Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Włączał ktoś ostatnio HBO przez ICOK? Ja próbuję od wczoraj i ciągle mam "Podczas przetwarzania danych wystąpił błąd.". Przy okazji zapytam - była jakaś obniżka? Wydaje mi się, że pakiet HBO jeszcze niedawno kosztował 30 zł, a teraz w ICOK pokazuje mi 25 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,
przepraszam za niedogodności. Proszę, odczekaj kilka godzin i ponownie spróbuj włączyć pakiet, dodatkowo możesz zweryfikować sprawę, korzystając z innej przeglądarki.Jeśli nadal nie będziesz miał możliwości, by samodzielnie dokonać aktywacji, to skorzystaj z zakładki "Napisz do nas" i wyślij wiadomość w tej sprawie. Po napisaniu maila, podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty dekodera, a ja postaram się przyspieszyć realizację odpowiedzi. Obecnie koszt pakietu HBO to 25 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli pierwszy raz uruchamiasz ten pakiet, to mimo pojawiającego się komunikatu, dostęp do serwisu powinieneś mieć do dwóch godzin po zleceniu i opłata zostanie naliczona po upływie pełnego cyklu. Jeżeli jednak jest to ponowna aktywacja, to włączenie nastąpi dopiero wraz z nowym okresem i kwota będzie doliczona od początku użytkowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku obietnice były takie same.Włączenie nastąpiło po kilku dniach a gdy był juz ten właściwy okres pobrali opłatę i zablokowali dostęp.Konsultanci twierdzli że to wina mojego sprzętu bo mam moduł w dekoderze na linuxie.Nie polecam kombinacji z oferta bo rozmowy z konsultantami to jak kopanie się z koniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Jeżeli pierwszy raz uruchamiasz ten pakiet, to mimo pojawiającego się komunikatu, dostęp do serwisu powinieneś mieć do dwóch godzin po zleceniu i opłata zostanie naliczona po upływie pełnego cyklu. Jeżeli jednak jest to ponowna aktywacja, to włączenie nastąpi dopiero wraz z nowym okresem i kwota będzie doliczona od początku użytkowania.

Nie uruchamiałem wcześniej tego pakietu. Pomijam fakt, ze zaraz po zakupie przez jakiś czes miałem dostęp do pełnej oferty. Ale to chyba się nie liczy.

Jest gdzieś dostępny regulamin tej promocji ?Może przez telefonicznie będzie bezpieczniej włączyć ?Za parę miesięcy będę mógł przedłużyć umowę i dobrze byłoby skorzystać skoro jest taka oferta.

@czerstwy  pisałeś reklamację czy dałeś sobie spokój ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pisałem.Zwrócili kasę ale z wielka łaska co mi dał do zrozumienia konsultant gdy nie dawałem im spokoju odnośnie wyjaśnienia sprawy.Dał mi do zrozumienia co ja jeszcze chcę skoro oddali kasę.Tylko ja chciałem natychmiastowego odłączenia opcji i zwrócenia kasy.Opcje to była Rozrywka HD zostawili.Oczywiście wina została moja i mojego sprzętu że nagle przestała działać ta opcja.A po dwóch telefonach nagle cudownie uprawienia powróciły i juz mój sprzęt nie był problemem.Kiedyś lata temu też podwyższałem kilka razy pakiet i często kończyło się upominaniem się o swoje.Wyleczyłem się  w CP z dodawania opcji wolę to zdecydowanie robić w PC+.Tam raczej nie ma problemów.Już nawet nie chodzi o te problemy tylko o to jak zostałem potraktowany.Gość co z nim pisałem to jakiś kosmita bo wypisywał takie bzdury że aż litość brała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@Pawel Zgodnie z regulaminem dotyczącym HBO: https://bit.ly/37CTcQv warunki dostępu do usługi są zapisane w Twoim regulaminie promocji. Z poziomu forum nie mam wglądu do konta i nie jestem w stanie wskazać Ci konkretnego punktu. Nie ma różnicy czy aktywacja zostanie zlecona przez infolinię, czy za pomocą ICOK-a. Jeśli jesteś zainteresowany przedłużeniem umowy, zapraszam do wiadomości prywatnych. 

@czerstwyPrzykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Za niedogodności przepraszam i mam nadzieję, że kiedyś zmienisz zdanie i do nas wrócisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Jeżeli pierwszy raz uruchamiasz ten pakiet, to mimo pojawiającego się komunikatu, dostęp do serwisu powinieneś mieć do dwóch godzin po zleceniu i opłata zostanie naliczona po upływie pełnego cyklu. Jeżeli jednak jest to ponowna aktywacja, to włączenie nastąpi dopiero wraz z nowym okresem i kwota będzie doliczona od początku użytkowania.

Czy aby na pewno? Przy pierwszej aktywacji czekałem do nowego okresu rozliczeniowego na nadanie uprawnień i faktycznie za ten pierwszy miesiąc pakietu nie pobrało żadnej opłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...