rotalplus Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Prawdopodobną przyczyną jest archaiczny system billingowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Włączał ktoś ostatnio HBO przez ICOK? Ja próbuję od wczoraj i ciągle mam "Podczas przetwarzania danych wystąpił błąd.". Przy okazji zapytam - była jakaś obniżka? Wydaje mi się, że pakiet HBO jeszcze niedawno kosztował 30 zł, a teraz w ICOK pokazuje mi 25 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Witam, przepraszam za niedogodności. Proszę, odczekaj kilka godzin i ponownie spróbuj włączyć pakiet, dodatkowo możesz zweryfikować sprawę, korzystając z innej przeglądarki.Jeśli nadal nie będziesz miał możliwości, by samodzielnie dokonać aktywacji, to skorzystaj z zakładki "Napisz do nas" i wyślij wiadomość w tej sprawie. Po napisaniu maila, podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty dekodera, a ja postaram się przyspieszyć realizację odpowiedzi. Obecnie koszt pakietu HBO to 25 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Nie wiem, czy dobrze kojarzę, ale kiedyś chyba była mowa o możliwości skorzystania bezpłatnie przez jeden miesiąc z opcji dodatkowej w ramach swojego kontraktu. Dobrze kojarzę, czy oś wymyśliłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Witam, jeśli pierwszy raz aktywujesz pakiet, to przysługuje Ci jeden okres promocyjny. Następnie opłata zostanie naliczona zgodnie z powyższym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 OK.Mój okres rozliczeniowy trwa od 30 do 30.Przed chwilą zasymulowałem aktywację opcji HBO i mam komunikat oczekiwanie na aktywację 30 stycznia i cenę za abonament podwyższoną o 25 zł.Tak to powinno wyglądać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Jeżeli pierwszy raz uruchamiasz ten pakiet, to mimo pojawiającego się komunikatu, dostęp do serwisu powinieneś mieć do dwóch godzin po zleceniu i opłata zostanie naliczona po upływie pełnego cyklu. Jeżeli jednak jest to ponowna aktywacja, to włączenie nastąpi dopiero wraz z nowym okresem i kwota będzie doliczona od początku użytkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 W moim przypadku obietnice były takie same.Włączenie nastąpiło po kilku dniach a gdy był juz ten właściwy okres pobrali opłatę i zablokowali dostęp.Konsultanci twierdzli że to wina mojego sprzętu bo mam moduł w dekoderze na linuxie.Nie polecam kombinacji z oferta bo rozmowy z konsultantami to jak kopanie się z koniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 59 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Jeżeli pierwszy raz uruchamiasz ten pakiet, to mimo pojawiającego się komunikatu, dostęp do serwisu powinieneś mieć do dwóch godzin po zleceniu i opłata zostanie naliczona po upływie pełnego cyklu. Jeżeli jednak jest to ponowna aktywacja, to włączenie nastąpi dopiero wraz z nowym okresem i kwota będzie doliczona od początku użytkowania. Nie uruchamiałem wcześniej tego pakietu. Pomijam fakt, ze zaraz po zakupie przez jakiś czes miałem dostęp do pełnej oferty. Ale to chyba się nie liczy. Jest gdzieś dostępny regulamin tej promocji ?Może przez telefonicznie będzie bezpieczniej włączyć ?Za parę miesięcy będę mógł przedłużyć umowę i dobrze byłoby skorzystać skoro jest taka oferta. @czerstwy pisałeś reklamację czy dałeś sobie spokój ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Tak pisałem.Zwrócili kasę ale z wielka łaska co mi dał do zrozumienia konsultant gdy nie dawałem im spokoju odnośnie wyjaśnienia sprawy.Dał mi do zrozumienia co ja jeszcze chcę skoro oddali kasę.Tylko ja chciałem natychmiastowego odłączenia opcji i zwrócenia kasy.Opcje to była Rozrywka HD zostawili.Oczywiście wina została moja i mojego sprzętu że nagle przestała działać ta opcja.A po dwóch telefonach nagle cudownie uprawienia powróciły i juz mój sprzęt nie był problemem.Kiedyś lata temu też podwyższałem kilka razy pakiet i często kończyło się upominaniem się o swoje.Wyleczyłem się w CP z dodawania opcji wolę to zdecydowanie robić w PC+.Tam raczej nie ma problemów.Już nawet nie chodzi o te problemy tylko o to jak zostałem potraktowany.Gość co z nim pisałem to jakiś kosmita bo wypisywał takie bzdury że aż litość brała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 @Pawel Zgodnie z regulaminem dotyczącym HBO: https://bit.ly/37CTcQv warunki dostępu do usługi są zapisane w Twoim regulaminie promocji. Z poziomu forum nie mam wglądu do konta i nie jestem w stanie wskazać Ci konkretnego punktu. Nie ma różnicy czy aktywacja zostanie zlecona przez infolinię, czy za pomocą ICOK-a. Jeśli jesteś zainteresowany przedłużeniem umowy, zapraszam do wiadomości prywatnych. @czerstwyPrzykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Za niedogodności przepraszam i mam nadzieję, że kiedyś zmienisz zdanie i do nas wrócisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Ale ja jestem dalej abonentem CP tylko nie mam zamiaru robić żadych korekt w ofercie bo to proszenie sie o kłopoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Czy dobrze rozumiem, że jak dzień po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego uruchomię HBO z poziomu ICOK - to w zasadzie będę miał dostęp do pakietu przez 2 okresy rozliczeniowe w cenie jednego okresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Dokładnie tak. Opłata jest naliczana od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 A kiedy najpóźniej można wyłączyć pakiet - przez ICOK - żeby nie wpaść w 2 pełny okres rozliczeniowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 (edytowane) Najwcześniej jeden dzień po rozpoczęciu się pełnego okresu rozliczeniowego, natomiast najpóźniej jeden dzień przed końcem pełnego cyklu. Edytowane 29 Stycznia 2020 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 23 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Jeżeli pierwszy raz uruchamiasz ten pakiet, to mimo pojawiającego się komunikatu, dostęp do serwisu powinieneś mieć do dwóch godzin po zleceniu i opłata zostanie naliczona po upływie pełnego cyklu. Jeżeli jednak jest to ponowna aktywacja, to włączenie nastąpi dopiero wraz z nowym okresem i kwota będzie doliczona od początku użytkowania. Czy aby na pewno? Przy pierwszej aktywacji czekałem do nowego okresu rozliczeniowego na nadanie uprawnień i faktycznie za ten pierwszy miesiąc pakietu nie pobrało żadnej opłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Gdyby pobrali za okres, gdzie nie dali uprawnień to byłaby lekka bezczelność ze strony operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Tylko, że ja nie miałem dostępu, tak jak pisze Specjalista po kilku godzinach, tylko po kilkunastu dniach. Gdyby faktycznie za ten okres czekania na aktywację pobrali opłatę, to zbombardował bym ich telefonami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Witam czy hBO GO dostosowuje rozdzielczość do prędkości internetu bo nie widzę nigdzie opcji wyboru ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 31 minut temu, xut2zs napisał: Witam czy hBO GO dostosowuje rozdzielczość do prędkości internetu bo nie widzę nigdzie opcji wyboru ? Tak, mogę to potwierdzić na wlasnym przykladzie. Od momentu gdy zaabanowałem lepsza ofertę internetu, na jakość obrazu w hbo:go nie mogę narzekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Jakosc HBO GO jest poprawna, ale daleko w tyle za 1080p Netflixa oraz Amazona. Mogę to potwierdzić na własnym przykladzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 A ile GB może zeżreć przez godzinę ? Mam limitowany internet i nie chce zbytnio zaszaleć przez weekend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Na najwyższej jakości bitrate wynosi ok 3 Mb/s. Czyli godzina odtwarzania to maksymalnie ~ 1,4 GB. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Pobrałem program networks, ale dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.