Pawop Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 Ja jestem zdecydowany. Nie mam ze swoim LS większych problemów. Wiem, że bywają problemy z HS, ale też nie u wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fivel Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Witam posiadam już drugi dekoder Horizon, niestety wyniana nic nie dała. Dalej mam z nim problemy: - czasami nie nagra zaplanowanego programu, - nagrywam dany program i zdarzy mu się urwać końcówkę,że brakuje kilku minut (mam ustawione 5 minut po nagraniu), - co jakiś czas dekoder nie chce się włączyć, ma humory jak małe dziecko, - jak skończy nagrywać dany program i chce go zaraz oglądnąć, często muszę zresetować dekoder bo inaczej nie da się odtworzyć materiału, - przełączanie kanałów, często się gubi. (Przykład włączyłem na menu TVN a oglądam POLSAT, kanał nie przeskoczył), - przewijanie wstecz często się zacina, nie działa, Setki telefonów do działu technicznego, zawsze to samo: wykonać reset dekodera, rzeczywiście mamy problem "pracujemy nad tym" itp. Przestałem dzwonić szkoda czasu i nerwów. Czekam do przyszłego roku - zbliża się koniec umowy, jak nic nie poprawią żegnaj UPC. Na plus bardzo dobry obraz i internet, nie zależnie od pogody. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepaniu Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Kiedyś opisałem go jako dobry dekoder bo go uzywałem sporadycznie.Akurat miałem urlop to go testowałem i szczerze według stabilności jest okej ale funkcjonalność leży całkowicie. Usb nie działa,mamy jakieś stare youtube,nie ma list ulubionych.Ogółem tez replay tv nie śmiga jak nalezy.Za 10 ziko oczekiwałem czegoś więcej.Oddałem tą technologiczną zabawkę rodzicom a sobie biore moduł do tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 @fivel Ty masz HS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fivel Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Tak Pawop mam wersję dekodera HS. Już nie dzwonie do nich, nie zgłaszam problemów bo to nic nie daje,a tym bardziej ile to zachodu, aby wymienić dekoder. Poczekam cierpliwie, zobaczymy jak będą ze mną rozmawiać, jak złoże wypowiedzenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetwu Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Do wyżej wymienionych mankamentów nagrywarki dodam jeszcze jeden, który mnie bardzo wkurza. Niektórych programów nie daje się w ogóle nagrać. 1.Chcę zaplanować nagrywanie, wybieram program, wciskam nagrywanie i nic się nie dzieje. Jest tak najczęściej w przypadku, kiedy usunąłem źle lub częściowo nagrany jakiś program, lub całą serię. Gdy chcę jeszcze raz nagrać program poprawnie - nagrywarka odmawia współpracy. Kto tu ma decydować co chcę nagrać? Ja czy głupia maszynka? 2.Innym problemem jest wielokrotne nagrywanie tych samych odcinków serii - nagrywarka "nie pamięta" że już były kiedyś nagrywane i niepotrzebnie zamula dysk. Jest to uciążliwe w przypadku długich serii, bo gdy usunę nagrywanie całej serii, to już później nie da się jej nagrać (patrz punkt 1.) Oprogramowanie jak najszybciej do poprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) Przeglądam wypowiedzi w tym wątku. Reasumując Horizon (bo nowym wydają mediaboxy do multiroom) typ LS? Dużo tu negatywnych postów , poproszę o jakiś pozytywy. Edytowane 11 Grudnia 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Ja mam LS i nie występują u mnie wspominane tu problemy. Jedynie na dłuższych nagraniach np z Polsatu występuje pikselizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) Czy podczas oglądania występuje problem z pikselizacją obrazu?Obraz "HD" jest czysty? Dużo jest kanałów w wyższej rozdzielczości, ma to przełożenie faktycznie na jakość czy UPC idzie tylko na ilość.. LS -to nowsza linia Horizon? Skorzystałbym z modułu, ale niestety mój SONY XD 9305 nie jest na oficjalnej liście.Dekoder na też jednak nagrywarkę. Edytowane 11 Grudnia 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Większość kanałów UPC bierze światłowodem, dzięki temu jest większy bitate niż na sat, np. na HBO, Elevenach, czy TVP. Ogólnie jakość kanałów HD jest przynajmniej dobra. Oczywistym jest, że pewnych rzeczy się nie przeskoczy, jeśli kanał jest brany z sat i ma bitrate 6 Mb/s to UPC już nic z tym nie zrobi. Pikseloza występuje przy długich nagraniach 2+ godz. i też nie na wszystkich kanałach. Problem jest znany UPC i mają naprawić. Jakiś czas temu już on występował i go usuneli, jednak niespodziewanie powrócił. Są dwa typy Horizonów LS (Low Speed) i HS (High Speed). LS jest starszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepaniu Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Czy podczas oglądania występuje problem z pikselizacją obrazu?Obraz "HD" jest czysty? Dużo jest kanałów w wyższej rozdzielczości, ma to przełożenie faktycznie na jakość czy UPC idzie tylko na ilość.. LS -to nowsza linia Horizon? Skorzystałbym z modułu, ale niestety mój SONY XD 9305 nie jest na oficjalnej liście.Dekoder na też jednak nagrywarkę. Moduł będzie ci śmigał na 99%. A jak nawet ci nie zadziała to masz prawo powrotu do dekodera taka operacja kosztuje 49 zł tylko jak coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 W przypadku nagrywania programu to jak to wygląda w opcji modułu. Potrzebny jest dysk zewnętrzny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Chyba coś w "naszych HS-ach" drgnęło... zmienili soft! Z początku dekoder głupiał, ale w końcu po kolejnej wersji aplikacji się ustabilizował. Timeshift wreszcie jakoś działa. Nawet "Replay TV" nie robi "numerów". No cóż...pożyjemy, zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Jaka wersja softu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Jednak EPG pozostawia wiele do życzenia. Opisy typu: Piłka nożna , czy brak numeracji przy odcinkach są mega wkurzające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Ale to nie jest kwestia oprogramowania, tylko tego jak przygotowują EPG. Też i się nie podobają opisy sportu, bo czasami, to nawet z tekstu nie wynika jakie zespoły grają. Numery odcinków są w rozwinięciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Jaka wersja softu? Wersja oprogramowania: 0.13.144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztajger Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) No niestety...również nowy soft na HS-ie jest wadliwy. Na starym sofcie dekoder startował bez zająknięcia, ale potem się działo:-). Na nowym, jak już odpali to jest OK. Gdyby tylko odpalał... Coraz częściej - (obecnie prawie codziennie) dekoder się zawiesza przy starcie, i trzeba odłączać od prądu. Edytowane 4 Marca 2018 przez sztajger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aandin Opublikowano 23 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2022 Odświeżę nieco temat. Do nowego telewizora LG OLED dostałem taki wynalazek zwany IR Blaster. W instrukcji nie wiele o tym jest. Nie wiem czy będzie współpracował z Horizonem. Ktoś coś wie o tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.