Skocz do zawartości

MTV Unlimited


GrzegorzTS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ukrywam ,ze interesuje mnie pakiet MTV Unlimited. Czy moglabym sie dowiedziec, jaki tuner musze posiadac aby je odebrac. Oczywiscie nie mowie o karcie. Jestem laikiem, dlatego tez prosze wybaczyc mi te irytujace pytania. Za jakis tydzien bede zakladac talerz, ktorego zadaniem bedzie sciagnac niekodowane programy z Astry, Hot birda, Eurobirda i Astry 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ma znaczenie jaki adres ma strona do aktywacji?

W tym przypadku to ciągle będzie http://www.techniradio.de/Freischaltung/

Ale robisz to z kompa w Polsce.

 

Strona po niemiecku ale są przygotowania polskiej wersji.

 

Wypełnimay trzy pola:

Ticketbezeichnung - pakiet, długość abonamentu

Ticketnummer: numer ze zdrapki

Seriennummer der Smartcard: numer seryjny karty

 

i przycisk Freischalten

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktywacja MTV Unlimited TechniSat.

 

Musimy posiadac tuner z wbudowanym modulem CONAX np. Ferguson 8800 czy 8900 HD,

Lub tuner z CI i modul CONAX. Karte mozna takze aktywowac na tunerze z linuxem.

 

Nie udalo sie aktywowac mi karty na MATRIXie, i niestety na DIABLO tez nie, choc ponoc komus sie udalo na diablo,

wiec zakladam ze zalezy to od softu w module. Oba moduly prawidlowo dzialaja z karta, problem dotyczy samej aktywacji.

 

Najszybciej aktywacja dokonuje sie w oryginalnym module CONAX - 5 min., najdluzej w dreambox na [beep] ponad 30 min.

 

Istnieja 3 mozliwosci aktywacji karty CONAX TechniSat na MTV Unlimited.

 

Po 1 aby dokonac aktywacji wlaczamy tuner na kanał MTV Hits lub VH1 (11,739MHz pol. H SR=27500 FEC=3/4)

 

Nową karte jak i aktywacje wcześniej zakupionej karty zdrapki nalezy pozostawić na ok. do 30min na jednym z w/w programów.

Jezeli przedluzamy abonament, to aktywacji takze dokonujemy na .