Skocz do zawartości

Pakiet HBO HD oraz usługa HBO GO – informacje, problemy


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Konfidell Jeśli aktywujesz pakiet HBO w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK) po raz pierwszy to będziesz miał do niego natychmiastowy dostęp i opłata zostanie naliczona dopiero od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego. W przypadku gdy kiedyś już miałeś włączony wcześniej wymieniony pakiet i chcesz go ponownie aktywować, to dodanie nastąpi dopiero wraz z początkiem nowego cyklu i nie będzie okresu promocyjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

to będziesz miał do niego natychmiastowy dostęp

Taaaak??? A pamiętasz, co w tej kwestii odpisywałeś mi w grudniu ubiegłego roku??? Czy przypomnieć? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla ścisłości. 

Pakiet HBO można uruchomić jednorazowo przy każdej ze swoich umów. Przykład:miałem umowę na 24 miesiące i włączyłem sobie w trakcie trwania umowy pakiet HBO. Następnie umowę aneksowałem i w kolejnej ponownie uruchomiłem sobie w/w pakiet na okres 30 dni. To dla tych co by nie wiedzieli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.11.2019 o 20:33, markar napisał:

Dziś otrzymałem newsletter od CP: "Zbliża się Wataha! Przypomnij sobie poprzednie odcinki!". W ramach promocji uruchomiłem pakiet HBO na 30 dni. Trzeba pamiętać o wyłączeniu przed końcem upływu 30 dni jeśli nie chcę się płacić 30 zł.

 

Nowa odsłona" promocji". Zadzwoń i przedłuż umowę z pakietem HBO. Także chyba udało Ci się uruchomić HBO promocyjnie  w ostatniej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie można się zalogować z poziomu aplikacji na Androida do HBO GO. Problem występuje tylko z logowaniem z cyfrowego Polsatu, inni operatorzy nie mają tego problemu. Ratunkiem jest zainstalowanie starszej wersji aplikacji o numerze 5.2.0 i nie aktualizowanie jej do najnowszej wersji. Proszę o zgłoszenie tego faktu do odpowiednich osób. Proszę o nie odsyłanie mnie z tym problemem do HBO. Nie jestem ich abonentem, tylko cyfrowego Polsatu i za jego pomocą korzystam z ich oferty.

 

Edytowane przez PINOL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Jaki komunikat pojawia się podczas próby logowania? Jeżeli masz taką możliwość podeślij screena (pamiętaj o zakryciu danych do logowania). Dodatkowo napisz mi, jaki telefon posiadasz oraz którą wersję Androida.

Wybieram logowanie za pomocą operatora. Wpisuje dane i dalej na zaloguj. W tym momencie następuje zawieszenie się aplikacji. Po ponownym uruchomieniu znowu ekran logowania i zawieszenie. Zainstalowanie wersji niższej, 5.2.0 problem rozwiązuje, do czasu jej ponownej aktualizacji. Sprawdzałem logowanie z użyciem danych Vectry, dziala bezproblemowo. W komentarzach na google Play inni użytkownicy także piszą o problemach z logowaniem. 

Sprawdzalem u siebie na Redmi 5 Plus z androidem 8.1 oraz Redmi 6A i Honor 5X z androidem 9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

@Konfidell 

Proszę, napisz mi, jaki dokładnie komunikat wyświetla się w ICOK-u.

@PINOL

W tym przypadku proszę o wiadomość prywatną.

Że ..........zmian dokonać będzie można po 13 lutym 2020. Na czerwono napis

Edytowane przez Konfidell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy ktoś ma problemy z  uruchamianiem  HBO GO czy problem tylko u mnie

multiroom  Evobox Lite wyskakuje błąd  2B 0606 i nic nie da się uruchomić

dekoder Evobox PVR wyświetla błąd 37 12 3    ale  po zignorowaniu błędu  i wyborze jakiegoś filmu odtwarza go

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@ARTIPAPK

Nie zrozumiałeś treści powyższego postu autorstwa @iknow.

Jemu chodzi o to, czy w Cyfrowym Polsacie można wykupić samą tylko usługę HBO Go, bez telewizyjnej paczki HBO HD.

Więc ja Ci, @iknow, odpowiadam: Niestety, w Cyfrowym Polsacie usługa HBO Go dostępna jest tylko i wyłącznie jako jeden pakiet, wraz z telewizyjną paczką HBO HD. Całość standardowo kosztuje 30 zł miesięcznie.

Ja osobiście wolałbym, aby było odwrotnie, tzn, aby można było taniej wykupić samą tylko paczkę HBO HD, bez HBO Go. To ostatnie jest mi akurat całkowicie zbędne. Dla porównania, Platforma CANAL+ oferuje możliwość zakupu samej tylko paczki HBO HD, bez HBO Go i wówczas opłata miesięczna jest nieco niższa, niż razem z usługą HBO Go. Cyfrowy Polsat niestety nie oferuje takiej możliwości. :(

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...