pietro_m Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Hej,może ktoś z Was zetknął się z podobnym problemem - od niedawna mam łącze Netii (100 Mbit) i IPTV. Player podłączony do Spota po WiFi - wszystko skonfigurowane, prędkości łącza odpowiednie, pomiędzy nimi 8m w linii prostej i 2 raczej cienkie ściany. Sporadycznie zdarza się, że obraz się zacina, czasami na kilkanaście sekund. Niezależnie od pory dnia i wybranego kanału. Niestety nie mam możliwości przejścia na skrętkę (mieszkanie wynajmowane). Czy problem leży w Netia Spocie (brak antenek do WiFi)? Czy spróbować z przesłaniem sygnału po sieci elektrycznej (nadajnik i odbiornik w dwóch pokojach)? Edytowane 24 Października 2016 przez pietro_m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiniecki Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Niestety problem leży w samej usłudze... Internet działał w miarę ok. Ale TV to jest totalna porażka, wiecznie stop klatki, piksele. Teksty na infolinii typu, że stop klatki czy piksele mogą się pojawiać ze względu na technologie były standardem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietro_m Opublikowano 3 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 (edytowane) Wszystko spoko, tylko mogli to zapisać w umowie. Tam nie ma żadnej wzmianki o problemach z technologią. Edytowane 3 Listopada 2016 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.