Skocz do zawartości

Zdjęcie

Całkowicie zielony prosi o pomoc w doborze sprzetu

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 maniujordan2345

maniujordan2345

Niedoświadczony

• Użytkownicy
  • 1 postów
  • Od: 17 lip 2017

Napisano 17 lipiec 2017 - 16:35

Witam.

Mieszkam w UK i do tej pory miałem dekoder CP. Skończyła mi się umowa, nie przedłużyłem ponieważ widziałem u kolegi dekoder(nie wiem czy poprawnie napisze V800 pro(?) z Aliexpress), dzięki któremu może oglądać wszystkie kanały. 
Przeszukiwałem to forum, ale jestem kompletnie zielony w tych sprawach, więc postanowiłem napisać tutaj. 

Mój budżet to ok 1000zł. Antenę i konwerter już mam.

Bardzo proszę o wskazówki co kupić.
Pozdrawiam Mariusz 

#2 Mr. Orbita

Mr. Orbita

Administrator

• Administracja
  • 13602 postów
  • Od: 12 sie 2006
  • LokalizacjaKraków

Napisano 17 lipiec 2017 - 16:39

Wszelkie tego typu oferty zapewniające rzekomo odbiór wszystkiego to piractwo i nie dyskutujemy o tym na tym forum.

Poza tym w takich ofertach nie masz kompletnie żadnej gwarancji, że to faktycznie będzie działać ani przez jaki czas. Jak chińczyk zarobi swoje, to wypnie serwery i tyle go będziesz widział, a sprzęt będzie się nadawał do kosza.

Specjalista DVB, ogarniający także media, testy sprzętu, webdev, admin, playout szuka pracy, wymagania - 4k/mc, pisać na PW
STARS.TV = muzyka :D
Uwaga! Nie udzielam porad technicznych przez PW, pisz na forum!

Pozdrawiam :)

#3 kaspian0007

kaspian0007

Forum to mój dom

• Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2718 postów
  • Od: 23 sty 2013

Napisano 19 lipiec 2017 - 13:45

Proponuję zakup legalnego Cyfrowego Polsatu oferta na każdą kieszeń.A dekoder? Coś z linuxem i wejsciem na moduł CI+ jakis VU+solo 4k moze znajdziesz uzywke w tej kwocie.

1. Miraclebox MicroV2  Egami 8.x 2. Miraclebox Ultra 2x DVBS2 1x dvbt2  hdd 1 Tb soft Egami 7.2.x 3.VU+Zero Atv 5.3 pen64gb.

TV: Odpowiednik Extra 6xx Canal+mr2karty kameleon+hbo=69,99