Skocz do zawartości

Dekoder HD5500s


Cyfek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Specjalista Polsat BoxOd początku grudnia ubiegłego roku zmagam się z problemem. Posiadamy moduł CAM CI+ jako urządzenie główne i dekoder do multiroom. Przez kilka ubiegłych lat był to model HD3000 i nie było z nim praktycznie żadnych problemów. W listopadzie przestał działać i zaistniała konieczność wymiany. Został zaproponowany zamiennie model HD5500s i właśnie od tego momentu są problemy... 

 

To urządzenie to jakieś nieporozumienie. Obecnie po podłączeniu do telewizora cały ekran jest czarny. Trzeci egzemplarz wymieniony przed świętami działał do końca stycznia. Potem dwukrotnie nastąpił problem, gdzie był obraz i nie było dźwięku (potem nie było również obrazu), a teraz na kolejnych dwóch sztukach nie ma tego, ani tego...

 

Pierwsze dwie sztuki padały bezpośrednio po dokonaniu aktualizacji oprogramowania z wersji 1.122.4.0 do 1.124.4.0, pomimo dobrej jakości sygnału satelitarnego na poziomie >75% i poprawnym, pełnym przebiegu aktualizacji. Przy kolejnych egzemplarzach już się tego nie podejmowałem (dla świętego spokoju).

 

W internecie znalazłem wiele tożsamych wątków na różnego rodzaju forach. Pojawiał się tam m.in. temat niskiego napięcia w porcie HDMI, problemów z HDCP, było sugerowane wyłączenie HDMI CEC, zmiana rozdzielczości na niższą. Ponoć problem ustępował po podłączeniu kablem SCART (niestety nie dysponuję takim i nie mam jak tego sprawdzić).

 

To  jakaś farsa, tydzień czasu czekałem na doręczenie urządzenia na wymianę. W zgłoszeniu wyraźnie było zaznaczone iż ma to być model HD3000 bądź HD6000. Dziś kurier dostarczył dwie sztuki HD5500s i odebrał jedną sztukę HD5500s. Po kontakcie z infolinią dowiedziałem się iż zarządziliście Państwo wymianę zarówno DZIAŁAJĄCEGO modułu CAM CI+ jak i dekodera HD5500s. Zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym. Zaznaczam iż spotkałoby się to z kategorycznym sprzeciwem z naszej strony wobec takiego rozwiązanie (gdyby poinformowano nas o tym wcześniej). Kurier dopytywał się mnie czy napewno mam do zwrotu tylko jeden dekoder. Tak, miałem do zwrotu jeden dekoder zgodnie ze zgłoszeniem reklamacyjnym, z resztą posiadam tylko jeden dekoder. Moduł CAM CI+ oczywiście został u mnie i wciąż go posiadam.

 

Moduł CAM CI+ działa poprawnie i NIE WYRAŻAMY CHĘCI rezygnacji z tego typu urządzenia. Problem tkwi w dekoderze HD5500s. 

 

Dodatkowo dziś na Państwa infolinii zostałem dwukrotnie źle potraktowany przez Państwa konsultantki, które odmówiły przyjęcia zgłoszenia i w bezczelny sposób przełączyły mnie do działu technicznego bez słowa. Jedna z Pań prosiła o pozostanie na linii, po czym nagle przełączyła rozmowę do działu technicznego po 1 godzinie 15 minutach trwającego połączenia, kolejna postąpiła jeszcze bezczelniej, sprawiała wrażenie słuchającej, po czym bez żadnego słowa również przełączyła mnie do działu technicznego. TO JEST NAUCZKA - ZAWSZE PYTAĆ i NOTOWAĆ IMIĘ i NAZWISKO.

 

Płacimy za usługę, a de facto od dłuższego czasu nie możemy korzystać w sposób ciągły, nieprzerwany z usługi multiroom.

 

Sprawdzał z różnymi telewizorami marki Panasonic, Sony. Sprawdzałem zmieniając porty HDMI w tv. Wymieniałem kabel HDMI. Testowałem kable HDMI z innymi urządzeniami (działają poprawnie).

 

Standard obsługi poniżej wszelkiej krytyki. Wstyd!

Edytowane przez Piotr N.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 2.03.2022 o 12:49, Specjalista Polsat Box napisał:

W takiej sytuacji należy zapisać zgłoszenie przez konto iPolsat i zakładkę "Napisz do nas". Jeśli dekoder jest uszkodzony, to można go wymienić na ten sam model lub podobnej generacji w salonie Polsat Box. 

 

Do dziś sprawa nie została wyjaśniona. Kompletnie zero zainteresowania tematem ze strony Polsat Box i zakończenia tej całej farsy.

 

Drogi @Specjalista Polsat Box, szczerze nie rozumiem jaki jest sens prowadzenia "Konta oficjalnego" na forum tematycznym poruszającym również rozległe zagadnienia techniczne. 

 

Tego typu odpowiedziami jedynie się Państwo ośmieszacie. Gdyby rzeczywiście zależałoby Państwu na rozwiązaniu sprawy, to dostrzegliby Państwo iż dekoder był już wymieniany kilkukrotnie. 

 

Dopóki był to HD3000, to problem nie istniał. Problem pojawił się dopiero, gdy zaszła konieczność wymiany tegoż dekodera i w zastępstwie otrzymaliśmy BUBEL jakim jest dekoder HD5500s

 

W między czasie udało mi się ustalić pewien scenariusz działania. Jest on następujący: 

 

Gdy włączam dekoder wraz z kartą w slocie. Na telewizorze (telewizor zdecydowanie nowożytny - Panasonic, Full HD) jedyne co widzę po przełączeniu źródła na HDMI to cały czarny ekran. Nie widzę nawet interfejsu graficznego (nawet przy przełączaniu pilotem) - dosłownie ekran jest cały czarny. 

 

Gdy wyłączę dekoder, wysunę kartę i ponownie go włączę, mimo iż nadal nie widzę obrazu żadnego kanału, na telewizorze pojawia się interfejs graficzny. Wówczas mogę przejść do menu i ustawień. Następnie, gdy wejdę w ustawienia obrazu i zmienię rozdzielczość na niższą, wsunę kartę do slotu, to słyszę dźwięk. Wówczas wychodzę z ustawień i obraz jak i dźwięk jest. Potem mogę znowu powrócić do ustawień zmienić na 1080i i co ciekawe po ponownym wyjściu obraz jak i dźwięk nadal są.

 

Teraz, gdy wyłączę HD5500s pilotem, następnie odłączę zasilacz i po chwili znowu podłączę go, sytuacja znowu się powtarza. 

 

W chwili obecnej siła sygnału wynosi 82%, jakość sygnału 66% (kanał Polsat HD) - bywa nawet nieco lepiej. Także wykluczam problem z instalacją satelitarną. 

 

Wcześniej zdarzały się również sytuacje, że obraz na telewizorze pojawiał się, ale bez dźwięku (takie sytuacje również się zdarzały, ale były sporadyczne). Przy kolejnym, drugim uruchomieniu sytuacja się powtarzała, a przy jeszcze kolejnym, trzecim nie było już ani dźwięku, ani obrazu, ani interfejsu dekodera. 

 

Problem ten istnieje od początku grudnia 2021 roku, gdy to zaistniała konieczność wymiany niezawodnego dekodera HD3000 i zostaliśmy obdarzenie BUBLEM HD5500s. Ponoć innych dekoderów już nie ma. Na początku marca 2022 roku, przy jednym z kolejnych już zgłoszeń reklamacyjnych zadzwonił Pan Paweł M. (Państwa konsultant z Działu Reklamacji).

 

Ten Pan zobowiązał się zlecić odbiór nadmiarowego urządzenia (dekoder) które zostało nam dostarczone. Miał je odebrać "niezawodny kurier" FedEx. Pierwszego dnia kurier zrobił sobie żarty - rzekomo był, ale nie zadzwonił nawet dzwonkiem przy bramie. Następnego dnia po kontakcie z mojej strony pojawił się mi i padło pytanie na jakie dane wysyłam paczkę. Nie wiedziałem i szczerze mówiąc byłem zaskoczony iż wymaga się ode mnie wypełniania listu przewozowego na nieznane mi dane odbiorcy. Przyjąłem druk. Kurier miał się pojawić następnego dnia. Do dziś się nie pojawił, a minęły już z 3 tygodnie od tego czasu. 

 

Tymczasem opłaty są naliczane, a problem nadal nie jest skutecznie i kompleksowo rozwiązany. 

 

Jest to po prostu jedna wielka KPINA i FARSA

 

 

 

Edytowane przez Piotr N.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, czytnik napisał:

A nie prościej jest podejść do punku i wymienić dekoder od ręki .

 

A nie prościej zrozumieć, że już to zrobiłem kilkukrotnie? 

Tak też rozbiłem, bo z góry zakładałem, że z infolinią Polsat Box będzie jeden wielki cyrk. Chciałem za wszelką cenę tego uniknąć...

 

Jako że nie przynosiło to kompletnie żadnego rezultatu (traciłem tylko czas i nerwy), to ostatnią wymianę przeprowadziłem przez infolinię.

 

Nie wyobrażałem sobie nawet tego jaki oni tam mają bałagan. Wysłali mi w wyniku rozpatrzenia reklamacji dwa dekodery HD5500s i dopiero po tym jak je odebrałem, to otrzymałem informację o wyniku rozpatrzenia drogą listowną - oczywiście list zwykły (nie polecony). To jest kuriozum, bez uprzedniego powiadomienia mnie, chcieli mnie pozbawić modułu CAM CI+, który działa i OD SAMEGO POCZĄTKU działał prawidłowo. Jest to obecnie jedyne urządzenie do którego działania nie mam zastrzeżeń. I to wszystko mimo iż w zgłoszeniu było wyraźnie ujęte, że problem dotyczy tylko i wyłącznie dekodera od usługi multiroom i pojawił się dopiero w chwili, gdy zaszła konieczność wymiany poprzedniego urządzenia tj. HD3000. 

 

Oczywiście mimo iż Abonent upoważnił mnie do działania w jego imieniu (upoważnienie widoczne w systemie Polsat Box, za ich samą sugestią), tu również Polsat Box się nie popisał (problemy z kurierem).

 

W ogóle który poważny, szanujący się operator korzysta dziś z usług firmy FedEx? Firmy, która wysyła z dokumentami kuriera, który nie posługuje się nawet w sposób komunikatywny językiem polskim...

Edytowane przez Piotr N.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@Specjalista Polsat Box Chciałem zapytać jak to jest...

 

Gdy wyłączę ten "cudowny" dekoder HD5500s z pilota. Następnie odłączę wtyczkę zasilacza wyciągając ją z gniazdka sieciowego. Następnie po chwili podłączę dekoder ponownie do gniazdka, poczekam aż się włączy, to dlaczego mam problem z jego skutecznym uruchomieniem i uzyskaniem na ekranie telewizora (Full HD 1080i) obrazu z dźwiękiem, czasem samego dźwięku?

 

Czy dekoder działa na zasadzie lampy Alladyna? Czy znacie Państwo jakieś cudowne zaklęcie, aby bezproblemowo, każdorazowo uruchamiać ten bubel?

 

Ja znam jedno zaklęcie, ale nie jest ono skuteczne za każdym razem...

 

Po prostu przed uruchomieniem wszystko wyłączam z pilota, potem wyjmuję kartę kliencką z dekodera i uruchamiam wszystko. Pojawia mi się OSD z komunikatem o braku karty. Wówczas, gdy widzę chociaż sam interfejs graficzny tego bubla, to przechodzę do ustawień obrazu i przełączam obraz na 720p. Wówczas, gdy w tle słyszę już dźwięk, to ponownie zmieniam na 1080i, wychodzę z menu ustawień i mam obraz i dźwięk...

 

  1. To nie jest problem HDCP
  2. To nie jest problem kabla HDMI
  3. To nie jest problem instalacji antenowej
  4. To nie jest problem usługi multiroom (główne urządzenie to moduł CAM CI+, który działa bez zastrzeżeń)

 

Moje podejrzenia to:

  1. Wysłużone karty z wytartym chipem (dekodery na wymianę pochodzą z rynku wtórnego)
  2. Problem niskiego napięcia na porcie HDMI w dekoderze
  3. Problem z energooszczędnym zasilaniem dekodera

 

W sumie głupie pytanie, bo Państwo sami nie wiecie jakie buble "do odbioru" oferujecie swoim Klientom...

Pomijam już fakt, że nikt z Państwa nie ustosunkuje się do postu, nie uzyskam żadnej odpowiedzi i dalej będę borykał się z tym problemem...

 

Tak, tak, wiem - jeżeli byłbym zainteresowany nową ofertą i migracją na wyższy pakiet, to zawsze mogę się do Państwa odezwać... To jest ta cudowna obsługa na którą zawsze można liczyć... :D:D:D

Edytowane przez Piotr N.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Piotr N. napisał:
  • To nie jest problem HDCP
  • To nie jest problem kabla HDMI
  • To nie jest problem instalacji antenowej
  • To nie jest problem usługi multiroom (główne urządzenie to moduł CAM CI+, który działa bez zastrzeżeń)

Bo to problem całego dekodera- weź to pod pachę i idź wymienić jeszcze raz na sprawny(dawno powinieneś to zrobić)- mój ma już chyba z 7-8 lat, zmieniały mu się dekodery główne a ten nadal trwa na stanowisku i działa bez problemów.

 

 

Edytowane przez OlafS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam model. Używany sporadycznie, bo oglądam jedynie wybrane transmisje na Polsatach Sport. Z tego względu oszczędzanie energii mam ustawione na maksymalne. Gdy miałem stary telewizor plazmowy Panasonica bardzo często po wybudzeniu dekodera nie było obrazu. Tak jak napisał @Piotr N. Trzeba było ponownie wyłączyć i włączyć dekoder. Co ciekawe problem nie występuje po zmianie telewizora na LG. Moim zdaniem ten typ tak ma. Pewnie większość ludzi nie korzysta z funkcji maksymalnego uśpienia i nikt problemów nie zgłaszał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.04.2022 o 08:23, OlafS napisał:

Bo to problem całego dekodera- weź to pod pachę i idź wymienić jeszcze raz na sprawny(dawno powinieneś to zrobić)- mój ma już chyba z 7-8 lat, zmieniały mu się dekodery główne a ten nadal trwa na stanowisku i działa bez problemów.

 

 

 

Dekoder wymieniałem już nie raz, nie dwa, nie trzy razy. Za każdym razem wydają mi HD5500s. 

Wcześniej posiadałem HD3000 - działał dobrych kilka lat, nie było z nim najmniejszego problemu. 

 

Chętnie już dawno wymieniłbym na inny model problem tylko tkwi w tym:

  1. że obecne dekodery nowej generacji są bezkartowe
  2. że jako urządzenie główne posiadam moduł CAM CI+
  3. że wiąże się to z podpisaniem aneksu do umowy, gdzie tracę bardzo duży rabat

 

W dniu 24.04.2022 o 12:55, Pawel napisał:

Mam ten sam model. Używany sporadycznie, bo oglądam jedynie wybrane transmisje na Polsatach Sport. Z tego względu oszczędzanie energii mam ustawione na maksymalne. Gdy miałem stary telewizor plazmowy Panasonica bardzo często po wybudzeniu dekodera nie było obrazu. Tak jak napisał @Piotr N. Trzeba było ponownie wyłączyć i włączyć dekoder. Co ciekawe problem nie występuje po zmianie telewizora na LG. Moim zdaniem ten typ tak ma. Pewnie większość ludzi nie korzysta z funkcji maksymalnego uśpienia i nikt problemów nie zgłaszał.

 

Mam ustawiony "SZYBKI START", a nie "CZUWANIE". Sugerujesz, aby zmienić na czuwanie?

 

Nie mam nic przeciwko, aby Polsat Box sfinansował wymianę telewizora działającego telewizora Full HD. Nie sądzę, aby była to wina telewizora.

 

Dziwi mnie, że problem występuje zawsze, gdy wyłączę dekoder z pilota, a następnie wyjmę wtyczkę z gniazdka po czym ponownie włożę ją do gniazdka. Pamiętam, że problem taki też wystąpił, gdy wyłączyli prąd. Po ponownym włączeniu znowu był problem z uzyskaniem bądź dźwięku, bądź obrazu wraz z dźwiękiem.

 

Telewizor przełączał się na złącze HDMI, po czym był cały czarny ekran. Jednocześnie żaden przycisk wciskany na pilocie nie powodował absolutnie żadnej interakcji, OSD się nie pojawiało.

 

Polsat Box pozostawił mnie na lodzie i dosłownie zapędził w tzw. "kozi róg". Mam nieodparte wrażenie, że jest to celowe działanie (pozostawienie w ofercie jedynie jednego dekodera starego typu i wydawanie go). Obecnie umowa jest zawarta na czas nieokreślony, ale wciąż na bardzo atrakcyjnych, niemożliwych dziś do uzyskania warunkach. 

 

Ewidentnie chcą mi delikatnie zasugerować, aby obecna umowa została wypowiedziana bądź został podpisany niekorzystny aneks. Wówczas mógłbym uzyskać dekodery nowej generacji. Jednak nie jest to dla mnie dalej żadne rozwiązanie, do po pierwsze, te urządzenia nie są warte tego, aby płacić większe miesięczne zobowiązanie praktycznie za sam fakt użytkowania nowszych dekoderów, a po drugie, jestem zadowolony z modułu CAM CI+, który jest dla mnie bardzo wygodnym rozwiązaniem (estetyka, obsługa TV jednym pilotem). Nic więcej do szczęścia nie potrzebuję, a od czasu do czasu mogę biegać między dekoderami i przekładać karty - nie stanowi to dla mnie najmniejszego problemu.

 

Chyba pozostanie mi w tej sytuacji wniosek do UKE. Pobierana jest opłata za usługę, a operator ewidentnie utrudnia odbiór usługi dostarczając wadliwy dekoder.

 

W sprawie reklamacji konsultant zadzwonił do mnie w ubiegłym tygodniu, akurat w najmniej pożądanym momencie. Oczywiście ja oddzwonić nie mogę, a sam konsultant nie pofatygował się zadzwonić np. później, tego samego dnia. To już kolejne zgłoszenie reklamacyjne, gdzie spotykam się z tak niepoważnym zachowaniem. Do tego jeszcze ten nieszczęsny FedEx - chyba możliwie najgorsza firma w naszym kraju...

 

@Specjalista Polsat Box oczywiście też sprawę ma w głębokim poważaniu i nie chce pomóc... Paranoja!

 

Narobili bigosu, teraz ja muszę wszystko odkręcać. Wysłali nadmiarowy dekoder HD5500s chcąc mnie pozbawić siłą sprawnego modułu CAM CI+, który działa bez zastrzeżeń (również z telewizorem marki Panasonic). Spryciarze! Wtedy to już zupełnie pozostałbym w... Pozostawałoby wypowiedzenie albo aneks.

 

Z chęcią wziąłbym do usługi multiroom drugi moduł CAM CI+. Wówczas zainwestowałbym we własny dekoder ze złączem CI+ i problem rozwiązałby się...

Może nawet i pomyślałbym wówczas nad wymianą telewizora. Wtedy to ma jakiś sens...

 

Ale oczywiście odbijam się od ściany, nie, bo nie - dla zasady... 

Edytowane przez Piotr N.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Piotr N. napisał:

Mam ustawiony "SZYBKI START", a nie "CZUWANIE". Sugerujesz, aby zmienić na czuwanie?

 

Myślałem, że masz ustawione czuwanie. U mnie tylko w tym trybie było źle. Możesz  oczywiście spróbować ustawić Czuwanie i nie wyłączać już wtedy dekodera z gniazdka. Pobór w takim trybie jest mniejszy niż pół wata i poobserwować zachowanie dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.04.2022 o 21:42, Piotr N. napisał:

@Specjalista Polsat Box Chciałem zapytać jak to jest...

 

Gdy wyłączę ten "cudowny" dekoder HD5500s z pilota. Następnie odłączę wtyczkę zasilacza wyciągając ją z gniazdka sieciowego. Następnie po chwili podłączę dekoder ponownie do gniazdka, poczekam aż się włączy, to dlaczego mam problem z jego skutecznym uruchomieniem i uzyskaniem na ekranie telewizora (Full HD 1080i) obrazu z dźwiękiem, czasem samego dźwięku?

 

Czy dekoder działa na zasadzie lampy Alladyna? Czy znacie Państwo jakieś cudowne zaklęcie, aby bezproblemowo, każdorazowo uruchamiać ten bubel?

 

Ja znam jedno zaklęcie, ale nie jest ono skuteczne za każdym razem...

 

Po prostu przed uruchomieniem wszystko wyłączam z pilota, potem wyjmuję kartę kliencką z dekodera i uruchamiam wszystko. Pojawia mi się OSD z komunikatem o braku karty. Wówczas, gdy widzę chociaż sam interfejs graficzny tego bubla, to przechodzę do ustawień obrazu i przełączam obraz na 720p. Wówczas, gdy w tle słyszę już dźwięk, to ponownie zmieniam na 1080i, wychodzę z menu ustawień i mam obraz i dźwięk...

 

  1. To nie jest problem HDCP
  2. To nie jest problem kabla HDMI
  3. To nie jest problem instalacji antenowej
  4. To nie jest problem usługi multiroom (główne urządzenie to moduł CAM CI+, który działa bez zastrzeżeń)

 

Moje podejrzenia to:

  1. Wysłużone karty z wytartym chipem (dekodery na wymianę pochodzą z rynku wtórnego)
  2. Problem niskiego napięcia na porcie HDMI w dekoderze
  3. Problem z energooszczędnym zasilaniem dekodera

 

W sumie głupie pytanie, bo Państwo sami nie wiecie jakie buble "do odbioru" oferujecie swoim Klientom...

Pomijam już fakt, że nikt z Państwa nie ustosunkuje się do postu, nie uzyskam żadnej odpowiedzi i dalej będę borykał się z tym problemem...

 

Tak, tak, wiem - jeżeli byłbym zainteresowany nową ofertą i migracją na wyższy pakiet, to zawsze mogę się do Państwa odezwać... To jest ta cudowna obsługa na którą zawsze można liczyć... :D:D:D


Przepraszam za zaistniałą sytuację. Proszę w tej sprawie udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży wraz z ze wszystkimi spostrzeżeniami odnośnie dekodera, które zostały wymienione w poście. Konsultant zajmie się szczegółowo sprawą. Mapa punktów znajduje się na stronie: https://www.polsatbox.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Specjalista Polsat Box napisał:


Przepraszam za zaistniałą sytuację. Proszę w tej sprawie udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży wraz z ze wszystkimi spostrzeżeniami odnośnie dekodera, które zostały wymienione w poście. Konsultant zajmie się szczegółowo sprawą.

 

Naprodukowałem się, napisałem elaboraty i zostałem zlekceważony...

 

Gdybyście Państwo zainteresowali się sprawą i chcieli rzeczywiście pomóc w jej rozwiązaniu, to chociaż zapoznalibyście się dokładnie z tym co napisałem. 

 

Wizyt w Państwa Autoryzowanych Punktach Sprzedaży mam już po dziurki w nosie. Wielokrotnie wymieniałem dekoder w punkcie, aż w końcu zdecydowałem się na wymianę przez infolinię. Nikogo kompletnie to nie obchodzi. Wystarczy, że już kilku konsultantów z działu reklamacyjnego umyło rączki...

 

W związku z tym bardzo chciałbym wiedzieć, co na celu obecność @Specjalista Polsat Box na forum tematycznym o charakterze również stricte technicznym. Wyłącznie chodzi o nagabywanie nowych Klientów? Tylko o to?

 

W tym przypadku pozostaje chyba jedynie skarga do UKE...

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, moreblack napisał:

 

Nie UKE tylko UOKiK. 

 

Hmm, tylko tak się składa, że jestem po rozmowie telefonicznej z Panią właśnie z UKE. Rozważam wniesienie skargi na operatora, który świadczy usługę, pobiera opłatę i jednocześnie dostarcza wadliwy, nieprawidłowo działający dekoder i pośrednio tym samym próbuje najprawdopodobniej skłonić do podpisania niekorzystnego aneksu zwiększającego miesięczne zobowiązanie za świadczoną usługę. 

 

Muszę poważnie się nad tym zastanowić, a do UOKiK też zawsze można zgłosić...

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam takie pytanko.

 

Czy można do tego dekoder podpiąć dysk SSD ? np 256GB ? 

 

Wymieniłem ostatnio dekoder własnie na HD5500s, podłączyłem dysk 500GB HDD który miałem w dekoderze HD6000 i coś widze że szwankuje.

Nagrania znikają, co chwile nie chce się podłączyć itp. Nie wiem czy to wina dysku (pare lat ma) czy problem z tunerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam.

Mam dwa pytania dotyczące modelu HD5500s. 

 

1.

No więc czy ktoś z Was ma dołączony moduł Wifi tj router TL-WR702N i udostępnia na dekoder internet ze smartfona (Android)? Czy taka jakość (LTE) i prędkość download typu od 5 do 10 mb/s wystarcza do w miarę szybkiego ładowania się filmów/seriali dostępnych na życzenie (te z symbolem Play na liście) ? Ile może wynosić czas ładowania się dla przykładu jednego odcinka serialu trwającego 45 minut ? Dodam, że chodzi mi o najniższą dostępną jakość zwykłego HD.

 

2. Chodzi o programowanie konkretnych transmisji z listy kanałów. Wcześniej mogłem w tym celu używać dostępnego w Smart TV Samsung EPG - wystarczyło zaznaczyć że będę chciał oglądać dany program i tv przypominał wyskakującym okienkiem o planowanym przełączeniu gdzie w tym momencie można to było jeszcze anulować.

W dekoderze 5500s niby również jest taka opcja tylko że z tego co widać dotyczy ona dodatkowo możliwości nagrywania wybranych programów.

 

Mnie jednak interesuje wyłącznie  oglądanie i problem w tym że w przeciwieństwie do TV Samsung w przypadku tego dekodera niestety jest tak że wybieram powiedzmy film "Y" zaczynający się o godzinie 18:00 i trwający 1 godz. 30min. natomiast o 18:50 na innym kanale zaczyna się teleturniej "Z" i również chciałbym go obejrzeć ale oczywiście chce żeby dekoder automatycznie przełączył na niego gdy nadejdzie czas. 

Niestety właśnie tak się nie da bo gdy chce się wybrać cokolwiek innego co choćby o 1min pokrywa się czasowo z innym wcześniej wybranym zaprogramowaniem to wyskakuje okienko z informacją że jest konflikt czasowy zaprogramowanych nagrań (A JA CHCĘ TYLKO OGLĄDAĆ, NIE NAGRYWAĆ) i muszę wybrać z czego rezygnuje zaznaczając te inne programy... 

 

Jest to dla mnie bardzo ważna funkcja i wg mnie taka sytuacja to porażka osób które pracowały nad oprogramowaniem tego dekodera.

 

Chyba ze ja coś robię źle i istnieje alternatywny sposób na uzyskanie tego czego chce tj możliwości swobodnego programowania treści które chce obejrzeć ? 

A jeżeli nie to czy inne dostępne modele dekoderów mają taki sam problem ?

 

Przepraszam że aż tak się rozpisałem ale chciałem być dokładnie zrozumiany.

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

 

 

Edytowane przez kfap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...