Skocz do zawartości
  • 0

Sprzęt do telewizji 4K


Maciek90
 Udostępnij

Pytanie

Jako, że to mój pierwszy post na forum chciałbym się z wszystkimi forumowiczami serdecznie przywitać.

Jestem na etapie rozbudowy mojej instalacji satelitarnej o multiswitch i odbiór z dwóch satelitów. Nie jestem kompletnym laikiem w tej tematyce, jednakże moja wiedza porażająca również nie jest. W związku z tym mam pytanie. Jak wygląda sprawa z obsługą przez dostępne dziś na rynku w, powiedzmy, znośnej cenie konwertery quatro oraz multiswitche kanałów w rozdzielczości 4K? Czy taki np. multiswitch za 300-400 zł. oraz konwerter za 100 zł. poradzi sobie w przyszłości z odbiorem takich kanałów? Jak wiadomo technika idzie szybko do przodu i to, że dziś telewizja 4K praktycznie nie istnieje, nie oznacza, że za 5 lat sytuacja nie ulegnie zmianie. Jako, że wspomnianego przeze mnie sprzętu nie kupuje się na rok czy dwa, chciałbym, o ile to możliwe, już dziś zaopatrzyć się w odpowiedni sprzęt, żeby za kilka lat, kiedy telewizja 4K trafi "pod strzechy", nie być zmuszonym do poniesienia kolejnych kosztów związanych z jego wymianą na taki który obsługuje 4K. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dzięki za rozwianie wątpliwości. Zdaję sobie sprawę, że na dzień dzisiejszy telewizja 4K w Polsce nie istnieje i w najbliższym czasie sytuacja ta z pewnością nie ulegnie diametralnej zmianie, dlatego też na pewno nie będę kupował odbiornika za tysiąc złotych, tylko dalej będę się posiłkował tym co oferuje CP.

Możecie mi jeszcze polecić jakiś godny uwagi multiswitch i konwerter? Przyznam, że upatrzyłem sobie coś takiego:

multiswitch: https://sklep.corab.eu/pl/multiswitche-9x/21768-MULTISWITCH-SMART-LINE-98-CORAB.html

konwerter: http://allegro.pl/konwerter-quatro-inverto-black-premium-multiswitch-i6650850608.html

Co o tym myślicie? Może być czy szukać czegoś innego, a może coś polecicie?

Odnośnik do komentarza