Pawop Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) W środę odebrałem Samsunga Galaxy S7 (do tego czasu miałem S5). Musiałem wymienić kartę SIM, ponieważ S7 obsługuje Nano SIM. Od tego momentu zdarza się, że dźwięk podczas rozmów jest jakiś zniekształcony. Brałem na tryb głośnomówiący i jest tak samo. Co może być tego przyczyną? Głośnik od rozmów? W takim przypadku chyba nie byłoby problemów po przełączeniu na duży głośnik? Antena? W tym przypadku byłby chyba problem z zasięgiem. Coś u operatora? A może coś z kartą? Dodam, że jestem w PLAY-u. Edytowane 20 Listopada 2016 przez Barti Poprawiono pisownię w poście oraz tytuł wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Jak masz możliwość to sprawdź swoją "S siódemkę" z kartą SIM innego operatora (Plus, Orange, T-Mobile). W ten sposób zobaczysz, czy opisany przez ciebie problem występuje nadal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) To jest standardowy problem Playa i zasięgu. Najgorzej jest jak dzwonisz do osoby która znajduje się w tym samym BTS-ie. Zrobić w sumie możesz niewiele, pokombinuje z trybem preferowania sieci 2g/3g i romingiem innych operatów ustawieniem na sztywno 3g Playa. Generalnie jeśli chodzi o jakość poleczeń to T-Mobile jest daleko z przodu a Play to szary koniec. Edytowane 20 Listopada 2016 przez mad85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Problem w tym, że do środy było w porządku, na starej karcie sim i S5. Przełożyłem nową karte do S5 i też były zniekształcenia. Sprawdzałem S7 menu serwisowym i głośniki były w porządku. Zaczynam się wku...wiać Edytowane 20 Listopada 2016 przez Pawop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 No tak ale skoro wymieniałeś usima to miałeś poprzednio w S5 tego starszego typu i wymiana "doprowadziła" do problemów.. To wina Playa nie telefonu. Tak jak pisałem wyżej pokombinuj z ustawieniami sieci bo być może np, w momencie rozmowy przełącza cie pomiędzy 3g a 2g albo w momencie rozmowy gubi ci zasięg playa i rominguje cie do innego operatora . Spróbuj poustawiać na sztywno różne ustawienia i posprawdzaj bo problemów potencjalnych jest kilka ale na pewno jest to kwestia związana z zasięgiem. No i oczywiście reklamacja w boku, mimo że będą twierdzić że to twoja wina. Może w końcu kiedyś zajmą się tym na poważnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 (edytowane) Normalnie wyświetla mi się LTE+/LTE, jak łącze się z rozmówcą (do testów wybrałem BOK UPC tel stacjonarny, dzwoniłem też do matki, która też jest w Playu) od razu zmienia się H/H+, a po kilkudziesięciu sekundach na 3G, potem skacze między H i 3G. Tak właśnie zauważyłem, że przeważnie na początku rozmowy dźwięk jest lepszy, a potem jest raz lepiej, raz gorzej. Edytowane 20 Listopada 2016 przez Pawop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 No właśnie to jest to o czym piszę, zmienia ci zasięgi podczas rozmowy, na 3G i 2G i jest coraz gorzej. Musisz pokombinować z preferowaną siecią i zasięgami na sztywno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Zrób test. W zakładce "wybierz operatora sieci" ustaw na sztywno T-Mobile. Podzwoń, posprawdzaj, jeśli dźwięk będzie OK to wiadomo, o co biega. Również obstawiam dziadostwo ze strony Play. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 22 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Wydaję mi się, że głównie zakłócenia występują w domu. Jak jestem w pracy, czy na mieście, to raczej jest OK. Czy może to być wina nadajnika z którym się łącze będąc w domu? Przełączyłem na Plusa, ale raz zadzwoniłem i potem mnie wywaliło z sieci, co prawda zaraz połączyło, ale przełączenie nie jest rozwiązaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grande Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 (edytowane) Jeśli chodzi o roaming, to głównym partnerem Playa jest teraz T-Mobile. Mam tak ustawione na sztywno i jakość rozmów o niebo lepsza z względu na zasięg. Coś za coś. W roamingu nie ma internetu LTE tylko HSPA+, ale ok. 15 Mb/s wystarcza mi z nawiązką. W Playowym LTE owe 15 Mb/s, to często marzenia ściętej głowy. Edytowane 22 Listopada 2016 przez grande Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Jak włączam T-Mobile, to też potrafi wywalić. Poza tym nie chce mi się kombinować i nie chce tracić dostępu do LTE, Coś czuję, że to ostatnia umowa z Play. Wczoraj było w miarę OK, dziś jest znowu gorzej, taki metaliczny dźwięk jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Podczas rozmów zawsze z LTE przełączy na H+. Nie wszyscy operatorzy maja usługę VoLTE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.