Skocz do zawartości

Antena naziemna z Biedronki


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem laikiem i zastanawiałem się nad tą anteną ale po waszych opiniach zrezygnuję. Może ktoś podpowie jaką antenę kupić w rozsądnej cenie by odbierać wszystkie MUX-y łącznie z MUX-8 z odległości 45 km od nadajnika (Chotycze woj. lubelskie)?

Zakup antenę logarytmiczną ze wzmacniaczem LG2, koszt wyjdzie prawie taki sam jak za wynalazek z Biedronki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niniejszym wątku mowa jest wyłącznie o antenie DVB-T "z Biedronki", która to przedstawiona została w pierwszym poście otwierającym niniejszy wątek.

Wątek ogólny dotyczący wyboru anteny DVB-T jest tutaj: :arrow:https://forum.satkurier.pl/topic/6159-wyb%C3%B3r-anteny-do-dvb-t/

Proszę zatem ewentualną dalszą, ogólną dyskusję w tej kwestii kontynuować właśnie w tamtym wątku.

 

Wszelkie kolejne posty nie tyczące się anteny omawianej w niniejszym wątku będą od razu trafiały do Kosza :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Odgrzeje kotleta i powiem tak: nie polecam tej anteny, sam ja osobiście miałem i jakość wykonania to słaba 3, elementy są bardzo cienkie i łamią się pod naporem ptaków. A z mux 8 niema nic wspólnego bo nawet nie potrafi dobrze odebrać a często wcale. Jednym słowem dno i kupa!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co się spodziewacie. U moich starych jest antena yagi 19 i odbiera muxy z nadajnika Poznań-Śrem oddalonego o 65 km. ,do tego antena VHL z PRL-u i wszystko działa pasywnie na 4-rech TV bez problemu.Dobrze opakowany produkt i ludzie wszystko kupią i ta promocja jest po prostu genialna "Full HD, DVB-t2, zasięg 120 km. po prostu tylko kupić tą antenę :razz:

Edytowane przez maly1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli antena kosztuje 68 zł. w Biedronce to znaczy, że dostawca sprzedaje ją za połowę ceny, a sam sprowadza za jedną trzecią tej połowy.