Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Po co im Stopklatka? Przecież będą mieli już trzy kanały w NTC...

Od przybytku głowa nie boli. Polsat ma ich więcej i nikt jakoś (może oprócz mnie) się o to nie pluje. Zresztą, to by wyszło na dobre temu kanałowi.

 

Nazwę Metra też mogą zmienić w każdej chwili - nie mówię, że tak będzie, ale już raz spółka, która zarządza tym kanałem zmieniła nazwę z Kiwi TV na Metro, to czemu nie mieliby tego zrobić później? 

Edytowane przez dustman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Discovery Metro byłoby dużo lepszą nazwą niż DMAX, skoro już mają stałych widzów to podejrzewam, że DMAX'em może stać się Animal Planet, który nie ma oglądalności.

Trudno by było żeby od razu po przejęciu zmieniali nazwę, tym bardziej że na razie wyniki oglądalności nie są złe. Wystarczy jednak tylko, że oglądalność zacznie się wahać to już nie będzie tak kolorowo i może coś się zmieni.

Tylko że po zmianie nazwy na Discovery Metro lub DMAX , filmów byśmy już raczej tam nie zobaczyli. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oni chyba mają za dużo kasy, że sobie tak kanały kupują.

Takie nieco ponad 5 mln dolarów to nie są dla całego Discovery Communications naprawdę jakieś duże pieniądze. Poza tym, to było do przewidzenia, że do tego dojdzie. Zwłaszcza, że Agora sama dała taką możliwość przy poprzedniej transakcji.

 

Metro już emituje produkcje Discovery. W związki z przejęciem pewnie będzie ich więcej, ale przecież całej ramówki nimi nie wypełnią.

Produkcje Discovery są, ale nie są to te przygotowane specjalnie dla kanału METRO. Takowe miały się pojawić, ale z tym się wstrzymano.

 

Co się tak dziwisz - na ich kanałach firmowanych marką Discovery reklama na reklamie.

A z drugiej strony, czymś jednak zachęcają widzów do siebie. Lokalne produkcje na Discovery Channel czy oferta TLC i ID przyciąga widzów. Zwłaszcza na TLC co jakiś czas znajdzie się ciekawego.

 

Wiadomo może kiedy Metro dołączy do nc+?

Nie. Kanał miał się pojawić bodajże już czerwcu, ale niestety nie udało się.

 

Już cztery w zasadzie będą mieli.

Zanim dojdzie do sfinalizowania przejęcia Scripps Networks Interactive przez Discovery Communications, to trochę czasu jeszcze minie. Do tego, jeszcze też trzeba dodać kilka miesięcy lub więcej, jak Discovery z wchłoniętym SNI będzie robiło porządki na lokalnych rynkach, w tym właśnie w Polsce czy Wielkiej Brytanii.

 

Zmiana nazwy teraz może jeszcze bardziej utrudnić znalezienie nowego i utrzymanie dotychczasowego widza, chyba, że do nazwy dorzucą słowo "Discovery"... :D

Tylko że Discovery jest marką typowo płatną, więc nie zobaczymy jej nigdzie w bezpłatnych ofertach. Od tego właśnie mają na innych rynkach DMAX (nawet w Hiszpanii był początkowo Discovery MAX i z tego samego powodu zmienili na DMAX oraz chcieli to uporządkować, bo w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Irlandii oraz we Włoszech właśnie jest DMAX) czy QUEST. Dlatego też we Włoszech Real Time jak przeszedł na bezpłatne nadawanie, to zmienił nazwę z Discovery Reali Time na obecną.

 

Właśnie o tym mówię :P Wg badań widzowie chcieli kanał z grupy Discovery, to właściwie już go mają, a zmiana nazwy na taką z dopiskiem właściciela by zadziałała na nich raczej całkiem pozytywnie 

 

Na WM był wywiad z przedstawicielką Discovery i powiedziała, że NIE BĘDZIE zmiany nazwy, ponieważ widzą duży potencjał w marce Metro i widzowie się przyzwyczaili do tej nazwy. Ile razy mam jeszcze o tym pisac?...

 

Trudno by było żeby od razu po przejęciu zmieniali nazwę, tym bardziej że na razie wyniki oglądalności nie są złe. Wystarczy jednak tylko, że oglądalność zacznie się wahać to już nie będzie tak kolorowo i może coś się zmieni.

 

Nazwy nie musieliby zmieniać, ale mogliby zrobić tak jak zrobili we Włoszech na Real Time czy DMAX, które w swoich normalnych logotypach nie mają żadnego znaku związanego z "D" z globusem, ale na DOG* jest już ono widoczne. W Polsce mogliby co najwyżej odświeżyć logo oraz oprawę METRO nawiązując nim właśnie do DMAX, a obok niego umieścić "D" z globusem. Kanał wciąż nazywałby się jak obecnie, ale po logo czy na przykład też zapowiedziach programów innych kanałów Discovery świadomość i rozpoznawalność, że należy do tej właśnie korporacji byłaby większa.

 

DOG - Digital on-screen graphic, czyli po prostu znak wodny czy logotyp danej stacji wyświetlany na ekranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

"A z drugiej strony, czymś jednak zachęcają widzów do siebie. Lokalne produkcje na Discovery Channel czy oferta TLC i ID przyciąga widzów. Zwłaszcza na TLC co jakiś czas znajdzie się ciekawego."
 
Mnie wręcz zniechęcają. Już od kilku lat praktycznie nie oglądam kanałów z grupy Discovery. Nie dla mnie "odmóżdżające" programy i reklamy co 10-15 minut.
Edytowane przez A&G
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...