Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zwrotnica DPM MM407 – problem z Mux 2

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcw

marcw

Niedoświadczony

• Użytkownicy
  • 3 postów
  • Od: 10 paź 2017

Napisano 10 październik 2017 - 19:45

Witam, przy remoncie komina zwrotnica ZX 382 rozpadła się w rękach. Zakupiłem DPM MM407, ale mam problem z odbiorem programów z mux 2. Co może być przyczyną? Jestem laikiem w tych sprawach. Cała instalacja ma 14 lat. Składa się z czterech anten: UHF, UHF, VHF i FM oraz multiswitcha 5/8. Instalacja satelitarna została zdemontowana 4 lata temu. Mieszkam pod Poznaniem, 35 km od nadajnika Śrem. Proszę o poradę. Niestety, ze względów zdrowotnych i finansowych nie stać mnie w tej chwili na instalatora.

Użytkownik Barti edytował ten post 11 październik 2017 - 00:35
Brak znaków interpunkcyjnych i przestankowych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne i przestankowe. Poprawiono post.

#2 K63

K63

Aktywny

• Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 634 postów
  • Od: 28 cze 2012

Napisano 13 październik 2017 - 09:23

Te zwrotnice różnią się. Poprzednia była kanałowa, na wybrany zakres pasma lub kanały. MM407 ma wejścia pasmowe. Skoro instalacja ma 14 lat, była robiona w czasach analogu.I tutaj rodzą się pytania:

- po co 2 anteny UHF (na jakie nadajniki skierowane)

- jakie to anteny (czy są to anteny wąskopasmowe)

- czy posiadają przedwzmacniacze (zwrotnica MM407 ma możliwość zasilania wzmacniacza tylko anteny podłączonej do UHF2)

CryptoBox 652HD Combo/CRT / Ferguson ARIVA 210 Combo / NC+/Splitter SmartWi / MABO 105cm / zez 2 x Twin ABOVIO

#3 marcw

marcw

Niedoświadczony

• Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 14 październik 2017 - 19:50