spido Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Na wyłączonych urządzeniach oczywiście? Edytowane 9 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Kolejny mit? Dajcie spokoj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernet Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Niestety nie jest to prawda. Automatycznie wyszukał niekodowane kanały na Astrze. Więc nie jest to zły sprzęt... Mam na jednym kablu i konwerter "zeza". Chyba "stety". To dobra wiadomość. Właśnie z tego powodu zrezygnowałem - na razie- z dekodera 4K. Swoją drogą sugeruję, przed wpisaniem tutaj, weryfikację wpisów-informacji-odpowiedzi. Ta uwaga oczywiście nie jest do Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Na wyłączonych urządzeniach oczywiście? Na włączonych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Chyba "stety". To dobra wiadomość. Właśnie z tego powodu zrezygnowałem - na razie- z dekodera 4K. Swoją drogą sugeruję, przed wpisaniem tutaj, weryfikację wpisów-informacji-odpowiedzi. Ta uwaga oczywiście nie jest do Ciebie Nie wiem co próbujesz przekazać, ale jeśli radość z obecności wyszukiwania kanałów z Astry, to po raz kolejny podkreślam, że takiej możliwości nie ma. Dekoder jedynie pobiera gotowy układ kanałów narzucony przez operatora, ilość kanałów jest ograniczona i w trakcie testów nie było np. żadnego FTA 4K z Astry. I nie ma żadnej możliwości dopisania tych stacji ręcznie. Jest to dokładnie zweryfikowane i sprawdzone na aktualnej wersji oprogramowania dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.dettlaff Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Witam, mam ten sam błąd związany z błędem HDCP. Poza tym, jest jeszcze jedna strasznie irytująca rzecz. Otóż co jakiś czas jak chce pogłośnić, to mam efekt przełączania kanału. Fonia zanika na jedną sekundę, i kanał pojawia się ten sam. Ma ktoś jeszcze podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek1979 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Tak mamy i czekamy na aktualizację. Doraźnie pomaga przełączanie na tryb 1080p, a w czasie transmisji zmieniamy na 4K następnie "żółty restart" i do najbliższego czuwania można pooglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.dettlaff Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Dzięki za pomoc. Od razu lepiej. Myślałem, ze ma to coś wspólnego z moim TV. Coś wiadomo na temat nadchodzącej aktualizacji? Czy będzie jeszcze udostępniona w tym roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Witam, mam ten sam błąd związany z błędem HDCP. Poza tym, jest jeszcze jedna strasznie irytująca rzecz. Otóż co jakiś czas jak chce pogłośnić, to mam efekt przełączania kanału. Fonia zanika na jedną sekundę, i kanał pojawia się ten sam. Ma ktoś jeszcze podobny problem? Odłącz i podłącz kabel HDMI na włączonych urządzeniach. Mi pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Dekoder z najmem najczęściej 15 zł i jeszcze aktywacja, a tu potrzebne jakieś patenty z wyjmowaniem kabla. Śmiech na sali. Dekoder z rocznym opóźnieniem i nie dość, że często niedostępny to jeszcze kompletnie nie dopracowany. Za to opłaty za niego dopracowane w każdym szczególe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Ja, akurat mam za 0zł. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Takie za darmo że płacisz za pakiet 129 zł a inni mają go za 99 zł. Edytowane 10 Grudnia 2017 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Tylko że ja, jestem nowym klientem NC+ więc nowy i tak nie dostanie za 99zł Superpremium+ obojętnie z jakim dekoderem. A tak na marginesie średnią mam 110,87zł za miesiąc odejmując Gratisy "Karty 300zł + 100zł" oraz antenę którą sprzedałem za 60zł a kupiłem za 1zł które przeznaczę na rachunki. SuperPremium+ 129,99zł x 24 msc. = 3119,76zł - 400zł ExtraKasa Pre-Paid karty gratisowe - 59zł Antena gratisowa za 1zł którą sprzedałem za 60zł 2660,76zł : 24 msc. = 110,87zł msc. Opłaty dodatkowe: - Dekoder 4K ULTRABOX+ = 0zł msc. - Dekoder WIFI BOX+ Multiroom = 10zł msc. Edytowane 11 Grudnia 2017 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarasso Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Mam tv LG 4k i pilot od nc+ wstrojony do włączania jednym przyciskiem tv i dekodera i problem niewystępuje.[beep]zieli się jedynie jak załącze tv pilotem od tv pierwsze a potem dekoder pokazuje sie błąd HDCP i czarny ekran ale znika po ok 10 s.Kabel HDMI mam bez żadnych wodotrysków chcyba firmy ESPERANZA to chyba średnia jak nie niska półka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmicik Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Czy Wy też macie taki problem że na niektórych kanałach głosu nie idzie ściszyć? Albo jest max albo go nie ma wcale. Tv podłączony z Ultraboxem przez HDMI a słuchawki z telewizorem przez bluetooh. Na własnym dekoderze tego nie było, po wymianie na ten Ultrabox jest już problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Zerknij do Menu --> Ustawienia --> Ustawienia --> Ustawienia telewizora --> Ustawienia HD, zobacz co masz tam wybrane dla Dolby Digital. Jeśli masz "tak" - spróbuj zmienić na "nie". Ew. OPT na kanale, na którym tak się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Dokladnie, DD idzie do TV, wiec ewentualnej regulacji dokonuj pilotem od TV, albo ustaw na NIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk.dettlaff Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Czy Wy też macie taki problem że na niektórych kanałach głosu nie idzie ściszyć? Albo jest max albo go nie ma wcale. Tv podłączony z Ultraboxem przez HDMI a słuchawki z telewizorem przez bluetooh. Na własnym dekoderze tego nie było, po wymianie na ten Ultrabox jest już problem. Tak się dzieje jeśli kanał nadaje w 5.1 (Dolby Digital) np. wszystkie C+ czy MTV Live HD. Wtedy można jedynie ściszyć na kinie domowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Jeśli chodzi o MTV LIVE HD to jak włączysz 5.1 to jest ciszej a jak 2.0 głośniej to jest normalna rzecz i tak samo jest na wszystkich kanałach gdzie jest nadawany dźwięk 5.1. Wejdź na kanał Trace Urban tv tam jest dźwięk tak głośno ustawiony że masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Jeżeli nie używacie cały czas kina 5.1 to najlepszym rozwiązaniem jest ustawienie w dekoderze dzwięku DD na NIE. Wtedy odkodowaniem zajmuje się dekoder, normalizuje dzwięk względem innych kanałów i możecie macie kontrolę nad głośnością z poziomu dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibor Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Mam problem z tym dekoderem . Dziś nastąpił pierwszy samoczynny restart , a od czasu odebrania tunera mam też problem z anteną wg tunera. Działa normalnie aż nagle wyświetla komunikat o braku sygnału ( wskaźnik pokazuje w tym czasie sygnał 80% a jakość 0%) , pomaga odłączenie zasilania i wszystko wraca do normy ( czyli s:80%, j:80%) - podpięty 1 kablem sat. Dzieje się tak gdy jest wyłączony i go włączę oraz w trakcie oglądania, antena /instalacja sprawdzona. Ciężko to sprawdzić w salonie bo dzieje się nieprzewidywalnie i musieli by testować cały dzień. Instalacja jest zbiorcza, nowa i administrator tez sprawdził , WiFi Premium Box działał bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darco1979 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Dzisiejszej nocy była jakaś aktualizacja dekodera coś wiadomo co ta poprawka wniosła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam160 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Na pierwszy rzut oka to co zauważyłem to dodana obsługa DLNA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) Mnie się wydaje że jest ostrzejszy obraz (lepszy) po tej aktualizacji. Edytowane 12 Grudnia 2017 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 U mnie był również problem z niezgodnością hdcp. Niebieska plansza brak wizji.Z tego co mi wiadomo problem ten dotyczy głownie samsungów i ewent. lg. Na początek "szarpnąłem" się na droższy kabel wszytko - mający i g.... mi pomogło . Później pobawiłem się ustawieniami w tv - wejście w ustawienia eksperckie i zaznaczenie funkcji hdr. Następnie wyłączenie anynet. Do tego teraz włączam najpierw dekoder i po 2-3 sekundach dopiero tv. Od tego momentu zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.