OlafS Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 (edytowane) @Konfidell Możesz w tej chwili- wyłączy się po ostatnim dniu promocji Edytowane 30 Listopada 2019 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 A sam muszę wyłączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 @Konfidell Jeśli aktywujesz pakiet HBO w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK) po raz pierwszy to będziesz miał do niego natychmiastowy dostęp i opłata zostanie naliczona dopiero od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego. W przypadku gdy kiedyś już miałeś włączony wcześniej wymieniony pakiet i chcesz go ponownie aktywować, to dodanie nastąpi dopiero wraz z początkiem nowego cyklu i nie będzie okresu promocyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszek Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 58 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: to będziesz miał do niego natychmiastowy dostęp Taaaak??? A pamiętasz, co w tej kwestii odpisywałeś mi w grudniu ubiegłego roku??? Czy przypomnieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Tak dla ścisłości. Pakiet HBO można uruchomić jednorazowo przy każdej ze swoich umów. Przykład:miałem umowę na 24 miesiące i włączyłem sobie w trakcie trwania umowy pakiet HBO. Następnie umowę aneksowałem i w kolejnej ponownie uruchomiłem sobie w/w pakiet na okres 30 dni. To dla tych co by nie wiedzieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 W dniu 15.11.2019 o 20:33, markar napisał: Dziś otrzymałem newsletter od CP: "Zbliża się Wataha! Przypomnij sobie poprzednie odcinki!". W ramach promocji uruchomiłem pakiet HBO na 30 dni. Trzeba pamiętać o wyłączeniu przed końcem upływu 30 dni jeśli nie chcę się płacić 30 zł. Nowa odsłona" promocji". Zadzwoń i przedłuż umowę z pakietem HBO. Także chyba udało Ci się uruchomić HBO promocyjnie w ostatniej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) Nie można się zalogować z poziomu aplikacji na Androida do HBO GO. Problem występuje tylko z logowaniem z cyfrowego Polsatu, inni operatorzy nie mają tego problemu. Ratunkiem jest zainstalowanie starszej wersji aplikacji o numerze 5.2.0 i nie aktualizowanie jej do najnowszej wersji. Proszę o zgłoszenie tego faktu do odpowiednich osób. Proszę o nie odsyłanie mnie z tym problemem do HBO. Nie jestem ich abonentem, tylko cyfrowego Polsatu i za jego pomocą korzystam z ich oferty. Edytowane 16 Grudnia 2019 przez PINOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Jaki komunikat pojawia się podczas próby logowania? Jeżeli masz taką możliwość podeślij screena (pamiętaj o zakryciu danych do logowania). Dodatkowo napisz mi, jaki telefon posiadasz oraz którą wersję Androida. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Wlaczylem hbo z poziomu icok od razu po aneksowaniu. Chciałem też od razu wyłączyć to by po miesiącu wolnym od opłat nie płacić więcej.jest ale napisane że mogę to zrobić za miesiąc czyli jak skończy się promocja.czy to oznacza że będę musiał kupić już za ten 2 miesiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 26 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Jaki komunikat pojawia się podczas próby logowania? Jeżeli masz taką możliwość podeślij screena (pamiętaj o zakryciu danych do logowania). Dodatkowo napisz mi, jaki telefon posiadasz oraz którą wersję Androida. Wybieram logowanie za pomocą operatora. Wpisuje dane i dalej na zaloguj. W tym momencie następuje zawieszenie się aplikacji. Po ponownym uruchomieniu znowu ekran logowania i zawieszenie. Zainstalowanie wersji niższej, 5.2.0 problem rozwiązuje, do czasu jej ponownej aktualizacji. Sprawdzałem logowanie z użyciem danych Vectry, dziala bezproblemowo. W komentarzach na google Play inni użytkownicy także piszą o problemach z logowaniem. Sprawdzalem u siebie na Redmi 5 Plus z androidem 8.1 oraz Redmi 6A i Honor 5X z androidem 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 @Konfidell Proszę, napisz mi, jaki dokładnie komunikat wyświetla się w ICOK-u. @PINOL W tym przypadku proszę o wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat Aktualizacja 5.8.3 i nadal problemy. Napisałem na priv Edytowane 16 Grudnia 2019 przez PINOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: @Konfidell Proszę, napisz mi, jaki dokładnie komunikat wyświetla się w ICOK-u. @PINOL W tym przypadku proszę o wiadomość prywatną. Że ..........zmian dokonać będzie można po 13 lutym 2020. Na czerwono napis Edytowane 16 Grudnia 2019 przez Konfidell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 @Konfidell W tym przypadku po wskazanej dacie będzie możliwość wprowadzenia zmian w obowiązującej ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Czyli miesiąc za darmo ale za kolejny nie uda się uniknąć płacenia?bo wyłączne dopiero w okresie płatnym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Powinieneś mieć możliwość wyłączenia pakietu przed płatnym okresem. W tym przypadku możesz wysłać zgłoszenie poprzez ICOK w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem -> Napisz do nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Mogę już teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Zgłoszenie możesz zapisać w dowolnym momencie. Zawrzyj informację, z jaką datą chciałbyś, aby usługa była dezaktywowana. Konsultanci zweryfikują tę kwestię i udzielą Ci odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konra Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Czy ktoś ma problemy z uruchamianiem HBO GO czy problem tylko u mnie multiroom Evobox Lite wyskakuje błąd 2B 0606 i nic nie da się uruchomić dekoder Evobox PVR wyświetla błąd 37 12 3 ale po zignorowaniu błędu i wyborze jakiegoś filmu odtwarza go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Tak problemy chyba nie tylko u ciebie występują. U mnie też z konta Plus. https://www.wprost.pl/prime-time/seriale/10284827/awaria-hbo-go-uzytkownicy-zglaszaja-problem-z-dostepem-do-uslug.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konra Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 ARTIPAPK dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iknow Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Witam, czy w CP można zakupić tylko HBO Go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 Nie, nie tylko w CP można zakupić HBO GO. Można tą usługę zakupić także u innych operatorów sat, kablowych i u operatorów sieci komórkowych, a także na stronie internetowej HBO Polska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 @ARTIPAPK Nie zrozumiałeś treści powyższego postu autorstwa @iknow. Jemu chodzi o to, czy w Cyfrowym Polsacie można wykupić samą tylko usługę HBO Go, bez telewizyjnej paczki HBO HD. Więc ja Ci, @iknow, odpowiadam: Niestety, w Cyfrowym Polsacie usługa HBO Go dostępna jest tylko i wyłącznie jako jeden pakiet, wraz z telewizyjną paczką HBO HD. Całość standardowo kosztuje 30 zł miesięcznie. Ja osobiście wolałbym, aby było odwrotnie, tzn, aby można było taniej wykupić samą tylko paczkę HBO HD, bez HBO Go. To ostatnie jest mi akurat całkowicie zbędne. Dla porównania, Platforma CANAL+ oferuje możliwość zakupu samej tylko paczki HBO HD, bez HBO Go i wówczas opłata miesięczna jest nieco niższa, niż razem z usługą HBO Go. Cyfrowy Polsat niestety nie oferuje takiej możliwości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 11 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2020 W Plusie bodajże można było wykupić HBO GO w cenie 20 zł. Warunek to abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.