dustman Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) Po co im Stopklatka? Przecież będą mieli już trzy kanały w NTC... Od przybytku głowa nie boli. Polsat ma ich więcej i nikt jakoś (może oprócz mnie) się o to nie pluje. Zresztą, to by wyszło na dobre temu kanałowi. Nazwę Metra też mogą zmienić w każdej chwili - nie mówię, że tak będzie, ale już raz spółka, która zarządza tym kanałem zmieniła nazwę z Kiwi TV na Metro, to czemu nie mieliby tego zrobić później? Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez dustman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fan tv Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Zmiana nazwy teraz może jeszcze bardziej utrudnić znalezienie nowego i utrzymanie dotychczasowego widza, chyba, że do nazwy dorzucą słowo "Discovery"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustman Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Właśnie o tym mówię Wg badań widzowie chcieli kanał z grupy Discovery, to właściwie już go mają, a zmiana nazwy na taką z dopiskiem właściciela by zadziałała na nich raczej całkiem pozytywnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Na WM był wywiad z przedstawicielką Discovery i powiedziała, że NIE BĘDZIE zmiany nazwy, ponieważ widzą duży potencjał w marce Metro i widzowie się przyzwyczaili do tej nazwy. Ile razy mam jeszcze o tym pisac?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustman Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Trudno by było żeby od razu po przejęciu zmieniali nazwę, tym bardziej że na razie wyniki oglądalności nie są złe. Wystarczy jednak tylko, że oglądalność zacznie się wahać to już nie będzie tak kolorowo i może coś się zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieczęstygość Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Discovery Metro byłoby dużo lepszą nazwą niż DMAX, skoro już mają stałych widzów to podejrzewam, że DMAX'em może stać się Animal Planet, który nie ma oglądalności. Trudno by było żeby od razu po przejęciu zmieniali nazwę, tym bardziej że na razie wyniki oglądalności nie są złe. Wystarczy jednak tylko, że oglądalność zacznie się wahać to już nie będzie tak kolorowo i może coś się zmieni. Tylko że po zmianie nazwy na Discovery Metro lub DMAX , filmów byśmy już raczej tam nie zobaczyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Oni chyba mają za dużo kasy, że sobie tak kanały kupują. Takie nieco ponad 5 mln dolarów to nie są dla całego Discovery Communications naprawdę jakieś duże pieniądze. Poza tym, to było do przewidzenia, że do tego dojdzie. Zwłaszcza, że Agora sama dała taką możliwość przy poprzedniej transakcji. Metro już emituje produkcje Discovery. W związki z przejęciem pewnie będzie ich więcej, ale przecież całej ramówki nimi nie wypełnią. Produkcje Discovery są, ale nie są to te przygotowane specjalnie dla kanału METRO. Takowe miały się pojawić, ale z tym się wstrzymano. Co się tak dziwisz - na ich kanałach firmowanych marką Discovery reklama na reklamie. A z drugiej strony, czymś jednak zachęcają widzów do siebie. Lokalne produkcje na Discovery Channel czy oferta TLC i ID przyciąga widzów. Zwłaszcza na TLC co jakiś czas znajdzie się ciekawego. Wiadomo może kiedy Metro dołączy do nc+? Nie. Kanał miał się pojawić bodajże już czerwcu, ale niestety nie udało się. Już cztery w zasadzie będą mieli. Zanim dojdzie do sfinalizowania przejęcia Scripps Networks Interactive przez Discovery Communications, to trochę czasu jeszcze minie. Do tego, jeszcze też trzeba dodać kilka miesięcy lub więcej, jak Discovery z wchłoniętym SNI będzie robiło porządki na lokalnych rynkach, w tym właśnie w Polsce czy Wielkiej Brytanii. Zmiana nazwy teraz może jeszcze bardziej utrudnić znalezienie nowego i utrzymanie dotychczasowego widza, chyba, że do nazwy dorzucą słowo "Discovery"... Tylko że Discovery jest marką typowo płatną, więc nie zobaczymy jej nigdzie w bezpłatnych ofertach. Od tego właśnie mają na innych rynkach DMAX (nawet w Hiszpanii był początkowo Discovery MAX i z tego samego powodu zmienili na DMAX oraz chcieli to uporządkować, bo w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz we Włoszech właśnie jest DMAX) czy QUEST. Dlatego też we Włoszech Real Time jak przeszedł na bezpłatne nadawanie, to zmienił nazwę z Discovery Reali Time na obecną. Właśnie o tym mówię Wg badań widzowie chcieli kanał z grupy Discovery, to właściwie już go mają, a zmiana nazwy na taką z dopiskiem właściciela by zadziałała na nich raczej całkiem pozytywnie Na WM był wywiad z przedstawicielką Discovery i powiedziała, że NIE BĘDZIE zmiany nazwy, ponieważ widzą duży potencjał w marce Metro i widzowie się przyzwyczaili do tej nazwy. Ile razy mam jeszcze o tym pisac?... Trudno by było żeby od razu po przejęciu zmieniali nazwę, tym bardziej że na razie wyniki oglądalności nie są złe. Wystarczy jednak tylko, że oglądalność zacznie się wahać to już nie będzie tak kolorowo i może coś się zmieni. Nazwy nie musieliby zmieniać, ale mogliby zrobić tak jak zrobili we Włoszech na Real Time czy DMAX, które w swoich normalnych logotypach nie mają żadnego znaku związanego z "D" z globusem, ale na DOG* jest już ono widoczne. W Polsce mogliby co najwyżej odświeżyć logo oraz oprawę METRO nawiązując nim właśnie do DMAX, a obok niego umieścić "D" z globusem. Kanał wciąż nazywałby się jak obecnie, ale po logo czy na przykład też zapowiedziach programów innych kanałów Discovery świadomość i rozpoznawalność, że należy do tej właśnie korporacji byłaby większa. DOG - Digital on-screen graphic, czyli po prostu znak wodny czy logotyp danej stacji wyświetlany na ekranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) "A z drugiej strony, czymś jednak zachęcają widzów do siebie. Lokalne produkcje na Discovery Channel czy oferta TLC i ID przyciąga widzów. Zwłaszcza na TLC co jakiś czas znajdzie się ciekawego." Mnie wręcz zniechęcają. Już od kilku lat praktycznie nie oglądam kanałów z grupy Discovery. Nie dla mnie "odmóżdżające" programy i reklamy co 10-15 minut. Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez A&G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Od tego mamy właśnie nagrywarki w dekoderach… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustman Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Tylko że po zmianie nazwy na Discovery Metro lub DMAX , filmów byśmy już raczej tam nie zobaczyli. To niech biorą Stopklatkę od Agory na jedno wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Coś Ty się tak uwziął tej Stopklatki? To jest wspólny projekt Agory i Kino Polska TV i tak pozostanie. Więcej do gadania ma ta druga spółka, niż właśnie Agora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dustman Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 I właśnie to jest w tym wszystkim najgorsze. SPI nie potrafi tworzyć telewizji na jakimkolwiek poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brother Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Czyli teraz w ramówce będą programy typu, "łowcy śmieci" " złomiarze" itp, czyli kolejny kanał który zajmuje miejsce w NTC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manieq01 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Bez przesady - raczej Discovery nie pozwoliłoby sobie zrobić kolejnego kanału z magazynowym śmietnikiem. Poza tym ograniczenia koncesyjne i tak by nie pozwoliły na takie triki. Zresztą - obecny kontent od Discovery na Metrze jest w miarę dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 (edytowane) Bimbrowników powinni dać od pierwszej serii, to by chwyciło. Edytowane 24 Sierpnia 2017 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Dla przeciętnego widza TV naziemnej Metro może stać się bardzo atrakcyjnym kanałem, aczkolwiek ze względu na warunki koncesji nie powinien zostać całkowicie zdominowany przez znane nam produkcje nowego właściciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Koncesję można zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 To prawda, ale nawet jeżeli KRRiT zgodziłaby się na zmianę profilu (w co osobiście wątpię), czy samej nazwy, to i tak pozostaje kwestia polskich produkcji, które muszą być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Od dziś Metro w 100% należy do Discovery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exmartino Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 A jest gdzieś oficjalna informacja o zakończeniu transakcji i wpłaceniu przez Discovery na rzecz Agory pieniędzy za resztę udziałów w stacji Metro TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 No ja znalazłem informację taką tutaj: https://satkurier.pl/news/162387/metro-juz-pod-skrzydlami-discovery.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exmartino Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Masz rację, Metro TV już w rękach Discovery:http://money.pl/wiadomosci/artykul/artykul,28,0,2360860.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Wejście na stronę Agory również by nie zabolało. Poza tym, w poprzednim komunikacie giełdowym jasno i wyraźnie napisali, że do sfinalizowania dojdzie właśnie dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Za niedługo zapewne kanał Metro zrezygnuje z biura reklamy Polsat Media i przejdzie do biura reklamy TVN Media, tak jak pozostałe kanały od Discovery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Dziwne, że kanału nie ma w nc+, skoro Discovery ma w nim udziały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.