Madekp Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Na szczęście jest TVP2 HD. Czy Liv -Tot też jest w 4k? Tam też sieczka/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 (edytowane) @Madekp , Będzie w 4K. Canal+4K- 20:00 Liverpool - Tottenham Hotspur (retransmisja) Edytowane 31 Marca 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konteczko Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Myslalem ze trzeci dekoder w ramach jednej umowy mozna dostac jedynie w wybranych lokalizacjach ze wzgledu na jakies ograniczenia techniczne a okazuje sie ze mozna dostac w kazdym miescie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 @KonteczkoTo nie IPTV, tutaj teoretycznie nic ich nie ogranicza,trzeba tylko częstotliwości rozdzielaczem splittować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konteczko Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Ma sie rozumiec ze pakiety premium beda dzialaly na kolejnym dekoderze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 A to już kwestia finansowo-funkcyjna więc ja, jako techniczna osoba nie powiem W multiroom 2.0 ( tym aktualnym co teraz być powinien i droższym) chyba tak było,ale nie dam sobie ręki uciąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomashk86 Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Jeżeli mam HBO GO do konca marca bo skorzystatalem z promocji z lutego gdzie mozna bylo miec za darmo na miesiac to musze wysyłać wypowiedzenie albo umowa dobiegła konca? Aktualnie status na eBook zmienił sie na czas nieokreślony gdzie przy zawieraniu umowy bylem poinformowany ze nie musze pisac zadnych wypowiedzeń tylko sami wyłącza mi po okresie promocji? Lepiej napisac 1.04.2019 ze wypowiadam umowe z dniem 31.03.19 czy sami wyłącza z końcem promocji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 31 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 21 minut temu, djadijos napisał: A to już kwestia finansowo-funkcyjna więc ja, jako techniczna osoba nie powiem W multiroom 2.0 ( tym aktualnym co teraz być powinien i droższym) chyba tak było,ale nie dam sobie ręki uciąć. Tak w tym mutiroomie 2.0 są pakiety premium na obu dekoderach lub modułach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 12 godzin temu, Tomashk86 napisał: Jeżeli mam HBO GO do konca marca bo skorzystatalem z promocji z lutego gdzie mozna bylo miec za darmo na miesiac to musze wysyłać wypowiedzenie albo umowa dobiegła konca? Aktualnie status na eBook zmienił sie na czas nieokreślony gdzie przy zawieraniu umowy bylem poinformowany ze nie musze pisac zadnych wypowiedzeń tylko sami wyłącza mi po okresie promocji? Lepiej napisac 1.04.2019 ze wypowiadam umowe z dniem 31.03.19 czy sami wyłącza z końcem promocji ? Sami mają wyłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Internauta Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 HBO miało być do 31 marca a tu patrzę że usługa przeszła na czas nieokreślony. Ciekawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Dzwoniłem na infolinię to babka mi powiedziała, że ze względu na to, że była niedziela wczoraj to nic nie robili. Ale poprosiłem ją o wyłączenie i w ciągu 24h wyłączają. Jednocześnie dowiedziałem się, że mailowo można wypowiedzieć umowę na usługi u nich (nie trzeba więc żadnych pism wysyłać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madekp Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Telefonicznie również można. Sprawdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 (edytowane) DEL Edytowane 1 Kwietnia 2019 przez Arkon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 W czasie przedłużania umowy od konsultanta usłyszałem, że trzeci dekoder multiroom można zawsze dobrać w czasie trwającej umowy w cenie 10 zł {zobowiązane 24 m-ce na całą umowę). Czy ktoś może to potwierdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz1122a Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 2 godziny temu, szyzag123 napisał: Dzwoniłem na infolinię to babka mi powiedziała, że ze względu na to, że była niedziela wczoraj to nic nie robili. Ale poprosiłem ją o wyłączenie i w ciągu 24h wyłączają. Jednocześnie dowiedziałem się, że mailowo można wypowiedzieć umowę na usługi u nich (nie trzeba więc żadnych pism wysyłać). Ja też otrzymałem wiadomość że ten pakiet (prezent) zostanie sam zakodowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maicroft Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Korzystam od prawie 10 lat z usług Vectry w ostatnich kilku latach, mam sam internet 150Mb/s za bagatela 70 zł. Jako ze umowa już dawno się skończyła, a wtedy nie było jeszcze opcji 300 i 600 to o temacie zapomniałem. Ostatnio wróciłem do tematu. Wchodząc z ulicy dostaję ofertę za 69,99 zl (oczywiście po wyrażeniu zgód marketingowych). Jako, że strona Vectry namawia aby zalogować się do eboka i wtedy odświeży ofertę wykonałem tą czynność. No i jest, super indywidualna oferta za 59,99 zł. No to nic, niech stracę - klikam. Wszystko fajnie, po raz kolejny system pyta czy jestem klientem, podaje identyfikator, przechodzimy przez ten żmudny proces i pojawia się komunikat, że potwierdzenie złożenia zamówienia wysłaliśmy na e-mail. Klikam w link, który otrzymałem i wyskakuje komunikat, że wystąpił błąd skontaktuj się z infolinia... w sumie dziwne, jakby działało od strzału. Dzwonie... bla bla bla... super i niepowtarzalna oferta deydkowana dla pana za jedyne 69,99 zł, jako że to kontynuacja itd. Pytam, czemu formularz mówi o cenie 59,99 zł ?? Hmm... to widocznie oferta dla nowych klientów. Super nowy ma taniej, ale i tak go pytamy czy jest naszym klientem i musi wpisać numer abonenta, a nie może zaznaczyć że nie jest klientem bo takiego pola brak ?? Coś mi nie pasuje - no nic. Dziękuję za rozmowę :) 10 minut później telefon... 58.... podobno jest pan zainteresowany oferta na telewizje - no nie bardzo, sam internet, a może telefon ?? - nie sam internet - no to mamy ofertę super dopasowana dla wieloletniego klienta: 84,99 zł internet 600 Mb/s :D Hahahaha - Dziękuję za rozmowę :) Pół godziny później znów telefon, sam internet, ale oczywiście, ale może w pakiecie z telefonem ?? Super promocja 79,99zł - idziemy w dobrym kierunku. Żeby nie było wysłuchałem przy okazji co jeszcze maja do zaoferowania w sprawie paczek, może jednak się skuszę: TV ten z mniejszą ilością kanałów (złoty ??) + net 600 + dekoder z nagrywarką - 104 zl ?? Chyba to też jakoś o kilkanaście złotych więcej niż na wejście z ulicy. Oferta telefonu za 29,99zł za 10GB i nolimit - przez ostatnie kilka lat miałem to samo za 25zł bez umowy za jeden numer, a teraz mam za 38zł i dwa numery - naprawdę nie zrobiło to na mnie wrażenia. Ja nie wiem, na co oni liczą. Aż tylu naiwnych klientów zgodzi się na umowę przez telefon bez sprawdzenia ile wynosi dzisiaj cena na wejście dla nowego klienta ?? Wiadomo, że chodzi o utrzymanie jak najwyższych przychodów, ale nie można aż tak bujać. DUK będzie jeszcze dzwonił czy tam też już maja olewkę na klienta ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 8 godzin temu, maicroft napisał: Ja nie wiem, na co oni liczą. Aż tylu naiwnych klientów zgodzi się na umowę przez telefon bez sprawdzenia ile wynosi dzisiaj cena na wejście dla nowego klienta ?? Wiadomo, że chodzi o utrzymanie jak najwyższych przychodów, ale nie można aż tak bujać. Każdy ISP to nie jest instytucja charytatywna, tylko biznes który ma dawać zyski. Chcesz lepsze warunki jako stały klient to baw się w wypowiedzenie lub negocjuj bez tego. Proste. Mieli sami by ograniczać sobie możliwości zysku ?? Nie mam pytań... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Wczoraj zlecone wyłączenie HBO, w strefie klienta pozycji nie ma, a programy dalej świecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juls2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Korzystaj i tak jest za 0 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Mam to samo z Eleven. Nawet dziś dzwoniłem na infolinię i ma być automatycznie wyłączone. Ktoś wie kiedy? Bo powinno być już 1 kwietnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xSarpedon Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Witam, kończy mi się umowa z 30 sierpnia (internet domowy+telewizja) orientuje się ktoś jaką najlepszą ofertę można dostać po złożeniu wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juls2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 (edytowane) @ArkonPrezent świąteczny nie kręcić nosem Edytowane 2 Kwietnia 2019 przez juls2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Ależ ja nie kręcę, tylko pytam kiedy mi wyłączą. 18 minut temu, xSarpedon napisał: Witam, kończy mi się umowa z 30 sierpnia (internet domowy+telewizja) orientuje się ktoś jaką najlepszą ofertę można dostać po złożeniu wypowiedzenia? Musisz podać więcej szczegółów jaką masz obecnie ofertę i czego oczekujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xSarpedon Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Obecnie to wszystko : Telewizja : Sport na Ostro Złoty DTV Eleven Internet 100 MB Wifi Płacę 80 zł ogólnie jestem zadowolony jakby było taniej ew. przydał by się pakiet HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 ^^^^ ja za 75 zł zamiast Złotego mam Palatynę, reszta to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.