kaziknk Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) Czy jest możliwość dostania od Orange nowego dekodera który spłonął w pożarze mieszkania? A nie mając żadnych szczątek dekodera, ani żadnego pisma/oświadczenia, że miał miejsce ten pożar? Wiem, że nie za ciekawie to wygląda. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez Barti Poprawiono niechlujną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 (edytowane) Straż Pożarna była - pewnie tak - maja odnotowane zgłoszenie o pożarze i akcji gaszenia pożaru. Idź wyciągnij od nich taki papier - zaświadczenie. Następnie z takim zaświadczeniem do salonu Orange i wnioskuj o wydanie nowego dekodera. Pytanie z czyjej winy pożar był- choć o tym Orange nie musi wiedzieć. Edytowane 2 Stycznia 2017 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Orange w takiej sytuacji z pewnością wyda nowy dekoder, z tym że za ten utracony obciąży kosztami abonenta. Orange raczej nie będzie dociekać, z czyjej winy nastąpił pożar. Abonent utracił dekoder, który nie był jego własnością, więc zobowiązany jest pokryć operatorowi jego stratę. Chyba, że abonent posiada polisę ubezpieczeniową również na mienie znajdujące się w mieszkaniu to wtedy w przypadku pożaru i zniszczenia tegoż mienia jest szansa na uzyskanie odszkodowania, z którego wówczas będzie można pokryć m.in. koszt spalonego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaziknk Opublikowano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Okey, zobaczę co mi w straży powiedzą . A teraz niewiem co mam z tym w Orange zrobić, gdzie iść, dzwonić, pisać?Dodam, że to było brane przez telefon, nie w salonie. To jakaś różnica?Blady jestem z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Najlepiej iść do najbliższego salonu Orange. Nieważne, czy brałeś przez telefon, czy w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 @kaziknk Straż pożarna na pewno wyda ci zaświadczenie o tym zdarzeniu. Następnie udaj się z nim do salonu Orange i tam porozmawiaj z konsultantem o zaistniałej sytuacji. Jednak, jak już wspomniałem, mimo wszystko najprawdopodobniej zostaniesz obciążony kosztem spalonego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 U mojego sąsiada w zeszłym roku okradziono całe mieszkanie,włącznie z dekoderem o NC+.Ledwie co podpisał umowę,a skradziono mu odbiornik,który także nie był jego własnością.Niestety protokół od Policji nie wystarczył o włamaniu do mieszkania,i sąsiad musiał zapłacić pieniądze za stracony sprzęt,i przy okazji zapłacić karę umowną za wcześniejsze zerwanie umowy.A na umowie był chyba 3-4 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maker3 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Sytuacja jest niestandardowa, kontakt z szeregowym pracownikiem salonu może nic nie dać, bo choćby miał dobrą wolę, to musi postępować wg korporacyjnych zasad (czyt. system nie przepuści). Jakiś pracownik musiałby się wypowiedzieć co można, a co nie w takiej sytuacji. Chyba najlepiej poprosić od razu o rozmowę z kierownikiem i ogólnie wybrać się do jakiegoś większego punktu, a nie wysepkę w galerii handlowej. Jakby wizyta w salonie nie przyniosła rezultatu, to spróbowałbym się skontaktować z rzecznikiem prasowym Wojciechem Jabczyńskim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spello Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 Idź do salonu, w którym pracuje osoba tytułowana jako Orange Ekspert - to powinni być pracownicy, którzy wiedzą co mówią. Jeśli będziesz dzwonić na infolinię, pamiętaj że za każdym razem połączysz się z innym pracownikiem, który będzie miał inny zakres wiedzy i być może inaczej pokieruje rozmową. W taki sposób też warto spróbować. A jeśli nic nie wskórasz, napisz na adres facebook.pomoc@orange.com - ludzie którzy go czytają starają się doprowadzać zawiłe sprawy do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.