Skocz do zawartości

Multiroom Polsat Box


Matthías
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak, jest taka możliwość (EVOBOX PVR+LITE).Warunkiem prawidłowego działania usługi Multiroom w tym wypadku jest podłączenie wszystkich dekoderów do tej samej lokalnej sieci komputerowej (LAN) przy wykorzystaniu routera do Internetu, jako urządzenia pośredniczącego lub poprzez połączenie bezpośrednio za pomocą kabla Ethernet.

Interesuje Cię nowa aktywacja czy przedłużenie kontraktu? 

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich.

Mam problem z Multiroom. Konfiguracja to Evobox HD + Evobox Lite.

Chodzi o to, że dekodery po Wi-Fi się nie widzą, tzn. raz w miesiącu muszę biegać z Lite do HD i łączyć je ze sobą po skrętce na moment by się zobaczyły.

 

Po Wi-Fi Multiroom testowanie na 3 różnych routerach i to samo - nie widzą się, Lite co jakiś czas zablokowany.

 

Testując dzisiaj ponownie różne ustawienia zauważyłem, że Lite da się pingować z kompa, a HD nie można. Czy to może mieć jakiś związek? 

Wymieniałem ostatnio Lite na nowy, ale cały czas to samo. Może jeszcze wnioskować o wymianę dekodera głównego HD?

Jeśli nic nie pomoże to zostaje mi pociągnięcie kilku metrów skrętki by je na sztywno połączyć ze sobą, ale chciałbym tego uniknąć.

 

Z góry dzięki za pomoc i podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz router? 

Jesli mozesz poszukac w panelu routera ustawien zaawansowanych dla WiFi i bedą tam parametry takie jak: wireless client isolation, multicast filtering, broadcast filtering, (dynamic) multicast optimization, airgroup proxy, airgroup cache - to posprawdzaj ich wyłączanie po jednym tylko. Jesli bedzie "multicast to unicast conversion" to to nalezy wlaczyć.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, kluska23 napisał:

Witam wszystkich.

Mam problem z Multiroom. Konfiguracja to Evobox HD + Evobox Lite.

Chodzi o to, że dekodery po Wi-Fi się nie widzą, tzn. raz w miesiącu muszę biegać z Lite do HD i łączyć je ze sobą po skrętce na moment by się zobaczyły.

 

Po Wi-Fi Multiroom testowanie na 3 różnych routerach i to samo - nie widzą się, Lite co jakiś czas zablokowany.

 

Testując dzisiaj ponownie różne ustawienia zauważyłem, że Lite da się pingować z kompa, a HD nie można. Czy to może mieć jakiś związek? 

Wymieniałem ostatnio Lite na nowy, ale cały czas to samo. Może jeszcze wnioskować o wymianę dekodera głównego HD?

Jeśli nic nie pomoże to zostaje mi pociągnięcie kilku metrów skrętki by je na sztywno połączyć ze sobą, ale chciałbym tego uniknąć.

 

Z góry dzięki za pomoc i podpowiedzi.

Witam. W przypadku bezprzewodowego podłączenia, należy zwrócić uwagę na konfigurację routera Wi-Fi - nie może być uruchomiona opcja izolacji / separacji podłączonych do niego urządzeń Wi-Fi (nazwa tej opcji może się różnić w zależności od sprzętu).

W przypadku dekodera dodatkowego, ta opcja musi być wyłączona. Jeśli sytuacja się powtórzy, odezwij się do mnie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Posiadam jeden dekoder multiroom. Chciałbym do swojej ofery dodać kolejny... Istnieje taka możliwość? Dzwoniłem na infolinie 2 razy i 2 razy nie uzyskałem praktycznie żadnej odpowiedzi... Za pierwszy razem... dowiedziałem się, że muszę poczekac do końca umowy i podpisując nowa - dopiero wtedy mogę uzyskać drugi dekoder multiroom. Podczas trwania umowy nie ma takiej możliwości. Za drugim razem, rozmowa z innym konsultantem, dowiedziałem się, że taką rzecz odręki załatwie w APS. Do Punktu sprzedaży nie mam póki co możliwości udania się. Więcej prób rozmów z konsultantami na infolinii nie podejmowałem. A co Wy powiecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkim przy okazji pierwszego posta na forum:)

I do rzeczy...

Po kilkunastu latach w "N" przymierzam się do zmiany operatora, jako że 3 dodatkowe dekodery zrobiły się wystarczające (przedtem potrzebowałem więcej, stąd odpadał Polsat).

 

Niby cena jest korzystniejsza w PC. Z różnic programowych (mnie interesujących) dostrzegłem tylko brak ligi angielskiej w piłkę kopaną w PC.

Technologia 4K mnie nie interesuje w telewizji, oferta filmowa również. Generalnie pełny pakiet "ogólny" + maksimum sportu.

 

Czy jest jakaś oferta promocyjna w Polsacie dla zmieniających dostawcę? ;)

Zasadnicze pytanie, czy warto zmieniać? ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barnabi

Są pogłoski o jakimś świątecznym ataku na powiększenie bazy abonenckiej więc być może jakieś super atrakcje się trafią, również dla zmieniających operatora, myślę że to powinno się wyjaśnić wciągu najbliższych góra kilkunastu dni bo co by nie mówić do świąt coraz bliżej.

Zaglądaj tu regularnie to na pewno się dowiesz.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Barnabi napisał:

Witam wszystkim przy okazji pierwszego posta na forum:)

I do rzeczy...

Po kilkunastu latach w "N" przymierzam się do zmiany operatora, jako że 3 dodatkowe dekodery zrobiły się wystarczające (przedtem potrzebowałem więcej, stąd odpadał Polsat).

 

Niby cena jest korzystniejsza w PC. Z różnic programowych (mnie interesujących) dostrzegłem tylko brak ligi angielskiej w piłkę kopaną w PC.

Technologia 4K mnie nie interesuje w telewizji, oferta filmowa również. Generalnie pełny pakiet "ogólny" + maksimum sportu.

 

Czy jest jakaś oferta promocyjna w Polsacie dla zmieniających dostawcę? ;)

Zasadnicze pytanie, czy warto zmieniać? ;) 

 

Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem warunków, napisz do mnie w wiadomości prywatnej.

14 godzin temu, Vitaliss napisał:

Witam,

Posiadam jeden dekoder multiroom. Chciałbym do swojej ofery dodać kolejny... Istnieje taka możliwość? Dzwoniłem na infolinie 2 razy i 2 razy nie uzyskałem praktycznie żadnej odpowiedzi... Za pierwszy razem... dowiedziałem się, że muszę poczekac do końca umowy i podpisując nowa - dopiero wtedy mogę uzyskać drugi dekoder multiroom. Podczas trwania umowy nie ma takiej możliwości. Za drugim razem, rozmowa z innym konsultantem, dowiedziałem się, że taką rzecz odręki załatwie w APS. Do Punktu sprzedaży nie mam póki co możliwości udania się. Więcej prób rozmów z konsultantami na infolinii nie podejmowałem. A co Wy powiecie?


W celu dobrania kolejnego dekodera konieczne będzie zawarcie aneksu. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie w wiadomości prywatnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

 

Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem warunków, napisz do mnie w wiadomości prywatnej.


W celu dobrania kolejnego dekodera konieczne będzie zawarcie aneksu. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie w wiadomości prywatnej.

Napisałem PW

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Takie krótkie pytanie, bo zwątpiłem już jak jest z tą sprawą..

W pakiecie za 70 zł, dwa multiroomy liczą sobie dodatkowo 2 x 5zł.

Jak jest w przypadku zejścia do niższego pakietu za 50 zł (przy aneksie), czy te multiroomy zostają jako 2 x 5zł ??

Kiedyś wydaje mi się, że ceny za multiroom zostawały bez zmian, a jak jest teraz ?

 

.. oczywiście chodzi o zwykłe dekodery z serii HD, liczę na podpowiedź obeznanych w temacie ;)

Edytowane przez TOMI2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam EVOBOX HD+3x EVOBOX LITE

MR działa (na EVOBOX-ach LITE status aktywny) ale po wejściu w "ustawienia MR" na EVOBOX HD nie pojawiają się żadne urządzenia na liście priorytetów urządzeń.

To samo w Diagnostyka->Status MR: posiadam tam 3 wpisy ze statusem "znany" ale przy każdym widnieje "brak IP"

 

Wy też tak macie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@bradwitt 

Witam,

jeśli chcesz połączyć dekodery za pomocą kabla ETHERNET, to okablowanie z obu urządzeń powinno prowadzić do tego samego routera, autoryzacja następuje poprzez podłączenie obu urządzeń do tej samej sieci LAN. Wspomniany proces może przebiegać również za pośrednictwem Wi-Fi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak połączy oba dekodery kablem LAN to też będą w jednej sieci lokalnej tylko konfigurację trzeba zrobić ręcznie. Nie potrzeba wtedy kupować router i oczywiście trzeba się liczyć z brakiem serwisów online.

Na jednym tunerze ustawi sobie:

IP 192.168.0.1

Maska 255.255.255.0

Brama 192.168.0.2

 

a na drugim dekoderze :

IP 192.168.0.2

Maska 255.255.255.0

Brama 192.168.0.1

 

Powinno to zadziałać na krosowanym kablu, aczkolwiek pisze powinno bo z Evobox lite ostatnio bywa różnie.

W nc+ taka konfiguracja działa od lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...