Skocz do zawartości

Rezygnacja z Orange TV


David85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam chce sie podpytac was co robic, umowa z tp podpisana na 24 miesiace. dziewczyna ma funpack hd interner 6mb/s telefon i tv. net byl moze z dwa dni o predkosci 6mb/s a teraz ciagle ledwo 1mb/s telewizja mialo byc okolo 70kanalow a tak naprawde jest z 5 moze na reszcie pokazuje ze za slaba jakosc obrazu( a wchodzac w ustawienia pokazuje jakosc obrazu na 100% i ok 40 db. )w opisie jest bardzo dobra jakosc do odbioru programow. ile mozna dzwonic na ta blekitna linie i jeszcze placic za to. co moge z tym zrobic da sie zrezygnowac czy cos teges

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Prędkość zależy od wielu czynników. W najgorszym wypadku będzie "migracja techniczna" w dół, jeśli linia nie daje rady. No chyba, że liczysz, że 6 Mbps będziesz miał do każdego serwera.

2. i 3. Ustawienie anteny satelitarnej leży w zakresie obowiązków klienta. W tym wypadku należy poprawić jej ustawienie. Wynika z tego punkt 2. gdyż pewnie nie pobrały się poprawnie uprawnienia do odbioru wszystkich pakietów.

 

Zrezygnować zawsze (sic!) można. Nikt nikogo nie zatrzymuje. Najwyżej trzeba zapłacić karę umowną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam chce sie podpytac was co robic, umowa z tp podpisana na 24 miesiace. dziewczyna ma funpack hd interner 6mb/s telefon i tv. net byl moze z dwa dni o predkosci 6mb/s a teraz ciagle ledwo 1mb/s telewizja mialo byc okolo 70kanalow a tak naprawde jest z 5 moze na reszcie pokazuje ze za slaba jakosc obrazu( a wchodzac w ustawienia pokazuje jakosc obrazu na 100% i ok 40 db. )w opisie jest bardzo dobra jakosc do odbioru programow. ile mozna dzwonic na ta blekitna linie i jeszcze placic za to. co moge z tym zrobic da sie zrezygnowac czy cos teges

Rób przez parę dni speedtest prędkości neta i wtedy zobacz jak jest faktycznie. Ściągasz pliki z kont premium czy darmowych? Nie ma po co dzwonić na błękitną linię, bo oni nigdy nic nie wiedzą.

 

Ustawienie anteny satelitarnej leży w zakresie obowiązków klienta. W tym wypadku należy poprawić jej ustawienie. Wynika z tego punkt 2. gdyż pewnie nie pobrały się poprawnie uprawnienia do odbioru wszystkich pakietów.

Kolego Mruczek w moim przypadku było tak, że załatwiłem sobie darmowy montaż czaszy, dekodera i livboxa przez montera przysłanego z TP. Nie poniosłem żadnych kosztów montażu. Ostatnio zgłosiłem awarię i również wpadł do mnie monter i temat załatwił od ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

posiadam telefon i internet w TP. Telefon był założony dawno temu, więc podejrzewam, że już jest na czas nieokreślony, natomiast na internet jest umowa jakoś do końca listopada 2012 i teraz moje pytanie:

 

Kiedy wysłać wypowiedzenie by umowa przestała obowiązywać w ostatnim dniu trwania? No i pytanie o telefon, bo też chciałbym zrezygnować, a w zasadzie przenieść numer do innego operatora, to czy wtedy też muszę wypowiedzieć umowę odnośnie telefonu, czy to zostawiam innemu operatorowi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie na neostradę trzeba wysłać tak,aby doszło przed końcem przedostatniego miesiąca umowy na czas określony,w twoim przypadku do połowy października lub podejść do punktu sprzedaży TP i złożyć wypowiedzenie.Jeżeli chodzi o numer telefonu to nowy operator może to załatwić,niektóre telekomy tak się reklamują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

 

Posiadam pakiet pakiet L + HBO + Orange Sport ,ktory obowiązuje do 31 marca tego roku.

Na początku stycznia podpisałem nową umowę dzięki której będe miał pakiet podstawowy tv.

Pan na infolinii powiedział,żebym napisał pismo na początku marca,że rezygnuje z pakietu L + HBO + Orange Sport .

Moje pytanie jest takie:jak ma wyglądać takie pismo o rezygnacji? czy nie zapłacę jakiejś kary za zerwanie umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Witam.

Posiadam "Funpacka" ( chociaż na umowie nigdzie nie znalazłem takiego określenia , tylko promocja pakietowa z ekstra TV- ale to chyba nieistotne) internet 6Mb + usługa Tv +Telefonia Internetowa od 03.02.2012 na 24 miesiące.

Chciałbym zrezygnować z Tv i zmienić internet na 40 Mb, telefon może zostać.

Ponieważ w regulaminie "Pakietu usług Internet z Usługa TV i Telefonia Internetową "

mam wykaz 19 kanałów w opisie pakietu podstawowego gdzie można znaleźć taki kanał jak EDUSAT którego obecnie już nie ma w wykazie kanałów to czy można na tej podstawie domagać się rozwiązanie umowy?

WAŻNE : pod wykazem kanłów pakietu podstawowego mam adnotację:

Zawartość Pakietu podstawowego jest uzależniona od technologii w jakiej świadczona jest usługa tv.Aktualna zawartość Pakietu podstawowego w wybranej technologii (IP/SAT) znajduje się na stronie tp.pl

a znalazłem też taka informacje:

https://satkurier.pl/news/79212/edusat-z ... elity.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pozbędziesz sie tak łatwo TV wiem to z własnego doświadczenia.

Nie napisałęś jednej ważnej rzeczy czy masz Tv SAt czy IPTV jak masz SAT nic nie zdziałasz nawet jak nie masz dostępu do kanału b ten kanał jest dostępny w IPTV czyli jest w ofercie a tylko twoja technologia nie pozwala na jego odbiór. Wiem chore to ale tak samo jest z TV Trwam w IPTV jest ale w SAT nie ma.

Po za tym nawet jak by była opcja wypowiedzenia to za późno by na to było bo masz tylko 30 dni na rezygnacje od dnia dokonania zmiany a więc w 2012r trzeba było to zrobić.

Po za tym co ważne nie zrezygnujesz z samej TV, ponieważ FUNPACK to pakiet usług stanowiących jedną całość, nie możesz zrezygnowac z samego internetu czy TV bądź telefonu wypowiadasz umowę na jedną całość, wiem to na 100% bo sam to przechodziłem.

Rezygnujesz z całości.

 

Mi się udało pewną metodą na pozbycie sie usługi TV i internetu :) Ale nie gwarantuje powodzenia i nie biorę odpowiedzialności za ewentualne straty finansowe i problemy prawne xD

 

ja zrobiłem TAk miałem net i TV po IPTV nie mogłem zmienić technologi na SAT aby mieć szybszy net, wykombinowałem tak. Wykonałem kilka telefonów do Netii w celu podpisania umowy na internet. Kilka razy była odmowa ponieważ linia była już zajęta przez TP. Jednak (nie powiem skąd wiem że się TAK DA) za którymś razem zamówienie przeszło przez system (chyba po 7 telefonie), Po 2 dniach przyszło pismo tzn. przywiózł kurier do podpisania w którym to zezwalam Netii na uwolnienie moje łącza i była tam jeszcze kilka oświadczeń (standard jak zamawiasz Netie ONLINE), po kolejnych 3 dnia rano patrze linia jest rozkrosowana, telefon z Netii że jedzie do mnie kurier z umowa i modemem. Za 4 kolejne dni przyjechał kurier ale umowy nie podpisałem i modemu nie pobrałem, czyli nie zaakceptowałem umowy. Linia nadal jest rozkrosowana. W między czasie wizyta w Salonie TP gdzie dowiedziałem się że naliczają mi kare umowna chyba 1000 coś złoty, chyba że podpisze z nimi ponownie umowę na 24mc wtedy nie będzie kary umownej. No i podpisałem ponownie umowę na Neostrade Fiber już bez TV i jestem SZCZĘŚLIWY

 

Nie miałem internetu blisko 2-3 tygodnie, całość zajmowało ale pozbyłem się TV która była beznadziejna

 

Nie gwarantuje że innym się uda, trzeba próbowac i być stanowczym, mieć kupe nerwów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...