Rasheed Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Powróciły informacje do kiedy dana pozycja jest dostępna w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 W aplikacji mobilnej nadal nie ma takiej informacji: http://www66.zippyshare.com/thumb/SkF5GDXj/file.html[/img] http://www86.zippyshare.com/thumb/vPnen9nH/file.html[/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Po dyskusjach z kimś z rodziny, przekonałem się ze jakość zależy od łącza. Nie wiem tylko konkretnie od czego, bo przepustowość mb/s mamy niemal identyczną a jednak u niego jest podobno trochę gorzej niż w Netflixie a lepiej niż w Showmaxie. Od czego to zależy to nie wiem, poddaję się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) @Rasheed, zapewne to zależy od sprzętu na jakim się ogląda Edytowane 12 Grudnia 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Powróciły informacje do kiedy dana pozycja jest dostępna w serwisie. W którym miejscu? Po dyskusjach z kimś z rodziny, przekonałem się ze jakość zależy od łącza. Nie wiem tylko konkretnie od czego, bo przepustowość mb/s mamy niemal identyczną a jednak u niego jest podobno trochę gorzej niż w Netflixie a lepiej niż w Showmaxie. Od czego to zależy to nie wiem, poddaję się. I Po co było się spierać? Tak na marginesie, to na HBO Go pojawiły się starsze filmy MGM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Informacja o dacie jest po wejściu na daną pozycję, tam gdzie reżyser, aktorzy itp. Korzystam z aplikacji na Android TV, nieoficjalna wersja dla TV Sony więc być może w innych wersjach tego nadal nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Tymczasem na HBO GO powrócił 7 epizod Gwiezdnych Wojen : http://www92.zippyshare.com/v/Mr4gGp80/file.html"]http://www92.zippyshare.com/v/Mr4gGp80/file.html Edit: Film jest tylko w wersji z dubbingiem i napisami. Edytowane 13 Grudnia 2017 przez Solderowy123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 I Po co było się spierać? Co nie zmienia faktu, że obowiązkiem HBO jest stworzyć taką aplikację by jakość była dobra na różnych łączach, niech biorą przykład z Netflixa. Jak u Was wygląda przewijanie w aplikacjach ? Bo w mojej aplikacji ciężko się tym steruje jak nacisnę przycisk przewijania to od razu przeskakuje o kilka minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Na PS3 i aplikacji mobilnej przewijanie działa poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Informacja o dacie jest po wejściu na daną pozycję, tam gdzie reżyser, aktorzy itp. Korzystam z aplikacji na Android TV, nieoficjalna wersja dla TV Sony więc być może w innych wersjach tego nadal nie ma.Ja sprawdzałem na stronie i wczoraj nie było Co nie zmienia faktu, że obowiązkiem HBO jest stworzyć taką aplikację by jakość była dobra na różnych łączach, niech biorą przykład z Netflixa. Jak u Was wygląda przewijanie w aplikacjach ? Bo w mojej aplikacji ciężko się tym steruje jak nacisnę przycisk przewijania to od razu przeskakuje o kilka minut. Masz rację, taka marka jak HBO, powinna zadbać o to, by abonent nie miał na co narzekać. U mnie na starej apce na Samsungu też było przewijanie skokowe o ok 5 min, przez co praktycznie nie dało się z tego korzystać. Kilka dni temu pojawiła się nowa apka i tam już jest to zrobione prawidłowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Mnie najbardziej boli brak możliwości manualnego wyboru jakości w aplikacji mobilnej. Automat często głupieje, serwując pikselozę nawet przy bardzo szybkim, stabilnym internecie domowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) Na PS3 i aplikacji mobilnej przewijanie działa poprawnie. Na PS4 również działa poprawnie. Edit: Wszystkie kanały HBO już są dostępne na konsoli PS4 Edytowane 13 Grudnia 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Film "Siła strachu" na HBO GO w opisie ma w obsadzie Roberta De Niro i jeszcze Roberta Deniro To dopiero musi być super produkcja! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 16 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Mnie najbardziej boli brak możliwości manualnego wyboru jakości w aplikacji mobilnej. Automat często głupieje, serwując pikselozę nawet przy bardzo szybkim, stabilnym internecie domowym. Potwierdzam u mnie też tak było, w trakcie filmy były okresy, że co kilkanaście sekund zmieniał jakość. U mnie póki co (mam nadzieję, że na stałe) pomogło wprowadzenie DNS Google. Spróbuj u siebie jeśli ich nie używasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Chcę obejrzeć dwuczęściowy film "Świadek oskarżenia". Niestety cz.1 się nie odtwarza. Pojawia mi się napis: Błąd brak video. Druga część się uruchamia. Odtwarzam na komputerze przez stronę. Ktoś mógłby sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Działają normalnie obie części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojkojo78 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Czy ktoś może na PS4 sprawdzał działanie kontroli rodzicielskiej? Ustawienie w tryb Kids... Działa Wam to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 A jak Wam działał serwis wczoraj wieczorem? U mnie wczoraj bardzo częste spadki jakości do minimum i ładowanie się od nowa. Jeszcze w dzień oglądałem film i ani razu się to nie zdarzyło. A od wczoraj wieczorem automat co 5-10 minut głupiał. Dziś rano tak na szybko sprawdziłem wyrywkowo jakiś film i już po włączeniu się bardzo długo ustawiał jakość, zwykle to były 1-3 sekundy. Po minucie oglądania już nastąpił spadek do minimum. Nawet DNSy Google nie pomagały. Jakoś Netflix sobie z tym radzi bez problemu, po załadowaniu się ani razu nie zdarzył mi się spadek. W Showmaxie raz może dwa razy na film kręciło się kółko. HBO mogłoby dać możliwość ręcznego ustawienia jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 HBO mogłoby dać możliwość ręcznego ustawienia jakości. Mogłoby, tylko wtedy by się okazało jaką nam dają naprawdę rozdzielczość. 1080p czy może 720p. Tego zapewne nie chcą zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Mogą to zrobić bez określenia rozdzielczości, w Netflixie masz do ustawień opisowo, bodajże niska, średnia i wysoka lub automatycznie. W Showmaxie chyba też tak jest. Dzięki temu nie trzeba polegać na zawodnym automacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 w Netflixie masz do ustawień opisowo,bodajże niska, średnia i wysoka lub automatycznie. Racja, ale prócz tego Netflix daje możliwość sprawdzenia jaka to jest rozdzielczość i tego mi brakuje w HBO GO. Jeśli chodzi o mnie, to ja lubię wiedzieć, z jaką rozdzielczością oglądam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 19 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Wiesz, sama informacja o rozdzielczości też niekoniecznie wszystko wyjaśni. Możesz mieć bowiem 1080p ale z tak marnym bitratem, że będzie to przypominało w najlepszym razie 720p. I myślę, że tak może być z HBO GO. W scenach statycznych jest w miarę dobrze ale przy szybkich ruchach widać piksele, brakuje mu szczegółów. Sporo też zależy od filmu, jeden ma niezły obraz, inny znacznie gorszy. Ale w tym przypadku najważniejszy czynnik to wielkość tv. Ci co mają 55" i niżej będą zadowoleni, posiadacze 60" wzwyż będą kręcili nosem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daenerys Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Zadowoleni z 55" Raczej mając HBO/HBO GO/Canal+, a nie mający większych problemów ze wzrokiem, można kręcić nosem już przy 32". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Ja testuję hbo go z play i powiem że jest źle: tv lg 42cale full hd obraz płynny nagle rozmycia jak za mgłą.( łącze 200mega swiatełko ) sama apka pokazuje 80mega ( skrętka do tv) Nawet na telefonie bywa rozmyte.Niewiem widocznie tak ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Zadowoleni z 55" Raczej mając HBO/HBO GO/Canal+, a nie mający większych problemów ze wzrokiem, można kręcić nosem już przy 32".Akurat kanały C+ to jedne z lepszych HD w naszym kraju, podobnie jak HBO brane światłowodem przez kablówki. Sprawa HBO Go już została wyjaśniona, ale Ty dalej swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.