Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, ten co sie zna napisał:

Witam ile sie czeka na aktwacje multiroom z evobox lite ? 4h mojają aktywacji brak błąd E017-0

Witam. Czy komunikat nadal się pojawia? Jeśli tak, spróbuj ponowić uprawnienia na dekoder, logując się do swojego konta w ICOK. Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

a ja mam problem z dodatkowym dekoderem bezkartowym. Widzi sieć WIFI ale niestety nie chce się z nią łączyć. Próbowałem już wszystkich możliwych sposobów. Robiłem z telefonu router też nie chciał się evobox lite podłączyć po wifi telefonu pomimo, że widział sieć. Jaka jest szansa że dekoder jest trzaśnięty? Nawet jak ręcznie wpiszę ustawienia to też nic nie daje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam, mam pytanie czy Evobox Lite może być dekoderem głównym? Jest taka sytuacja: w domu są dwa telewizory (w zasadzie 3 ale narazie ten trzeci pomijamy). Nowe dekodery (2x Evobox Lite) są już na miejscu. Do tej pory użytkownik korzystał z dwóch dekoderów jakichś starszych chyba 2x HD5000 między którymi latał co miesiąc z kartą. Chciał założyć wifi w domu (żeby nie latać z kartą właśnie) i polsatu przysłali mu właśnie 2x Evobox Lite ale z tego co się orientuje (może błędnie) ma być dekoder główny i dodatkowy, czy to mogą być te same modele?

 

 

Edytowane przez ma_ko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.08.2021 o 15:08, ma_ko napisał:

witam, mam pytanie czy Evobox Lite może być dekoderem głównym? Jest taka sytuacja: w domu są dwa telewizory (w zasadzie 3 ale narazie ten trzeci pomijamy). Nowe dekodery (2x Evobox Lite) są już na miejscu. Do tej pory użytkownik korzystał z dwóch dekoderów jakichś starszych chyba 2x HD5000 między którymi latał co miesiąc z kartą. Chciał założyć wifi w domu (żeby nie latać z kartą właśnie) i polsatu przysłali mu właśnie 2x Evobox Lite ale z tego co się orientuje (może błędnie) ma być dekoder główny i dodatkowy, czy to mogą być te same modele?

 

 

Witamy. Tak, mogą to być dwa takie same modele. W umowie masz zapisane, który dekoder jest główny, a który dodatkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obdzwoń kilka dostępnych CI punktów i dopytaj - jeśli będzie mini hd2000 to wymieniaj - oczywiście nie będzie to nowiutki model tylko zdany przez kogoś i wolny do wydania , jeśli nie bierz evobox lite - warto wymienić na nowszy model - ale nie daj sobie wcisnąć opłaty ( innej )  jeśli masz za ten dekoder obecnie . Otrzymasz tylko potwierdzenie wymiany sprzętu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłam dzisiaj w punkcie Chciałam wymienić ten zepsuty dekoder.Mam ogólnie 2 x multiroom i powiedziano mi że jak chcę ten nowy bez karty to muszę wymienić oby dwa dekodery do multiroomu i podpisać aneks do umowy Teraz  płacę 110 za  całość po aneksie 130 .Mini już nie są dostępne i dostanę HD 5000 w poniedziałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, trzy dni temu przedłużyłam umowę z CP i jedyne zmiany jakie zaszły to wymiana sprzętu (na dwa dekodery: główny Polsat Box 4k oraz multiroom Exobox Lite; dwa piloty) oraz płacę 10 zł więcej niż wcześniej. Problem polega na tym, że nie mogę korzystać z multiroom, a konkretniej mam zablokowany dekoder. Przy pierwszym podłączaniu sprzętu podłączyłam obydwa dekodery do tej samej sieci i przez chwilę był obraz na Evobox Lite, jednak później wyskoczył mi komunikat E017. Spędziłam dwa dni na infolinii i przechodziłam po 10 razy te wszystkie resety, pierwsze instalacje i przyznawanie mi dostępu uprawnień. Nawet poszłam wymienić dekoder, a mimo to na ekranie cały czas widnieje napis, że "usługa Multiroom aktywna - dekoder zablokowany". Nie wiem co jest przyczyną. Połączenie WIFI mam dużo ponad wymagane 8.00Mb na obu dekoderach. Czy problem może być związany z siłą sygnału WIFI czy może z siłą sygnału antenowego? Czy może jeszcze coś innego może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, rainish_ napisał:

Witam, trzy dni temu przedłużyłam umowę z CP i jedyne zmiany jakie zaszły to wymiana sprzętu (na dwa dekodery: główny Polsat Box 4k oraz multiroom Exobox Lite; dwa piloty) oraz płacę 10 zł więcej niż wcześniej. Problem polega na tym, że nie mogę korzystać z multiroom, a konkretniej mam zablokowany dekoder. Przy pierwszym podłączaniu sprzętu podłączyłam obydwa dekodery do tej samej sieci i przez chwilę był obraz na Evobox Lite, jednak później wyskoczył mi komunikat E017. Spędziłam dwa dni na infolinii i przechodziłam po 10 razy te wszystkie resety, pierwsze instalacje i przyznawanie mi dostępu uprawnień. Nawet poszłam wymienić dekoder, a mimo to na ekranie cały czas widnieje napis, że "usługa Multiroom aktywna - dekoder zablokowany". Nie wiem co jest przyczyną. Połączenie WIFI mam dużo ponad wymagane 8.00Mb na obu dekoderach. Czy problem może być związany z siłą sygnału WIFI czy może z siłą sygnału antenowego? Czy może jeszcze coś innego może być przyczyną?

Mam podobny problem dokładnie z tym samym zestawem dekoderów. Po trzech dniach walki zalecono mi wymienić dekoder multiroom 🤬

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szymon16 @rainish_ i jak wasze dekodery do multiroom działają czy nadal jest błąd ?? Bo nie wiem czy odbierać sprzęt od kuriera 

 

@Specjalista Polsat Box @support458 co może  być przyczyną błędu E017 mimo poprawnej konfiguracji sieci wifi itp.

Sam przedłużyłem kończącą się umowę na taki sam zestaw dekoderów i skoro ktoś kolejny zgłasza ten sam błąd może PB4K nie współgra z multiroom .

Nie chciałbym za kilka dni biegać z dekoderami po punktach PB bo się okaże że " coś Wam nie poszło "

Edytowane przez patryszq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, patryszq napisał:

@szymon16 @rainish_ i jak wasze dekodery do multiroom działają czy nadal jest błąd ?? Bo nie wiem czy odbierać sprzęt od kuriera 

 

@Specjalista Polsat Box @support458 co może  być przyczyną błędu E017 mimo poprawnej konfiguracji sieci wifi itp.

Sam przedłużyłem kończącą się umowę na taki sam zestaw dekoderów i skoro ktoś kolejny zgłasza ten sam błąd może PB4K nie współgra z multiroom .

Nie chciałbym za kilka dni biegać z dekoderami po punktach PB bo się okaże że " coś Wam nie poszło "

Pomogła dopiero wymiana dekodera multiroom

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie radzą ?? Śmiem stwierdzić i powiedzieć że nie widzieli że ich taka wtopa spotka , przynajmniej " wspierający " Panowie tego nie przyznają !

 

@support458@Specjalista Polsat Box czyli robi się ciekawie co Panowie na to ?? Bo ja 😡🤬😵 a czekam tylko na " aktywacje " 

Jeszcze nie doświadczyłem błędu z multiroom , rozumiem że jak sie " aktywuje " to mnie ZABLOKUJE 🤬😡🤬😡 bo muszę się na kolejny kwiatek przygotować

Edytowane przez patryszq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...