Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (Technicolor USW4001NCP, ITCA)


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety nie jest to prawda. Automatycznie wyszukał niekodowane kanały na Astrze. Więc nie jest to zły sprzęt... Mam na jednym kablu i konwerter "zeza".

 

Chyba "stety". To dobra wiadomość. Właśnie z tego powodu zrezygnowałem - na razie- z dekodera 4K. Swoją drogą sugeruję, przed wpisaniem tutaj, weryfikację wpisów-informacji-odpowiedzi. Ta uwaga oczywiście nie jest do Ciebie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba "stety". To dobra wiadomość. Właśnie z tego powodu zrezygnowałem - na razie- z dekodera 4K. Swoją drogą sugeruję, przed wpisaniem tutaj, weryfikację wpisów-informacji-odpowiedzi. Ta uwaga oczywiście nie jest do Ciebie :wink:

 

Nie wiem co próbujesz przekazać, ale jeśli radość z obecności wyszukiwania kanałów z Astry, to po raz kolejny podkreślam, że takiej możliwości nie ma. Dekoder jedynie pobiera gotowy układ kanałów narzucony przez operatora, ilość kanałów jest ograniczona i w trakcie testów nie było np. żadnego FTA 4K z Astry. I nie ma żadnej możliwości dopisania tych stacji ręcznie. Jest to dokładnie zweryfikowane i sprawdzone na aktualnej wersji oprogramowania dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam ten sam błąd związany z błędem HDCP. Poza tym, jest jeszcze jedna strasznie irytująca rzecz. Otóż co jakiś czas jak chce pogłośnić, to mam efekt przełączania kanału. Fonia zanika na jedną sekundę, i kanał pojawia się ten sam. Ma ktoś jeszcze podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam ten sam błąd związany z błędem HDCP. Poza tym, jest jeszcze jedna strasznie irytująca rzecz. Otóż co jakiś czas jak chce pogłośnić, to mam efekt przełączania kanału. Fonia zanika na jedną sekundę, i kanał pojawia się ten sam. Ma ktoś jeszcze podobny problem?

 

Odłącz i podłącz kabel HDMI na włączonych urządzeniach. Mi pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że ja, jestem nowym klientem NC+ więc nowy i tak nie dostanie za 99zł Superpremium+ obojętnie z jakim dekoderem.

A tak na marginesie średnią mam 110,87zł za miesiąc odejmując Gratisy "Karty 300zł + 100zł" oraz antenę którą sprzedałem za 60zł a kupiłem za 1zł  które przeznaczę na rachunki.

 

SuperPremium+

129,99zł x 24 msc. = 3119,76zł

- 400zł ExtraKasa Pre-Paid karty gratisowe 

- 59zł Antena gratisowa za 1zł którą sprzedałem za 60zł

 

2660,76zł : 24 msc. = 110,87zł msc.

 

 

Opłaty dodatkowe:

- Dekoder 4K ULTRABOX+ = 0zł msc.

- Dekoder WIFI BOX+ Multiroom = 10zł msc.

Edytowane przez tomekb1976
Usunięto zbędne cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tv LG 4k i pilot od nc+ wstrojony do włączania jednym przyciskiem tv i dekodera i problem niewystępuje.[beep]zieli się jedynie jak załącze tv pilotem od tv pierwsze a potem dekoder pokazuje sie błąd HDCP i czarny ekran ale znika po ok 10 s.Kabel HDMI mam bez żadnych wodotrysków chcyba firmy ESPERANZA to chyba średnia jak nie niska półka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wy też macie taki problem że na niektórych kanałach głosu nie idzie ściszyć? Albo jest max albo go nie ma wcale. Tv podłączony z Ultraboxem przez HDMI a słuchawki z telewizorem przez bluetooh. Na własnym dekoderze tego nie było, po wymianie na ten Ultrabox jest już problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wy też macie taki problem że na niektórych kanałach głosu nie idzie ściszyć? Albo jest max albo go nie ma wcale. Tv podłączony z Ultraboxem przez HDMI a słuchawki z telewizorem przez bluetooh. Na własnym dekoderze tego nie było, po wymianie na ten Ultrabox jest już problem.

 

 

Tak się dzieje jeśli kanał nadaje w 5.1 (Dolby Digital) np. wszystkie C+ czy MTV Live HD. Wtedy można jedynie ściszyć na kinie domowym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z tym dekoderem :( . Dziś nastąpił pierwszy samoczynny restart , a od czasu odebrania tunera mam też problem z anteną wg tunera. Działa normalnie aż nagle wyświetla komunikat o braku sygnału ( wskaźnik pokazuje w tym czasie sygnał 80% a jakość 0%) , pomaga odłączenie zasilania i wszystko wraca do normy ( czyli s:80%, j:80%) - podpięty 1 kablem sat. Dzieje się tak gdy jest wyłączony i go włączę oraz w trakcie oglądania, antena /instalacja sprawdzona. Ciężko to sprawdzić w salonie bo dzieje się nieprzewidywalnie i musieli by testować cały dzień. Instalacja jest zbiorcza, nowa i administrator tez sprawdził , WiFi Premium Box działał bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie był również problem z niezgodnością hdcp. Niebieska plansza brak wizji.Z tego co mi wiadomo problem ten dotyczy głownie samsungów i ewent. lg. Na początek "szarpnąłem" się na droższy kabel wszytko - mający i g.... mi pomogło . Później pobawiłem się ustawieniami w tv - wejście w ustawienia eksperckie i zaznaczenie funkcji hdr. Następnie wyłączenie anynet. Do tego teraz włączam najpierw dekoder i po 2-3 sekundach dopiero tv. Od tego momentu zero problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...