Oglądacz Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Witam. Pacjent do VU+ SOLO 4K z VTi. Nie wiem co przestawiłem w moim odbiorniku TV lecz zniknął mi dostęp do niego poprzez przeglądarkę internetową. Odbiornik odpowiada na pingi, mogę też zalogować się do niego poprzez FTP. Nie działa mi dostęp poprzez przeglądarkę internetową a co za tym idzie, nie mogę skorzystać na drugim TV z dobrodziejstw przesyłania obrazu po sieci. Zrobiłem sobie taki multi room. W jednym pokoju VU+ SOLO4K jest podłączony do odbiornika TV poprzez HDMI a drugi telewizor był podłączony do tunera za pomocą LAN. Mogłem sobie oglądać programy na drugim TV przy pomocy programu DreamPlayer. Niestety wraz z utratą dostępu do tunera za pomocą przeglądarki internetowej, przestał działać mi DreamPlayer zainstalowany na drugim Smart TV. Zauważyłem też, że od kilku dni nie mam dostępu do menagera oprogramowania. Niby Menager oprogramowania znajduje aktualizacje, lecz gdy próbuję je pobrać to pojawia się informacja. Błąd. Wystąpił błąd podczas pobierania listy pakietów. Spróbuj ponownie. Połączenie z internetem jest sprawne, ponieważ przeglądarka w VU SOLO4K działa sprawnie. Czy ktoś może ma jakiś pomysł jak naprawić opisane powyżej obydwa problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrak Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Sprawdź, czy ci się miejsce nie skończyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oglądacz Opublikowano 29 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) Miejsce na co? Przypuszczam, że problem z dostępem przez przeglądarkę internetową stanowiła awaria wtyczki OpenWebif. Nie chciało mi się bawić w naprawy, więc wgrałem na nowo obraz VTi i wszystko się naprawiło. Edytowane 29 Października 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 29 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) Ustaw hasło do OpenWebIf i do dostępu do dekodera.Jak masz dekoder wpięty do sieci LAN/WLAN domowej to logujesz się po Telnecie na dekoder i zmieniasz / ustawiasz hasło.telnet IP dekoderapasswdWpisujesz hasło (nie będzie go widać).Następnie powtarzasz hasło (też go nie będziesz widział).Brak hasła dla root w dekoderze i do OpenWebIf to zaproszenie do włamania ci się na dekoder. Edytowane 29 Października 2017 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a.cisek1 Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 To moje pierwsze próby z dekoderem z Enigmą 2 (nBox), dlatego proszę o wyrozumiałość. Dla zresetowania hasła w nBox usunąłem "passwd": Dream Explorer - Internal Flash - kakalog/etc - passwd (nie było tam wcale "passwd-", o którym była mowa w instrukcji na ten temat, aby w nim usunąć ten minus i wtedy byłoby, login: root i hasło: pkteam). Po tym straciłem zarówno dostęp do FTP w DCC (wyświetla się napis: Cannot create profile path!) jak i możliwość połączenia z przeglądarką internetową (którego wcześniej też nie było, i co było powodem mojej próby j.w.) Sieć domowa istnieje (przy włączonym DHCP): System - Sieć - test sieci (brak tylko połączenia Nameserwer1) Proszę o pomoc jak rozwiązać problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Spróbuj połączyć się z nboxem przez telnet i komendą "passwd" ustawić nowe hasło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a.cisek1 Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 Jak włączę Telnet w DCC wyświetla się czarne okienko z napisami: clear ***Server has closed*** Login incorrect nbox login: Nie wiem co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a.cisek1 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Problem rozwiązany z pomocą kolegów na forum sat4all. Pomogło wgranie OPENPLI 8_6 BXZB BZZB BSKA BSLA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.