Skocz do zawartości


Zdjęcie

dekoder samsung icu 100


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 burner

burner

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 2 postów
  • Od: 20 mar 2017

Napisano 20 marzec 2017 - 13:09

Podzielę się moimi spostrzeżeniami na temat tego sprzętu.Zamówiłem usługę z mutiroomem i testowałem te dekodery.Jakość obrazu,szybkość i menu dekodera na plus.Podczas złych warunków pogodowych nie zrywało sygnału tak jak to bywa z odbiorem z anteny.Niestety soft jest nie stabilny.Co noc dekodery się zawieszały i trzeba robić restart.Dosyć szybko zauważyłem problemy z nagrywaniem na dysk.Z Niektórych programów np.cinemax lub tnt wogóle nie można było nic nagrać.Dysk miałem zgodny z  usb 3.0.Ostatecznie odstąpiłem od umowy i zdałem sprzęt.Dwukrotna wizyta techników nie rozwiązała tego problemu.


Użytkownik burner edytował ten post 20 marzec 2017 - 13:11


#2 KERMIz

KERMIz

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 74 postów
  • Od: 24 lis 2016

Napisano 24 marzec 2017 - 01:32

To bardzo dziwne co piszesz, ja również posiadam dwa dekodery icu 100 i nie doświadczyłem zawieszania.

Jedynym problemem jakiego doświadczyłem było pojawianie sie w miejscu nazwy aktualnego programu napisu informacje niedostępne.

#3 Rentier

Rentier

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 16 postów
  • Od: 28 lis 2010

Napisano 28 marzec 2017 - 13:24

Czy istnieje możliwość połączenie tego dekodera bezprzewodowo z Funboxem 3.0 i oglądanie tv? Czy musi być koniecznie podłączony dekoder kablem ethernet z Funboxem?