Skocz do zawartości

smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?


a14122011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Onifer2,

Będę upieral się przy swojej racji. Poza tym paragraf 2 pkt drugi dla mnie mówi jasno że zmiana rabatu następuje tylko na aneksowanej umowie a pozostałe rabaty są bez zmian, mówiąc w skrócie. A wydaje mi się że lepszym sposobem na potwierdzenie byłby kontakt z DUK CP albo PLK a nie BOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podstawową umowę  na tv polsat cyfrowy, druga w Plusie na telefon, trzecia w Plusie na internet. I teraz:

- w Polsacie powiedzieli mi że warunkiem zachowania w Plusie rabatów jest przejście umowy na telewizję na czas nieokreślony ( nie rozwiązywanie obecnej i nie podpisanie nowej)

- w Plusie powiedzieli mi że warunkiem zachowania w Plusie rabatów jest podpisanie nowej umowy na telewizję - przejście starej na czas nieokreślony likwiduje rabaty 

Oni sami nie wiedzą jaki są nowe zasady :)

 

Zadzwoniłem jeszcze raz do Plusa i potwierdzili wersję z Polsatu - warunkiem zachowania rabatów jest przejście podstawowej umowy na czas nieokreślony. 

Edytowane przez zbyniolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W celu wyjaśnienia tych niejasności, jeżeli zostanie przedłużona umowa telefoniczna (uprawniająca), to automatycznie zostaniesz zmigrowany do programu smartDOM 4, gdzie pozostałe usługi będą rabatowane, jak w smartDOM 3 do momentu ich przedłużenia. Takie informacje zawarte są w regulaminie programu, a dokładniej § 2 pkt. 2:

 

"Pozostałe, istniejące Rabaty/Benefity/Upusty Specjalne/Upusty promocyjne na umowach z poprzednich odsłon Programu, nie zmieniają się dopóki Abonent nie zawrze aneksu do umowy."

 

Pozdrawiam,

Specjalista Cyfrowy Polsat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W celu wyjaśnienia tych niejasności, jeżeli zostanie przedłużona umowa telefoniczna (uprawniająca), to automatycznie zostaniesz zmigrowany do programu smartDOM 4, gdzie pozostałe usługi będą rabatowane, jak w smartDOM 3 do momentu ich przedłużenia. Takie informacje zawarte są w regulaminie programu, a dokładniej § 2 pkt. 2:

 

Pozdrawiam,

Specjalista Cyfrowy Polsat

Troszkę dokładniej poproszę  - przedłużona umowa telefoniczna - chodzi o podpisanie nowej czy przejście starej na czas nieokreślony.

I czy w przypadku umowy uprawniającej ( w moim przypadku na tv cyfrowy polsat) przejście na czas nieokreślony pozwoli mi zachować rabaty w Plusie?

Edytowane przez zbyniolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W celu wyjaśnienia tych niejasności, jeżeli zostanie przedłużona umowa telefoniczna (uprawniająca), to automatycznie zostaniesz zmigrowany do programu smartDOM 4, gdzie pozostałe usługi będą rabatowane, jak w smartDOM 3 do momentu ich przedłużenia. Takie informacje zawarte są w regulaminie programu, a dokładniej § 2 pkt. 2:

 

Pozdrawiam,

Specjalista Cyfrowy Polsat

Czyli co, zmieni się tylko nazwa promocji? To w jakim celu jestem zmigrowany do SmartDom 4, a nie zostaję w poprzednim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopytałem jeszcze w Plusie czy przejście umowy na telefon (umowa 2) i umowy na internet (umowa 3) na czas nieokreślony pozwoli mi zachować obecne rabaty - potwierdzili że zostaną zachowane.

Wniosek -  przejście obecnych umów na czas nieokreślony pozwala zachować obecne rabaty. 

Edytowane przez zbyniolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę dokładniej poproszę  - przedłużona umowa telefoniczna - chodzi o podpisanie nowej czy przejście starej na czas nieokreślony.

I czy w przypadku umowy uprawniającej ( w moim przypadku na tv cyfrowy polsat) przejście na czas nieokreślony pozwoli mi zachować rabaty w Plusie?

W przypadku gdy posiadamy umowę uprawniającą Plus Abonament i ją przedłużamy, to jesteśmy przeniesieni do smartDOM 4, natomiast pozostałe upusty nie ulegają zmianie do momentu aneksowania którejś z nich. Jeżeli Twoja umowa przejdzie na czas nieokreślony, to pozostaniesz w programie, z którego korzystasz. 

 

Czyli co, zmieni się tylko nazwa promocji? To w jakim celu jestem zmigrowany do SmartDom 4, a nie zostaję w poprzednim?

W związku z tym, że powstała nowa edycja programu smartDOM 4, każdy Klient, który przedłuża bądź kupuje nową aktywację, zostanie do niej przeniesiony, o ile umowa będzie brała udział w programie.

 

Po to, że aneksujac kolejne umowy będziesz miał rabat tulko 10 zł, chyba że tv byla drugą umową to 25 zl.

Dokładnie, jeżeli umowa TV otrzymuje rabat 50% w smartDOM 3 i zostanie przedłużona, to w smartDOM 4 rabat będzie wynosił 25 zł.

 

Co się stanie jeżeli aneksuję umowę rabatowaną ? Zostanę w SMARTDOM2 czy przejdę automatycznie do SARDOM4 ?

Automatycznie zostaniesz przeniesiony do smartDOM 4.
Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w przypadku, gdy umową uprawniającą jest Mix? Tu nie da się pozostać na umowie na czas nieokreślony.

Biorąc pod uwagę zapisy z wcześniejszych edycji SD, to przenoszenie na siłę do SD4 chyba stanie się przedmiotem zainteresowania UOKiK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku gdy posiadamy umowę uprawniającą Plus Abonament i ją przedłużamy, to jesteśmy przeniesieni do smartDOM 4, natomiast pozostałe upusty nie ulegają zmianie do momentu aneksowania którejś z nich. Jeżeli Twoja umowa przejdzie na czas nieokreślony, to pozostaniesz w programie, z którego korzystasz. 

 

W związku z tym, że powstała nowa edycja programu smartDOM 4, każdy Klient, który przedłuża bądź kupuje nową aktywację, zostanie do niej przeniesiony, o ile umowa będzie brała udział w programie.

 

Dokładnie, jeżeli umowa TV otrzymuje rabat 50% w smartDOM 3 i zostanie przedłużona, to w smartDOM 4 rabat będzie wynosił 25 zł.

Automatycznie zostaniesz przeniesiony do smartDOM 4.

 

Czyli proszę o potwierdzenie, że mam rację:

 

1. Umowa uprawniająca abonament komórkowy na czas określony kończy mi się 26.10.2018r. Drugą usługę pakiet tv mam zrabatowaną -50% do kwoty 50 zł.

- w przypadku przedłużenia umowy uprawniającej na abonament kom. tj. aneksowania jej wówczas druga usluga czyli pakiet tv wchodzi w program smartdom 4, czyli zamiast rabatu -50% dostanę rabat kwotowy 25 zł czyli od 100 zł będę płacił 75 zł za tv od momentu przedłużenia umowy uprawniającej, tak?

- jeśli nic nie będę robił z umową uprawniającą i przejdzie ona na czas nieokreślony- wówczas druga usługa pozostanie nadal w Smartdom3 dalej rabatowana -50%, tak? A jak wygląda wówczas sprawa wymiany telefonu na nowy w przypadku przejścia umowy na czas nieokreślony- czy jest to możliwe?

Edytowane przez onifer2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co było napisane powyżej to ja rozumiem inaczej, że przedłużając umowę uprawniającą, czyli w tym przypadku abonament komórkowy zostajesz zmigrowany do SmartDom 4, ale nie tracisz zniżki 50% na tv. Dopiero w momencie przedłużenia umowy na tv utracisz zniżki i rabat będzie 25zł czyli 75 zł za tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co było napisane powyżej to ja rozumiem inaczej, że przedłużając umowę uprawniającą, czyli w tym przypadku abonament komórkowy zostajesz zmigrowany do SmartDom 4, ale nie tracisz zniżki 50% na tv. Dopiero w momencie przedłużenia umowy na tv utracisz zniżki i rabat będzie 25zł czyli 75 zł za tv.

 

Proszę Specjalista Cyfrowy Polsat o potwierdzenie, że tak właśnie to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w przypadku, gdy umową uprawniającą jest Mix? Tu nie da się pozostać na umowie na czas nieokreślony.

Biorąc pod uwagę zapisy z wcześniejszych edycji SD, to przenoszenie na siłę do SD4 chyba stanie się przedmiotem zainteresowania UOKiK.

Zgodnie z regulaminem promocji, jeżeli umową uprawniającą jest Plus Mix, to po upłynięciu okresu ważności konta, który wynika z wszystkich doładowań kontraktowych, program smartDOM zostanie rozwiązany. Jeśli umowa zostanie przedłużona, to będziesz miał możliwość zachowania wszystkich dotychczasowych rabatów, natomiast zostaniesz przeniesiony do programu smartDOM 4.

 

Czyli proszę o potwierdzenie, że mam rację:

 

1. Umowa uprawniająca abonament komórkowy na czas określony kończy mi się 26.10.2018r. Drugą usługę pakiet tv mam zrabatowaną -50% do kwoty 50 zł.

- w przypadku przedłużenia umowy uprawniającej na abonament kom. tj. aneksowania jej wówczas druga usluga czyli pakiet tv wchodzi w program smartdom 4, czyli zamiast rabatu -50% dostanę rabat kwotowy 25 zł czyli od 100 zł będę płacił 75 zł za tv od momentu przedłużenia umowy uprawniającej, tak?

- jeśli nic nie będę robił z umową uprawniającą i przejdzie ona na czas nieokreślony- wówczas druga usługa pozostanie nadal w Smartdom3 dalej rabatowana -50%, tak? A jak wygląda wówczas sprawa wymiany telefonu na nowy w przypadku przejścia umowy na czas nieokreślony- czy jest to możliwe?

Przedłużając umowę uprawniającą (w Twoim przypadku Plus abonament), rabat na usługę TV pozostanie bez zmian, czyli 50%. Jeżeli będziesz już w smartDOM 4 i skorzystasz z aneksu na usługę telewizyjną, otrzymasz zniżkę 25 zł. W przypadku przejścia umowy na czas nieokreślony, upusty pozostaną bez zmian. Dobranie telefonu jest możliwa podczas przedłużania umowy, więc wiąże się to ze zmianą programu smartDOM. 

 

Z tego co było napisane powyżej to ja rozumiem inaczej, że przedłużając umowę uprawniającą, czyli w tym przypadku abonament komórkowy zostajesz zmigrowany do SmartDom 4, ale nie tracisz zniżki 50% na tv. Dopiero w momencie przedłużenia umowy na tv utracisz zniżki i rabat będzie 25zł czyli 75 zł za tv.

Dokładnie tak  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie odnośnie Nowego SmartDomu. "Teraz będzie dostępny dla każdego i z każdym abonamentem" mnie interesują tylko dwie usługi - TV i Internet Domowy. Chcę zejść do pakietu najmniejszego czyli aktualnie chyba Rodzinny HD ( cnea 20zł czy 30 zł ? ) i jak sprawa wygląda z doborem Internetu ile wyniesie ? Podobno jest już od 30zł a i jeszcze kwestia dekodera obecnie mam EvoBoxa po zmniejszeniu pakietu chyba nie ma szans żeby go zostawić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wyjaśnienie. To dobrze, że w przypadku przedłużania usługi uprawniającej rabat na drugą usługę -50% pozostaje bez zmian.

Przecież jakby się to zmieniło, to CP strzelił by sobie sam w kolano i nastąpiłby odpływ dużej ilości osób.

Zatem BOK CP wprowadziło mnie mailowo wczoraj w błąd, twierdząc, że przedłużając umowę uprawniającą druga usługa będzie rabatowana tylko 25 zł mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wyjaśnienie. To dobrze, że w przypadku przedłużania usługi uprawniającej rabat na drugą usługę -50% pozostaje bez zmian.

Przecież jakby się to zmieniło, to CP strzelił by sobie sam w kolano i nastąpiłby odpływ dużej ilości osób.

Zatem BOK CP wprowadziło mnie mailowo wczoraj w błąd, twierdząc, że przedłużając umowę uprawniającą druga usługa będzie rabatowana tylko 25 zł mniej.

Ale mnie to samo mówili dzisiaj! Albo ludzie w BOK CP nie wiedzą o co chodzi albo Specjalista Cyfrowy Polsat nie wie :)

  •  
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie odnośnie Nowego SmartDomu. "Teraz będzie dostępny dla każdego i z każdym abonamentem" mnie interesują tylko dwie usługi - TV i Internet Domowy. Chcę zejść do pakietu najmniejszego czyli aktualnie chyba Rodzinny HD ( cnea 20zł czy 30 zł ? ) i jak sprawa wygląda z doborem Internetu ile wyniesie ? Podobno jest już od 30zł a i jeszcze kwestia dekodera obecnie mam EvoBoxa po zmniejszeniu pakietu chyba nie ma szans żeby go zostawić ?

Witaj. Obniżając zobowiązanie na usłudze telewizyjnej, możesz pozostawić dekoder Evobox. Jeżeli jesteś zainteresowany przedstawieniem Ci ofert, to napisz do nas w wiadomości e-mail na adres: specjalista@cyfrowypolsat.pl

 

Przepraszamy za informacje, które zostały Wam przekazane w innych kanałach obsługi. Informacje o rabatach z poprzednich ofert zostały uwzględnione w § 2 pkt. 2.

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...