia-z-uslug-telekomunikacyjnych-zrezygnujesz-przez-telefon/

 

 

Tylko czy MM, UPC itp jest firmą telekomunikacyjną? Bo z tego co wiem to tylko ich dotyczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ktoś składał wypowiedzenie przez telefon?  Jeśli tak to pod jakim numerem? I czy dostanę na maila wiadomość z potwierdzeniem złożenia wymówienia?

Ja dziś składałem, 244244244 i musisz połączyć się z konsulatem, 8 chyba wybrać trzeba - zresztą gdzie nie wejdziesz w te ich menu, to połącz się z konsultantem a on przekieruje Cię do odpowiedniego działu.  Jeśli chcesz zostać a składasz wypowiedzenie żeby dostać lepsze warunki, to od razu się przygotuj sobie co chcesz za jaką kwotę i negocjacje, mi udało się dogadać bez rozwiązywania umowy.  

65 zł - maxbox, net + wifi, eleven, pakiet HD, telefon stacjonarny, mm go - to na rok umowa i hbo, HBO go, canal+ na pół roku. Pewnie jakbym pomęczył ich dłużej, to coś jeszcze ugrałbym, ale już mi się nie chciało. Dostałem więcej niż miałem za niższą cenę a tv to i tak praktycznie nie oglądam

 

Umowę można rozwiązać telefonicznie bo kolega rozwiązał - przeprowadził się i na nowym miejscu nie było mm, ale mówił, że jeszcze kilka razy dzwonili z ofertą mimo, że to bez sensu

 

 

 

 

 

 

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem reklamowy SMS od Multimedii (wysłany z numeru 661 297 720), który dokładnie i w całości przytaczam :

 

" Multimedia. PROMOCJA NA BLACK FRIDAY !

Zamów telewizję 131 kanałów z Canal+ Prestige na 12 m-cy za 35 zł/m-c przez całą umowę !!!

Zadzwoń lub wyślij SMS o treści PROMOCJA pod numer 661 297 720.

Oddzwonimy do Ciebie. Oferta ważna do 29.11.2019. "

...........................................................................................................

Nie posiadam usługi DTV i nie interesuje mnie ona więc nie skorzystam, ale może komuś się przyda ta informacja. Te 131 kanałów to na pewno chodzi o pakiet SuperBox.

A czy paczka Canal+ Prestige jest razem z pakietem SuperBox za 35 PLN (przez cały okres umowy 12-miesięcznej) to trzeba dopytać, bo nigdy nic nie wiadomo.

Albo może być tak, że pakiet SuperBox jest na 24 m-cy, a paczka Canal+ Prestige jest na 12 m-cy.

Albo może być tak, że za pakiet SuperBox trzeba ileś tam zapłacić, a paczka Canal+ Prestige jest za 35 PLN miesięcznie. ?

 

 

 

Edytowane przez Kleofas11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.11.2019 o 09:38, kozaa napisał:

Macie TVP Kultura HD z mux 8 w dvb-t?

Wróciła kultura hd. Stary serwis z sid 0037 wyłączyli, włączyli nowy z sid 0036. Brak znowu epg ?

 

btw. Przeglądam facebooka multimedii i widzę takie kwiatki:
 

Cytat

 

Klient: Ja proponuję aby multimedia przeskanowala DVB-T bo u abonenta pod nazwą TVP Sport jest TVP kultura a TVP Sport brakuje.

Odpowiedź: Usługi te świadczone nie stanowią przedmiotu umowy, tym samym nie są modernizowane czy naprawiane.

 

 

Kolejny kwiatek to klienci pytają o wzór wypowiedzenia umowy, dostają odpowiedź z linkiem do RŚU i poradą aby skorzystać ze wzoru na samym końcu dokumentu. Nie odróżnia odstąpienia od umowy w czasie ochronnym tuż po jej zawarciu, a wypowiedzenia.

Kogo oni tam zatrudniają do wypisywania tej twórczości własnej ?

A może to specjalnie, klient składa wypowiedzenie na ostatnią chwile, operator odrzuca bo to odstąpienie i liczy stawke cennikową z sufitu. Ot biznes po polsku.

Edytowane przez kozaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam dwa dekodery ADB-3831 (nie mam możliwości wsadzenia kart CAM).  Na jednym mogę sobie nagrywać jeden kanał podczas oglądania, a na drugim nic.

Kończy mi się umowa i chciałem coś nowego wynegocjować. Czytałem tu na forum, że Catch Up Tv i Nagrywarka Sieciowa są fajne, ale mają ograniczenia co do ilości kanałów, które mogę nagrać, a to je dyskwalifikuję.

Czy wymieniając dekodery na Kaon-y zyskuję coś nowego (poza większą ilością miejsca podłączając swój dysk?) Czy w ogóle mogą podłączyć 2-3 Kaony? Czy te Kaony potrafią nagrywać na dwóch telewizorach niezależnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.11.2019 o 03:27, Wezu napisał:

Na sprzęcie od nich na pewno można.

Poleci ktoś router na którym można było by odpalić pihole, statystyki połączenia klienta (przepustowość ping itd) agregacja pasm wifi 2,4 i 5 ghz w jedną z minimum 4 portami ethernet. Open wrt to wszystko ogarnie? bo nie w temacie siedzę, cena 300zł max 

Mikrotik hap ac2, skomplikowana trochę konfiguracja ale są tutoriale na necie krok po kroku. Nie ma lepszego sprzętu do domu, tplink i inne to są chińskie zabawki marketowe nie nadające się do niczego.

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, korni007 napisał:

Mikrotik hap ac2, skomplikowana trochę konfiguracja ale są tutoriale na necie krok po kroku. Nie ma lepszego sprzętu do domu, tplink i inne to są chińskie zabawki marketowe nie nadające się do niczego.

 

 

I co najważniejsze Mikrotik zapewnia długie wsparcie swoim produktom (aktualizacje firmware).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...