Skocz do zawartości

Spłonął mi dekoder - jest możliwość otrzymać nowy?


kaziknk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest możliwość dostania od Orange nowego dekodera który spłonął w pożarze mieszkania?

A nie mając żadnych szczątek dekodera, ani żadnego pisma/oświadczenia, że miał miejsce ten pożar?

Wiem, że nie za ciekawie to wygląda.

Edytowane przez Barti
Poprawiono niechlujną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Straż Pożarna była - pewnie tak - maja odnotowane zgłoszenie o pożarze i akcji gaszenia pożaru. Idź wyciągnij od nich taki papier - zaświadczenie.

Następnie z takim zaświadczeniem do salonu Orange i wnioskuj o wydanie nowego dekodera.

Pytanie z czyjej winy pożar był- choć o tym Orange nie musi wiedzieć.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orange w takiej sytuacji z pewnością wyda nowy dekoder, z tym że za ten utracony obciąży kosztami abonenta. Orange raczej nie będzie dociekać, z czyjej winy nastąpił pożar. Abonent utracił dekoder, który nie był jego własnością, więc zobowiązany jest pokryć operatorowi jego stratę. Chyba, że abonent posiada polisę ubezpieczeniową również na mienie znajdujące się w mieszkaniu to wtedy w przypadku pożaru i zniszczenia tegoż mienia jest szansa na uzyskanie odszkodowania, z którego wówczas będzie można pokryć m.in. koszt spalonego dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kaziknk

Straż pożarna na pewno wyda ci zaświadczenie o tym zdarzeniu. Następnie udaj się z nim do salonu Orange i tam porozmawiaj z konsultantem o zaistniałej sytuacji.

Jednak, jak już wspomniałem, mimo wszystko najprawdopodobniej zostaniesz obciążony kosztem spalonego dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mojego sąsiada w zeszłym roku okradziono całe mieszkanie,włącznie z dekoderem o NC+.Ledwie co podpisał umowę,a skradziono mu odbiornik,który także nie był jego własnością.Niestety protokół od Policji nie wystarczył o włamaniu do mieszkania,i sąsiad musiał zapłacić pieniądze za stracony sprzęt,i przy okazji zapłacić karę umowną za wcześniejsze zerwanie umowy.A na umowie był chyba 3-4 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja jest niestandardowa, kontakt z szeregowym pracownikiem salonu może nic nie dać, bo choćby miał dobrą wolę, to musi postępować wg korporacyjnych zasad (czyt. system nie przepuści). Jakiś pracownik musiałby się wypowiedzieć co można, a co nie w takiej sytuacji. Chyba najlepiej poprosić od razu o rozmowę z kierownikiem i ogólnie wybrać się do jakiegoś większego punktu, a nie wysepkę w galerii handlowej.

 

Jakby wizyta w salonie nie przyniosła rezultatu, to spróbowałbym się skontaktować z rzecznikiem prasowym Wojciechem Jabczyńskim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idź do salonu, w którym pracuje osoba tytułowana jako Orange Ekspert - to powinni być pracownicy, którzy wiedzą co mówią.

 

Jeśli będziesz dzwonić na infolinię, pamiętaj że za każdym razem połączysz się z innym pracownikiem, który będzie miał inny zakres wiedzy i być może inaczej pokieruje rozmową. W taki sposób też warto spróbować.

 

A jeśli nic nie wskórasz, napisz na adres facebook.pomoc@orange.com - ludzie którzy go czytają starają się doprowadzać zawiłe sprawy do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...