Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zalogowałem się przed chwilą na moim koncie w ICOK, aby zaktywować sobie paczkę HBO.

Wszedłem w "Usługi", zaczekałem, aż lista usług się załaduje i gdy to już nastąpiło, przeżyłem kolejne zdziwienie. :shock:

Pozycja "HBO + HBO GO" wprawdzie nadal jest u mnie widoczna, tyle tylko, że przy niej widnieje już status "Oczekuje na aktywację z dniem 3.10.2020".

Wczoraj, a właściwie to już dzisiaj w nocy, gdy zalogowałem się na moim koncie w ICOK to na liście usług miałem już ponownie dostępną opcję HBO do wyboru, tyle tylko, że widniała ona wówczas jako "nieaktywna", co było oczywiście prawidłowe. Dlatego też, tak jak napisałem w moim poprzednim poście w niniejszym wątku, zaplanowałem sobie włączenie paczki HBO dzisiaj w ciągu dnia, samodzielnie za pomocą ICOK.

A tu patrzę, że włączenie paczki HBO mam już jakby zlecone, mimo iż dzisiaj w nocy nie zatwierdzałem jej włączenia i wylogowując się wówczas z mojego konta w ICOK, paczka HBO widniała tam jeszcze jako "nieaktywna".

 

Podejrzewam, że to Cyfrowy Polsat sam mi tę paczkę włączył, najprawdopodobniej na skutek reklamacji, którą zrobiła mi pani konsultant w sobotę ponad tydzień temu, gdy wtedy zadzwoniłem na infolinię Cyfrowego Polsatu w sprawie braku możliwości włączenia paczki HBO za pomocą ICOK. :roll: Było to wówczas jeszcze na kilka dni przed moim kolejnym okresem rozliczeniowym, który u mnie rozpoczyna się dnia 3-go każdego miesiąca. Zależało mi wówczas, aby aktywacja paczki HBO u mnie nastąpiła najpóźniej właśnie od 3 września br. Ale że wystąpił ten "cyrk" z brakiem możliwości włączenia HBO to okres rozliczeniowy już mi "przeskoczył", bo minęła już data 3 września.

W takiej sytuacji pozostaje mi tylko liczyć na to, że paczka HBO uaktywni mi się wcześniej. :roll: Zrobiłem też przed chwilą ponowienie sygnału za pomocą ICOK dla mojej karty i pozostawiłem tuner włączony na kanale Polsat HD. Ponowienie sygnału ma być zrealizowane w ciągu 3 godzin (wg informacji w ICOK).

Tak więc, na razie trzymam tuner włączony na kanale Polsat HD i liczę na to, że jeszcze dziś będę mieć dostęp do paczki HBO. ;) Poprzednim razem tak było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, jaszek napisał:

Jak nie masz od razu (kilka minut), to już zapomnij i módl się, żeby wskoczyło wraz z nowym okresem rozliczeniowym.

 

Pakiet HBO mam już u siebie aktywny. :D Wszystkie trzy kanały HBO u mnie już "świecą". :brawo:

 

 

Godzinę temu, maks27 napisał:

Polsat Sport Premium nie ma w ICOK, mam teraz w Rodzinnym HD za 5 opcję Filmbox za 15 złotych.

 

W dniu 1 września br., gdy pisałem tutaj mój pierwszy post odnośnie problemów z włączeniem paczki HBO, pakiet Polsat Sport Premium miałem dostępny do wyboru w ICOK, co widać na tamtejszym moim screenie:

Po tym, jak pakiet HBO powrócił już w ICOK na listę usług do wyboru, pakiet Polsat Sport Premium zniknął. :roll:

 

Całe szczęście, że paczka HBO powróciła już na listę usług w ICOK i że dało się ją już aktywować. :D Chociaż w moim przypadku, jak napisałem w moim poprzednim poście, doszło do aktywacji tej paczki niejako automatycznie, ze strony Cyfrowego Polsatu, najprawdopodobniej na skutek mojej wcześniejszej reklamacji w tej sprawie. :) I super! Bardzo się z tego powodu cieszę. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważna informacja dla Abonamentów pakietu HBO HD z opcją HBO GO w Cyfrowym Polsacie!

 

Dziś postanowiłem sprawdzić bibliotekę serwisu HBO GO, bo dziś trafiły do serwisu nowe seriale "Dzień Trzeci" i "Tacy właśnie jesteśmy", zostałem wylogowany z automatu z serwisu, normalka, wybieram region Polski, klikam zaloguj się i opcję "Abonament HBO GO u operatorów" rozwijam listę a tu..

hbogooperatorzy.png

No właśnie, to co widzicie na screenie, pierwsze 2 miejsca to "Cyfrowy Polsat (Od 15.09.2020)" i "Cyfrowy Polsat", spytacie dlaczego na liście operatorów CP jest zdublowany? Po wybraniu opcji "Cyfrowy Polsat" zamiast normalnego przekierowania na logowanie z iCOK, na dzień dobry wyskakuje taki komunikat (jednocześnie odpowiedź na pytanie o dubel na liście) poniżej.

cyfrowypolsathbogostare.png

Jak czytamy, z powodów zmian technicznych w usłudze VOD świadczonej przez HBO Europe, przestanie być wspierana metoda logowania z Cyfrowego Polsatu przekierowująca do zewnętrznego logowania przez iCOK, konta stworzone na postawię logowania przez CP iCOK, będą działać jeszcze przez 2 najbliższe miesiące do 21.11.2020r. I żeby kontynuować korzystanie z HBO GO wykupionego w CP po wspomnianej dacie, należy wybrać opcję rejestracji, "Abonament HBO GO u operatorów" i operatora "Cyfrowy Polsat (Od 15.09.2020)". Pola "Dane operatora" w przypadku nowej rejestracji przez CP, to 12-cyfrowy numer karty dekodera i 5-cyfrowy Kod autoryzacyjny, do znalezienia w iCOK sekcja Usługi / Serwisy Online. Po wklepieniu danych operatora i konta (e-mail, nick i hasło) można już znowu mieć dostęp do treści w serwisie HBO GO, wykupionego w Cyfrowym Polsacie

cyfrowypolsathbogonowe.png

Natomiast nowy ekran logowania po wybraniu "Cyfrowy Polsat (Od 15.09.2020)" jest taki sam jak w innych opcjach, czy to UPC, Canal+ satelitarny, Orange Flex lub Play.

cyfrowypolsathbogonowelogowanie.png

 

Tu zaznaczę: Ten post dotyczący zmiany logowania w HBO GO w Cyfrowym Polsacie, ma charakter informacyjny, jak i też poradnikowy, bo pomyślałem że jak będę informował w tym wątku o zmianach metody logowania przez CP, to zrobię taki mały poradnik i opiszę jak to nowe logowanie przez CP wygląda. Oczywiście nowe konto tworzyłem w przeglądarce na hbogo.pl (ze starego powylogowałem się na wszystkich urządzeniach, na którym byłem zalogowany w HBO GO, ale na urządzeniu z Android TV udało mi się z nowego konta zalogować, z urządzeń mobilnych niestety na razie się nie udało, może po 24h się uda), ale pokazałem parę screenów z telefonu by zobrazować tą sytuację ?

Edytowane przez Adam d
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie nowego sposobu logowania, to co odkryłam metodą prób i błędów:

 

1. Ponowna rejestracja to operacja jednorazowa - na wybranym urządzeniu (np. smartphonie)

a) wylogowanie jeśli nie zadziało się to automatycznie

b) wybór operatora - Cyfrowy Polsat

c) po przekierowaniu, utworzenie profilu podając m.in. numer karty dekodera, kod autoryzacji, mail i hasło

d) wybór operatora - Cyfrowy Polsat (Od 15.09.2020) i zalogowanie się na podane powyżej mail i hasło

 

2. Przelogowanie się na innych urządzeniach

a) dla aplikacji mobilnych i na komputer: wylogowanie - ponowne logowanie wybierając Cyfrowy Polsat (Od 15.09.2020) - mail i hasło z nowego profilu

c) dla SmartTV, gdzie aktywacja jest poprzez kod: wejść na stronę hbogo/activate (na nowym profilu na np smartphonie) i aktywować urządzenie

 

Nie wiem po co przy rejestracji podaje się nazwę użytkownika, jeśli nie ma możliwości utworzenia wielu profili. A nie ma, próbowałam.

Nie wiem, jak bardzo rygorystycznie HBO będzie podchodziło teraz do limitu urządzeń. Przy logowaniu przez dane ICOK nie za bardzo była nad tym kontrola (ja widziałam na koncie listę kilkunastu urządzeń, w tym wszystkie stare wersje przeglądarek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam problem z HBO GO instalacja w domu to dekoder D30 jako dekoder główny i 3 dekodery EVOBOXvLITE jako dekodery multirom na dekoderze D30 w HBO GO serial Wychowane przez wilki jest wyświetlany z polskim dźwiękiem natomiast na EVOBOX LITE dzwięk jest w wersji oryginalnej po angielsku i nie daje sie tego przestawić (oczywiście w opcjach jest ustawione dźwięk jako polski). Jeden z dekoderów nie był używany przez jakiś czas i po podłączeniu działał prawidłowo ale po aktualizacji oprogramowania problem również na nim się pojawił. Problem z brakiem polskiego języka występuje na większości seriali i filmów dostępnych w hbo go. Kontakt z obsługą polsatu skończył się na standartowych poradach w stylu restartu dekodera do ustawień fabrycznych.

Czy można jakoś dekoder przywrócić do poprzedniej wersji oprogramowania i zablokować aktualizacje ?

 

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...