maks27 Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 Na umowach do których mam dostęp wróciła możliwość aktywacji HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 U mnie też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 @maks27, @OlafS A macie nadal możliwość włączenia paczki Polsat Sport Premium za pomocą ICOK? Bo przy okazji powrotu paczki HBO, ta powyższa zniknęła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 U mnie brak możliwości aktywacji PSP. Paczka HBO za 20 zł znikła wcześniej ale była i jest możliwość włączenia paczki HBO za 30 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 PSP faktycznie zniknęło z opcji dodatkowych na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 Zalogowałem się przed chwilą na moim koncie w ICOK, aby zaktywować sobie paczkę HBO. Wszedłem w "Usługi", zaczekałem, aż lista usług się załaduje i gdy to już nastąpiło, przeżyłem kolejne zdziwienie. Pozycja "HBO + HBO GO" wprawdzie nadal jest u mnie widoczna, tyle tylko, że przy niej widnieje już status "Oczekuje na aktywację z dniem 3.10.2020". Wczoraj, a właściwie to już dzisiaj w nocy, gdy zalogowałem się na moim koncie w ICOK to na liście usług miałem już ponownie dostępną opcję HBO do wyboru, tyle tylko, że widniała ona wówczas jako "nieaktywna", co było oczywiście prawidłowe. Dlatego też, tak jak napisałem w moim poprzednim poście w niniejszym wątku, zaplanowałem sobie włączenie paczki HBO dzisiaj w ciągu dnia, samodzielnie za pomocą ICOK. A tu patrzę, że włączenie paczki HBO mam już jakby zlecone, mimo iż dzisiaj w nocy nie zatwierdzałem jej włączenia i wylogowując się wówczas z mojego konta w ICOK, paczka HBO widniała tam jeszcze jako "nieaktywna". Podejrzewam, że to Cyfrowy Polsat sam mi tę paczkę włączył, najprawdopodobniej na skutek reklamacji, którą zrobiła mi pani konsultant w sobotę ponad tydzień temu, gdy wtedy zadzwoniłem na infolinię Cyfrowego Polsatu w sprawie braku możliwości włączenia paczki HBO za pomocą ICOK. Było to wówczas jeszcze na kilka dni przed moim kolejnym okresem rozliczeniowym, który u mnie rozpoczyna się dnia 3-go każdego miesiąca. Zależało mi wówczas, aby aktywacja paczki HBO u mnie nastąpiła najpóźniej właśnie od 3 września br. Ale że wystąpił ten "cyrk" z brakiem możliwości włączenia HBO to okres rozliczeniowy już mi "przeskoczył", bo minęła już data 3 września. W takiej sytuacji pozostaje mi tylko liczyć na to, że paczka HBO uaktywni mi się wcześniej. Zrobiłem też przed chwilą ponowienie sygnału za pomocą ICOK dla mojej karty i pozostawiłem tuner włączony na kanale Polsat HD. Ponowienie sygnału ma być zrealizowane w ciągu 3 godzin (wg informacji w ICOK). Tak więc, na razie trzymam tuner włączony na kanale Polsat HD i liczę na to, że jeszcze dziś będę mieć dostęp do paczki HBO. Poprzednim razem tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 Jak nie masz od razu (kilka minut), to już zapomnij i módl się, żeby wskoczyło wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 @Barti Polsat Sport Premium nie ma w ICOK, mam teraz w Rodzinnym HD za 5 opcję Filmbox za 15 złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 Godzinę temu, jaszek napisał: Jak nie masz od razu (kilka minut), to już zapomnij i módl się, żeby wskoczyło wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Pakiet HBO mam już u siebie aktywny. Wszystkie trzy kanały HBO u mnie już "świecą". Godzinę temu, maks27 napisał: Polsat Sport Premium nie ma w ICOK, mam teraz w Rodzinnym HD za 5 opcję Filmbox za 15 złotych. W dniu 1 września br., gdy pisałem tutaj mój pierwszy post odnośnie problemów z włączeniem paczki HBO, pakiet Polsat Sport Premium miałem dostępny do wyboru w ICOK, co widać na tamtejszym moim screenie: Po tym, jak pakiet HBO powrócił już w ICOK na listę usług do wyboru, pakiet Polsat Sport Premium zniknął. Całe szczęście, że paczka HBO powróciła już na listę usług w ICOK i że dało się ją już aktywować. Chociaż w moim przypadku, jak napisałem w moim poprzednim poście, doszło do aktywacji tej paczki niejako automatycznie, ze strony Cyfrowego Polsatu, najprawdopodobniej na skutek mojej wcześniejszej reklamacji w tej sprawie. I super! Bardzo się z tego powodu cieszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 To super, że udało się od razu. Tak przejrzałem te opcje u siebie i widzę, że u mnie np. nie ma pakietu Ekstraklasa. A był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 U mnie zniknęła Ekstraklasa, PSP i Eleven z opcji do włączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 Ja rozumiem, że coś może się zepsuć, ale żeby zepsuć taką rzecz, to jednak wstyd... Ale czy to pierwszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 16 godzin temu, Barti napisał: A macie nadal możliwość włączenia paczki Polsat Sport Premium za pomocą ICOK? U mnie jest możliwość- sprawdziłem, kliknąłem ptaszka i po chwili pokazała się data aktywacji, oczywiście anulowałem bo bo wolę netflix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 (edytowane) Podejrzewam, że to znikanie / pojawianie się opcji dodatkowych w ICOK ma jakiś związek z wprowadzeniem wczoraj tej nowej pakietyzacji. Z nowości - zniknęły u mnie opcje Eleven i Ekstraklasa Edytowane 9 Września 2020 przez maniek357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 @maniek357 Też tak podejrzewam. Też mi to przyszło na myśl. A tymczasem dyskusję w kwestii znikania w ICOK innych opcji dodatkowych, niż pakiet HBO, kontynuujmy w tym oto poniższym wątku, gdzie temat ten już niejako "otworzyłem": Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam d Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 (edytowane) Ważna informacja dla Abonamentów pakietu HBO HD z opcją HBO GO w Cyfrowym Polsacie! Dziś postanowiłem sprawdzić bibliotekę serwisu HBO GO, bo dziś trafiły do serwisu nowe seriale "Dzień Trzeci" i "Tacy właśnie jesteśmy", zostałem wylogowany z automatu z serwisu, normalka, wybieram region Polski, klikam zaloguj się i opcję "Abonament HBO GO u operatorów" rozwijam listę a tu.. No właśnie, to co widzicie na screenie, pierwsze 2 miejsca to "Cyfrowy Polsat (Od 15.09.2020)" i "Cyfrowy Polsat", spytacie dlaczego na liście operatorów CP jest zdublowany? Po wybraniu opcji "Cyfrowy Polsat" zamiast normalnego przekierowania na logowanie z iCOK, na dzień dobry wyskakuje taki komunikat (jednocześnie odpowiedź na pytanie o dubel na liście) poniżej. Jak czytamy, z powodów zmian technicznych w usłudze VOD świadczonej przez HBO Europe, przestanie być wspierana metoda logowania z Cyfrowego Polsatu przekierowująca do zewnętrznego logowania przez iCOK, konta stworzone na postawię logowania przez CP iCOK, będą działać jeszcze przez 2 najbliższe miesiące do 21.11.2020r. I żeby kontynuować korzystanie z HBO GO wykupionego w CP po wspomnianej dacie, należy wybrać opcję rejestracji, "Abonament HBO GO u operatorów" i operatora "Cyfrowy Polsat (Od 15.09.2020)". Pola "Dane operatora" w przypadku nowej rejestracji przez CP, to 12-cyfrowy numer karty dekodera i 5-cyfrowy Kod autoryzacyjny, do znalezienia w iCOK sekcja Usługi / Serwisy Online. Po wklepieniu danych operatora i konta (e-mail, nick i hasło) można już znowu mieć dostęp do treści w serwisie HBO GO, wykupionego w Cyfrowym Polsacie Natomiast nowy ekran logowania po wybraniu "Cyfrowy Polsat (Od 15.09.2020)" jest taki sam jak w innych opcjach, czy to UPC, Canal+ satelitarny, Orange Flex lub Play. Tu zaznaczę: Ten post dotyczący zmiany logowania w HBO GO w Cyfrowym Polsacie, ma charakter informacyjny, jak i też poradnikowy, bo pomyślałem że jak będę informował w tym wątku o zmianach metody logowania przez CP, to zrobię taki mały poradnik i opiszę jak to nowe logowanie przez CP wygląda. Oczywiście nowe konto tworzyłem w przeglądarce na hbogo.pl (ze starego powylogowałem się na wszystkich urządzeniach, na którym byłem zalogowany w HBO GO, ale na urządzeniu z Android TV udało mi się z nowego konta zalogować, z urządzeń mobilnych niestety na razie się nie udało, może po 24h się uda), ale pokazałem parę screenów z telefonu by zobrazować tą sytuację Edytowane 15 Września 2020 przez Adam d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beginka Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 W sprawie nowego sposobu logowania, to co odkryłam metodą prób i błędów: 1. Ponowna rejestracja to operacja jednorazowa - na wybranym urządzeniu (np. smartphonie) a) wylogowanie jeśli nie zadziało się to automatycznie b) wybór operatora - Cyfrowy Polsat c) po przekierowaniu, utworzenie profilu podając m.in. numer karty dekodera, kod autoryzacji, mail i hasło d) wybór operatora - Cyfrowy Polsat (Od 15.09.2020) i zalogowanie się na podane powyżej mail i hasło 2. Przelogowanie się na innych urządzeniach a) dla aplikacji mobilnych i na komputer: wylogowanie - ponowne logowanie wybierając Cyfrowy Polsat (Od 15.09.2020) - mail i hasło z nowego profilu c) dla SmartTV, gdzie aktywacja jest poprzez kod: wejść na stronę hbogo/activate (na nowym profilu na np smartphonie) i aktywować urządzenie Nie wiem po co przy rejestracji podaje się nazwę użytkownika, jeśli nie ma możliwości utworzenia wielu profili. A nie ma, próbowałam. Nie wiem, jak bardzo rygorystycznie HBO będzie podchodziło teraz do limitu urządzeń. Przy logowaniu przez dane ICOK nie za bardzo była nad tym kontrola (ja widziałam na koncie listę kilkunastu urządzeń, w tym wszystkie stare wersje przeglądarek). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos78 Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Niestety przy przejściu na nowy system logowania wyskakuje komunikat iż HBO GO jest ograniczony tylko to terytorium Polski. Czyli dostęp który był w krajach UE został ograniczony ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
attyla.pl Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Mam problem z HBO GO instalacja w domu to dekoder D30 jako dekoder główny i 3 dekodery EVOBOXvLITE jako dekodery multirom na dekoderze D30 w HBO GO serial Wychowane przez wilki jest wyświetlany z polskim dźwiękiem natomiast na EVOBOX LITE dzwięk jest w wersji oryginalnej po angielsku i nie daje sie tego przestawić (oczywiście w opcjach jest ustawione dźwięk jako polski). Jeden z dekoderów nie był używany przez jakiś czas i po podłączeniu działał prawidłowo ale po aktualizacji oprogramowania problem również na nim się pojawił. Problem z brakiem polskiego języka występuje na większości seriali i filmów dostępnych w hbo go. Kontakt z obsługą polsatu skończył się na standartowych poradach w stylu restartu dekodera do ustawień fabrycznych. Czy można jakoś dekoder przywrócić do poprzedniej wersji oprogramowania i zablokować aktualizacje ? Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 Nie da się> tu historia idzie tylko do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 2 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 Witam. włączyłem sobie pakiet HBO w ICOK 27.11.2020 kanały pojawiły się w 1godzinę ale nie mogę się zarejestrować do HBO GO, wywala mi błędny nr karty, pisałem na icok ale cisza, nr karty poprawny?? dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 Witam. Nadal się nie udało? Jeśli tak, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia przesłanego poprzez ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 Witam. Rejestracja nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2020 Podeślij mi numer karty, zgodnie z powyższą sugestią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menthal Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Czy wiadomo coś na temat zastąpienia HBO Go przez HBO Max w pakiecie Premium Max? Zastanawiam się czy HBO GO będzie zastąpiony przez HBO Max czy też zniknie z oferty i będzie możliwość rozwiązania umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.