BARTEK W. Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Dam znać czy coś się zmieniło. Cp Go na evobox jako MR działa. Była jakaś aktualizacja dekodera 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 W dniu 5.10.2019 o 16:45, OlafS napisał: Zawsze można poprosić babcię by porządnie podlała paprotkę,która stoi na dekoderze- potem trzeba go wygrzać na kaloryferze i do APS Sprawne oko od razu wychwyci zalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 @djadijos Nie czujesz sarkazmu- uwalić każdy sprzęt można na wiele sposobów, czasami wystarczy rozmontować zapalniczkę i "pstryknąć" w czuły punkt- zbrodnia doskonała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Witam, mam tylko krótkie pytanie. Czy możliwa jest kofiguraja: EVOBOX PVR+EVOBOX LITE. Chodzi o multiroom. A jeżeli nie, to z jakimi dekoderami współpracuje w multiroomie EVOBOX PVR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 (edytowane) Witam. Tak, jest taka możliwość (EVOBOX PVR+LITE).Warunkiem prawidłowego działania usługi Multiroom w tym wypadku jest podłączenie wszystkich dekoderów do tej samej lokalnej sieci komputerowej (LAN) przy wykorzystaniu routera do Internetu, jako urządzenia pośredniczącego lub poprzez połączenie bezpośrednio za pomocą kabla Ethernet. Interesuje Cię nowa aktywacja czy przedłużenie kontraktu? Edytowane 20 Października 2019 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Chcę przejść z nc+, ale muszę mieć dekoder z nagrywaniem, i 1x multiroom. Są wogóle jakieś fajne oferty, bo w CP sie nie orientuje. Tak do 60pln z mr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Oferty dobierane są indywidualnie. Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluska23 Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 Witam wszystkich. Mam problem z Multiroom. Konfiguracja to Evobox HD + Evobox Lite. Chodzi o to, że dekodery po Wi-Fi się nie widzą, tzn. raz w miesiącu muszę biegać z Lite do HD i łączyć je ze sobą po skrętce na moment by się zobaczyły. Po Wi-Fi Multiroom testowanie na 3 różnych routerach i to samo - nie widzą się, Lite co jakiś czas zablokowany. Testując dzisiaj ponownie różne ustawienia zauważyłem, że Lite da się pingować z kompa, a HD nie można. Czy to może mieć jakiś związek? Wymieniałem ostatnio Lite na nowy, ale cały czas to samo. Może jeszcze wnioskować o wymianę dekodera głównego HD? Jeśli nic nie pomoże to zostaje mi pociągnięcie kilku metrów skrętki by je na sztywno połączyć ze sobą, ale chciałbym tego uniknąć. Z góry dzięki za pomoc i podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 A jaki masz router? Jesli mozesz poszukac w panelu routera ustawien zaawansowanych dla WiFi i bedą tam parametry takie jak: wireless client isolation, multicast filtering, broadcast filtering, (dynamic) multicast optimization, airgroup proxy, airgroup cache - to posprawdzaj ich wyłączanie po jednym tylko. Jesli bedzie "multicast to unicast conversion" to to nalezy wlaczyć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 13 godzin temu, kluska23 napisał: Witam wszystkich. Mam problem z Multiroom. Konfiguracja to Evobox HD + Evobox Lite. Chodzi o to, że dekodery po Wi-Fi się nie widzą, tzn. raz w miesiącu muszę biegać z Lite do HD i łączyć je ze sobą po skrętce na moment by się zobaczyły. Po Wi-Fi Multiroom testowanie na 3 różnych routerach i to samo - nie widzą się, Lite co jakiś czas zablokowany. Testując dzisiaj ponownie różne ustawienia zauważyłem, że Lite da się pingować z kompa, a HD nie można. Czy to może mieć jakiś związek? Wymieniałem ostatnio Lite na nowy, ale cały czas to samo. Może jeszcze wnioskować o wymianę dekodera głównego HD? Jeśli nic nie pomoże to zostaje mi pociągnięcie kilku metrów skrętki by je na sztywno połączyć ze sobą, ale chciałbym tego uniknąć. Z góry dzięki za pomoc i podpowiedzi. Witam. W przypadku bezprzewodowego podłączenia, należy zwrócić uwagę na konfigurację routera Wi-Fi - nie może być uruchomiona opcja izolacji / separacji podłączonych do niego urządzeń Wi-Fi (nazwa tej opcji może się różnić w zależności od sprzętu). W przypadku dekodera dodatkowego, ta opcja musi być wyłączona. Jeśli sytuacja się powtórzy, odezwij się do mnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vitaliss Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Witam, Posiadam jeden dekoder multiroom. Chciałbym do swojej ofery dodać kolejny... Istnieje taka możliwość? Dzwoniłem na infolinie 2 razy i 2 razy nie uzyskałem praktycznie żadnej odpowiedzi... Za pierwszy razem... dowiedziałem się, że muszę poczekac do końca umowy i podpisując nowa - dopiero wtedy mogę uzyskać drugi dekoder multiroom. Podczas trwania umowy nie ma takiej możliwości. Za drugim razem, rozmowa z innym konsultantem, dowiedziałem się, że taką rzecz odręki załatwie w APS. Do Punktu sprzedaży nie mam póki co możliwości udania się. Więcej prób rozmów z konsultantami na infolinii nie podejmowałem. A co Wy powiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Aby dobrać kolejny MR w trakcie już trwającej umowy trzeba ja aneksować na kolejny czas ?? 24 mce ?? Nie jestem pewien ale tak mi przekazano kiedyś info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnabi Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Witam wszystkim przy okazji pierwszego posta na forum:) I do rzeczy... Po kilkunastu latach w "N" przymierzam się do zmiany operatora, jako że 3 dodatkowe dekodery zrobiły się wystarczające (przedtem potrzebowałem więcej, stąd odpadał Polsat). Niby cena jest korzystniejsza w PC. Z różnic programowych (mnie interesujących) dostrzegłem tylko brak ligi angielskiej w piłkę kopaną w PC. Technologia 4K mnie nie interesuje w telewizji, oferta filmowa również. Generalnie pełny pakiet "ogólny" + maksimum sportu. Czy jest jakaś oferta promocyjna w Polsacie dla zmieniających dostawcę? Zasadnicze pytanie, czy warto zmieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 @Barnabi Są pogłoski o jakimś świątecznym ataku na powiększenie bazy abonenckiej więc być może jakieś super atrakcje się trafią, również dla zmieniających operatora, myślę że to powinno się wyjaśnić wciągu najbliższych góra kilkunastu dni bo co by nie mówić do świąt coraz bliżej. Zaglądaj tu regularnie to na pewno się dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1982misiek Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 (edytowane) To raczej będzie "Świąteczny atak" na zmniejszenie bazy abonenckiej https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/cyfrowy-polsat-szykuje-podwyzki-dla-klientow-beda-obowiazywac-jeszcze-w-tym-roku Edytowane 8 Listopada 2019 przez 1982misiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 Właśnie to samo przeczytałem na innym portalu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 12 godzin temu, Barnabi napisał: Witam wszystkim przy okazji pierwszego posta na forum:) I do rzeczy... Po kilkunastu latach w "N" przymierzam się do zmiany operatora, jako że 3 dodatkowe dekodery zrobiły się wystarczające (przedtem potrzebowałem więcej, stąd odpadał Polsat). Niby cena jest korzystniejsza w PC. Z różnic programowych (mnie interesujących) dostrzegłem tylko brak ligi angielskiej w piłkę kopaną w PC. Technologia 4K mnie nie interesuje w telewizji, oferta filmowa również. Generalnie pełny pakiet "ogólny" + maksimum sportu. Czy jest jakaś oferta promocyjna w Polsacie dla zmieniających dostawcę? Zasadnicze pytanie, czy warto zmieniać? Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem warunków, napisz do mnie w wiadomości prywatnej. 14 godzin temu, Vitaliss napisał: Witam, Posiadam jeden dekoder multiroom. Chciałbym do swojej ofery dodać kolejny... Istnieje taka możliwość? Dzwoniłem na infolinie 2 razy i 2 razy nie uzyskałem praktycznie żadnej odpowiedzi... Za pierwszy razem... dowiedziałem się, że muszę poczekac do końca umowy i podpisując nowa - dopiero wtedy mogę uzyskać drugi dekoder multiroom. Podczas trwania umowy nie ma takiej możliwości. Za drugim razem, rozmowa z innym konsultantem, dowiedziałem się, że taką rzecz odręki załatwie w APS. Do Punktu sprzedaży nie mam póki co możliwości udania się. Więcej prób rozmów z konsultantami na infolinii nie podejmowałem. A co Wy powiecie? W celu dobrania kolejnego dekodera konieczne będzie zawarcie aneksu. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vitaliss Opublikowano 8 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 7 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem warunków, napisz do mnie w wiadomości prywatnej. W celu dobrania kolejnego dekodera konieczne będzie zawarcie aneksu. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie w wiadomości prywatnej. Napisałem PW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) Takie krótkie pytanie, bo zwątpiłem już jak jest z tą sprawą.. W pakiecie za 70 zł, dwa multiroomy liczą sobie dodatkowo 2 x 5zł. Jak jest w przypadku zejścia do niższego pakietu za 50 zł (przy aneksie), czy te multiroomy zostają jako 2 x 5zł ?? Kiedyś wydaje mi się, że ceny za multiroom zostawały bez zmian, a jak jest teraz ? .. oczywiście chodzi o zwykłe dekodery z serii HD, liczę na podpowiedź obeznanych w temacie Edytowane 26 Listopada 2019 przez TOMI2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Witam, oferty dobierane są indywidualnie. Proszę, napisz mi, ile zostało do końca Twojej obecnej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Posiadam EVOBOX HD+3x EVOBOX LITE MR działa (na EVOBOX-ach LITE status aktywny) ale po wejściu w "ustawienia MR" na EVOBOX HD nie pojawiają się żadne urządzenia na liście priorytetów urządzeń. To samo w Diagnostyka->Status MR: posiadam tam 3 wpisy ze statusem "znany" ale przy każdym widnieje "brak IP" Wy też tak macie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bradwitt Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Witam jak połączyć multiroom za pomocą kabla sieciowego - Evobox HD z Evobox Lite? Kabel musi być tzw. skrosowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 @bradwitt Witam, jeśli chcesz połączyć dekodery za pomocą kabla ETHERNET, to okablowanie z obu urządzeń powinno prowadzić do tego samego routera, autoryzacja następuje poprzez podłączenie obu urządzeń do tej samej sieci LAN. Wspomniany proces może przebiegać również za pośrednictwem Wi-Fi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Jak połączy oba dekodery kablem LAN to też będą w jednej sieci lokalnej tylko konfigurację trzeba zrobić ręcznie. Nie potrzeba wtedy kupować router i oczywiście trzeba się liczyć z brakiem serwisów online. Na jednym tunerze ustawi sobie:IP 192.168.0.1Maska 255.255.255.0Brama 192.168.0.2 a na drugim dekoderze :IP 192.168.0.2Maska 255.255.255.0Brama 192.168.0.1 Powinno to zadziałać na krosowanym kablu, aczkolwiek pisze powinno bo z Evobox lite ostatnio bywa różnie. W nc+ taka konfiguracja działa od lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Działa także konfiguracja multiroom - dwa dekodery - pomiędzy dwoma routerami - dwie sieci - VPN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.